Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Noususolmut Jan Spillerin mukaan  (Luettu 21111 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #15 : 28.02.2006 12:54:17 »

Iso kiitos ja syvä kumarrus  smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #16 : 28.02.2006 13:00:37 »

Eipä kestä smitten

Tadaa, ne liikkuukin, kiitokset Ajatus Smiley
« Viimeksi muokattu: 01.03.2006 10:06:09 kirjoittanut sign? » tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #17 : 28.02.2006 13:28:43 »

Heissan sign ! Mitä se 3. huone toi lisävaikutuksia Neitsyessä ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #18 : 28.02.2006 20:53:29 »

Kiitokset urakoinnista sign?,

länsimaisessa astrologiassa on perinteisesti lähes ohitettu solmujen kuvaukset, vaikka oman kokemukseni perusteella niihin kannattaa kiinnittää mitä suurimmassa määrin huomiota. Ei tarvita kuin hyvä kirja solmuista, niin avot, johan alkaa kolisemaan.

Otetaan esimerkki. Miesystävällä on yläsolmu Skorpionissa huoneessa 5. Alasolmun mukaisesti hän on perusmaterialisti (yksi Härkään liitetyistä ominaisuuksista, vaikka muutakin tietysti on) ja nuorempana hän on varsin menestyksekkäästi harrastanut liiketoimintaa mm. ostamalla ja myymällä asuntoja, ja harjoittamalla omaa yritystoimintaa. No, muutama väärä liike pörssissä ja kaikki on mennyttä. Hirveät velat päälle. Ulkoisen rikkauden sijaan hän on joutunut opettelemaan sisäistä rikkautta, mikä taatusti liittyy Skorpionin teemoihin. Kovin haluton hän on kuitenkin luopumaan mistään saavutetuista eduista rahaan liittyen, eikä hän sopeudu uusiin tilanteisiin kovin hyvin. Skorpioniin liitettyä transformaatiota hän kaihtaa keinolla millä hyvänsä. Tämä taas ei ole erityisen fiksua, koska elämä näyttää menevän pelkäksi pään seinään lyömiseksi. Samoja virheitä toistetaan vuodesta toiseen, eikä niistä suostuta oppimaan.

Huoneella 5 sen sijaan näyttää olevan kovasti imua. Tässä tapauksessa rahapelit ovat oikein lähellä sydäntä. Noususolmua tukevan yhtymillä vielä perääntyvä Jupiter ja perääntyvä Neptunus. Astro.comin mukaan tällainen kuvio on joskus pelureilla nähtävissä ja Astro.com näyttää olevan asiassa aivan oikeassa. Alasolmu huoneessa 11 taas kertoo, että mies on melko kaverikeskeinen, pitää meteorologiasta, uutisista ja science fictionista sekä on asunut parikymppisenä useita vuosia ulkomailla. Kytköksiä on tässä tapauksessa myös isään, joka oli Vesimies. Alasolmun lisäksi miesystävälläni myös Aurinko on huoneessa 11.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
kooky
Vieras
« Vastaus #19 : 01.03.2006 12:19:18 »

mielenkiintoista Smiley Välillä on tullut ajateltua niin mustavalkoisesti että se alasolmupuoli pitäisi kokonaan poistaa elämästä, mutta eihän se niinkään ole, tuli ihan mieleen siitä lähettämästäsi linkistä tuolla toisessa ketjussa, jossa nähtiin solmut sellaisina pareina, joidenka napojen heiluriliike on saatava mahdollisimman nopeaksi ja pieneksi, joka kertoo siitä että läksy on sisäistetty hyvin. Jos taas heiluriliike on suuri ja hidas, välillä vuosikausia toisessa päässä ja sitten ryminällä toiseen, kertoo päinvastaista...tuli vaan mieleen omasta elämästäni. Mutta ehkä mun kartta huutaa tota polariteettiä kun nuo oppositiot on vielä yksissä solmuakselin kanssa.

Tuollaisia tapauksia on juuri kuin miehesi ja minunkin tapaus, että arska on alasolmun huoneessa, onkohan se sitten vaan sitä että elämän alkupuoli menee kertausharjoituksissa tahtoi tai ei... :Smiley
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #20 : 01.03.2006 12:55:12 »

Terve,

itse en todellakaan jakaisi solmupareja niin, että alasolmu on paha ja yläsolmu hyvä. Alasolmu viittaa kuitenkin jo opittuihin taitoihin ja luontainen lahjakkuus jollekin tietylle alalle voi näkyä juuri alasolmun alueelta. Esim. ex-miehelläni alasolmu on Kaksosissa ja voit vain arvata, millainen verbaalivirtuoosi hän on.

Eli ei kannata heittää lasta pois pesuveden mukana. Alasolmuun voi tietysti liittää karman ja merkkiin/huoneeseen liittyviä ikävämpiä luonteenpiirteitä. Näitä voi sitten yrittää tasapainottaa yläsolmun kautta. Joillekin tämä on helpompaa kuin toisille. Eräällä tuttavallani on alasolmu Oinaassa huoneessa 8. Monenlaisessa yritystoiminnassa hän on ollut mukana, mutta konkurssit ja velkasaneeraukset ovat häntä seuranneet näihin päiviin asti. Ja hän lähenee jo viittäkymmentä! Kuvioon kuuluu vielä se, että ongelmat johtuvat liiallisesta luottamisesta vääriin ihmisiin. Kupruja, ohareita yms. on tehty ja näiden takia tuttu joutuu jatkuvasti vaikeuksiin. Tukka meinasi nousta pystyyn, kun kuulin pari viikkoa sitten, kenen kanssa hän nyt aktiivisesti hengailee - kaveriksi on otettu nuorehko mies, joka on tehnyt kaksi tappoa ja sitten tämän kaveri, joka on kaksinkertainen pankkirosvo. Huh, huh.

Kyllä taival yläsolmulle voi olla joillakin vaikea...
tallennettu

www.horoskooppi.com
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #21 : 01.03.2006 13:32:45 »

Kiitos Sign? mielenkiintoisista viesteistä!

Mielestäni juuri Kuunsolmut jos mitkään ansaitsisivat enemmän huomiota kuin mitä ne nykytulkinnoissa monesti saavat. Voi olla, että alan itse olla Kuunsolmu-fani ihan fanaattisuuteen asti, mutta minusta Noususolmu on kartan kaikkein tärkeimpiä tekijöitä, jos ei jopa tärkeinkin. Tiedän, että tuosta on moni eri mieltä, mutta itse olen vuosien myötä nostamaan solmut suureen arvoon tulkinnassa. Noususolmu kuitenkin kertoo hyvin yksinkertaisesti ja selvästi tämänkertaisen elämän johtoajatuksen ja olenkin ajatellut, että kaikki muut planeetat, jopa ne tärkeimmät ja henkilökohtaisimmat - ikäänkuin palvelevat noususolmun sanomaa - aspekteista johtuen vaivattomammin tai hieman hankalammin. Ne ovat ikäänkuin pelkkiä suuntaviittoja siitä, kuinka helposti tai vaikeasti ja millaisin eväin Noususolmun ja siis tämänkertaisen elämän kasvun tarkoitus on saavutettavissa.

Alasolmun edustamia ominaisuuksia ei minunkaan mielestäni kannata yrittää kitkeä itsestään pois. Nehän ovat vahvuutemme, joita voimme käyttää hyväksemme, mutta joita ominaisuuksia ei kuitenkaan ole enää tarkoitus kehittää entisestään tässä elämässä. Kannattaa myös miettiä Laskusolmun merkistä erikseen positiiviset ja kielteisemmät ominaisuudet ja pyrkiä tietenkin karsimaan juuri niitä kaikkein kielteisempiä opittuja käyttäytymismalleja.
tallennettu

Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #22 : 01.03.2006 14:09:18 »

Mielestäni juuri Kuunsolmut jos mitkään ansaitsisivat enemmän huomiota kuin mitä ne nykytulkinnoissa monesti saavat. Voi olla, että alan itse olla Kuunsolmu-fani ihan fanaattisuuteen asti, mutta minusta Noususolmu on kartan kaikkein tärkeimpiä tekijöitä, jos ei jopa tärkeinkin.

Täällä myös yksi näihin kuunsolmuihin hurahtanut yksilö Cheesy. Olenkin tällainen myöhäisherännäinen, sillä vielä aivan äskettäin uinuin autuaan tietämätöntä unta. Tuntuu ettei oma astrologiamme todellakaan aseta solmuja kovin merkittävään asemaan ja niinpä olen itsekin ne sivuuttanut sen kummemmin asiaan perhetymättä, vain yhtenä syntymäkarttani osana, vieläpä melko vähäpätöisenä sellaisena.

Tuo sign? aikaisempi viestiketju näitä noususolmun sijainteja koskien sai oikeastaa vasta todella kiinnostumaan asiasta. Aloin ajatella asiaa tarkemmin ja etsiskelin hiukan tietoa aiheesta. Tuntuu, että jotain sisällä liikahti ja isosti. Koin ikään kuin valtavan ahaa-elämyksen tajutessani, että juuri tätä noususolmun läksyä olin aivan alitajuisesti alkanut jokin aika sitten elämässäni toteuttamaan! Ja vieläpä niin, että sillä hetkellä kun näin aloin tehdä, elämäni suunta tosiaan vaihtui melko rajustikin ja monessa mielessä pelkästään parempaan suuntaan.

Nälkä kasvaa syödessä, sanotaan, ja tässä se pitää kyllä paikkansa. Tahdon tietää asiasta vieläkin enemmän! Koen että minulle se vasta on aikamoinen haaste tässä elämässä annettu, sillä kartallani on paljon tekijöitä, jotka kiskovat pikemminkin sinne laskusolmun, jo liiankin hyvin opittujen juttujen pariin. Mutta ainakin nyt ymmärrän jotain tästä tiestä, jota kuljen ja mikä tärkeintä, olen saanut vahvistusta ja tukea sille, että todella olen menossa oikeaan suuntaan ja sinne pyrkiminen on kaiken vaivan arvoista.

Mutta tosiaan, täytynee pitää mielessä myös tuo, että laskusolmunkaan oppeja ei ole tarkoitus kokonaan kadottaa. On vain löydettävä balanssi ja kannettava molempien solmujen upeat opit mukanaan seuraavaankin inkarnaatioon, jottei joudu enää uudestansa läpi samaa sotkua käymään Grin
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija

Jeh!

Profiili
« Vastaus #23 : 01.03.2006 14:32:02 »

Katja-Q:nkin sanoihin yhtyen ja kuunsolmuihin hurahtaneena tuon seuraavan asian tähän esille.

Aloitin aiemmin viestiketjun Skorppari-Härkä -viestiketjun, jonka kautta osaltaan olen käynyt kasvua. Alasolmuni on siis Skorpparissa huoneessa 5 ja yläsolmu Härjässä huoneessa 11. Ja kas, kun sitä asiata kävin miettimään, niin jopas vain tuli elämään hehkeä neitokainen, jonka  askendentti on juuri  skorpioni . Ja karille mentiin ja nopeasti! Mainittakoon, että hänen alasolmunsa löytyy samasta merkistä kuin minun  askendentti eli rapu Olipas taas koulu!  Grin Grin Grin

Sitten kävin kaikki läheiset ihmiset läpi ja tarkastelin heidän karttojaan. Tulos: kaikkiaan yhdeksän henkeä, joista nousu-  skorpioni :ja 5 kpl!!!, yksi  kuuskorpioni , jonka  askendentti :n hallitsija  skorpioni :ssa!!!, ja yksi  aurinkoskorpioni !!!. Vain kaksi henkilöä oli muiden merkkien edustajia, enkä löytänyt  skorpioni -vaikutusta. Mainittakoon, että olen aiemmassa elämässä käynyt karikkoisessa ihmissuhteessa ainakin yhden  aurinkoskorpioni:n kanssa. Taisi kerralla selvitä kaikki ristiriidat kotiväen kanssa elämän aikana. Toisaalta myös rakkautta on riittänyt - ettei sen puoleen.  smitten smitten smitten

Revi tästä nyt sitten huumoria! Taidan olla Skorppioonikoulussa ja toivottavasti pääsen luokaltani!  2funny 2funny 2funny

Ja eipä kai niitä laskusolmun asioita tällaisessa tilanteessa ihan roskiksiinkaan voi heittää, koska pitäisi sanoa saman tien jäähyväiset melkein kaikille perheenjäsenilleen.  Sad   Cheesy    Grin Grin Grin

Jaa niin se  vertex :ini on siellä  skorpioni :ssa myös - aivan kuin kiusallaan!  uglystupid2 crazy2 Grin Grin Grin
tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #24 : 02.03.2006 09:34:41 »

Heips Christian! Jopa olet ollut varsinaisessa skorpparipyörityksessä! Joskus kyllä tuntuu, että yläkerran väellä on vähintäänkin kierotunut huumorintaju ihmisten syntymähetkiä ja sitä kautta syntymäkarttoja valitessa. Niin mahdottomalta tuntuu tuo sinunkin karttasi Vertex ja Alasolmu samassa merkissä - kärjistetysti siitä on pyrittävä eroon, mihin tunnet suhteissa vetoa.  crazy2 Ehkä ne siellä jossain yläkerrassa naurelevat partaansa tarkkaillessaan miten me ihmispolot selvitämme karttojemme ristiriitaisuudet.  Cheesy

Kuuluuko lähipiiriisi muuten lainkaan Noususolmusi merkkisiä Härkiä?

Perheenjäsenten solmuja on muuten aika kiehtovaa verrata keskenään. Taas kerran huomaa, että emme valitse partneriammekaan sattumalta ja lapsemmekin ovat juuri ne henkilöt, jotka meille on tarkoitettu juuri sellaisine karttoineen, jotka opettavat heidän lisäkseen myös muuta perhettä. Esim. itselläni on Noususolmu Ravussa, Laskusolmu Kauriissa. Pojallani solmut on päinvastoin - yritämme siis kumpikin opettaa toistamme.
Miehelläni on Noususolmu Neitsyessä ja niinpä nelihenkisessä perheessämme onkin häntä opastamassa yksi Aurinko-Neitsyt ja kaksi Nousu-Neitsyttä. Tyttärellä Noususolmu on Jousimiehessä, Laskusolmu Kaksosissa ja tarkalleen Laskusolmulla veljensä Kaksos-Aurinko. Sen lisäksi että olemme perhe, voisikin kai sanoa, että olemme samalla luokalla samoja läksyjä oppimassa. Lapsuudenperheessäni isäni oli Rapu eli siis Noususolmuni merkkiä. Äidilläni Noususolmu Vesimiehessä yhtymässä minun Kuuhuni.

Oletko Christian - ja te muut myös - huomanneet tuollaisia kytkentöjä oman perheenne sisällä?
tallennettu

Q
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 02.03.2006 10:46:10 »

Oletko Christian - ja te muut myös - huomanneet tuollaisia kytkentöjä oman perheenne sisällä?

Kyllä, eikä se lakkaa hämmästyttämästä minua Shocked. Omaa noususolmuani hallitsee siis rapu. Kuten olen aijemminkin jo pariinkin eri otteeseen todennut, niin laskennallisesti se on oman syntymäkarttani heikoin merkki. Lähipiirissänikin on harmillisen vähän ainakaan aurinko-rapuja, vaikka yleensä viihdynkin heidän seurassaan loistavasti (ja ne harvat joita on ovat kyllä minulle rakkaita). Mieheni  kuu on kuitenkin ravun merkissä, joten jotain tukea elämänläksylleni saan ehkä siltäkin suunnalta ja nimenomaan ravulle ominaisimmasta tunteiden maailmasta. Mieheni noususolmu taasen on neitsyessä, ei liene sattumaa, että tähän mennessä melko huonosti läksyään noudattanut mieheni on saanut vaimokseen minut (mulla on aurinko neityessä!) Wink. Kauttani hän on saanut elämäänsä myös paljo muita  aurinko- neityistä, mm parhaan ystäväni, jolla 6. huoneen planeettatungun vuoksi on neitsykäinen myöskin prosentuaalisesti vahvimpana (yli30%!!!), sekä äitini (siis anoppinsa) jolla on myös  kuu neitsyessä. Viimeisimpänä, joskaan ei missään nimessä vähäisimpänä, voisin mainita tyttäremme, joka vaaka-auringostaan huolimatta on myös erittäin vahvasti neitsytvaikutteinen (jälleen kerran 6. huoneen ruuhka -> prosentuaalisesti vahvin merkki). On se kumma, jos ei yhtä äijää näillä eväin saaha ruotuunsa knuppel2 Grin.

Tyttärelläni on siinä mielessä samat kujeet kuin Christianilla, että noususolmu löytyy harka merkistä. Jotain haastetta vissiin haluttu hällekin antaa, kun minä äitinä edustan hyvin voimakkaasti laskusolmun merkkiä, skorpionia Undecided. Voi olla vaikea kasvaa ulos ja eteenpäin jostakin sellaisesta, jota elämän keskeisin ihminen, vaikuttaja ja esikuva (sehän minä ainakin toistaiseksi hänelle vielä olen, alle pari vuotiaan maailmaan kun ei vielä paljon muita idoleita oman äidin ja isän lisäksi mahdu) edustaa...Onneksi isällään on jonkin verran myös härkää kartallaan ja hänen kumminsa (=jo aikaisemmin mainittu paras ystäväni) on nousuhärkä. Myös tyttären oma askendentti härässä varmaankin auttaa häntä matkallaan.

Mulla tuli tässä semmoinen ihan yht'äkkiä äkkiseltään mieleen, että vaikka silloin tällöin omankin melko ristiriitaisen syntymäkartan lahjojen ja vitsauksien kanssa painiessa tuntuu, että kohtalolla on ironinen huumorintaju, niin voisipa asian toisaalta nähdä toisinkin! Mitäpä jos "hankala" syntymäkartta onkin osoitus siitä, että korkeammat voimat ovat luottaneet tämän ihmisen kykyyn selviytyä myös tavallistakin kinkkisemmistä haasteista :Smiley? Sillä niinhän sitä sanotaan, ettei meille anneta enempää kuin jaksamme kantaa (no, toki joskus "jumalatkin" arvioivat väärin). Näin ollen siis sekään, ettei kohtalo ole järjestänyt elämääsi montaakaan elämänoppiasi tukevaa ihmistä, ei siis välttämättä olisikaan merkki mistään negatiivisesta vaan pikemminkin päinvastoin. Se olisi vain osoitus siitä, että kaikki mitän tämän läksyn sisäistämiseen tarvitaan, löytyykin jo sisältäsi!

...että tämmöistä pohdintaa näin aamutuimaan Wink
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija

Jeh!

Profiili
« Vastaus #26 : 02.03.2006 10:48:39 »

Heips Christian! Jopa olet ollut varsinaisessa skorpparipyörityksessä! Joskus kyllä tuntuu, että yläkerran väellä on vähintäänkin kierotunut huumorintaju ihmisten syntymähetkiä ja sitä kautta syntymäkarttoja valitessa. Niin mahdottomalta tuntuu tuo sinunkin karttasi Vertex ja Alasolmu samassa merkissä - kärjistetysti siitä on pyrittävä eroon, mihin tunnet suhteissa vetoa.  crazy2 Ehkä ne siellä jossain yläkerrassa naurelevat partaansa tarkkaillessaan miten me ihmispolot selvitämme karttojemme ristiriitaisuudet.  Cheesy
Jep. Näyttävät olevan aika villin humoristisia.  Shocked  Grin Huomasin myös, että edellisessä viestissä mainitulla naisimmeisellä on oma  vertex myös laskusolmunsa merkissä eli täsmälleen samalla tavalla kuin itselläni. Se erottaa, että sillä on  kuu tuossa merkissä myös, kun taas minulla  kuu ei olekaan  skorpioni :ssa, vaan se on plumpsahtanut seuraavaan merkkiin eli  jousimies :en. Jotenkin kai tuo kuvio erottaa tilanteemme, mutta onko mielipiteitä miten? Symmetria ainakin näyttää pikkaisen särkyvän siltä osin.  aurinko -merkkimme muuten ovat samat.

Lainaus
Kuuluuko lähipiiriisi muuten lainkaan Noususolmusi merkkisiä Härkiä?
Härät ovat hyvin vähissä. Tunnen kovin vähän  aurinko harka :iä ja perheenjäsenissä vain yhdellä on  kuu ko. merkissä. Muuten heillä on hyvin vähän tätä merkkiä. MUTTA sen sijaa viidellä noista yhdeksästä Deskendentti on juuri  harka ! Esim. tuo naisimmeinen on deskendentiltään  harka ja itse olen deskendentiltäni  kauris , joka on hänen  kuunsolmu -merkkinsä!!! Täytynee varmaan kaivaa tästäkin suhteesta esille kaikki, mikä vielä on jäänyt huomaamatta.  Tongue :Smiley Smiley

Lainaus
Perheenjäsenten solmuja on muuten aika kiehtovaa verrata keskenään. Taas kerran huomaa, että emme valitse partneriammekaan sattumalta ja lapsemmekin ovat juuri ne henkilöt, jotka meille on tarkoitettu juuri sellaisine karttoineen, jotka opettavat heidän lisäkseen myös muuta perhettä. Esim. itselläni on Noususolmu Ravussa, Laskusolmu Kauriissa. Pojallani solmut on päinvastoin - yritämme siis kumpikin opettaa toistamme.
Miehelläni on Noususolmu Neitsyessä ja niinpä nelihenkisessä perheessämme onkin häntä opastamassa yksi Aurinko-Neitsyt ja kaksi Nousu-Neitsyttä. Tyttärellä Noususolmu on Jousimiehessä, Laskusolmu Kaksosissa ja tarkalleen Laskusolmulla veljensä Kaksos-Aurinko. Sen lisäksi että olemme perhe, voisikin kai sanoa, että olemme samalla luokalla samoja läksyjä oppimassa. Lapsuudenperheessäni isäni oli Rapu eli siis Noususolmuni merkkiä. Äidilläni Noususolmu Vesimiehessä yhtymässä minun Kuuhuni.

Juu, näyttää olevan kovin selkeitä kuvioita perheenjäsenten solmuasemissa. Esim. näyttää selkiytyvän ainakin yhden riitaisan välin kuvio ja muitakin.

KÄÄK, mihin näissä kuvioissa enää mahtuu sitten se oikea RAKKAUS, kun kaikki näyttää olevan vain "suhdetyötä". Yhyy, tahtoo romantiikkaaaaaa... nimim. yläsolmu-  harka  Shocked 2funny 2funny 2funny

smitten smitten smitten
tallennettu

Alcedo
Kanta-astroilija

Jeh!

Profiili
« Vastaus #27 : 02.03.2006 11:03:42 »

Mulla tuli tässä semmoinen ihan yht'äkkiä äkkiseltään mieleen, että vaikka silloin tällöin omankin melko ristiriitaisen syntymäkartan lahjojen ja vitsauksien kanssa painiessa tuntuu, että kohtalolla on ironinen huumorintaju, niin voisipa asian toisaalta nähdä toisinkin! Mitäpä jos "hankala" syntymäkartta onkin osoitus siitä, että korkeammat voimat ovat luottaneet tämän ihmisen kykyyn selviytyä myös tavallistakin kinkkisemmistä haasteista :Smiley? Sillä niinhän sitä sanotaan, ettei meille anneta enempää kuin jaksamme kantaa (no, toki joskus "jumalatkin" arvioivat väärin). Näin ollen siis sekään, ettei kohtalo ole järjestänyt elämääsi montaakaan elämänoppiasi tukevaa ihmistä, ei siis välttämättä olisikaan merkki mistään negatiivisesta vaan pikemminkin päinvastoin. Se olisi vain osoitus siitä, että kaikki mitän tämän läksyn sisäistämiseen tarvitaan, löytyykin jo sisältäsi!

...että tämmöistä pohdintaa näin aamutuimaan Wink
Olet Nero Katja-Q!  Smiley Jotain tuollaista on kyllä tullut mieleen. Nimittäin ei minullakaan mikään kaikkein mitäänsanomattomin kartta ole noin niin kuin voimamielessä. Löytyy noita auttaviakin tekijöitä ihan hyvin; esim. leija, runsaasti kolmioita jne.

Tämä on loistava keskustelunaihe. Juuri se mitä tähän tilanteeseen tarvitsen. Kiitos kaikille osallistujille.

Nimim. [ uranus aspect_con aurinkouranus aspect_squ kuu ] -transiittien rumputulessa poterossa kykkivä C.  Cheesy Grin Grin Grin

smitten smitten smitten
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #28 : 02.03.2006 19:18:41 »

Perinnöllisistä solmukuvioista:

lähimpään sukuuni kuuluu 8 henkilöä: vanhempani, minä ja 3 sisarusta ja 2 veljenpoikaa. Vuorenvarmasti noususolmu on Härässä kolmella henkilöllä (minä ja veljenpojat) ja kakkoshuoneessa kahdella (kumpikin veli). Lisäksi arvelen, että myös isällä noususolmu on kakkoshuoneessa.

Kovin on tunkua tällä akselilla.
tallennettu

www.horoskooppi.com
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 02.03.2006 20:17:14 »

Nimim. [ uranus aspect_con aurinkouranus aspect_squ kuu ] -transiittien rumputulessa poterossa kykkivä C.  Cheesy Grin Grin Grin

Heissan Christian! Terveisiä sinne poteroon! Onneksi sinulla on sentään siellä tietokone mukana.  Wink

Lainaus
KÄÄK, mihin näissä kuvioissa enää mahtuu sitten se oikea RAKKAUS, kun kaikki näyttää olevan vain "suhdetyötä". Yhyy, tahtoo romantiikkaaaaaa...

Niin, kieltämättä sitä joskus miettii, mitä se paljon puhuttu rakkaus oikein itse asiassa onkaan - jokin kemiallisfysikaalinen ilmiökö vain?  Smiley Tai astrologinen juttu, jossa sisäinen prosessorimme summaa aina uuden ehdokkaan nähtyämme keskinäiset kuviot ja valitsee sitten sen, jonka kanssa kasvaminen on mahdollista haasteiden kautta (lue: vaikean suhteen). Ja vaikka prosessori olisikin tietoinen edessä olevista haasteista, näyttö peittyy vaaleanpunaiseen usvaan jossa vilkkuu viettelevin kirjaimin sana "LOVE" saaden meidät uskomaan, että juuri tuon henkilön kanssa tuleva elämämme tulee olemaan kuin silkkiä vaan.  Grin

KatjaQ,

ihan oikeassa varmaan olet! Ns. vaikea syntymäkartta on enemmänkin lahja ja sellaisena se kannattaa jaksaa myös nähdä vaikka välillä hammastakin purren. Todellakin on sanottu, että mitä kehittyneempi oppilas, sitä vaikeammaksi läksyt käyvät.
tallennettu

Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: