Hmm, mulla on menossa vahva
,näkyy kahtena punaisena viivana tuolla oma astron transiiteissa, eikä loppua näy...Eikös Mc liitetä "julkiseen kuvaan" ja esim. työhön? Noh ainakin, mitä itselle on tässä lähiaikoina käynyt paskaa niin opiskeluympäristössä muutamakin "kaverina" pitämäni henkilö on kääntänyt selkäni minulle muutaman yksityiselämässäni tekemäni päätöksen vuoksi...Valitsin siis erään miehen, jota he eivät voi hyväksyä (ei täytä heidän standardejaan)..Toisaalta ihan hyvä tämä transiitti, niin erottaa ne oikeat ystävät nuista "haaskalinnuista"..Toisaalta olen lähentynyt todella paljon muutaman opiskelukaverini kanssa, joiden kanssa en ole aiemmin ollut niin paljon tekemisissä ja he hyväksyvät päätökseni vaikka eivät sitä pitäisikään järkevänä
Hemmetin vahvaa itsetuntoa tässä on tarvittu, etteivät nuo haaskat saa poljettua itsetuntoani ihan maanrakoon...Olen tietoisesti myös vältellyt heitä ja poistanut esim. messengeristä...Facebookistakin pidän noin vuoden tauon, ihan lopputyöni tekemistä varten ja sen vuoksi etteivät nuo haaskat saa sisältöä omaan köyhään elämäänsä seuratessaan mun facebook -päivityksiäni
Hyvä esimerkki tästä facebook -kyttäyksestä oli, kun olin lisännyt paljon eräitä matkakuviani sinne, enkä tosin ollut laittanut niistä ilmoitusta minnekään julkiselle etusivulle, ilmoitin ainoastaan lähimmille kavereille, että käykää katsomassa niitä..Noh, sitten eräässä kuvassa minun ja miekkoseni "hahmot" heijastuvat sellaisesta hopeapallosta, niin eiköhän eräs haaska ollut heti pistänyt kommenttia siihen, että "kiva kuva", ja tästä tyypistä ei kyllä muuten ollut kuulunut mitään tyyliin puoleen vuoteen facebookissa tai muutenkaan...Ja aina kun satumme näkemään harvoin heidän pitämillään "kahvikesteillä" tuntuu, että heitä kiinnostaa vain yksityiselämäni, jonka jälkeen he voivat alkaa rauhassa voivottelemaan ja puhumaan paskaa elämästäni saadessaan vähän materiaalia tuohon juorujen levittämiseen...
Lisäksi mulla on
mutta siitä en tiedä, mitä tarkoittaa