Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä ammatissa toimit?  (Luettu 52669 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #30 : 27.02.2006 12:30:39 »

Olen työskennellyt aina melkein asiakaspalvelutyössä, ennenvanhaan ihan kasvokkain ja sen jälkeen toimistotyössä mutta asiakaspalvelua myös.
Kaikenlaista toimistotyötä ihan sopimusten pyörittämisestä puhelinasiakaspalveluun ja siitä laskutukseen jne... Tällä hetkellä olen työssä jossa tienaan ihan kivasti vähän aikaa sitten tuleen palkankorotuksen vuoksi mutta en tiedä onko tämä kuitenkaan se mitä haluaisin. Mielummin teen työtä vähemmällä rahalla jos se olisi sellaista mistä todella pitäisin.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #31 : 27.02.2006 15:48:14 »

enska
onnittelut,saturnus kasissa ennustaa pitkää ikää...vaikka liekö tuossa onnittelemista että tätä tämmöstä maailmanmenoa pitäs ylen pitkää sivusta seurata..
tuo sivusta seuraaminen tuli sieltä sun saturnuksen paluusta mieleen,piti oikein käydä kaivelemassa se esille,eikös se ollut just siellä 10 huoneessa?
ehkä tämä ajanjakso on sulle oikeesti pohtimisen ja suunnan etsimisen aikaa,ilman kiirettä,vetäydyt sinne ylhäiseen yksinäisyyteen vuorellesi ,omaan rauhaasi,ja näet selkeästi sen lähipiirin oravanpyörässä juoksemisen turhuuden ja tiedät ettet sitä ainakaan elämääsi tahdo,oivallat asioita lähiympäristön toiminnan kautta

saturnus mc:llä asettaa rajat toiminnalle
keskity olennaiseen
karsi kaikki turha pois,jotta energia kohdistuu ja riittää siihen mielekkääseen tekemiseen
lyhyitä intensiivisiä kursseja, joissa voi ilmaista itseään
suotuisa aspekti kaksosen leikkimieliseen maailmaan 3 huoneessa ja
syntymäkartan sisäisen lapsen löytäminen 5 huoneesta voisivat antaa osviittaa
tää saturnus oli siis tämän hetkinen transiittitilanne
syntymäkartan saturnus asustaa toisten pankkiholvissa pitäen kirjanpitoa ,
budjetoiden,tehden vakuutuksia,kotivakuutus vois olla kuvaava sun tapauksessa:härkä kaipaa turvallisuutta-sekstiili mc rapu
sinä haluat luoda ja antaa sitä turvallisuutta lapsille,perheelle,lapsiperheille
myös vakaan ja tasapainoisen tunne-elämän kannalta

hallitseva planeettasi on siis uranus ollen asc:lla
vaihtelunhalu on suuri
työn pitäisi antaa vaihtelevia, erilaisia ihmiskontakteja
ryhmien kanssa työskentely
jonkun ryhmän edun ajaminen
-yksilö on vahvasti individualisti,ja asettaa tiedostamattaan selkeät rajat toiminnalleen       -ulla palomäen tekstiä-

jos kaipaat toiminnallista tekemistä,mielikuva sinusta ns.iltapäiväkerho-ohjaajana ei ois ollenkaan hullumpi,nautit lasten uusiutuvasta energiasta ja innokkuudesta tehdä asioita ja kun samalla voit antaa heille aikuisen turvallista seuraa ja tunteen jatkuvuudesta olet työhösi tyytyväinen ,eikö?
humanitääristä työtä voi tehdä jo siinä omassa pihapiirissä,aina ei tarvitse matkustaa merta edemmäs kalaan...

jos taas tykkäät pyöritellä papereita,lähde ajamaan jonkun ryhmän etua,
puolustamaan oikeuksia
tuo uranusmaisesti päivänvaloon epäkohtia,läpivalaise ja shokeeraa jopa
(uranukseen liittyy shokkiefekti)
6 huoneen oinas on alullepanija..
   ..että älä ainakaan kauemmin mieti kuin saturnuksen jarrujen ajan...
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 27.02.2006 16:01:05 »

Olen niin kun monet muutkin täällä työskennellyt aina asiakaspalvelussa. Mutta ennen työskentelin markkinoinnin puolella ja olin välillä yksityisyrittäjä.

Olen yleensä tyytyväinen siihen mitä teen mutta kaupallisella puolella huomasin että puuttui sisältö vaikkakin sain palvella ihmisiä.

Niinpä vaihdoin alaa ihan vaivihkaa(vähän opiskelua myös) ensin lasten kanssa ja nyt olen vanhusten kanssa tekemisissä. Pakko myöntää että mikään työ ei ole ollut yhtä antoisaa kun sosiaali/terveys ala. Mutta mikä tässä ihmetyttää on että kun työskentelin kaupallisella alalla ja vastasin miljoonista(raha) ja nyt taas kun vastaan monesta kymmenestä ihmisestä heidän henkisestä ja fyysisetä hyvinvoinnista niin mun palkka on huomattavasti pienempi??  idiot2

Sitä olemme tuttavien kanssa usein miettineet kun heitä löytyy monelta eri alalta että miten ihmeessä tämä yhteiskunta on oikeen rakennettu että ihmiset ketkä vastaavat ihan konkreettisesti toisista ihmisitä on niin alipalkattuja ja sitten taas he ketkä vastaavat rahasta saavat myös rahaa. Hmm onko se sitten vaan niin että me kaikki ketkä todella haluamme autta toisia olemme niin "nöyriä" että teemme sen hinnalla millä hyvänsä?? Omalla kohdalla on pakko myöntää että kyllä.  smitten
Tätä teen mieluiten vaikka korvaus on todella surkea. Mutta pärjään ja henkinen hyvinvointi on niin suuri että suosittelen sitä myös muille ihmisille.

Hoitajana on kiva olla.  smitten

Taikuri    crazy2
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #33 : 27.02.2006 16:11:27 »

On hauskaa huomata, kuinka erilaisia ammatteja löytyy.

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #34 : 27.02.2006 16:15:14 »

Tällä hetkellä kotiäitinä, mutta hoitoalalla, hoitotyötä tehnyt ammatikseni muutenkin.  smitten
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #35 : 27.02.2006 17:29:58 »

on aikamoisen tärkeetä että ihminen tekee itselleen mielekästä työtä,motiivi ja panos on ihan toista luokkaa,vaikka sitten palkka oiskin pienempi
ite teen osa-aikasta hommaa omasta tahdosta,  että jää aikaa itsensä toteuttamiseen myös elämän muilla areenoilla
pienelläkin palkalla tulee toimeen kun arvottaa asiat oikein

SOFEE
sinut näkisin jotenkin mieluummin tanssilattialla kuin päihdeongelmaisten parissa.vaikka valmiudet siihenkin hommaan olisivat,tai yleensä hoivahommaan
itseasiassa jupiter 10 huoneessa on sellanen onnenpotku, että onnistut luultavasti mihin ikinä ryhdytkin,sitäpaitsi kaksosen innokkuus ja kevätpuron omainen energia ajaa sinua eteenpäin
5 huoneen luova lapsi ja jousimiehen kuu haluavat ilmaista itseään,
ilmavaa,liikkuvaa energiaa,spontaania lapsenomaista hyppelyä,
tunne-elämä välittyy alitajuisesti liikkeen avulla
ja se on KAUNISTA katseltavaa!
-VENUS on omassa huoneessaan,sen ominaisenergiat ovat puhtaat ja kun se on myös vaa an planeetta,on vaikutus kaksinkertainen
mars samassa huoneessa pistää sen liikkeelle ja antaa liikkeelle rytmin
2 huoneen teemana on myös motivoituneisuus työhön, jota sinulta taasen sitten löytyy myös
pyrit harmoniseen kauniiseen lopputulokseen ja siihen helposti pääset
ainut huolestuttava asia tanssin tiimoilta on saturnus kuutosessa:
kestääkö sun luusto harjoitusten rääkin?
muuten saturnus voi tehdä tekemisestä velvollisuutta ja rajoittaa itseilmaisua,
tai saa kalojen vaikutuksesta karttamaan velvollisuuksia ja tiukkoja aikatauluja:
haluaisit vain tanssia tähtiin...

