Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä ammatissa toimit?  (Luettu 52602 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #90 : 10.05.2006 17:53:07 »

Mie oon oikea mestari vaihtamaan alaa  Grin

Peruskoulun jälkeen opiskelin vaatetus-artesaaniksi. Nuorena tyttönä toivoin pääseväni kaupunginteatteriin ompelijaksi, mutta eipä sinne niin helposti noin vain mentykään  2funny

Noh, olin puolisen vuotta työttömänä ja pääsin extra-hommiin erääseen tilausravintolaan, jossa viihdyin viisi vuotta. Opiskelin jopa oppisopimuksella itselleni ammatin ravintolapuolelta  :Smiley Sitten jäin yllättäen taas työttömäksi ja tein taas extra-hommia ympäri kaupunkia  buck2 päätin, että ravintolahommista on päästävä eroon, on se loppujen lopuksi melkoisen rankka ala  Undecided Lisäksi olen tuuraillut erästä sihteeriä tarvittaessa.

Vuoden alussa aloitin monimuoto-opiskeluna merkonomin opinnot ja siitä intoutuneena pistin ammattikorkeakouluun liiketalouden puolelle paperit hakuun  Smiley Toivon pääseväni sinne ensi syksynä ja sitten 3,5 vuoden päästä valmistuisin ja saisin jonkun kivan päivätyön kahdeksasta neljään  Grin

Pitäkää peukkuja  Tongue

Onnea Odessalle uudesta työpaikasta!!  smitten

-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #91 : 10.05.2006 18:15:59 »

Hei MillaMiuMau!

Kyllä tässä onnea tarvitaa. Kiitos erittäin paljon.
Aurinkoisia päiviä sinulle.

T. Odessa

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #92 : 10.05.2006 18:44:16 »

Minä opiskelen sairaanhoitajaksi. Luultavasti erikoistun mielenterveystyöhön tai akuuttiin kriisityöhön. Ensihoitajan ammatti kiinnosti, mutta en olisi varmaan päässyt kouluun sisään.

Olen aina tuntenut olevani parhaimmillani tilanteissa, joissa tarvitaan kylmäjärkistä nopeaa toimintaa. Aivan kuin elämä toisi minulle näitä tilaisuuksia eteen. Ollessani 17v. isäni sai pihallamme sairauskohtauksen. Tiesin heti, mitä pitää tehdä; pitää päätä paikallaan kouristelun ajan, käänttää kylkiasentoon, tarkistaa hengitys, soittaa apua, aloittaa elvytys. Minä nuorimpana perheestä jakelin tehtäviä äidille ja siskolle. Tunsin sisälläni suuren rauhan ja voiman.

Olen kaksi kertaa tuon jälkeen sattunut auto-onnettomuus paikalle ensimmäisten joukossa ja osallistunut ensiapuun.

Hoitajan työssä haluan helpottaa ihmisten oloa, antaa parantavaa energiaa kosketuksen kautta ja olla läsnä lähellä kuolemaa. Olen kiinnostunut kehitysvammaisista ihmisistä sekä mielisairauksista. Luulen että nämä kaikki liittyvät jotenkin skorpioni-laskusolmuuni sekä skorpionin sijaintiin plutossa huoneessa 10. Myös vesta vaa'assa huoneessa 10 viittaa ihmisten hoitamiseen.

Minulla on ollut aina lahjoja kirjoittamiseen ( aurinko ja  merkurius  kaksoset ) ja piirtämiseen. Äidinkielestä kirjoitin pistettä vaille L:n ja kuvis on aina ollut kymppi. Tällä kaksosen mielikuvituksella olen kauan unelmoinut lastenkirjojen kirjoittamisesta ja kuvittamisesta - ehkä vielä joskus? Jotenkin tuo hoitoala tuntui "kohtalolta". Jos isäni vielä eläisi, minusta olisi tulossa luultavasti jotain ihan muuta.

jupiter vesimies ja  uranus jousimies sekä  askendentti jousimies vaikuttavat minuun niin, että olen aina ollut hyvin kiinnostunut eri uskonnoista ja ideologioista. Tunnen tarvetta julistaa ja saarnata...  Grin Siksi opettajan ammatti on ollut myös yksi mielenkiinnon kohde. Haluan jatkuvasti sivistää itseäni ja oppia uutta, liittyy tietenkin myös tuohon kaksosteemaan.

Ongelmani on vain aina ollut se, että monipuolisesti lahjakkaana en ole ikinä oikein panostanut mihinkään tiettyyn osa-alueeseen, vaan kaikki tuntuu jäävän vähän niinkuin puolitiehen. En esimerkiksi kuuden vuoden pianonsoiton opiskelun jälkeen jaksanut enää jatkaa, koska en jaksanut opetella nuotteja! Opettaja piti minua ihmelapsena, kun soitin kaiken aina kuulokorvalta...  Grin Olen harrastanut pianonsoittoa, pesistä, kuoroa, akvarellimaalausta ja näyttelemistä... Ja kaikki on jäänyt kesken!

Nyt toivon että jaksan käydä tämän koulun loppuun. Saisi edes yhden asian elämässään valmiiksi...  Wink
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #93 : 10.05.2006 19:01:13 »

Olen työtön...  Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #94 : 10.05.2006 22:30:38 »

PÄÄSIN TÖIHIN!

Nyt se työttömyys viimein päättyy. 2funny 
Ensi viikon alista aloitan työt uudella työnantajalla.
Kyllä, tässä pilvissä lentelen.  angel 
Nyt tuntuu siltä, että elämä taas alkaa uudestaan.  Grin
Työni tulee olemaan asiakaspalvelua, mutta toimistossa.  smitten
Ei haittaa, vaikka ei ole kesälomaa tänä kesänä. Smiley

(http://www.cosgan.de/images/more/flowers/042.gif)

Hei "Odessa"

Voi miten ihana uutinen.

Toivottavasti viihdyt uudessa työpaikassasi.

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #95 : 10.05.2006 22:37:21 »

Olen työtön...  Wink

Hei "Gigianne"

(http://www.zianet.com/demisque/images/classic/tb9.gif)

Jokin kiva luova työ sinullekin siunaantuu.
- olethan jo lupaavasti aloittanut
tuon runoilijan urasi

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #96 : 11.05.2006 10:34:10 »

PÄÄSIN TÖIHIN!

Nyt se työttömyys viimein päättyy. 2funny 
Ensi viikon alista aloitan työt uudella työnantajalla.
Kyllä, tässä pilvissä lentelen.  angel 
Nyt tuntuu siltä, että elämä taas alkaa uudestaan.  Grin
Työni tulee olemaan asiakaspalvelua, mutta toimistossa.  smitten
Ei haittaa, vaikka ei ole kesälomaa tänä kesänä. Smiley

Hei "Odessa"

Voi miten ihana uutinen.

Toivottavasti viihdyt uudessa työpaikassasi.

Hei  Elämänilo!

Sydämellisesti kiitos, lämpöisistä sanoistasi.

T. Odessa

tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #97 : 11.05.2006 10:44:38 »

Kiitokset kannustuksesta !
Kaipa se "oma juttuni" minullekin joskus löytyy...  smitten
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #98 : 12.05.2006 07:05:44 »

Jaahas, hmm..

Minä en tiedä mitä isona haluaisin tehdä..
Mutta yli 15-vuotta olen myyjänä toiminut, moninaisissa paikoissa, esim. kaupan kassalla, grillillä, kioskeissa.. Nykyisin myyntineuvottelijana, joka ei ole minun hommani kaikilta osin; olen liian kiltti myymään ns. "väkisin" mitään kenellekään.
Asiakaspalvelua rakastan, mutta en ikinä menisi toimistoon vastaamaan puhelimeen (sekin kokeiltu), sekoaisin alle päivässä.
Asiakaspalvelu ja markkinointi ovat myös koulutuksessa olleet pääosassa.
Myös elämästäni olen käynyt kertomassa kouluttajan (päihdetyö) mukana.. Se on upeaa, kun voi ehkä omalla kokemuksella auttaa jotain toista..
(ja kohta mietin kerroinko liikaa.. Lips Sealed)

Oikku67 smitten
« Viimeksi muokattu: 12.05.2006 18:16:57 kirjoittanut Oikku67 » tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**

On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.

Profiili
« Vastaus #99 : 16.05.2006 15:57:16 »

Opiskelen vielä pukuompelijaksi, mutta olen ohella ollut kangaskaupan kassalla, jaellut postia sun muuta.. Unelma-ammattini on kyllä ompelija, mutta modistin työkin voisi olla mielekästä. Jotain luovaa kumminkin....
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #100 : 24.05.2006 19:51:22 »

Täällähän on monta toimistotyöläistä  Smiley

Itse olen toiminut kaikki ne vuodet mitä töissä yleensäkkin olen ollut niin toimistotöissä. Väliin olin kotiäitinä yhdeksän vuotta mutta nytten on pian neljä vuotta työelämää takana. Työni on yksinäistä ja kaipaan väliin sosiaalisempaa työtä missä sais olla ihmisten kanssa enempi tekemisissä.. esim asiakaspalvelutyö... hmmm.. mutta silti se toimistotyö tuntuu ominaiselta  Smiley

Minun kartalta löytyy 10.huoneesta  jupiter   jousimies ja  keskitaivas  skorpioni ...hmmm..  Aika levoton taidan olla ja väliin kyllästyttää kyllä kun haluais jotain haasteita lisää Wink Mutta siellä varmaan olen ja pysyn....  Wink

Vinkkejä saa antaa jos joku jotain hoksaa  Smiley   Wink
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  

Siirry: