Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unelmakämppä  (Luettu 3993 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« : 02.03.2006 20:35:03 »

Onko kenelläkään tietoa Unelmakämpän parien syntymäajoista tai edes Aurinkomerkistä? Sitä mukaa kun sarja etenee, uteliaisuus henkilöiden kartoista kasvaa.

Iloinen ja joviaali veikkonen Ismo on ainakin Jouskari, sillä sarjassa juhlittiin hänen synttäreitään ja kyseinen osa oli kuvattu hieman ennen joulua. Parien päiväkirjoja en ole Nelosen sivuilta lukenut, niissäkin vois olla jotain vinkkiä.

Tietääkö joku jotakin - tai haluaako edes arvuutella?  Smiley
tallennettu

May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #1 : 26.03.2006 11:12:27 »

Nostan tätä aihetta ihan sen takia, etten millään jaksa uskoa ettei kukaan tietäisi tai haluaisi edes arvuutella kenenkään merkkejä. Itseäni merkit ainakin vielä kiinnostavat, sen verran persoonallisia ja kiinnostavia henkilöitä sarjassa on.

Muuten tuo aiemmin jouskariksi arvioimani Ismo onkin ehkä skorpioni sillä mm. itsenäisyyspäivää vietettiin vasta pari jaksoa Ismon synttäreiden jälkeen eikä synttärit siis olleekaan ihan niin lähellä joulua kuin aiemmin arvelin...

Mutta, eikö kukaan teistä todellakaan katso Unelmakämppää? Onhan se tietysti imartelevaa, jos aika ei riitä television katselemiseen kun tämän foorumin viedessä kaiken liikenevän ajan...  Grin
tallennettu

Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #2 : 27.03.2006 13:45:38 »

Noh, minä tunnustan. Grin Tuleehan sitä melkein joka sunnuntai katseltua, vaikken niin paljoa ole seurannutkaan kuin sitä ensimmäistä Unelmakämppää vuosi sitten. Eikös me silloinkin arvuuteltu täällä parien merkkejä? Smiley

Syntymäaikoja en ole onnistunut bongaamaan enempää kuin Maykään, mutta eiköhän ainakin Hennasta ja Timpasta löydy tulimerkkejä (symboleista päätellen...) ja Alexin karttaan veikkaisin Kaksosta. Smiley

Sarita tuntuu laatutietoiselta, jotenkin Leijona-Vaaka-yhteisvaikutelmaa tulee hänestä ja Tanelista parina. Muista en osaa kyllä äkkiseltään heittää arvauksia.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 27.03.2006 18:57:25 »

Juu, kyllähän me jo viime vuonnakin arvuuteltiin Unelmakämpän parien merkkejä! Niin se aika rientää ja hups, olemme mekin taas aivan huomaamattamme vuoden vanhempia...  Angry

Alexia olen ajatellut lujasti kaksosvaikutteiseksi minäkin. Hennalla voisi olla kartallaan vahva Venus, elikkä Härkää tai Vaakaa olen arvaillut näkyvälle paikalle kartalle. Tulimerkkejä en ole osannut häneen yhdistää... Timppaan sen sijaan olen mielessäni yhdistänyt vahvan kaksikon nimeltä Pluto ja Saturnus. Minusta Timpassa on paljon Kauriin kuivakkaa huumoria ja myös jotakin hyvin plutonista. Maamerkkien painotusta pistää epäilemään mieltymys tavaran paljouteen (televisio joka huoneessa). Nelosen sivuilla parin tunnuslauseena näkyy olevan "Se jolla on eniten leluja kuollessaan, voittaa!". Toivottavasti tuo on lausuttu edes osaksi huumorimielellä.   crazy2

Sirpan olen jostain syystä mieltänyt Oinaaksi ehkäpä johtuen yhdennäköisyydestä ja -oloisuudesta muutaman Oinas-tuttavani kanssa.

Taneliin ja Saritaan en ole osannut kohdistaa juurikaan mitään arvailuja. Äkkiä ajatellen Tanelissa voisi olla esim. Rapua ja Saritassa tosiaan Leijonaa....

Mukava olisi, jos oikeat aurinkomerkit tulisivat jossain ilmi, joskin pieni osahan kokonaiskarttaa nekin vain olisivat...
tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: