Äänestys
Kysymys: Missä merkissä on Lilith kartallasi?
Oinaassa - 34 (9.8%)
Härässä - 24 (6.9%)
Kaksosissa - 25 (7.2%)
Ravussa - 26 (7.5%)
Leijonassa - 26 (7.5%)
Neitsyessä - 40 (11.5%)
Vaa´assa - 29 (8.3%)
Skorpionissa - 21 (6%)
Jousimiehessä - 35 (10.1%)
Kauriissa - 23 (6.6%)
Vesimiehessä - 46 (13.2%)
Kaloissa - 19 (5.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 304

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Missä merkissä kiehtova Lilith on kartallasi?  (Luettu 92729 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #60 : 29.03.2006 10:14:31 »

Jinx, selaa tätä ketjua läpi. Täältä löytyy tulkintaa Lilithistä eri merkeissä  Smiley
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #61 : 29.03.2006 10:29:16 »

Ohops... Hoppuilin taas niin enkä lukenut palstaa läpi  Embarrassed

Nyt kun aloin lukemaan niin ilmeisesti katsoin Lilithin väärin...
Ensinkin en ymmärtänyt minkä näköinen se on?!?
Kuun näköinen jossa on risti? En tajua  idiot2

Pahoittelen tyhmyyttäni!  Embarrassed idiot2
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #62 : 30.03.2006 00:58:53 »

Lilith vaa'assa ja 6.huoneessa
 ja  aspect_squ  keskitaivas

Juupa juu, ei hajuakaan mitä se tahtoo mulle kertoa...  uglystupid2
Täytyypä lähtä opiskelemaan  Grin

-MillaMiuMau
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
ellunen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #63 : 30.03.2006 08:25:03 »

Lilith löytyy minulta  rapu ja huoneesta 10  osaltani voin sanoa että yöllä ajatukseni luistaa kirkkaasti ja perheenjäsenenä olen ollut se erilainen perheenjäsen... omine ajatuksineni ja mielipiteineni.
10. huoneen vaihtaa ammattia monta kertaa totean todeksi ja astrologiahan on aina minua kiinnostanut...ei kuitenkaan ihan ammatiksi asti..vaikka eihän sitä koskaan tiedä kohtaloaan ihan tarkasti.. Smiley
tallennettu

Sinun rakkautesi pimentää tähtesi -
kuu nousee minun elämässäni.
Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on kaipaus.

Edith Södergran
illusion_dream
Vieras
« Vastaus #64 : 31.03.2006 16:32:57 »

Lilith on minulla skorpionissa ja 5. huoneessa. Lilithin viereltä samasta huoneesta löytyvät myös pluto, juno, vertex, uranus.. Vaikutuksista en osaa sanoa. hmm..saavuttamatonta kaivaten ja itsensä ylittäen =)
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #65 : 03.04.2006 12:07:36 »

Noniih..!
Pienen viiveen ja pohdinan sekä tutkiskelun jälkeen löysin kuin löysinkin Lilithin...
Se löytyi... 7. huoneesta ja neitsyen luota Cheesy

Tässä vähän tulkintaa... :

Huoneessa:
7. Kumppanuus aiheuttaa huolia. Toinen saatetaan aistia hyvin etäisenä,poissaolevana,joskus ikäänkuin kuolleena. Voi olla myös niin,että käytät toista ihmistä ikäänkuin henkisen päämäärän instrumenttina. Avioliittokielteisyys mahdollista.  :Smiley Lilithin kaltainen ihminen kohdataan jossain elämän vaiheessa. Kyseessä on tällöin Animan ja Animuksen vastustamattomasta vetovoimasta. Oma tietoisuus tämän suhteen merkityksestä on tärkeä ihmissuhdeongelmien vaikeuksien selvittämisessä.

NEITSYT:
"Psykopaattisen"  Cheesy neitsyen piirteet tulevat selvemmin esille ko. Lilithin aseman takia. Vastustat järjestystä ja varovaisuutta. Marginaalisuutesi menee joskus yli kaikkien rajojen. Taiteilijana pystyt luomaan esiin säälimättömän maailman ja sen kauheudet. Lilith neitsyessä suurentaa yksityikohdat ja antaa niille kaikkea muuta kuin viattoman ilmeen. Terveydestä huolehtiminen voi olla myös liiallista. Olet kaikesta huolimatta utelias ja tiedonhaluinen persoonaalisuus.  Smiley

Ja sitten seuraa kysymys:
Animan ja Animus? Mitä ne ovat?
Jos kellään sattuisi olemaan tietoa?  idiot2
tallennettu
~kati~
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #66 : 03.04.2006 14:53:34 »

hei Jinx.
Anima on miehen sisäinen nainen ja Animus taas vastaavasti naisen sisäinen mies.
tallennettu

leijona
nouseva kaksonen
kuu leijona
merkurius leijonassa
puu käärme
sininen lunaarinen käsi
Jinx
Vieras
« Vastaus #67 : 03.04.2006 17:09:30 »

~kati~: Kiitos ja kumarrus!!!  Smiley
Nyt olen taas hieman viisaampi! (ehkä)  crazy2

smitten
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #68 : 03.04.2006 17:37:25 »

HÄRKÄ:
Lilith sijaitsee härän tähdistössä, jolloin elämisen ja mielihyvän saamisen halu ja tarve on voimakkaana luonteessasi. Olet realistinen ja todellisuudentajusi on hyvin voimakas. Jos olisit taiteilija, maanläheinen tyylisi näkyisi selvästi töittesi jäljissä. Sinulla on taipumus ikäänkuin takertua tämän maailman todellisuuteen. Voi ilmetä myös sellainen halu, että joku toinen henkilö ottaa vastuun maallisten tarpeidesi tyydyttämisestä.

HUONE 4.:
Yhteys syntyperään voi katketa jollain tavalla. Saatat joutua maanpakoon, tai olla epätietoinen omasta alkuperästäsi. Draamoja perhepiirissä. Koska et halua asua aina samalla paikkakunnalla, muutat usein. Perheen unohtaminen on joskus välttämätöntä.

No joo.. En tunnusta olevani realistinen, enkä ole joutunut toistaseks maanpakoon.. 2funny
Toi muuttojuttukaan ei oo tähänastisessa elämässä vielä toteutunu, kerran olen muuttanut, mut taidan muuttaa uudelleen tos kesän jälkeen... Draamoja perheessä? No ei ihmeempiä, kaikissa perheissähän niitä on... Perheen unohtaminen välttämätöntä... Ei kai!

Nämä ei nyt tuntunut kauheen omilta...
idiot2
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #69 : 05.06.2006 21:15:15 »

No voehan rähmä! Ei voi olla totta!?! Ihan uteliaisuuttanin tarkistin oman Lilithin ja sehän on siis Vesimiehessä 4.huoneessa, aika lähellä 5. huonetta...

Ja nuo kuvaukset pätee täsmälleen! Olen sellainen "vapaa sielu" minkä en ole oikein koskaan saanut sopimaan Ravun "takertuvuuteen". Ihmettelin aina, kun olen mennyt ja lähtenyt suhteista aika "vapain mielin". Tunteettomaksi en kuitenkaan itseäni väitä vaikka Venus onkin Kaksosissa. (Mutta Kuu Kaloissa ja Nousu Pluto). Ennen tämän oikean mieheni löytämistä (kappas,kappas hänen aurinkonsa on yhtymässä minun Lilithiin hänen 7.huoneen kärjellä! smitten sekä hänen Lilithinsä on yhtymässä minun Venukseeni Grin) muutin eri osoitteisiin viiden vuoden aikana 7 kertaa!!! Ja aina tosissani ja varmana että tämä kestää...hohhoijaa! buck2

Niin ja sitten tämä 4.huone, elämässäni on perhedraamaa kyllikseen, äitini on salannut veljeni olevan ex-miehen, (olen selvittänyt tämän itse omin päin, muut ei tiedä Embarrassed) siskopuoleni isän puolelta on ollut tuhopoltosta ja palkkamurhan yrittämisestä linnassa, itsemurhayrityksiä, isäni psykopatiaa, äidin rankkaa henkistä väkivaltaa, äitini kuolema "heitteillejättönä" isäni puolelta...että itse asiassa aika osuva Lilith. Oikeastaan olen vähän järkyttynyt tästä löydöksestä!!! Shocked

« Viimeksi muokattu: 05.06.2006 21:17:29 kirjoittanut Solararc » tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #70 : 06.06.2006 07:15:49 »

Illusion dream! Sama täällä, vitosessa skorpionissa on Lilithin lisäksi Juno, Pluto, Uranus ja Vertex  Smiley
tallennettu
tipsuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #71 : 06.06.2006 11:27:39 »

Olen aina kuvitellut olevani melko herkkä ja heikko. Mutta aina olen tiennyt, että sisälläni on järetön voima, jonka avulla pystyn melkein mihin vaan. Olen
 kalat aurinko
 kauris kuu
 neitsyt askendentti
 kalat ceres
 kalat vesta
 kalat merkurius
 kalat juno
Johtuuko tuo sisäinen voimani Lilithistä, sillä se on  leijona? Koko kevät on ollut jonkinlaista tyhjäkäyntiä, aivan kuin olisin kerännyt voimia koitokseen ja eron koitettua on sisältäni tullut jokin järetön voima, jonka avulla mikään ei tunnu mahdottomalta. Ihan kuin taakka olisi poistettu. Voisko se olla Lilith?
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #72 : 06.06.2006 12:10:09 »

tipsuli
ei yksin lilith,
leijonassa on ollut myös saturnus koko kevään,
luja kuin kivi vaikka joskus kivirekenä perässä,
luultavimmin  saturnus transiitti on asettanut rajat-kiitti mulle riitti-
uranuskin on voinut "läpivalaista " aurinkosi ollessaan kaloissa...
tallennettu
tipsuli
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #73 : 06.06.2006 18:11:09 »

Kiitos Nikki. Vähän oo ollut ihmeissäni itseni kanssa, kun aikaisemmin en olisi voinut kuvitellakaan tekeväni jotain vastaavaa ja nyt sitten maaliskuussa kyllästyin, katselin ja toukokuussa en enää epäröinyt hetkeäkään. Eikä tää ollenkaan ole niin tyypillistä mulle.  :Smiley
tallennettu
Oikku67
Vieras
« Vastaus #74 : 25.07.2006 16:53:27 »

Löysinpäs.. eikä mennyt kuin pari kk:tta. idiot2
 Oinaassa ja Huone 12.

OINAS: Lilith oinaassa merkitsee useimmiten spontaanisuutta ja impulsiivisuutta. Pidät haasteista ja toisten tahtojen vastustamisesta. Et kestä muiden heikkouksia. Olet rohkea ja vallanjanoinenkin.

12. Lilith vaikuttaa tässä huoneessa hyvin hienojakoisesti ja monimutkaisesti. Koettelemukset liittyvät usein uhriajatteluun.vastusta mielihyvän kokemusta. Et pidä vanhuudesta,etkä yksinäisyydestä. Elämäsi voi pitää sisällään salaisia draamoja. Tämä on hyvin suotuisa aspekti tiedostamattoman mielen tai ns. yliminän ymmärtämiseksi, sekä sielun olemassaolon tiedostamiseksi. Sinulla on mahdollisuus kehittyä pitkälle mysteerien oivaltamisessa. Entisten elämien muistaminen on myös todennäköistä kehittyneellä olennolla.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry: