valonsilta
|
|
« Vastaus #15 : 23.04.2012 11:22:30 » |
|
Täälläkin liikkuva ideaalinen palopuhe Ja valloittava,, hih <3
|
|
|
tallennettu
|
aurinko - kauris kuu - kaksonen puukäärmes valkoinen yliääni maailmojen sillanrakentaja
|
|
|
Athene
|
|
« Vastaus #16 : 25.04.2012 19:02:27 » |
|
nouseva kaksonen Nokkeluutta, sanavalmiutta, elohopeamaista nopeutta, kameleonttimaisuutta ja uusia ideoita pullollaan voi nouseva Kaksonen pikapikaa laittaa pään todella pyörälle. Ajattele vaikkapa tv-sarjan Nannyä, joka on nopea ajatuksissaan ja rempseä otteissaan sekä häkellyttävän sanavalmis. Hän pukeutuu monivärisesti, iloisesti ja vaihtelevasti. Hänellä on monta rautaa tulessa ja hän on kuin kotonaan mitä erilaisimmissa tilanteissa. Nouseva Kaksonen vaihtaakin sulavasti ja luontevasti vaikkapa farkuista iltapukuun. Urbaani elämä, nopeasti vaihtuvat tilanteet ja kokeellisuus ovat hänen valttejaan. Toinen hyvä esimerkki nousevasta Kaksosesta on Jukka Puotilat Show, jossa hän vaihtaa roolia kuin paitaa. Sujuva erilaisten hahmojen juoksutus läpi kuvaruudun onkin nousevaa Kaksosta parhaimmillaan! Huomiota nousevan Kaksosen kannattaa kiinnittää keskittymiseen ja ajoittaiseen hermostuneisuuteen lukuisten ideoittensa keskellä. Kyllähän tämä jotenkin paikkansa pitää... Hmmm....kyllä mulla ideoita nousevana/kuu kaksosena on se vaan sitten on eri asia,että osaanko tuoda ideoita esille.Olen kyllä tunne-elämältäni todella ailahteleva,herkkä ja hirveä stressaaja.Keskittymiskykyä mulla ei oo...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimies nousu/kuu kaksonen
|
|
|
sangviinikko
|
|
« Vastaus #17 : 28.04.2012 10:51:52 » |
|
Miusta nämä nousevat merkit ilmenee hiukan perinteisestä poikkeavalla tavalla. Tutut nousevat kaksoset ovat kyllä melkoisen viehättäviä. Eivät välttämättä ulkoiselta habitukseltaan mitenkään missejä, mutta jokin seuramiehen/naisen valovoima heissä on. Karismaa kaiketi. Vaaka taas näyttäytyy enempi silmiini sellaisena seuran mukaan tyyliä vaihtavana tyyppinä. Vaikutteille altis. (Itsekin nouseva ja omasta mielestäni ollut oikein hyvässä seurassa..) nousulla ehkä tekee sen, etten ole koskaan oikein piitannut siitä mitä muut ajattelevat minun pukeutumisestani. Vaakamaista on myös pitkät helmat ja tukka. Tietty Laura Ingals-look. Kauriin tunnistaa myös helposti noususta. Olemuksessa on tiettyä veistoksellisuutta, luisevaa kovuutta. Itseasiassa kauneimmat tuntemani naiset ovat nousultaan kauriita. Kauneus linkittyy heillä juuri siihen itsensä kantamiseen ja omanarvon tuntoon. Nousevat ravut joita minä tunnen, ovat pienikokoisia ja isotissisiä. Yleensä nousumerkki on helppo bongata. Useinmiten joku haju on ensivaikutelmasta lähtien mikä saattaisi olla nousussa. Todettakoon että mikäli nousulla on jokin planeetta, sen vaikutus puskee merkin ohi ja itse ainakin aistin planeetan energiat eleissä, olemuksessa ja vuorovaikutustavoissa ennen merkin energiaa. Näissä tapauksissa nouseva merkki saattaa olla paljastuessaan melkoinen ylläri.
|
|
|
tallennettu
|
"Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra"
|
|
|
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
Säh!
|
|
« Vastaus #18 : 29.04.2012 14:38:12 » |
|
nouseva kauris Kunnianhimoinen, eteenpäin pyrkivä ja vastuuntuntoinen nouseva Kauris ihastuttaa asiallisilla ja jämäkillä kommenteillaan. Nouseva Kauris on kuin näyttelijätär Catherine Deneuve, kestävän kauneuden kuningatar. Tai oletko seurannut Chicagon lääkäreitä? Kate Austin ylilääkärinä on kuin ilmetty nouseva Kauris: kunnianhimoinen uranainen, joka ei vähästä hätkähdä. Nousevana Kauriina sinuun myös mitä ilmeisimmin luotetaan. Sinun kannattaa olla valmiina ottamaan vastaan isojakin projekteja ja organisointia vaativia tehtäviä, sillä ne ovat suorastaan alaasi. Kunnianhimoa pitäisi riittää, sillä tällä asetelmalla kannattaa tähdätä korkealle! Haasteinasi ovat tietysti työnarkomaaniuteen viittaavat teemat sekä turha aikuismaisuus - sinun kannattaakin pitää mielessäsi, että välillä pieni leikkimielisyyskin on elämässä paikallaan! No jaa, kai tuo aika hyvin pitää paikkansa, vaikka ei mikään kaikenkattava sepitys olekaan. Onneksi mulla on sentään ja Kaksosissa, ettei tuo leikkimielisyys täysin puutu. Ehkä sitä on joskus liikaakin... : Kauriin tunnistaa myös helposti noususta. Olemuksessa on tiettyä veistoksellisuutta, luisevaa kovuutta. Itseasiassa kauneimmat tuntemani naiset ovat nousultaan kauriita. Kauneus linkittyy heillä juuri siihen itsensä kantamiseen ja omanarvon tuntoon. Nousevat ravut joita minä tunnen, ovat pienikokoisia ja isotissisiä. Tuo sangviinikon kommentti kummasti piristi, välillä kun en pidä itseäni ollenkaan kauniina - mutta myönnän, että teksti osui aika nappiin. Luulen, että iän myötä tuo omanarvontunto vain kasvaa, en sitten tiedä onko aina edes hyvä asia - vertaistaan kun on vaikea löytää, näin parisuhteen kannalta ainakin
|
|
« Viimeksi muokattu: 29.04.2012 14:39:55 kirjoittanut Hopealohikäärme »
|
tallennettu
|
1. 14.8% (10. huone) 2. 13.8% (6. huone) 3. 11.6% (8. huone) 1. 14.4% (DC) 2. 13.5% 3. 11.5% (MC)
|
|
|
huhtikuinen
Kohtuuastroilija
Elämäni vaikein ihminen - olen minä itse
|
|
« Vastaus #19 : 09.05.2012 07:30:24 » |
|
Nousukauriina kuulen usen edellämainittuja lausuntoja jopa tuntemattomilta ihmisiltä. Loppuunpalaminen työelämässä oli raju. Suvussani olen ainoa luiseva kummajainen.
Vielä nykyisinkin, kuuskymppisenä luullaan nuoremmaksi. Mielestäni se johtuu kokemuksistani ja siitä että tiedän mikä olen eli kuljen omaa tietäni.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko-härkä h2, kuu-kalat h1, nousu-kauris, merkurius-oinas h1; venus-oinas h2, rx-mars-skorpioni h8. Muita: jupiter-oinas h2, uranus-rapu h6, rx-pluto-leijona ja rx-saturnus-vaaka h7, rx-neptunus-vaaka h8, rx-chiron-kauris h12. MC-jousimies Sininen Resonoiva Yö, Vesilohikäärme
|
|
|
minsa
|
|
« Vastaus #20 : 09.05.2012 11:47:04 » |
|
ilmeisesti tämän leveysasteen yleisempiä, valovoimainen estradilla viihtyvä nouseva Leijona. Eipä niistä taida olla mitään taulukoita tehtynä ja varmaan harvaa kiinnostaa sellaisen tutkiminen. Mulla on vielä pieni otanta vuosikymmenten konkareihin mutta jännästi Leijona ja Jousimies kyllä usein tulevat nousulla vastaan. Jousimiestä on vielä pidetty vähän harvinaisempana täällä mitä olen kuullut mutta mulla niitä tulee kyllä koko ajan vastaan mutta monet ovat lapin suunnalta joten ehkä tuttavapiiriin vaan tulee enemmän tiettyjä.. Jostain syystä Kanadan suunnalta on tullut vuoden aikana Skorpioni nousuja ja itsekin olen niin jokin yhdistää tänä vuonna eli jollain tavalla samankaltaisuus tai tarve elämäntilanteessa voi myös tuoda tiettyjä nousuja lähelle silloin kun tarvitaan sillä veikkaan etteivät nämä kaikki jää pysyviksi ystäviksi. Suomessa taas viimeisen vuoden aikana on tullut monta Jousimies-Vesimies-Rapu- nousua ystäväpiiriin ja tosiaan Jousimiehiä on todella monta joten tuntuu olevan yleinen ainakin tänä vuonna minun kohdallani Olettekos huomanneet, että jotain nousuja tulee luoksenne tänä vuonna yllättävän paljon ? Mulla on tuo Jousimies melkeen jokapäiväinen jo niin olen sen vuoksi alkanut miettiä miksi näin Kuka tietää, en ole itse ajatellut ainakaan lähteä minuutti minuutilta katsomaan mikä merkki nousee eniten vuodessa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
minsa
|
|
« Vastaus #21 : 09.05.2012 11:53:36 » |
|
Nousukauriina kuulen usen edellämainittuja lausuntoja jopa tuntemattomilta ihmisiltä. Loppuunpalaminen työelämässä oli raju. Suvussani olen ainoa luiseva kummajainen.
Vielä nykyisinkin, kuuskymppisenä luullaan nuoremmaksi. Mielestäni se johtuu kokemuksistani ja siitä että tiedän mikä olen eli kuljen omaa tietäni.
Loppuunpalamisen myötä olet varmaan myös oppinut etsimään laskusolmusi vastapäätä eli sitä noususolmusi merkkiä kun sitä kohtihan tässä elämässä pitäisi mennä. Sehän on ihanaa kun luullaan nuoremmaksi mitä onkaan, onneksi olkoon!! Mikä muuten onkaan sinun salaisuutesi tuohon nuorekkuuteen, jumppa vai puutarhassa työn ääressä nautiskelu vai -M-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
- Kastehelmi -
|
|
« Vastaus #22 : 09.05.2012 15:32:22 » |
|
Joo ei toi ihan nappiin mee mun kans. Kato Vegan ja sangviinikon jutuista tunnistin itseeni. Mulla myös nousulla, ehkä vähän sellanen Ingallsin Laura gone bad Sävy sävyyn-juttu sopii muhun, mutta ei aina jaksa kovin tarkkaan pukeutumista miettiä. Naisellisuus on se juttu. Taiteellisuus myös usein liitetään :an, sitä löytyy. Toisten huomioon ottaminen tulee luonnostaan, itsekäs käytös saakin mut useimmiten raivon partaalle. Otan ihmiset yleensä ystävällisesti vastaan ja siitä edetään sitten hyvässä hengessä tai ei, riippuen toisen käytöksestä. En sanois, että tuun toimeen kaikenlaisten ihmisten kanssa, hihat voi aika äkkiä palaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
minsa
|
|
« Vastaus #23 : 09.05.2012 20:18:53 » |
|
tuo emotionaalisen kontrollin ja tasaisen luonteen värityksen. Tarkoitus käsittääkseni on se, että omaksuisi tekijöitä jotka yllyttäisivät hallitsemaan energian, emotionaalisen puolen ja ajatuksen koska näin ei olisi tapahtunut aiemmissa elämissä, ken tietää.. Onko tuo sitten se syy miksi Vaaka nousuiset usein hallitsevat ja toisaalta välillä suovat meille emotionaalista energian räjähdystä mikä usein saa meidät ihan ymmälleen, että mikä sille nyt tuli koska mikään ei näytä selittävän mielialan äkillistä muutosta. Tämä on kyllä nousu joka tuo hienostuneisuutta, tyylikkyyttä, taiteellisuuttakin mutta myös päättämättömyyttä. Vaaka nousuihin olen itse törmännyt harvemmin niin aika kiva kun sinullakin tuota Skorpionia on, että moi vaan : Ja vielä kaiken lisäksi akselin tuntumassa Pluto, melko Plutoninen Vaaka nousu, vieläkö se olisi loppuasteissakin.. -M-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Venku
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #24 : 10.05.2012 12:32:28 » |
|
Mulla ainakin on vaakanousuisena tämän elämän yhtenä oppiläksynä se ettei toisten ihmisten liiallinen huomioon ottaminen ole hyvä juttu
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Kuuhilda
|
|
« Vastaus #26 : 19.05.2012 21:33:50 » |
|
Mäkin kuulemma näytän siltä kellopeliappelsiinin hepulta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
leijonaharjainen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #27 : 20.05.2012 20:06:35 » |
|
Osaako joku kertoa jotain nousu neitsyestä? Itsellä aurinko-leijona, nousu-neitsyt ja kuu-oinas.
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki Neitsyessä, Aurinko Leijonassa, Kuu Oinaassa, Merkurius Leijonassa, Venus Leijonassa, Mars Leijonassa.
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #28 : 20.05.2012 20:34:38 » |
|
Mäkin kuulemma näytän siltä kellopeliappelsiinin hepulta Meidän lienee siis syytä varata aika lähimmälle plastiikkakirurgille...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
minsa
|
|
« Vastaus #29 : 20.05.2012 20:37:08 » |
|
Leijonaharjainen,
kyselit nousumerkistäsi mutta kirjoittelenpa noista kaikista kun ne siihen iskit..
Aurinko Leijona on dramaattinen ja esiintymishaluinen sekä lojaali ja reilu. Synnynnäisenä johtajana olet melko omavaltainen. Olet valmis antamaan muille melkein mitä vain kunhan he vain osaavat pyytää oikealla tavalla.
Kuu Oinaassa taas on nopea ja lyhytjänteinen. Halu kokeilla kaikkea uutta. Mikäli arki muuttuu liian kaavamaiseksi se ahdistaa sinua koska rajoittaa vapauden tunnettasi. Tästä syystä rauha ja hiljaisuus hermostuttavat sinua. Sinun tulisikin olla riittävän aktiivinen jotta energiasi ei purkaudu negatiivisesti muihin ihmisiin. Olet hyvin suorasukainen ja puhut suusi puhtaaksi suuttuessasi. Lepyt kuitenkin nopeasti mutta et pidä jankuttamisesta. Kaipaat lähellesi ihmistä joka ei hermostu aivan pienistä. Et anna kenenkään vaikuttaa elämääsi liikaa.
Nouseva Neitsythän on hyvin asiallinen ja usein antaa kuivan viileän vaikutelman. Neitsyt on ujo ja arka tutustumaan uusiin ihmisiin kun pelkää tunteiden osoittamista. Tämä asetelma tekee ihmisestä velvollisuudentuntoisen ja sen myötä voikin olla hyvin kriittinen koska arjen pitää hänen mielestään sujua tyylillä. Järkevä ja rauhallinen asennoituminen hankaliin asioihin vaikka muut olisivat epätoivon partaalla niin tämä merkki pitää hermot kasassa koska luottaa siihen, että vaikeuksista selvitään sitkeän työnteon ja ahkeruuden avulla. Siis hyvin tarkka ja järjestelmällinen merkki, tämän merkin tulisikin muistaa, että elämässä on muutakin kuin arki!
PS Nousumerkkisihän on se osa sinua mikä sinusta näkyy useimmiten ulospäin.
-M-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|