PLUTO
kun se pyörä ei aiemmin lähtenyt pyörimään kun oli akseli vinksallaan ja minussakin on sitä täydellisyyden tavoittelijaa ihan sopivasti,niin pitihän mun palata asiaan..
 uranus aspect_con merkurius on astrologille sopiva aspekti mutta kun se ei yksin riitä ja sitten huomasin että olet epäilevä tuomas kaikkea sitä kohtaan mitä ei voi tieteellisesti todistaa ,niin sekin ammatti piti poissulkea
sitten ajattelin sinulle kriitikon ammattia,saisit sanoilla sivaltaa,mutta eihän vaaka-merkurius voi sellaista tehdä,ellei aina anna ylen positiivista palautetta ja paranna - aspect_opp chiron- sanoillaan
osapäiväinen tai kokopäivätoiminen totuudentorvi=kriitikko
sitten sanoissa pysyäkseni tuli mieleeni käännöstyö,ennenkuulumattomia,sensuroituja teoksia vihdoinkin suomeksi!
haastavaa ja tarkkaa sanavalinnan suhteen
kuvittelisin että hyllyistäsi kirjoja löytyy
heitän sulle nimiä,poimi omasi
kafka,nietche,jouko turkka,simone de beauvioir,pentti saarikoski,oscar wilde,
einstein,arvid järnefelt ja armi ratia
löytyykö junoa joukosta?
oisko ammatiksi?
koska sinä olet nopeaälyinen ja liikut pisteestä a pisteeseen c ilman välietappeja ja selittelyjä, sain idean mitä sinun pitäs ehdottomasti tehdä meidän kaikkien astrolaisten iloksi,onhan sinussa sen verran kaksosten leikkimieltä...
kehittele,suunnittele  uusi aikuisten seurapeli astrologiasta kiinnostuneille,
heitetään noppaa-numeroita-ja kavutaan välillä saturnuksen vuorelle räytymään tai joudumme kellariin skorpionin kanssa vuorokaudeksi pluton laittaessa oven lukkoon ja heittäessä avaimen neptunuksen aallokkkoon jossa kalat nielaisi sen ja kheiron onki kalan ja syötti sen vestan neitsyeille,jotka nielaisivat avaimen ja joutuivat uranuksen röntgeniin  ja jupiter hoitaja oli hyvillään kun avain oli vasta kurkussa ja tiedosti että tästähän voisi piirtää varoittavan aspektikuvion kartalle ja poimi avaimen pois ja päästi sinut pois kellarista ja totesi että olet läpäissyt kokeen:sinusta voisi tulla parantaja!
...tarinalle en hae yksinoikeuksia,alahan toimeen....
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #36 : 27.02.2006 18:56:28 »

ite teen osa-aikasta hommaa omasta tahdosta,  että jää aikaa itsensä toteuttamiseen myös elämän muilla areenoilla

Se voi olla meille muille onneksi, kyllä sellaiseksi ammatinvalinnan ohjaajaksi ryhdyit...
Kiitos vain vinkeistä, antavat ainakin ajattelemisen aihetta omaa polkua etsiessä.
Tie on avoin valtionvarainministeristä pelien suunnitelijaksi!  Wink
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #37 : 27.02.2006 19:07:15 »

NIKKI
KIITOKSIA angel angel

Jotenkin tuntuu että tuo Saturnuksen jarru on aina ollut enemmän tahi vähemmän päällä, aina vaan mietiskelen sitä että mitä rupeis isona tekemään..

Tähän astisista työrupeamista mukavin on yllätysyllätys liittynyt lastenkulttuuriin, vaikkei ihan suoralta kädeltä lapsikontakteja ole ollutkaan. Enempi sellaista kulttuuripuolen organisointia, muttei pelkkää paperinpyörittelyäkään. Ja tottavie, vaihteleva työnsisältö on tärkeämpää kuin palkkapussin koko. Ja työhistoriakaan ei ole ihan yksitoikkosimmasta päästä, vaikka mitä on kokeiltu.
Tarhatätinä olen joskus kokeillut siipiäni, mutta ehkä se Urkin opp Kuuhun aiheuttaa hmm..miten sen nyt sanoisi.. että en ole mitenkään ylettömän lapsirakas käytännön tasolla, vaikka kaikki lapsiin ( ja muihin viattomiin)kohdistuvat vääryydet saavatkin niskakarvani pystyyn.  tickedoff
Tällä hetkellä, kun tuo Saturnus pyörii tuolla kympissä, aatokset ovatkin olleet työpaikanvaihdossa. Kapitalismista humanismiin..Yritysmaailmasta takaisin 3.sektorille..Mahdollisesti juuri jonkin ryhmän etuja ajamaan, tiedä sitten johtuuko siitä, että Urkki tekee vielä yhtymää Aurinkoon tällä hetkellä..

Mutta radix- Saturnus kasissa ja pitkä ikä..Tänään taas napsahti lisää siihen mittariin huooh... buck2 buck2

Mutta kiitos vielä NIKKI kun jaksoit vilkaista kuvioitani ja melko hyvin sieltä asioita näitkin  angel angel
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #38 : 27.02.2006 19:49:13 »

Olen aina ollut palvelualalla. Joskus välillä olin kaupal.koulutuksen vuoksi toimistossakin, mutta meinasin kuolla.  buck2 Olen hoitanut aika paljon lapsia, toiminut tarjoilijana, baarimikkona, oppaana, maalarina, freelancerina toimitusalalla ja vaikka mitä olen touhuillut.

Sitten jouduin opettajahommiin, luin siinä sivussa ja valmistuin ja siinä alalla olen edelleenkin. Viime vuosina olen perehtynyt erilaisiin hoitomuotoihin. Ja opiskelen edelleen... ja ... mitähän vielä keksis? Cheesy
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #39 : 27.02.2006 23:57:51 »

KAUNIS KIITOS NIKKI smitten

Olen taas jälleen kerran sanaton,miten voikin tulkita karttoja noin hyvin,itse kun yritän tuhertaa näen vaan kaikki negat. siinä,sinä sait sen kuulostamaan ihan ihmisen kartalta Grin
Tosiaan haluaisin yhdistää nuo kaksi ammattia(tanssiterapeutti)ja sain uskoa omiin tavoitteesiini. smitten

Kiitos ja kumarrus vielä kerran smitten
toivoopi sofee

Voi Sofee, tanssiterapeutti!!! Cheesy

Voi miten uskon tuollaiseen ammattiin! Tanssi, joka on ihmisen ensimmäinen kieli ennen äänijänteiden sujuvuuksia, tanssi, jonka rinnalle syntyi musiikki! Tanssi, joka Suomessa on niin paljon leimattu, aliarvostettu ja varsinkin miesten alas polkema (eivät ymmärtäneet mitä tekivät). Tanssi yhdistää ihmisessä sielua, mieltä, tunnetta ja tilaa!

Tuollainen ammattinimike saa minut runoilemaan vaikka mitä! Lisää sellaisia!
Todella Sofee, olet jumalten asialla! Kannustus täältä sinulle!

Hyppelee metsätonttu Cheesy
tallennettu
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #40 : 28.02.2006 00:55:12 »

Tanssiterapeutti! angel

Metsätontun tavoin tanssi-ihmisenä sykähdyin suuresti ajatuksesta.

Paikkakunnalla, jossa asun on järjestetty joka kesä mm. vammaisten
tanssit.

Olen ollut siellä muutaman kerran ja ei voi sanoin kuvata sitä riemua,

mikä loistaa heidän kaikkien kasvoilta.

Siellä on jopa pyörätuolissa olevia, joita viedään ympäri, ympäri.

Olen nähnyt normaalisti melko apaattisen henkilön

muuttuvan musiikin soidessa vireäksi.

Itse olen myös saanut tanssista voimaa.

Olenkin sanonut, että vaikkei muuta jaksaisi,

tanssia jaksaa aina.

smitten    maarita          smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #41 : 28.02.2006 01:26:07 »

Kuule Maarita!

Silmät jo sikkarassa, mutta odotan, kun pitää hakea poika.

Niin, on samoja kokemuksia! Olen tanssinut kuurosokean kanssa esim.
En osannut edes sokeiden merkkikieltä, mutta terapeutti luki hänelle, että tarjoitlijatyttö haluaa tanssia hänen kanssaan.

Sitten asetin itseni hänelle antamalla käteni ja laskemalla toisen olkapäälle varmasti ja lämpimästi. Kuurosokeahan tuntee rytmin värinänä lattiasta ja varmaan kehostanikin, kun aloin liikkumaan rytmin mukaan. Hän löysi rytmin. Ja vei minua! Ja kun seurasin hänen pienintäkin liikettä. EN UNOHDA KOSKAAN SITÄ RIEMUA HÄNEN KASVOILLA!!! Cry  Minä itkin ja nauroin.  Smiley
tallennettu
kakku85
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #42 : 28.02.2006 09:37:34 »

työskentelin 2 vuotta toimistohommissa eikä se ollut mulle mieluisaa yhtään. sitten päätin että nyt jotain mitä haluan tehdä ja kun sen olin päättänyt niin jo ekasta lehdestä minkä avasin niin löysin etsimäni. nyt olen sitten n. puol vuotta tehnyt vartijan hommia ja tykkään kyllä tosi paljon,  Grin tää on nyt sit mun juttuni :Smiley
tallennettu
marzukka
Kohtuuastroilija
**

Jos en hyväksyisi itseäni tälläisenä-en olisi mtn!

Profiili
« Vastaus #43 : 28.02.2006 09:54:55 »

Kyllähän tässä on vaikka missä ammatissa kerenny olla, mutta yksikään ei loppujen lopuksi ole se "oikea"...
Opiskelen toimistotöihin, mutta sekin menetti jo osan siitä hohdosta mikä vielä viime vuonna oli.
Joskus halusin parturiksi tai vaatturiksi mutta ne haaveet on jääny lääkärin määräyksestä...Eli sitten varmaan etsin lopunikääni.
Psykolginen ala olisi huippu jos ei tarviis lukee niin paljoa  Cool

Mutta on kai tässä aikaa ettiä ja miettiä...Aika negatiivinen suhtautuminen kyllä ollu jo pidemmän aikaa sen "oikean" ja miellyttävän työn löytämiseksi  Cry
tallennettu

Nouseva Rapu                   chiron-härkä-h.12
Aurinko Skorpioni
Kuu Kauriissa
Merkurius Skorpionissa
Venus Jousimiehessä
Mars Kauriissa
Adele
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #44 : 28.02.2006 17:50:53 »

Olen ollut aina myyntityössä, tosin työpaikat ovat vaihtuneet..aika useinkin...
En ole jaksanut olla yhdessä paikassa kovinkaan kauan, nyt teen juuri ennätystäni: vieraalla työssä yli 2 vuotta!
Yrittäjänä sitten menikin kymmenisen vuotta ja se oli kyllä yhtä elämäni parhainta ja antoisinta aikaa tähän saakka  Wink
Veri vetää taasen siihen suuntaan, että tässä kohta paiskitaan hommia itselle  smitten
Toimistotyössä en voisi kuvitella viihtyväni,  taidan olla liian rauhtatonta ja suurpiirteistä sorttia siihen  ja terveydenhoitoala ei olisi kuunapäivänä mulle sopivaa, pyörryttää vähempikin veren näkeminen  Huh
tallennettu

Aurinko Oinas 10
Asc Leijona
Kuu Vesimies 8
Mars Kauris 6
Venus Kalat 10
Merkurius Oinas 10
Jupiter Jousimies 5
Neptunus Jousimies 5
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: