Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Onni rakkausasioissa?  (Luettu 16750 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
aQuarius~
Kanta-astroilija

Au vesimies ja asc neitsyt

Profiili
« : 01.03.2006 22:42:06 »

Kysyisin, että mistä kartalta näkee jos on hyvä onni rakkausasioissa ym... Tai mitkä merkit missä huoneessa ja minkä planeetan kohdalla vaikuttaisi asiaan?
Tässä on tiedot, kiitos jo etukäteen viisaammat! Cheesy smitten

Aurinko 9° 22' Vesimies 5. huone
Kuu 3° 1' Leijona 11. huone
Merkurius 19° 28' Kauris 4. huone
Venus 0° 44' Kalat 6. huone
Mars 2° 14' Kaksoset 9. huone
Jupiter 8° 29' Leijona 11. huone
Saturnus 29° 4' Kauris 5. huone
Uranus 11° 24' Kauris 4. huone
Neptunus 15° 11' Kauris 4. huone
Pluto 20° 13' Skorpioni 3. huone
Chiron 24° 28' Rapu 10. huone
Ceres 1° 28' Skorpioni 2. huone
Pallas 24° 8' Neitsyt 1. huone
Juno 6° 31' Kauris 4. huone
Vesta 20° 45' Härkä 9. huone
Kuunsolmu 27° 37' Kauris 4. huone
Vertex 12° 43' Kalat 6. huone
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
kauris76
Kohtuuastroilija
**

Vahva Uranus +Kristustietoisuus

Profiili
« Vastaus #1 : 21.04.2006 12:08:22 »

Huomasin juuri tämän kysymyksen ja yritän vastata pikaiseksi (siitä syystä, että aivot jumittavat heikosti nukutun yön jälkeen.

Yleisesti ottaen rakkausasioissa tulisi tutkia huoneita 5. ja 7.
 Huone 5 kuvaa romanttisia rakkaussuhteita (jotka eivät aina johda sen pitemmälle) ja huone 7 sitten taas avioliittoa/avioliittoon verrattavia suhteita.

Sulla näytti olevan aurinko vitosessa- katso siis, mitä auringosta ylipäätään sanotaan ja sovella tietoa rakkauselämän alueelle. Sanoisin, että ihan suotuisa sijainti, ellei huonoja aspekteja ole.
 Saturnuskin näytti olevan vitosessa, joten sama sen kohdalla. Se antaa suhteille ehkä maanläheisyyttä ja kestävyyttä, mutta samalla saattaa tuoda myös haasteita.
 Katso sitten lopuksi, mitä sanotaan rakkaudesta vesimiehen ja kauriin merkissä. Mielestäni hyvät pohjatiedot aiheeseen löytyvät esim. Lars Johanssonin kirjasta Astrologian maailma (sieltä kohta rakastunut vesimies ja kauris). Löytynee kirjakaupoista ja kirjastoista.
 Lopuksi, mikäli haluat tietoa kestävistä/avioliittoon verrattavista suhteista, katso huonetta 7. Ellei siellä ole planeettoja tai asteroideja, vilkaise mihin merkkiin huone sijoittuu. Kyseisen merkin selityksistä löytyy sitten viitteitä kysymääsi aiheeseen. Syvemmän kuvan saat, jos katsot vielä edellisen merkin hallitsijaplaneettaa. Eli oletetaan, että 7-huoneesi sijaitsee kauriissa. Katso, mitä kauriin tiedoissa sanotaan avioliitosta/rakkauselämästä. Tutki sen jälkeen vielä kauriin hallitsijaplaneettaa eli saturnusta- miten saturnus vaikuttaa ihmissuhteisiin- hyvässä ja pahassa riippuen kyseisen planeetan aspekteista.

Toivottavasti tästä oli jotain apua...

Rakkaudella neitsyt
tallennettu

Johanna
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #2 : 21.04.2006 12:16:06 »

Neitsyt-76

Kiitos tästä oli apua minullekkin. On toi 7 tyhjillään ja sieltähän ne selitykset tulee buck2
tallennettu
Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 21.04.2006 13:27:03 »

Kääk...
mulla 5. huone tyhjä  buck2

ja 7. huoneessa  neitsyt leijona  rapu  vesta

Eli kuin tätä mun pitäis tulkita?   idiot2

crazy2

Laitan tähän vielä mitä kartalta löysin:

Vesta     15°     26'     Leijona     7. huone
Vertex    25°    21'    Leijona    7. huone

huoneiden kärjistä:
5. Huone     6°     54'     Kaksoset

idiot2
« Viimeksi muokattu: 21.04.2006 14:15:03 kirjoittanut Perhonen » tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
Aurinko ja Venus Kaloissa, Kuu ja Merkurius Vesimiehessä, Mars Oinaassa.
Asterix
Vieras
« Vastaus #4 : 21.04.2006 14:06:29 »

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/groan.gif)

Heheh... Cheesy En taida minäkään olla tuota perinteistä avioliitto-tyyppiä..  2funny

Aurinko   8°43 Kaksoset 7. huone
Merkurius    23°33' Kaksoset 7. huone
Juno 16°6' Kaksoset 7. huone
Ceres 10°16' Härkä 5. huone

Huoneiden kärjistä;
5. Huone   28°58' Oinas

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #5 : 21.04.2006 14:44:55 »

Kannattaa myös katsoa Venuksen aspektit ja 7.huoneen hallitsijan asema ja aspektit.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 21.04.2006 15:25:04 »

Kääk...
mulla 5. huone tyhjä  buck2

Hehhee.. mul on molemmat huoneet tyhjiä!!!! Ilmankos ollaan sinkkuja vielä!!! HEHEEE...
Noh, ei kovin hauskaa, ainakaan aina. Joskus ihan mukavaa.

Hassua, mut mulla on puolet tähtikartasta "tyhjillään", huoneissa 3,4,5,7 ei oo mitään. Ainoastaan Chiron on 6:ssa. Kasissakin vain yksi (Jupiter).Huoneessa 9 Mars ja saturnus... Heps ja huone 10 on taas tyhjä... Loput planeetat on kin huoneissa 11,12,1,2...

Mitä nämä tyhjät huoneet oikein merkitsee? Merkitseekö huoneiden koko mitään?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #7 : 21.04.2006 15:40:45 »

Kaurisenergiaa.....

Mites toi nyt sitten tulkataan; 7 tyhjä ja härässä. Venus kaksosissa 8 huoneessa. Kasissa myös Mars ja Jupiter, sekä vertex?HuhHuhHuh?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #8 : 21.04.2006 15:52:55 »

Sama juttu! 7 huone tyhjä - ja viitosessa Saturnus! No mutta sehän selittääkin varmaan sen miksi suhteet ottaa vakavasti ja jokaisen loppuminen sattuu niin, ettei seuraavaan huvita mennä. Edelleen askarruttaa että missä päin maailmaa on SE mies jonka kanssa seuraavaksi rakastuu. Mielenkiintoista.. odotella.

Saturn in the Fifth House    5th hs

You are more reserved about expressing yourself than most people. This may be because you are afraid of making a bad impression or because you feel you should live up to very high standards of behavior. It is difficult for you to play like other young people, because you feel that you are wasting your time. You prefer games that teach you something or train you in a useful skill.

You prefer to be around serious people, especially those who are older and, you believe, wiser than yourself. Unconsciously you think of such relationships as learning experiences.

Your reserve and shyness may lead to misunderstandings with people your own age, and you may find it difficult to form friendships with them. However, you will probably have a few relationships that are quite good, so you shouldn't feel especially lonely.

Älyssä ja ulkonäössä ei juurikaan ole meikällä vikaa, päinvastoin miehet ryhtyy usein liiankin mustasukkaisiksi kanssani. "Haluan sinut omakseni" tai "mitä jos löytyy joku toinen, miten meille käy" jne.. "muistan kun olit aamulla  jonkun toisen luona ja olin todella loukattu" oli viimeinen kommentti 1 exältä ja en  ollut muistanut asiasta sitten mitään. Heh-
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 21.04.2006 15:53:55 »

Kaurisenergiaa.....

Mites toi nyt sitten tulkataan; 7 tyhjä ja härässä. Venus kaksosissa 8 huoneessa. Kasissa myös Mars ja Jupiter, sekä vertex?HuhHuhHuh?

Kuinka tuo tyhjän huoneen "merkki" määritetään?
tallennettu

Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 21.04.2006 15:59:16 »

Hehhee.. mul on molemmat huoneet tyhjiä!!!! Ilmankos ollaan sinkkuja vielä!!! HEHEEE...

Grin    2funny    2funny    Grin 

Mä en ole hei meruska kylläkään sinkku  Undecided

Mutta tiedä viel vaik joskus oonki   2funny
Oon ollu parisuhteessa jo 18 vuotta mutta nyt toi pluto-systeemi on alkanut laittaa mun elämää sekasi ja olen yrittänyt vapautua ja koetella rajojani ym ym... et tiedä vaik viel tässä vapaan ilman lintuja joskus liidellään...  Grin

Ei vaa....  crazy2  joo...
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
meruska
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #11 : 21.04.2006 16:13:55 »

Grin    2funny    2funny    Grin 

Mä en ole hei meruska kylläkään sinkku  Undecided

Mutta tiedä viel vaik joskus oonki   2funny
Oon ollu parisuhteessa jo 18 vuotta mutta nyt toi pluto-systeemi on alkanut laittaa mun elämää sekasi ja olen yrittänyt vapautua ja koetella rajojani ym ym... et tiedä vaik viel tässä vapaan ilman lintuja joskus liidellään...  Grin

Ei vaa....  crazy2  joo...

Mietin tässä, että olisko mahdollista että pluto olis tullut vaikuttamaan sun aurinko merkkiin? Mulla sen vaikutus loppui muutamia vuosia sitten (aurinko jouskarissa) ja sen jälkimainingit vielä mua ryöpyttää.  :Smiley
tallennettu

Perhonen
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #12 : 21.04.2006 16:58:50 »

No siinäpä se pulma mulla onkin kun en osaa tuota karttaa vielä tulkita että osaisin katsoo missä se Pluto nyt mennä porskuttaa  idiot2

Mutta tällaista plutoooooo...:

pluto aspect_squ venus
 pluto  aspect_squ pluto (tää on nyt menossa)
 pluto aspect_tri mars
 pluto aspect_sex merkurius

Undecided   idiot2    knuppel2   Grin
tallennettu

Nousumerkki Jousimies.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #13 : 21.04.2006 17:31:49 »

Minullakin on 7.huone tyhjä mutta onnellisesti tässä ollaan naimisissa!  Smiley
Koska olen nousurapu, 7.huonetta hallitsee Kauriin hallitsija Saturnus.
Mennessäni naimisiin progessiivinen Aurinko teki sekstiiliä juuri Saturnukseen.

Täysikuu, jos sulla on 7.ssa Härkää niin sullahan nousee siis Skorpioni? Silloin Venus hallitsee avioliiton huonetta. Katso kartalta Venuksen aspektit muihin planeettoihin.

5.huone kuvaa enemminkin romansseja ja rakkaussuhteita. Itselläni taas 5.huone on täynnä tavaraa, ja sitä hallitsee Merkurius tosi hyvin sijoittuneena.  Karttani mukaan romanssit olisivat siis "minun juttu", tosin minulla kävi säkä koska löysin juuri minulle sopivan kumppanin, jonka aurinko on muuten tarkalleen konjunkiossa onnenpisteeseeni!
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #14 : 21.04.2006 17:34:58 »

K-energiaa.. olis jännä kokea onnellista avioliittoa tai siis pitkää kestoa.. kait.. ei sitä vaan tiedä mitä tapahtuu. Olen suht ok itsekseni mutta jotenkin alkanut kaivata pitkän tähtäimen elämänkumppania.

Niin muuten olin tuolla regressioterapiasivuilla ja siellä kuvattiin jälleen kerran näitä sielunkumppanien kohtaamisia ja siteitä. Menneet elämät. Onko sinulla tunne että olitte ennen yhdessä?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: