Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Aura-Soma,väriterapia ?????  (Luettu 12431 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Tähtisade
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11



Profiili WWW
« : 28.10.2005 11:40:32 »



Onko teillä kenelläkään kokemusta Aura-soma väriterapiasta ?
Asia alkoi hämmästyttää minua,kun löysin muuton yhteydessä omat 4 kpl väriterapiapulloa. Kokeilin laittaa eräästä pullosta (nro 30,sininen päällä,punainen alla) ja tuoksu minusta Laventelin.  Aina kun olen laittanut tästä pullosta illalla ,niin seuraavana yönä käyn läpi aina lapsuuden aikaisia traumallisia kokemuksia,jotka olen jo unohtanut,mutta nyt ne tulevat uniin. Höh.
Siis onko muilla ollut tällaisia kokemuksia Huhcrazy2 Undecided
tallennettu
Athena
Vieras
« Vastaus #1 : 30.10.2005 23:15:36 »


Aura-soma terapia
[Aura-Somalla  on yhteys kabbalaan, numerologiaan, tarot-kortteihin, enkelienergioihin, mestareihin, astrologiaan.

valitaan 4 sillä hetkellä sopivaa tärkeintä pulloa. Katsotaan näiden pullojen sisältämä viesti. Viestissä ilmenee menneisyys, nykyisyys, tulevaisuus, vahvat puolet ja omainaislaatu ihmisenä. Käydään läpi tulkinta, avautuminen omille tuntemuksille on avain Aura-Soma-tulkinassa.

Pulloa voi käyttää ihoöljyn tapaan ja tarkastella kyseisen värin vaikutusta elämään. Pulloa käytetään ihoöljynä 1-2 kertaa päivässä ja näin voidaan 1-6 kk ajan seurata ja tiedostaa itsessä, elämässä tapahtuvia asioita. Tulkinassa nostetut pullot voidaan halutessaan käyttää kaikki, alkaen ensimmäisestä tai toisesta pullosta, käytetään yleensä yhtä kerrallaan, jotka selventävät menneisyyden vaikutusta ja ratkaisemattomia ongelmia, jotta voisi saada niihin kuuluvan energian käyttöö tässä  ja nyt päästää turhista taakoista.,


linkkejä:
http://http://www.kimito.fi/aurasoma/finska.htm
www.energiakeskus.com/tuotteet/aurasoma-tasapainopullot-7.php
http://www.nic.fi/~jvjokela/prod05.htm
http://www.anuenkeli.net/aurasoma.html

Värillisin ajatuksin.
« Viimeksi muokattu: 23.02.2006 17:25:10 kirjoittanut Athena » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 22.01.2008 19:48:55 »

en halua aloittaa tästä uutta aihetta,joten kaivelin tämän vanhan esille,tuossa on hyviä linkkejäkin,
mutta oisin kysynyt onko kellään kokemusta tästä hoitomuodosta tai harjoittaako joku teistä tätä ammatikseen?
tässä vois olla pointtia,
lainatakseni lehdestä:
"Jahven vanhassa kultissa parittelevat käärmeet kuvaavat sateenkaarta.(päästä nousevat 2 sädettä parittelevat kuin DNA nauha ja erkaantuvat toisistaan muodostaen sateenkaaren,
tää liittyi käpyrauhaseen ja aisteihin)
Tätä siltaa sanotaan myös Antahkaranaksi (sanskriittia)
tarkoittaen ymmärrystä,sisäistä intrumenttia ja sielua.
Muistakaamme,että sielun elementti on VÄRI."
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #3 : 24.05.2008 20:04:31 »

Etsin aihetopikin, koska olen niin iloinen ottamastani väriterapiaistunnosta!

Juuri Aura-Somasysteemissä.

Koin vain sellaisen mukavan hetken, kun terapeutin kautta näin niin selvästi tämänhetkisen elämäntilanteeni!  smitten smitten

Nostin ne neljä pulloa. Terapeutti samassa yhteydessä katsoi tilannettani myös numerologian kautta ja sain nostaa yhden pullon lisää.

Koin hyvin vapauttavan olotilan.  angel
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #4 : 17.06.2008 10:53:01 »


olin taannoin ystävättäreni mukana Aura-soma asiassa.
Siinä kävi niin, että minunkin oli pakottava tarve nostaa yksi pullo ja se sopi todella niin hyvin siihen tilanteeseen ja se tilanne on jatkunut ja jatkunut....ja nestettä pullosta on kulutettu intuitioni kautta.
Koin hyvin terapoivana, ja unet, sekä valvetila molemmissa asiaa käydään läpi.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 17.06.2008 11:29:53 »

Juu,

innostuinpas niinkin pitkälle, että menen eräälle hengenravistusviikonlopulle joskus lokakuussa, jossa tutustun enemmän tuohon Aura-Soma-menetelmään.

Ei voi mitään, joskus asiat osoittavat suuntia. Eikä vain tuo tilanne, vaan tämä juttu tuli ihan astrologisilla kursseilla esille.

Tartu hetkeen!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #6 : 26.10.2008 22:34:53 »


Hei Esmi,

olitkos siellä 'hengenravistusviikonlopulla'?

Mitä koit siellä tuon Aura-Soma-menetelmän suhteen? Entä tämänhetkiseen tilanteeseesi?

tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 26.10.2008 23:06:04 »

No olin!!!

Opin noita värien vaikutuksia, kun osa porukasta itkeä nyyhkytti, minä vain olin äimän käkenä.

Jokin ihme vaikutus noilla väreillä ja chakroilla! Yhdessä aura-somavärit ja chakrat avautuivat, omistani en kyllä ole oikein varma. Mutta tosi rentouttava ja samalla piristävä se viikonloppu oli.

Minun värini oli kirkas turkoosi ja tuo pään takusen chakra. Olinhan siitä ylpeä!  Cheesy

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 26.10.2008 23:07:32 »

Ja tiedoksi Aura-Soma Väriterapiasta!

Opettaja tulee kuulemma kerran vuodessa Tanskasta ja pitää kurssia jollakin saarella Helsingin edustalla.
Ottaisin kyllä osaa, jos tuo saari ei olisi niin kaukana täältä pohjoisesta.  :Smiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
kastehelmi7
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #9 : 13.11.2008 21:54:29 »

Nyt ei tarvitse odottaa saareen pääsemistä, Energiakeskus Indigossa on ensi keväänä kaksi Aura-Soma kurssia suomalaisen opettajan voimin... Kurssiohjelma löytyy linkistä www.energiakeskus.com
tallennettu
Nem
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18



Profiili
« Vastaus #10 : 11.11.2011 15:11:29 »

Hei,
nostelen tätä vanhaa aihetta kysyäkseni, tietäisikö joku hyvää Aura-soma terapeuttia Pirkanmaalta?
tallennettu
m.magia
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 453



Profiili
« Vastaus #11 : 27.04.2012 22:10:08 »

Minua kiinnostaisi kovasti Aura-Soma ja tällä hetkellä etenkin sarjan tuoksut. Olen vain nykyään vähän tuoksuherkkä ja tulee huono olo monista hajusteista ja hajuvesistä. Miltä Aura-Somat niinku tuoksuu?  Cheesy Voiko niitä verrata hajuvesiin, onko ne enemmän sellaisia luonnollisen tuoksuisia vai esanssisia tai jotain muuta?

(Naurattaa kun nikki joskus heitti että kartan perusteella vois nuo A-S:t olla otollisia ja tässä sitä sitten ollaan, kai parempi myöhään kuin ei milloinkaan.. 2funny)
tallennettu

aurinko merkurius kauris - kuu mars vaaka - askendentti rapu - venus saturnus pluto skorpioni - neptunus uranus jupiter jousimies - keskitaivas vesimies
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: