Mitenkäs muuten, onko kokemuksia Lilithistä Synastriassa... (vai meneekö tämä nyt Off-topiciksi?)? Itse kun tutkiskelin vertaillen tuntemieni ihmisten karttoja omaani, niin pongasin hyvin mielenkiintoisen aspektin erään mielenkiintoisen ihmisen ja oman karttani väliltä.
Nimittäin hänellä:
Noususolmu
. (..ja venus vielä muuten yhtymässä marsiinkiin..). Mars Vaa'assa ja venus, noususolmu ja uranus skorpparissa.
Minun Lilithini on alle asteen tarkassa yhtymässä hänen venukseensa, asteen päässä noususolmusta ja kolmen-neljän asteen päässä uranuksesta. Oma skorppioni Junonikin yhtyy näihin, mutta koska nyt pohdiskelen Lilithiä niin jätän Junon sikseen.
Minua lähinnä kiinnostaa nyt tuossa tuo Lilithin ja noususolmun yhtymä... Ehdotuksia, miten tuo voisi käyttäytyä? Hänellä on muuten myös lilith ja chiron härässä yhtymässä omaan laskusolmuunsa oppositioiden tuota noususolmun kuviota. Meillä on siis myös Lilith oppositio Lilith (ja chiron..).
Mietin myös, että mitä Lilith
Chiron voisi merkitä yksilön kartalla? Ja kun tämä kuvio on vielä laskusolmulla? Ainakaan ei kuulosta kovin helpolta aspektilta..