Isän perhe:
minun mummini on oinas, vaarini kaksonen (ei elä), isä rapu, hänen pikkuveli jousimies, heidän yksi isoveli on neitsyt, toinen veli kauris ja siskoista toinen on vaaka ja toinen skorpioni.
Äidin perhe:
mummi on kalat, vaarini härkä (ei elä9, äidin kaksi veljeä vesimiehiä (molemmat kuolleet nuorena, syytä en tiedä) ja elossa oleva on kaksonen, äiti on vesimies.
Laitan tähän serkkujeni horoskoopit myös (niiden keiden tiedän):
1
1
1
:härkä: 1
1
1
1
Noita serkkuja löytyy vielä tosi monta mutta tiedän vain ylläolevien horoskoopit.
Eli siis ei ole mitään tiettyä merkkiä vaan kaikkia merkkejä sekaisin
Olen oppinut oinas mummiltani esim. sen, että aamulla kun itselleen rakas ihminen lähtee kotoa, niin kannattaa sanoa heihei onnellisesti eikä ikinä lähteä kotoa vihaisena koska mikä tahansa päivä voi olla viimeinen. Näin tapahtui minun vaarilleni jota en ole koskaan tavannut. Tämän mummin kanssa olen ollut tosi paljon tekemisessä ja on opettanut todella paljon muitakin asioita ja auttanut minua.
Kalat mummilta (nousevalta hän on skorppari) olen oppinut olemaan vahva, että pienet takaiskut eivät elämää kaada vaan pitää pysyä vahvana loppuun saakka -tapahtui mitä tahansa.. Hänellä siitä on paljon kokemusta kun on menettänyt paljon läheisiä. Todella vahva ja elämänhaluinen nainen vaikka ikää on jo paljon.
Mutta ehkäpä mulla on paljon opittavaa kaikista merkeistä kun niitä on suvussa niin paljon... ainakin arvostan vanhempiani ja yleensäkkin perhettä todella paljon ja sukulaisiani.