Mutta Mi-Olea, ainakin itse olisin enemmän kuin kiinnostunut kuulemaan kokemuksiasi kyseisestä transiitista! Kuten tuolla ylempänä sanoin, Chiron tavoittelee juuri Kuutani. Joten jään odottelemaan kokemuksiasi suunnilleen korva hörössä.
Katselin oikein tuolta omasta astrosta, että milloinkas tuo kuvio oli 'päällä' ja se oli;
Chiron yhtymä Aurinko 50 vuoden välein.
Alk:28.11.05 Tark:29.12.2005 Lop:12.01.06
Joten ei siitä nyt kovin kauaa ole. Hieman sekoittaa se, että samalla oli montaa muuta kuviota päällä, joten en välttämättä osaa sanoa, mikä oli minkin vaikutusta. Tässä esim. muutama, jotka oli siinä samaan aikaan 'päällä'..
Chiron kolmio Uranus 16-32 vuoden välein.
Alk:21.12.05 Tark:21.1.2006 Lop:04.02.06
Jupiter yhtymä Mars 12 vuoden välein.
Alk:28.11.05 Tark:29.12.2005 Lop:12.01.06
Pluto neliö Pluto 120 vuoden välein.
Alk:01.11.05 Tark:2.1.2006 Lop:02.02.06
Pluto yhtymä Nousumerkki 250 vuoden välein.
Alk:28.11.05 Tark:29.1.2006 Lop:01.03.06
Mikä sitten johtui mistäkin??? Sitä en osaa tarkentaa. No, jos foorumilla törmäsi kirjoituksiini tuona aikana, niin niistäkin näkyy paljon tuon ajan tunnelmistani.
Olin jo keväällä aloittanut Reikiin tutustumisen, mutta tuona aikana valmistuin 'masteriksi', siis aivan hiljattain....jostain syystä sain päähäni käydä myös Cammalot Seichem kurssin tuona aikana....
Minua kun sinällään ei ole suoranaisesti nuo kurssimuotoisina kiinnostaneet ennen. Olen aina pitänyt luomuisesti (luonnollisesti)energioita ja energioissa elämistä parempana. Toisaalta nuo kurssit vahvisti sitä näkemystäni...opin todella paljon, miten energioita käytetään manipulatiivisesti yms. Sain tuona aikana itsekin sen osalta sellaisen jysäyksen, että olin jo minäklin pari päivää hetken 'hukassa'...
Mutta taas Reiki-'Opettajani', oli/on niin mahtava ihminen ja persoonallisuus, että näin myös sen, ettei kaikki ole ihan 'pöllähtäneitä' noissa piireissä. En tarkoita loukkaavasti, vaan tosiaan, montaa 'tasoa' on kuitenkin käytössä.
Nyt taidan mennä ihan asian vierestä...
No kuitenkin, siis nuo kaikki kuitenkin sinä aikana tuli...
Muutenkin vuosien tauon jälkeen olin enemmän 'hömppä-hihhuli' kuin pitkään aikaan....
Ihmissuhteet natisi liitoksissaan. Tarvitsin aivan valtavasti tilaa ja vapautta. (enemmän kuin normaalisti, jolloin olen sitä myös aina paljon tarvinnut)
Mitkään kissanristiäiset ei kiinnostaneet. Sukulaiset olivat nokka lurpallaan, koska en todellaakaan vieraillut tuona aikana juuri missään, enkä kutsunut ketään kylään. Ainoa, mitä pyörinää tässä oli, oli lasten kaverit, jotka tällä kävivät ja oleilivat ja sehän ei minua häirinnyt.
Tälläinen ns.'parisuhde' sai minut valtavasti ahdistumaan (tavallista enemmän), joten sekin väljennettiin vain 'ollaan silloin yhdessä, kun siltä tuntuu' tyylille. Ja sellaiseksi se on jäänytkin.
Väsymys oli (on veläkin kyllä hiukan) aika valtaisaa. kaupassa käynti vaati kohtuuttomia ponnisteluja...
Ja kaikki asioiden hoitamiset. Olisi vain halunnut vetäytyä johonkin sammaliseen luolaan ja olla siellä itseni kanssa. :
Ja tosiaan nuo kaikki energia'jutut' aukesi jollain lailla tietoisemmin. (
menetin viattomuuteni )
Ja tosiaan, meni välissä öitä, jolloin ei saant nukuttua...aina oli väsy, mutta uni ei tullut. Ihmellisiä 'energia-ryöppyjä' tuli ainakin öisin ja joskus vielä päivisinkin...
Ja kaikenmaailman 'outoja' hmm... voisiko sanoa' geometrista psykologiaa' unissa...yms yms.
Ja aina kun pakon edessä meni johonkin ihmisten ilmoille, tuntui kaikki niin epätodelliselta...siis kaikki se, miten ihmiset käveli ja oli menossa johonkin, heillä oli jokin päämäärä selkeästi, mutta ihmettelin vain, että mihin kummaan nuo ovat menossa...
Jotenkin tunsin itseni täysin ulkopuoliseksi siitä kaikesta.
Eli kaikenkaikkiaan, taisin olla jossain aika 'syvällä' ja nyt olen jo hiukan sieltä noussut....
Hiljaa hyvä tulee...
Kahtelin vaan tuonne eteenpäin omasta astrosta, niin koko kesän kauheesti neptunus ja saturnus ja uranus sekstiilejä ja kolmioita pukkaa...Niihin en vielä ole tulkintaa tilannut, enkä tiedä uskallankokaan..
Tuli vähän pitkä ja sekava sepustus...