Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä ammatissa toimit?  (Luettu 52615 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
twin peak
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #45 : 28.02.2006 19:15:22 »

10v yrittäjänä takana, josta isommalla vaihteella 3 viimeistä vuotta. Olen manuaalisella alalla, käsillä laittelen niveliä paikoilleen jne.

tein jonkun yrittäjätestin joku aika sitten ja ihan kaikki kohdat viittasivat yksityisyrittäjyyteen. Onpahan ainakin joskus täydet pisteet (kun ei koulun kokeissa niitä tullut  Cry ) heh...

nykyään kehittelen näppitaitoja itse, siis tekemällä oppii, onpa jännää, ei koskaan samaa päivää, koko ajan "tuotekehittelyä", jippii!  smitten
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Leeloo
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #46 : 01.03.2006 03:34:12 »

Tällä hetkellä olen yrittäjä ja keskittynyt lähinnä energiahoitoihin... Olen jo pitkään ajatellut, että minulla on opettajan/oppaan arkkityyppi. Itse asiassa vähän aikaa sitten tulin "kysyneeksi" elämäntehtävääni ja vastauksena oli "opettaja". Tavoitteeni onkin päästä opettamaan energiahoitoja, henkiseen kasvuun liittyviä juttuja yms. sekä kirjoittaa joskus kirja alaan liittyen. Ja koska teatteri on aina vetänyt minua valtavasti puoleensa, olen ajatellut hankkia ohjaajan koulutuksen ja alkaa vetää improvisaatio tms. ryhmiä hoitojeni rinnalla. Kuvaan sopii sekin, että olen naurujooga-ryhmänohjaaja, sehän on vähän niin kuin parantamisen ja improvisaatioteatterin välimuoto... Smiley
En ole vielä ehtinyt tutkailla, mitkä kuviot liittyvät kiinnostuksen kohteisiini. Hoivaaminen, lapsirakkaus, hyvä kuuntelemiskyky, intuitio ja monet muut hoitoihin liittyvät jutut ovat ainakin peräisin rapu-aurinkomerkiltä. (mistähän noi teatterijutut voisi löytyä?) Nouseva merkkini taas on skorpioni, joten ilmeisesti sen takia harrastukseni ovat vieneet minut mukanaan niin, että niistä on lopulta muotoutunut minulle työ...
tallennettu

Ole sitä.
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**

"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."

Profiili
« Vastaus #47 : 02.03.2006 12:26:05 »

Hei Nikki!  smiley6600

Vastailit niin asiantuntevasti muutamille tällä palstalla. Toivoin, että voisit kertoa myös minulle jotain...
Alla edellisen viestini numero.

« Vastaus #28 : 27.02.2006 08:19:16 »
smitten   smitten   smitten   smitten   smitten
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #48 : 02.03.2006 19:13:40 »

Olen työtön eli odotan. Muulloin toimin sisällä.
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #49 : 02.03.2006 23:43:56 »

Minuakin kiinnostaa tuo psykologin tai sosiaalialan ammatit..jos en ois atoopikko niin voisin hakea sinne..valmistuin merkonomiksi keväällä 2005 ja päätin jostain hiton syystä mennä opiskelemaan samaan oppilaitokseen mistä valmistuin niin datanomiksi ja nyt sitten mietin,että miksi h*lvetissä tein niin?Töitä en saanut viime kesänä ja olen jo nyt aivan sterssaantunut kesätöiden hausta ja alan pikku hiljaa kyllästyä töiden etsimiseen..
..tuleekohan tästä koko mun elämästä yleensäkkään mitään?elän varmaan jollakin työttömyyskorvaus tuella...koko loppuelämän..
« Viimeksi muokattu: 02.03.2006 23:50:48 kirjoittanut Athene » tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #50 : 03.03.2006 00:09:11 »

luminant mermaid
jotakin sinusta heitän tässä,en jaksa kummemmin muuta kuin tuosta sun allekirj. nyt,nukuttaa..
nopeaa oivaltavaa älyä,voisit uudistaa ihmisten käsityksiä
haet täydellisyyteen pyrkivää kauneutta ja haluat yhdistää kauneuden ja käytännöllisyyden,kaunis katsella ,silkkiä iholle.helppo pestä-tyyliin
sinussa asuu levoton nainen joka lapsenomaisen viattomasti flirttailee ja kuikuilee aidan tuolle puolen vaikka eväs tälläkin puolen olisi vielä syömättä,
..kaho siihe hommaas...niinku isäni mulle sanoi aina ja jatkuvasti..keskity yhteen asiaan kerrallaan
onko sulla helisevä,soliseva nauru?
kaipaat tunneälykästä miestä joka rohkaisisi sinut ulos kuorestasi toteuttamaan
impulsiivisia ideoitasi
pitikö mun vastata johonkin?   mielikuvituspää on kohta sekopää tällä unimäärällä,-öitä..
keho
en ymmärtänyt mitä halusit
ei riitä energiat,en selvänäe,lukekaa intuitiosta miten tää toimii
pelinappuloita tartten eteen,kirjoja luntattavaksi ja vahvistukseksi sitten mieli vaan lähtee laukkaamaan ja kuvittamaan,päässä syntyy mielikuvia,joskus nimimerkistä,kuva vääristää joskus persoonaa
mielikuva, kielikuva,unikuva,nyt se viimenen vihon viimein
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #51 : 03.03.2006 00:27:16 »

Olen työtön eli odotan. Muulloin toimin sisällä.
Hei "Lumor"

Mitä sinä odotat.

Jotta elämässäsi tapahtuu muutoksia,

sinun on itsesi haluttava muuttua

- kaikki lähtee alitajunnan voimalla -

- jos haluat muutosta elämääsi ALOITA SE NYT -

TAVOITTEESTA TULOKSEEN

Tähän mennessä olet jo varmaan
löytänyt itsellesi arvoille pohjautuvan tavoitteen.
Tartu jälleen kynään ja kirjoita tavoitteesi paperille siten,
että seuraavat ehdot toteutuvat:

1. Tavoitteen on oltava positiivinen.

2. Sen on oltava preesensissä.

3. Sillä on oltava ajallinen takaraja,
    joka on siirretävissä realistisemmaksi, jos tarpeen.

4. Sen on oltava hyvin yksityiskohtainen.

5. Tavoitteelle on asetettava ajalliset etapit

Tsemppiä ja onnea uuden ja mieluisan työpaikan löytämiseen

"Ippuskan" CV on mahtava.

http://www.oyk.fi/~ritva.astikainen/

http://www.uranus.fi/tyonhaku/artikkelit/open.php?id=4532

smitten  Elämänilo   smitten

« Viimeksi muokattu: 03.03.2006 00:33:09 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #52 : 03.03.2006 12:32:18 »

keho
oikeessa oot,ei tää oo mun ammatti
tää vaan tyydyttää mun hirmusta kirjotusvimmaa,joka on jostain tullut näihin pariin kuukauteen,ehkä merkurius stelliumissa ottaa lahjakkaasti viestejä vastaan ja koska se myös on iloksi joillekin foorumilaisille niin miksen sitä tekisi,
aikansa kutakin
sitten kun joku saa tarpeekseen voin kyllä poistua kiltisti (just tällä sekunnilla meijän 2 kollia tappeli niin että karvat pöllysi..) takavasemmalle
sitä en kyllä tiedä mikä se mun oikee tehtävä on tai teen sitä monimuotona koko ajan,syyn ja seurauksen pohtija pohjimmiltani olen,tärkeintä minulle on kysyä MIKSI?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #53 : 03.03.2006 13:07:19 »

Että kosmiset pelinappulat löytäisivät perille Cheesy Kiss

Valoa Tasapainossa + muut rauha&rakkauskukkaset smitten

Ajalla ei ole rajoja vaikka se onkin mitattavissa.
Se vain liikkuu.

Järjestelykysymyksistä kaikki kiinni... idiot2

Koko kuvan kautta hahmottaa paremmin
ja voi sitten keskittyä olennaiseen/olemiseen
ja toimia sen pohjalta.  angel

Nyt-2012? police

Kiitos mutta olen jo sen sisällä uglystupid2

Hei "Lumor"

Sain unessa viestin,
ja tämän AAMUN AJATUS
vahvisti sitä,
että olen saattanut
loukata sinua vastauksellani.

Pyydän Anteeksi,
jos viestini loukkasi.

Tarkoitus oli hyvä,
en tiedä miten
suhtauduit siihen.

(http://members.surfeu.fi/jan.lehtonen/luonto/images/kuva21.jpg)

AAMUN AJATUS

Kukaan ei voi pakottaa
minua olemaan onnellinen
hänen tavallaan,
vaan jokainen etsiköön oman tiensä onneen,
kunhan ei loukkaa toisten vapautta.

- Immanuel Kant

Onnistumisia!

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Mio
Astroholisti

Ea Mai

Profiili
« Vastaus #54 : 03.03.2006 14:36:40 »

Hehei Elämänilo et ole loukannut tai vastaavaa!  Huh

Neuvosi olivat juuri hyviä mutta käsitys niiden tarkoituksesta vaan oli hieman erilainen Cheesy liikkeistä johtuen  smitten
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #55 : 03.03.2006 16:52:57 »

Taide- ja kulttuurialalla, ikuinen opiskelija... Vahva vitoshuonepainotus, siellä myös stelliumi. Neitsyen puolella pluto aspect_con Vaa'assa olevaan merkurius  aspect_con  aurinko  aspect_con  uranus  aspect_con  venus, plus asteroidit Eros ja Lilith, mustat kuut Lilith ja Waldemath samassa rytäkässä... Kuutoshuoneen kärki Skorpionissa. keskitaivas vesimies aspect_con mars ja kuunsolmu. Kartan tarkin aspekti on Kheironin sekstiili MC:lle, orbi vain 2 kaariminuuttia.

En minä vielä tiedä mikä minusta isona tulee.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #56 : 03.03.2006 21:54:52 »

Minäkin olen ollut työttömänä tasan 2 vuotta ja käynyt vaikka minkälaisia työkkärin järjestämiä työnhakuun viittyviä koulutuksia. 2 vuoden aikana olen hakenut työtä ja hakemuksia on lähetty n. 160 kpl + nettihakeumuksia 50 kpl. Joskun vielä jotkut ihmiset kehtaa tulla sanomaan, No miksi et ole töissä? tai Oletko jo saanut työtä? tai Etkö viitsi hakea työtä, kun saa ilmasta rahaa?  idiot2  Eivät sitten tunnu ymmärtävän, että kuinka loukkaa nämä kysymykset. Voi,  tickedoff  kun pistää vihaksi.  tickedoff  tickedoff  Kukaan ei tiedä kuinka monta itkua olen itkenyt Cry työttömyyteni takia ja masentanut.  Undecided   Minä en ainakaan haluaisi olla työtön, mutta olen silti työtön. 

Kaikki työttömäthän sen tietävät, että kun haetaan työtä pitää olla hakemus sekä CV eli ansioluettelo. Nykypäiväinen työnhaku käy ilmaisesta työstä ja josta tulee vain suuret puhelin laskut, kun pitää soittaa  smiley6600 työnantajille työpaikan toivossa. Smiley  Ei se niin helppoa ole saada työtä.  Angry Vaikka toimistotyötä on tarjolla, niin työnantajat tuntuvat valitsevat aina usemmin sen nuoren henkilön alle 30-v. ja koulutukseltaan tradenomin tai datanomin. Angry  En ymmärrä miksi, työnantajille ei kelpaa yli 40-v. nainen ja merkonomi, joka on tehnyt lapset, jo ajat sitten ja lapset ovat jo melkein aikuisia tai ylä-asteen koulu ikäsiä. Evät nyt kaikki vielä voi olla tässä iässä sairaita ja rupsahtaneita, eivätkä vielä tunne olevansa mummoja eikä demtikkoja.  Angry  Minä ainakin ehtisin vielä olemaan yli 20 vuotta työelämässä.  Smiley 

Vai eikö merkonomi ole nykypäivänä enään mitään? Turhaanko ihmiset opiskelevat merkonomiksi. Sen vuoksi lähdin kysymään, teiltä missä ammatissa toimitte. Koska minulle on tullut eteen ajatus, jos sittenkin vaidan alaa ja mihin. Minua kiinnostasi  :Smiley  kosmentologi  Kiss ja sosiaaliala  Smiley.  En tiedä miksi? Kummatkin ovat ihmisten parissa työskentelyä.  Smiley  Smiley

smitten KYLLÄ, MINÄ PÄÄSEN VIELÄ JOSKUS TÖIHIN!  smitten

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #57 : 03.03.2006 23:53:06 »

Minäkin olen ollut työttömänä tasan 2 vuotta ja käynyt vaikka minkälaisia työkkärin järjestämiä työnhakuun viittyviä koulutuksia. 2 vuoden aikana olen hakenut työtä ja hakemuksia on lähetty n. 160 kpl + nettihakeumuksia 50 kpl. Joskun vielä jotkut ihmiset kehtaa tulla sanomaan, No miksi et ole töissä? tai Oletko jo saanut työtä? tai Etkö viitsi hakea työtä, kun saa ilmasta rahaa?  idiot2  Eivät sitten tunnu ymmärtävän, että kuinka loukkaa nämä kysymykset. Voi,  tickedoff  kun pistää vihaksi.  tickedoff  tickedoff  Kukaan ei tiedä kuinka monta itkua olen itkenyt Cry työttömyyteni takia ja masentanut.  Undecided   Minä en ainakaan haluaisi olla työtön, mutta olen silti työtön. 

Kaikki työttömäthän sen tietävät, että kun haetaan työtä pitää olla hakemus sekä CV eli ansioluettelo. Nykypäiväinen työnhaku käy ilmaisesta työstä ja josta tulee vain suuret puhelin laskut, kun pitää soittaa  smiley6600 työnantajille työpaikan toivossa. Smiley  Ei se niin helppoa ole saada työtä.  Angry Vaikka toimistotyötä on tarjolla, niin työnantajat tuntuvat valitsevat aina usemmin sen nuoren henkilön alle 30-v. ja koulutukseltaan tradenomin tai datanomin. Angry  En ymmärrä miksi, työnantajille ei kelpaa yli 40-v. nainen ja merkonomi, joka on tehnyt lapset, jo ajat sitten ja lapset ovat jo melkein aikuisia tai ylä-asteen koulu ikäsiä. Evät nyt kaikki vielä voi olla tässä iässä sairaita ja rupsahtaneita, eivätkä vielä tunne olevansa mummoja eikä demtikkoja.  Angry  Minä ainakin ehtisin vielä olemaan yli 20 vuotta työelämässä.  Smiley 

Vai eikö merkonomi ole nykypäivänä enään mitään? Turhaanko ihmiset opiskelevat merkonomiksi. Sen vuoksi lähdin kysymään, teiltä missä ammatissa toimitte. Koska minulle on tullut eteen ajatus, jos sittenkin vaidan alaa ja mihin. Minua kiinnostasi  :Smiley  kosmentologi  Kiss ja sosiaaliala  Smiley.  En tiedä miksi? Kummatkin ovat ihmisten parissa työskentelyä.  Smiley  Smiley

smitten  smitten  smitten  smitten

ikävää,että sinulla on käynyt noin.. Sad.Itse sain juuri äsken tiedon,että paikka josta hain työtä (toimistotyö)minua ei otettu sinne koska olen opiskelija (opiskelen datanomiksi),että toivon mukaan saisin töitä kesäksi..ja jos en saa vaihdan alaa...itseänikin kiinnostaisi myöskin  tuo sosiaaliala..
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Elämänilo
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #58 : 04.03.2006 00:09:04 »

Kaikki työttömäthän sen tietävät, että kun haetaan työtä pitää olla hakemus sekä CV eli ansioluettelo.

Vaikka toimistotyötä on tarjolla, niin työnantajat tuntuvat valitsevat aina usemmin sen nuoren henkilön alle 30-v. ja koulutukseltaan tradenomin tai datanomin.

En ymmärrä miksi, työnantajille ei kelpaa yli 40-v. nainen ja merkonomi, joka on tehnyt lapset, jo ajat sitten ja lapset ovat jo melkein aikuisia tai ylä-asteen koulu ikäsiä.

Hei "Odessa"

Ajattele näin.

(http://www.saunalahti.fi/elepal/usko/animated02.gif)

smitten  Löydän itselleni  parhaan mahdollisen työpaikan.
   smitten

(http://i29.photobucket.com/albums/c261/en-dora/flashing_heart.gif)

smitten   Elämänilo   smitten
« Viimeksi muokattu: 04.03.2006 00:14:00 kirjoittanut Elämänilo » tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #59 : 04.03.2006 00:43:54 »

Paaset parempaan kuin uskotkaan.
Toivotaan parasta Diamond
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 7
  Tulostusversio  

Siirry: