Heipä vaan kaikille!
Täytyypä tunnustaa että omaan kaikki edellä mainitut skorpionipiirteet, suorasanaisuuden, töksäyttelyn, padottujen negatiivisten tunteiden räjäyttelyn ja täysillä intohimonkohteiden totettamisen
. Onneksi olen hieman rauhallisempi ja diplomaattisempi skorpionityyppi (
,
=
), joten harvoin olen patoutumiani konkreettisesti räjäytellyt
. Kun joku vihdoin KAUAN ärsytettyään saa minut suuttumaan, niin silloin kuitenkin kannattaa kadota näköpiiristä
. Suorasukaisimmillani olen suuttuneena. Silloin kaikenlainen sensuuri saattaa unohtuu puheesta...
Uppoudun joskus myös uskomattoman pitkiksi ajanjaksoiksi omien projektieni pariin, jotka saavat mielenkiintoni heräämään. Minun on vaikea myös saada itseäni tekemään jotain mistä en pidä tai mitä en arvosta. Tämä koskee myös töitä. Minun on vaikea tehdä töitä esim. yrityksessä jonka johtoa, toimintatapaa yms. en arvosta tai kunnioita. Toimin kaikessa siis täysin omien arvojeni pohjalta. Kaikista eniten hermojani koettelevat kuitenkin ihmiset, jotka eivät osaa olla mitään mieltä asioista, tai jotka jahkaavat asioiden ja päätösten kanssa pitkiä aikoja.
Pohjimmiltaan koen skorpionin luonteenpiirteeni ainoastaan vahvuuksina. Omistan mielipiteet, tiedän mitä haluan ja luotan oikeudenmukaisuuteen. Vaikka skorpionina elo on joskus tuskallisen hankalaa, en haluaisi kuitenkaan olla yhtään mitään muuta
Mielipiteitä?