Nyt on kyllä niin paha olo, ahdistaa, itkettää ym ym... En tiedä mitä tekisin...En todellakaan...
Heips.. *Se mikä ei tapa se vahvistaa* kuullostaa arkiselle kliseelle surulliselle ihmiselle, mutta siinä piilee kikka sen voi käsitellä kahdella eritavalla 1)Mitä tästä opimme? Emme yhtikäs mitään! 2) Mitä tästä opimme? Paljonkin. Kaikki on vaan itsestä kiinni miten halutaan selviintyä ja halutaanko päätä hakata seinään olla oppimatta mitään vaiko lopettaa se pään hakkaaminen oppineena ja ymmärtäneenä, että tästä opin paljonkin!
Voi sitä tunteiden viidakkoa, kun siihen olisi selkeä koodi jota voisi vetäistä yli sillonkun ei haluis kokea elämässä mitään ikävää
tosin eihän sitä oppiskaan mitään. Luottamus: hmm...Tärkeintä on oppia luottamaan itseensä, että tekee oikeita valintoja elämässään, eli kuuntelee sitä sisäistä sydämen ääntään ja toimii sen mukaan, jos herää pikkuisenkaan epäilystä, niin osaa pysähtyä tunnustelemaan sitä tunnetta mistä moinen tunne tulee? Ei voi sanoa toiselle: Mä en luota sinuun, koska siinä tapauksessa oma luotto itseensä on yhtä horjuvaa sama asia pätee elämiseen eli luota elämään ja sihen että olet tärkeä yksilö ja rakastettava, siksi on helpompi sysätä omasta itsestään johtuvat puitteet toiseen ja olemalla sokea omille puutteilleen
''tällä tarkoitan, että et luota itseesi, siksi et voi luottaa toisen aitoon tunteeseen ja mahdollisuuksia elämässä tulee miljardeja ei yksin virhe voi kaataa loppuelämän mahdollisuuksia, niitä meinaa riittää...ainoastaan valinta on sinun vain sinä päätät omasta elämästä ja sen millaiseksi haluat sen muokata, voit joku ikuisesti surra tai kääntää elämäsi iloisempaan suuntaan ja selvitä suuresta koitoksesta ritarina
Uskon että ahdistus vähenee, kun selkeytyy suuntasi elämässä, mitä haluat tehdä ja mitä tunnet itse, joten kannattaa tutkiskella omia tuntoja ja mikä pistää ajattelemaan, että ''En ole rakastettava''? Tietysti sinä olet
koska olet itse se rakkaus vain siihen määrään voit itse vaikuttaa, miten paljon haluat sitä muille jakaa. Rauhaa
Rakkautta
Iloa
ja valoa
elämääsi.