Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uranus neliö aurinko  (Luettu 8616 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Mimoosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« : 26.02.2006 14:31:34 »

idiot2 Onko teillä kellään kokemusta tai tietoa tästä transiitista lisää? Kovin hankala transiitti lienee kyseessä ja pitkäaikainenkin vielä. Päänvaivaa tämän taivaan alla on ainakin parisuhteen puolella.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 28.02.2006 20:36:21 »

Tervehdys,

itselleni on tulossa tarkaksi ko. transiitti tämän vuoden aikana. Esimakua on kuitenkin saatu jo runsain mitoin. Vaikutuksen riippuvat tietenkin sekä Auringon että tr. Uranuksen huonesijainnista, mutta yleisesti ottaen muutoksen tuulet puhaltelevat milloin kuumana sirokkona, milloin vähän kalseampana ja jäätävänä merituulena  Sad.

Koska kyse on haastavasta neliöstä, muutos voi olla liian raju ja äkillinen ja tästä aiheutuu voimakasta stressiä. Näin siinäkin tapauksessa, että muutos on ihan tietoisesti pistetty alulle, on tehty irtiotto. Vaarana on, että kaikki sillat poltetaan takana, jätetään ihan kaikki, mikä ei ole välttämättä ihan fiksu veto.

Tavallisin Uranukseen viittaava muutos on ihan konkreettinen muutto - joskus jopa ulkomaille asti, työpaikan ja kumppanin vaihto, perheen perustaminen tai ikävimmässä tapauksessa itsen tai lähiomaisen äkillinen sairastuminen tai jopa kuolema. Ai niin, kaikki tämä muutospaine voi tuoda sitten astrologian pariin. Sama juttu Neptunus -ja Pluto -transiittien kanssa.

Vaikkei itselläni transiitti ole vielä edes tarkka, niin käytännössä nuo KAIKKI yllämainitut kuviot perheen perustamista lukuunottamatta on käyty lävitse tässä melko lyhyen ajan sisällä. Kumppani ei ole mennyt vaihtoon, mutta kovin ollaan on/off-tilanteessa tällä hetkellä. Vakavasti näyttää myös siltä, että ura menee kokonaan uusiksi, ja kun Uranus-transiitista on kyse, niin uusi ura sisältäisi sitten astrologiaa...
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
florangel
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #2 : 28.02.2006 23:54:30 »

Mulla on tää sama kans! Just alkanut ja uusiutuu ilmeisesti kokoajan yli vuoden. Olen jo suunnitellut uuden työpaikan jättämistä ja muuttoa jonnekin kauemmaksi! Tässä ei ole kyllä "ulkoapäin" katsottuna varmasti mitään järkeä. Ei ole mitään havaintoa et mitä edes tekisin ja nyt duuni on koulutusta vastaava ja ennen olisin ollut tästä tosi onnellinen. Ennen tätä olin yrittäjänä ja nyt tuntuu et pitää mennä kauas et näkee lähelle. No, onneksi vesimies-miehen mielestä se on ihan ok et lähden. Kaikkea tota Lillin kuvaamaa on kyllä tullut kelattua. Kiva oli kuulla teistä!
uglystupid2  Cool Cry
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #3 : 16.02.2009 12:17:43 »

vanha aihe, mutta nostetaan kun itsellä juuri samat kuviot ainakin astron. kartan mukaan. (Miksei astro.com muuten näytä samoja transiitteja...?!) Kun tuosta astro.fi:n kartasta puuttuu huoneitten numerot, niin vähän vaikea arpoa mihin merkkiin ja mihin huoneeseen transiitti osuu (vai olenko niin tyhmä etten tajua miten homma toimii ja ne siellä jossain onkin...?) mutta karkeasti arvioituna osuu MC:lle ja työssä onkin hankalaa. Töitä ei löydy, monia hyviä mahdollisuuksia menee sivu suun ilman että voin niille itse mitään.
Jos aiemmin kirjoittaneet olette vielä kanavilla, niin muuttuiko ammattinne sitten lopulta? Kitjoituksistanne kun on jo pari vuotta aikaa.
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #4 : 16.02.2009 22:30:20 »

 
  Olisiko kellään kokemusta, Uranus aspect_squ askendentti ?
tallennettu
rovatar
Astro-nauttija
****
Viestejä: 948


Keltainen Kosminen Aurinko


Profiili
« Vastaus #5 : 16.02.2009 23:12:10 »


  Olisiko kellään kokemusta, Uranus aspect_squ askendentti ?

Silloin kun mulla oli  uranus  aspect_squ  askendentti , olin erittäin rakastunut ja juuri kyseisenä aikana menin kihloihin erään ihanan Kauris-miehen kanssa.  smitten

 uranus: han tekee silloin myös neliötä DC:hen.
Mies oli hyvin persoonallinen ja erikoinen, huomattavasti minua nuorempi.  uranus oli silloin Vesimiehessä, 2. huoneessani.
Minä kun muuten, ainakin jossain taka-alalla, mietin, mitä muut ajattelevat…silloin en miettinyt yhtään…ihan sama vaikka pitivätkin miestä hieman outona… laugh

Minusta hän oli ja on edelleen aivan ihana!  smitten

No suhde kesti viisi onnellista vuotta ja nykyään olemme hyviä ystäviä. Juuri viime viikonloppuna hän soitti ja kyseli kuulumisia…olemme usein yhteyksissä ja joskus jopa miettineet pitäisikö meidän palata joskus yhteen! coolsmiley

Etteivät nuo neliöt aina huonoja ole!  Smiley

Saturnus oli muuten minulla silloin myös DC:llä.


No tämmöstä, erittäin positiivista ja onnellista aikaa, tuo kuvio minulle toi!
tallennettu

Aurinko Kauris, AC Skorppari,
Kuu Kaksonen.
Merkurius Jousimies.
Venus Kauris.
Sideerinen Jousimies.
Keltainen Kosminen  Aurinko.
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1173



Profiili
« Vastaus #6 : 17.02.2009 10:13:58 »


 Kiitti vaan rovatar, 0lipa kiva kuulla noin positiivisia asioita mita urkin neliöt sulle toi.

 Vielä palaisin aiheeseen,-- onko kokemusta, tai kommentteja   uranus(11) aspect_squ venus(9).

 

 
tallennettu
jkk
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 38



Profiili
« Vastaus #7 : 23.11.2009 23:08:34 »

Tutkinpa juuri elämäni rankimpaa aikaa vuoden takaa, ja syýksi selvitin uranuksen neliön merkuriukseen. Asumusero, muutto, järkyttäviä tapahtumia, mielen epätasapainoa kaikkea oli,.Nyt uranuksen neliö tulossa keväällä. Juuri kun olen saanut elämääni kasattua palasista. Nytpä tiedän mistä kyse, yritän ottaa opikseni.
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #8 : 30.11.2009 11:11:51 »

Hmm, mulla on menossa vahva  uranus aspect_squ keskitaivas ,näkyy kahtena punaisena viivana tuolla oma astron transiiteissa, eikä loppua näy...Eikös Mc liitetä "julkiseen kuvaan" ja esim. työhön? Noh ainakin, mitä itselle on tässä lähiaikoina käynyt paskaa niin opiskeluympäristössä muutamakin "kaverina" pitämäni henkilö on kääntänyt selkäni minulle muutaman yksityiselämässäni tekemäni päätöksen vuoksi...Valitsin siis erään miehen, jota he eivät voi hyväksyä (ei täytä heidän standardejaan)..Toisaalta ihan hyvä tämä transiitti, niin erottaa ne oikeat ystävät nuista "haaskalinnuista"..Toisaalta olen lähentynyt todella paljon muutaman opiskelukaverini kanssa, joiden kanssa en ole aiemmin ollut niin paljon tekemisissä ja he hyväksyvät päätökseni vaikka eivät sitä pitäisikään järkevänä Smiley Hemmetin vahvaa itsetuntoa tässä on tarvittu, etteivät nuo haaskat saa poljettua itsetuntoani ihan maanrakoon...Olen tietoisesti myös vältellyt heitä ja poistanut esim. messengeristä...Facebookistakin pidän noin vuoden tauon, ihan lopputyöni tekemistä varten ja sen vuoksi etteivät nuo haaskat saa sisältöä omaan köyhään elämäänsä seuratessaan mun facebook -päivityksiäni Grin  Hyvä esimerkki tästä facebook -kyttäyksestä oli, kun olin lisännyt paljon eräitä matkakuviani sinne, enkä tosin ollut laittanut niistä ilmoitusta minnekään julkiselle etusivulle, ilmoitin ainoastaan lähimmille kavereille, että käykää katsomassa niitä..Noh, sitten eräässä kuvassa minun ja miekkoseni "hahmot" heijastuvat sellaisesta hopeapallosta, niin eiköhän eräs haaska ollut heti pistänyt kommenttia siihen, että "kiva kuva", ja tästä tyypistä ei kyllä muuten ollut kuulunut mitään tyyliin puoleen vuoteen facebookissa tai muutenkaan...Ja aina kun satumme näkemään harvoin heidän pitämillään  "kahvikesteillä" tuntuu, että heitä kiinnostaa vain yksityiselämäni, jonka jälkeen he voivat alkaa rauhassa voivottelemaan ja puhumaan paskaa elämästäni saadessaan vähän materiaalia tuohon juorujen levittämiseen... tickedoff    


Lisäksi mulla on  uranus aspect_con merkurius mutta siitä en tiedä, mitä tarkoittaa
« Viimeksi muokattu: 30.11.2009 11:13:28 kirjoittanut N222 » tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: