nikki
|
|
« Vastaus #15 : 26.02.2006 17:51:25 » |
|
mi-olea kai se kaksonenkin riittää ajamaan uudelle pihamaalle vaihtelunhaluisena otuksena,uudet leikkikentät siis kutsuvat..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 26.02.2006 18:00:34 » |
|
Kurkkasinpa oikein taas tuolta omasta astrostani, niin kyllä tässä nyt on menossa rypäs kaikenlaista muutoksille 'tukevaa' kuviota, ainakin niin itse sen tulkitsen... Pluto yhtymä Nousumerkki (huh, päättymässä kyllä juuri) Uranus kolmio Mars Mars kolmio Aurinko Neptunus sekstiili Saturnus Chiron kolmio Jupiter Merkurius yhtymä Kuu Saturnus sekstiili Jupiter Mars kolmio Jupiter Mars kolmio Uranus Venus kolmio Pluto Tässä siis nämä 'vaikuttavimman' oloiset kuviot, jotka minulla nyt menossa ennen kesää... Jotenkin noiden tulkinnoista voisin kuvitella, että jotain muutosta olisi mahdollisuus saada aikaan.. Kolmioita kovasti....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Buf~
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #17 : 26.02.2006 18:36:18 » |
|
Olen ammatiltani toimistoduunari. Elämän nurja puoli ja siniset valot rupesivat vetämään puoleensa Olen vaihtamassa ammattia hoitoalalle. Psykologia kiinnostaa myös.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt Nouseva Neitsyt Metalli-sika Sininen planetaarinen yö
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #18 : 26.02.2006 18:52:02 » |
|
onko sulla 4 ja 5 huoneissa ketä vieraisilla,toteutatko tällä hetkellä sisäistä lastasi luovasti edes omaksi iloksi,grafiikka vois olla sun ala tai pointtillismi: yksityiskohdista kokonaisuudeksi Aika hiljasta pitelee, nelkussa asustelee Kuu, joka tekee oppositiota sille samperin Saturnukselle ja Pallas. Vitosessa taas on Lilithiä lukuun ottamatta aivan autiota. Olen muuten joskus tehnyt tietokonegrafiikkaa työkseni, mutta se, kuten kirjoittaminenkin, menetti hohtonsa, kun en ollutkaan niin täydellisen hyvä siinä, kun olisin halunnut. On vähän tuota pilkunn... viilaajan vikaa. missä on vestasi,vihkimys tälle alalle? , majailee kolmoshuoneessa, että oppimisen mahdollisuuksia voisi olla ilmassa... vai... Sieltä se tekee kolmiota - YLLÄRIYLLÄRI - Saturnukselle ja sekstiiliä Venukselle eikös laskusolmu ole sitä vanhaa karmaa ,saturnus-tyyppinen piste ja yläsolmu mars-jupiter voittoinen,sinulla taitaa olla oikeestikin konjuktiossa noihin tuo elämäsi päämäärä,yläsolmu eli hyödynnä kasvilääkinnässä se ikivanha tieto ,mitä olet vanhalla karmalla oppinut ja heivaa ylimääräinen roina olan yli ja toteuta uutta ehkä mä olen ihan hakoteillä,enhän edes tiedä sun mc-MERKKIÄ samalla ic merkki on? -onko se rapu-kauris-akseli?
kaksonen- jouskari Jos nyt kuitenkin siltä näyttää, että päädyn valtionvarainministeriksi, niin ei huolta, pidän kyllä huolta, että vaihtoehtohoitoihin budjetoidaan runsain käsin...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #19 : 26.02.2006 18:53:27 » |
|
mi-olea nuo 2 ensimmäistä ovat painokkaampia koska transiitit tapahtuvat henk.kohtaisille planeetoille ootko OIKEESTI tiedostanut tuon pluton transiitin painoarvon, miten totaalisesti se muokkaa sun minä-kuvaa,melkein jätti sinut leijumaan sinne ei minnekään.............! uranuksen kolmio antaa energiaa,kolmio on mahdollisuus joka pitää hyödyntää,jos jätät tilaisuutesi käyttämättä se muuttuu neliöksi ja sitten onkin pienemmät mahdollisuudet,rautaa on taottava kun se on kuuma,
ja tunne-elämänkin käsittely älyllisesti onnistuu näemmä
ja taas olemme ammatista kaukana...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mammamma
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 26.02.2006 19:00:45 » |
|
Olen koulutukseltani kv-liiketoiminnan tradenomi ja teen toimistohommia, en tosin koulutusta vastaavaa. Tuntuu olevan kovin tiukassa oman alan työt Lisäksi pyöritän pientä jm-hommaa, sen verran, että saan sillä omat tuotteet kustannettua, siis "nollakatteella" Eniten kiinnostaisi yritysviestinnän tms. tehtävät, kirjoittaminen ja sanallinen ilmaisu on "mun juttuja." Ja kauris olen...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 26.02.2006 19:04:00 » |
|
mi-olea ootko OIKEESTI tiedostanut tuon pluton transiitin painoarvon, miten totaalisesti se muokkaa sun minä-kuvaa,melkein jätti sinut leijumaan sinne ei minnekään.............!
ja tunne-elämänkin käsittely älyllisesti onnistuu näemmä ja taas olemme ammatista kaukana...
Tjaa'a, en tiedä olenko ihan oikeesti tiedostanut tuon pluton transiitin painoarvon....varsinkin kun se on vasta hiipumaisillaan ja tuntuu, että voin sen vasta tiedostaa, kun katson vaikka vuoden päästä taaksepäin.... : Uskoisin, että se silloin 'tuntuu ja näkyy' paremmin...vaikutkset kyllä olen kokenut ja kierinyt 'tuskissani' ja vähän muissakin muuttavissa tunnelmissa.... Jotenkin koen, että tuo kuvio (ketjun aiheessa siis pysyen) myös tuota ammatillista kuviotani tukee ja valmistelee ja luo pohjaa sille ... Olen ikäänkuin kääntänyt sisälmykset ulos...ööh...olipas 'karskisti' ilmaistu...tuntuu kuin olin tähän asti ollut väärinpäin käännetty sukka, joka oli liimautunut melkein niin myttyynsä ja nyt tuon pluton transiitin aikana se sukka kääntyi oikein päin .... Ja sen myötä voisin ehkä olla valmis jo johonkin...ellen mene taas siihen...olikos se laskusolmuni 'kuoppa' (?) vaakaan... Tunne elämänkin käsittely älyllisesti onnistuu?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 26.02.2006 20:03:09 » |
|
Olen varmaan koko ikäni pähkäillyt mitä isona tekisi ja kaiken maailman pestejä ynnä hanttihommia on vastaan tullutkin. Koulutusta vastaavaa ei löydy edes kiven alta ja olen muutekin miettinyt alan vaihtoa. NIKKI ketjua luettuani ymmärsin että osaisit katsella noita soveltuvuuksia joistain aspekteista. Itselläni kasissa härässä ja tekee sekstiiliä MC:lle Ravuissa. Kaikki "työhuoneet" 2, 6, 10 ovat tyhjyydessään aika sekavia. Kakkos- ja kolmoshuoneen rajalla , sijainti riippuu siitä mitä huonejärjestelmää käyttää. Kutosessa Oinaan merkeissä lähellä DC+ yhtymää oppositiossa +AC-yhtymään. Kutosessa myös Pallas kalojen merkeissä ja se on väljemmässä oppositiossa Plutoon.. ja jo mainittu kybähuone on typötyhjä. Niinpä en osaa löytää mitään tähtiinkirjoitettua uraa omasta kartastani.. Humaani järjestöala tai vapaa-ajan toimintatyö kiinnostaisi, johtuisiko moinen ajatus noususolmusta Vesimiehessä vitoshuoneen kärjellä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 26.02.2006 21:50:26 » |
|
Itselläni 18v. työrupeama takana ja tosiaan tällä hetkellä en missään töissä, omasta tahdostani. Eli sanoin itseni irti nykyisestä työpaikastani postinjakajana. Ihmettelen kyllä nyt suuresti, miksi ylipäätään tuonne menin ? Kun kerran inhoan aikaisia herätyksiä ja pidän valvomisesta... Taisikin olla yksi elämäni suurimpia virheitä. Sitä työtä tein vuodesta 2001 alkaen, jota ennen suoraan YO:ksi valmistuttuani olin toimistotöissä. Täälläkin takana mm. burnout & vatsakatarri... Muista ongelmistani olenkin jo laajemmin kertonut. Mutta nyt vain katselen ja kuulostelen, josko jotakin ilmaantuisi... Mutta ILMAN MINKÄÄNLAISIA PAINEITA !
|
|
« Viimeksi muokattu: 27.02.2006 19:24:00 kirjoittanut Princess of Darkness »
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #25 : 26.02.2006 22:29:46 » |
|
No Synapsi On hyva etta muitakin kiinnostaa shamanismi, minun aidin puolelta sehan on ollut oikea sukuvika, ilmeiseti verevperinto on ollut voimakas. Terkkuja Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #26 : 26.02.2006 23:53:19 » |
|
On hyva etta muitakin kiinnostaa shamanismi, minun aidin puolelta sehan on ollut oikea sukuvika, ilmeiseti verevperinto on ollut voimakas.
Juu, aina on puhutellut mutta nyt tuntuu että kiinnostus senkun kasvaa! Sama juttu minulla, äidin puolelta sukua löytyy kaikenlaista tähän viittavaa, varmasti verenperintönä kulkee. Joskus pienenä vahvat vaistot ja intuitio vähän pelottikin, kun koki olevansa niin erilainen kuin muut. Mutta nykyisin osaan jo suuresti arvostaa taipumuksiani. Terkkuja sinulle sinne kauas lämpimään täältä kaukaa pohjoisesta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."
|
|
« Vastaus #27 : 27.02.2006 08:19:16 » |
|
Olen ollut yrittäjänä kohta 20 vuotta sekä viimeiset vuodet talviaikaan tuntiopettajana kansalaisopistoissa. Sitä ennen hoidin kolme lastani, samalla perhepäivähoitajana toimien. Ja kun ryhdyin käsityöalan yrittäjäksi, tein töitä kotona, joten ei ollut lastenhoito-ongelmia. Kasvoivat (ehkä myös yrittäjähenkisiksi) ja kasvattivat myös toisiaan ja minä olin aina tavoitettavissa. Illat sitten panostin enemmän työntekoon, kun mieheni tuli kotiin. Paljon on muutoksia työnkuvassani tapahtunut, mutta lähes aina omilla ehdoillani. Kuvittelen ainakin itse tekeväni omaa unelmatyötäni pukeutumisen, värien, kauneuden ja oman itsetunnon ohjaamisessa. Jotenkin nuo oman karttani selitykset vahvistavat sitä tuntemusta. Nyt tuntuu ja näyttää siltä, että olisi taas tarkistamisen paikka. En paljoakaan ymmärrä näistä tulkinnoista. Ainoastaan sen mitä kirjallisena olen saanut. Tuntuu, että minua päiväkirjan ja sisäisen soturin avulla ohjataan eteenpäin. Hieman kärsimättömänä yritän miettiä ratkaisujeni ajankohtia ja suuntia. Haluaisin syvemmin vielä paneutua värien ja sisäisen itsetuntemuksen maailmaan, kauneushan on katsojan silmissä ja sielu säteilee hyvää oloaan ulospäin. Mikä lienee elämäntehtäväni ja mikä minusta sitten isona tulee? Alla karttani tietoja, jos joku haluaisi asiaa minulle valaista Aurinko Härkä 8. huone Kuu Kaksoset 9. huone Merkurius Oinas 7. huone Venus Kaksoset 9. huone Mars Rapu 10. huone Jupiter Skorpioni 3. huone Saturnus Kauris 3. huone Uranus Leijona 10. huone Neptunus Skorpioni 2. huone Pluto Neitsyt 11. huone Chiron Vesimies 5. huone Ceres Skorpioni 2. huone Pallas Vaaka 1. huone Juno Vaaka 1. huone Vesta Leijona 10. huone Kuunsolmu Vaaka 1. huone Vertex Oinas 7. huone Huoneiden kärjet Askendentti Vaaka 2. Huone Vaaka 3. Huone Skorpioni Keskiyö Kauris 5. Huone Vesimies 6. Huone Kalat Deskendentti Oinas 8. Huone Oinas 9. Huone Härkä Keskitaivas Rapu 11. Huone Leijona 12. Huone Neitsyt
|
|
|
tallennettu
|
*nouseva Vaaka *aurinko Härässä *kuu Kaksosissa *merkurius Oinaassa *venus Kaksosissa *mars Ravussa *Punainen Resonoiva Maa
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #28 : 27.02.2006 11:26:29 » |
|
Niinhan se on ilopilleri, etta meidan taytyy myos oppia suojaamaan omaa energiaamme ja kun laksyt on opittu niin paastaan taas vauhdilla eteenpain. On myos totta, etta kerran yrittaja aina yrittaja, voin sanoa omasta kokemuksesta. Paljon onnea ja menestysta toivoo Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Cleome
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #29 : 27.02.2006 12:24:54 » |
|
aika paljon sosiaalialan työntekijöitä täällä. mahtaa olla henkisillä ihmisillä kova auttamisen halu. niin on minullakin, mutta tarvitsisin työn, jossa voi käyttää myös fysiikkaa ja tehdä sitä itsenäisesti. pitäisi myös olla älynystyröitä suosivaa. ammatin valinnan kynnyksellä siis olen ja pitäisi miettiä mitä sitä elämällään tekee.... oikeastaan ongelmani on että tiedän mitä haluan ja haluan kaiken. haluan -tavallaan- jatkaa vanhempien jalan jäljissä. haluan myös oman liikkuma varani, jotta voin kehittää itseäni ja ehkä tehdä jonkin näköistä vaihtoehtohoito-tyyppistä. suurin haaveeni on kirjoittaa. tässä jotain...en osannut siihen olennaisia poimia, kun en kovin pitkällä ole tässä harrastuksessa ja ne neliöt ja kolmiot ovat täyttä hepreaa. toistaiseksi. mitäköhän sanovat osaavat tällaisesta hiipparista Aurinko Vesimies Kuu Härkä Merkurius Kauris Venus Kalat Mars Kalat Jupiter Kauris Saturnus Skorpioni Uranus Jousimies Neptunus Kauris Pluto Skorpioni Chiron Kaksoset Ceres Härkä Pallas Kalat Juno Vaaka Vesta Skorpioni Kuunsolmu Härkä Vertex Oinas nousu vaaka lasku oinas
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|