Pelottavaa on se, että mulla on Lilith nousussa, Lilith
(
14 astetta
, Lilith 17 astetta
), Lilith 1. huoneen puolella.. On demoni, mulla on taipumusta vetäytyä yksinäisyyteen, eristäytyä muista, jopa kääriytyä tuskaani, jos elämä kolhii..
Olen pelottavan herkästi masentuvaa sorttia, siinä suhteessa omiaan on varmaan lietsomaan myös tuo
- nuo perkeleet eivät tunnu jättävään koskaan rauhaan, aina on joku seuraava haaste odottamassa
Olisi joskus kiva elää siten, ettei tarvitsisi huolehtia huomisesta ja tekemättömistä haasteista..
Lilith nousussa on myös varmistanut sen, että elämäni ei ole ollut turhan helppoa.. Kultalusikat kaivettiin perseestä ulos jo heti synnytyksen yhteydessä..
KAURIS:
Lilith tässä merkissä painottaa ylpeyttä,aristokraattista asemaa ja etäisyyttä ihmisiin.sinulla on vahva tietoisuus omasta ainutlaatuisuudestasi.sinulla on taipumus laittaa kaikki peliin monissa asioissa.myös yksinäisyydellä ja uhrauksella on tässä asemassa usein suuri merkitys.sinun on helppo kieltäytyä;palkinto voi olla joskus suuri.saatat paeta tai tukeutua henkiseen elämään,mikä vapauttaa sinut maallisista siteistä.älä erehdy käyttämään toisten heikkouksia hyväksesi.
1.Tämä lilithin huoneasema vaikuttaa ihmisen psykologiaan hyvin kokonaisvaltaisesti:hänen reaktioihinsa elämän eri tilanteissa,hänen käyttäytymiseensä,asenteisiinsa ja siihen miltä hän mäyttää ulkomaailman silmissä.sinut tunnistaa katseesta,joka on vaativa ja etäinen.pidät mielelläsi etäisyyttä itsesi ja muiden välillä.lilith antaa jotenkin ylevän,aristokraattisen,sadunomaisen vaikutelman.sinussa on viehätysvoimaa,arvovaltaa ja vähäpuheisuutta.olet erillainen ihminen,jolla on välittäjän rooli tai tehtävä elämässään.Juu, olen aika vaikeasti lähestyttävä - kaveri voin olla oikeastaan kaikille, mutta miehet.. Vain harva pääsee edes hipaisemaan mua sydämestä.. :
Ja olen ajoittain aika etäinen myös ystäviäni kohtaan, viihdyn myös itsekseni - tosin liika yksinäisyys ahdistaa.