No voehan rähmä! Ei voi olla totta!?! Ihan uteliaisuuttanin tarkistin oman Lilithin ja sehän on siis Vesimiehessä 4.huoneessa, aika lähellä 5. huonetta...
Ja nuo kuvaukset pätee täsmälleen! Olen sellainen "vapaa sielu" minkä en ole oikein koskaan saanut sopimaan Ravun "takertuvuuteen". Ihmettelin aina, kun olen mennyt ja lähtenyt suhteista aika "vapain mielin". Tunteettomaksi en kuitenkaan itseäni väitä vaikka Venus onkin Kaksosissa. (Mutta Kuu Kaloissa ja Nousu Pluto). Ennen tämän oikean mieheni löytämistä (kappas,kappas hänen aurinkonsa on yhtymässä minun Lilithiin hänen 7.huoneen kärjellä!
sekä hänen Lilithinsä on yhtymässä minun Venukseeni
) muutin eri osoitteisiin viiden vuoden aikana 7 kertaa!!! Ja aina tosissani ja varmana että tämä kestää...hohhoijaa!
Niin ja sitten tämä 4.huone, elämässäni on perhedraamaa kyllikseen, äitini on salannut veljeni olevan ex-miehen, (olen selvittänyt tämän itse omin päin, muut ei tiedä
) siskopuoleni isän puolelta on ollut tuhopoltosta ja palkkamurhan yrittämisestä linnassa, itsemurhayrityksiä, isäni psykopatiaa, äidin rankkaa henkistä väkivaltaa, äitini kuolema "heitteillejättönä" isäni puolelta...että itse asiassa aika osuva Lilith. Oikeastaan olen vähän järkyttynyt tästä löydöksestä!!!