Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: astrologiaa käsittelevät kirjat  (Luettu 8872 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
ellunen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 28.02.2006 20:05:42 »

mitkä kirjat mielestänne on ne hankittavimmat tällaiselle kohtuu astroijalle...englanninkielisistä ja suomenkielisistä..mitä kirjoja itse luette?
perusasiat tiedän jo suunnilleen...mutta ensisijaisesti auringonpaluukartta ja synastria ja karmallinen astrologia kiinnostavat...  Smiley
tallennettu

Sinun rakkautesi pimentää tähtesi -
kuu nousee minun elämässäni.
Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on kaipaus.

Edith Södergran
Maisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 01.03.2006 08:55:04 »

Synastrian tutkailuun suosittelen Raimo Nikulan "Synastriaa". Saa lainaksi myös kirjastoista, Unio Mysticasta löytyy jos haluat omaksi ostaa.
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 15.03.2006 21:09:12 »

Auringon Paluu -jutuista olen minäkin kaivanut / kaivannut kirjoja.. Mutta tuntuu ettei ainakaan suomalaisista nettikirjakaupoista tunnu löytyvän...
 Cry
Suomalaisessa kirjakaupassa on ainakin netissä hyvä valikoima perusteoksia ( www.suomalainen.com ) , sitten on www.uniomystica.com josta löytyy myös paljon teoksia eri tarpeisiin, www.eranova.fi ja www.booky.fi ... Myös Akateemista kannattaa kokeilla.. Ja löytyyhän netistä paljon juttuja.. Kaarina Pääkkösen sivut on todella hyvät aloittelijalle ; www.aumanet.fi/~kaarina.paakkonen/
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #3 : 16.03.2006 15:39:36 »

Vastasinkin jo Emelialle tästä aiheesta toisaalla, mutta itse tosiaan tilasin juuri Amazon.com:ista ap-karttakirjan Planets in Solar Returns: Yearly Cycles of Transformation & Growth/Mary Fortier Shea. Koitan muistaa laittaa kommenttia, jahka ehdin vihdoin kirjan lukemaan - nyt on työn alla liikaa muita juttuja.

Karma-astrologiasta Maylla oli joku kiinnostava kirja, mikäs sen nimi nyt olikaan..?

Siihen liittyen myös voisi ehkä suositella Jan Spillerin kirjaa Astrology for the Soul, joka keskittyy erityisesti kuunsolmuihin (karmisesta näkökulmasta). Sen voisi ehkä löytää jopa Suomesta...muistelen, että täältä olen omani ostanut.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Athene
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #4 : 21.03.2006 11:50:29 »

niitähän löytyy...
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 21.03.2006 12:09:58 »

kuunsolmuista on hyvä monistesarja vuokko cocolta
-kuun solmut merkeissä,tampereen astrologinen seura 2000,saa varmaan lainaksikin astron jäsenenä tai oisko mahollista päästä sitä jostain nettisivuilta lukemaan ,en tiedä
toinenkin monistesarja kuunsolmuista on ,ja siinä oli otsikkonakin karma,mutta en muista tekijää,taitaa olla minulta lainassa jollakin,oisko se tieto tullut kirjoitettua tuonne kuunsolmuketjuun
molemmat siis suomenkielisiä vielä
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 21.03.2006 13:03:38 »

Karma-astrologiasta Maylla oli joku kiinnostava kirja, mikäs sen nimi nyt olikaan..?

Onpas joillain meistä kadehdittavan hyvä muisti.  Tuskin muistin enää itsekään kyseistä kirjaa omistavani, mutta hyvä kun muistutit.  Wink
Kirja on Martin Schulman Karmic Astrology - Retrogrades and Reincarnation.

Tuo Planets in Solar Returns kuulostaa niin mielenkiintoiselta, että tuon taidan tilata itsekin.
tallennettu

Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #7 : 21.03.2006 16:09:56 »

Heips!!

Oletteko koskaan tilanneet postitse monisteita Suomen Astrologisesta Seurasta?
Miten niiden postimaksujen kanssa oikein pitäisi toimia? Ohjeissa lukee että lisätään tilaukseen, mutta tarkoittaako se että ne on jo monisteiden hinnoissa, vai pitäsikö ne itse sinne lisätä?  uglystupid2
tallennettu

nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 21.03.2006 21:52:38 »

emelia
en ole tilannut ,mutta maalaisjärkeni sanoo että kun lisätään,niin se on tavaran lähettäjä,joka lisää joko painon mukaan tai jollain vakiotaksalla,kylläpähän huolehtivat maksunsa saannista,tuskin se on tilaajan huolena pähkäillä,muuten kuin oman kukkaronsa kannalta..
omani olen ostanut hengen ja tiedon messuilta aikoinaan,taisi olla vielä tuo tampereen astrologisen seuran osasto
tallennettu
ellunen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 22.03.2006 12:36:00 »

kiitokset kirjavinkeistä...eiköhän nuo englanninkielisetkin kirjat jotenkin jo taivu ymmärrettävään muotoon luettaessa... Smiley
tallennettu

Sinun rakkautesi pimentää tähtesi -
kuu nousee minun elämässäni.
Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi.
Sinun kätesi on himo -
minun käteni on kaipaus.

Edith Södergran
May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 23.03.2006 15:45:59 »

Kävin etsimässä astrologisia kirjoja sekä suomenkielisista nettikaupoista että ulkomailta. Onpas kovia hinnaneroja ja vertailu muuten todella tuntuu rahapussissa.

Esim. havittelemani kirja, Robert Handin Planets in transits Era Novassa 45 euroa ja esim. Amazon.comissa 18,87 dollaria eli euroissa 14,89 euroa. Osittain hintaeroa voi selittää se, että Amazon mainitsee kirjan olevan pokkari kun taas Era Novan sivuilla ei ole mainintaa, joten hinnan perusteella lienee ihan "oikea" kovakantinen kirja. Eipä silti, eipä ne kannet ainakaan omaa lukemistani haittaa tuolla hinnanerolla. Postikuluistakin kun Amazonissa näkyy olevan kiva tarjous. Muita havittelemiani kirjoja ei niin Era Novassa kuin Aatmassa sitten olekaan, mutta tuollaisella hinnanerollahan saa ne kaikki ulkomailta...

Suosi tässä sitten suomalaista...  crazy2
tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 24.03.2006 10:23:38 »

Taloudellisena ja (ajoittain) tarkkana Härkä-Neitsyt-Vesimiehenä jatkan yksinpohdiskeluani kirjojen hinnoista.

Netistä löytyi kauppa nimeltä www.abebooks.com, johon on koottu saatavilla olevat kirjat hintoineen 13.500:lta kirjakaupasta.

Esim. tuo kyseinen Handin Planets in Transits löytyy 51 sivulla olevasta nettikaupasta ja hinta vaihtelee dollareissa välillä 6 - 60 euroa....
Hintoja kannattaa siis tosiaankin vertailla.
tallennettu

Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #12 : 24.03.2006 12:51:19 »

Kiitos May hyödyllisestä hintavertailusta! Tuon Handin Planets in transit -kirjan osalta se tosin tulee itselleni vähän myöhässä, kun ehdin jo lunastaa opuksen itselleni Era Novasta tuolla varsin kalliilla hinnalla. Tosin onhan se paksu ja iso kirja, mutta kannet ovat kylläkin pokkarikannet eivätkä kovat, kuten ounastelit.

Suosin siis itse kyllä jatkossa Amazonia tai tuota Abebooksia (tai vastaavia). Amazon on itselleni ollut tähän mennessä tutuin ja luotettavimman oloisin, mutta mikäpä ettei voisi joskus jotain muutakin kokeilla. Ja tietysti ulkomaanmatkoilla kannattaa koluta kirjakaupat, jos on matkalaukussa tilaa. Englantiin seuraavan kerran matkustaessani otan kyllä vahingosta viisastuneena ylimääräisen laukun mukaan...ainakaan siellä kun ei (ilmeisesti nykyäänkään?) ole kirjoissa arvonlisäveroa, mikä näkyy kohtuullisina hintoina turistille. Wink
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Aikaterina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #13 : 27.03.2006 11:54:52 »

Minulla oli alan kirjoja valtavat määrät, kunnes menin myymään niistä suurimman osan päätettyäni, ettei tämä homma nyt toimi, astrologia alkoi viedä liikaa ajastani ja energiastani. Nyt kyllä vähän kaduttaa... Onneksi kirjastoista löytyy kiitettävästi kirjallisuutta, ja ihan ilmaiseksi...
      Jos ruotsin lukeminen onnistuu, Derek ja Julia Parkerin ruotsinnettu 'Parker's Astrology', eli 'Stora astrologiboken' on hyvä perusteos, joka löytyy ainakin muutamasta pääkaupunkiseudun kirjastosta. Ilokseen voi lueskella myös Linda Goodmanin 'Aurinkomerkit'-kirjaa, vaikka se onkin yleistävä.
      Teinivuosieni kompastuskivi oli Raimo A. Nikulan 'Astrologian ihmiskuva', jota en mitenkään jaksanut kahlata läpi. Nikulan teksti ei ole kovin helposti lähestyttävää, mutta toistaalta se on oivaltavaa ja ehkä myös suorasukaisempaa kuin esim. Parkerien optimistiset kuvaukset tasan kaikesta...
tallennettu

(http://www.ra7elah.net/vb/images/smilies/379.gif)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: