Äänestys
Kysymys: Missä merkissä kartallasi sijaitsee ceres
Oinas - 13 (9.3%)
Härkä - 19 (13.6%)
Kaksonen - 11 (7.9%)
Rapu - 17 (12.1%)
Leijona - 7 (5%)
Neitsyt - 12 (8.6%)
Vaaka - 6 (4.3%)
Skorpioni - 13 (9.3%)
Jousimies - 13 (9.3%)
Kauris - 5 (3.6%)
Vesimies - 13 (9.3%)
Kalat - 11 (7.9%)
Äänestäjiä yhteensä: 118

Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ceres  (Luettu 45639 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #30 : 05.03.2006 15:52:52 »

Minulla on ceres ravussa 9. huoneessa ja poikaystävälläni skorpionissa myös ysissä. Haluaisiko joku vähän tulkita ?  :Smiley

No minähän en mikään huippuastrologi ole, mutta opettajan tai lastenhoitajan ammatti pamahti heti mieleen. (9.huone: yhteiskunnan laitokset, kasvatus ja opetus) Tietty tässä on nyt huomioimatta kaikki muut kartan tekijät.
tallennettu
kaapokisu
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 05.03.2006 16:49:11 »

Jep, hoitoalalla olen  Smiley Ei lastenhoitoa vaan mummujenhoitoa  Grin
tallennettu

Aurinko vaaka
Nouseva skorpioni
Kuu vaaka
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #32 : 05.03.2006 17:55:36 »

Pluto, en nyt oikein tiedä. Pidän lapsista kovasti ja mielelläni jonain päivänä olisinkin äiti mutta ihan perinteinen mamma en kuitenkaan liene  Smiley
Hoivaan kyllä kaikkea mahdollista muuten, eläimiä,  ystäviäni, perheenjäseniäni, tuttujen lapsia ja miestäni. Huolehdin heistä ihan liikaa  Smiley
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 05.03.2006 20:54:33 »

ARTEMIKSEN
ceres on selvästi ideologista huolenpitoa,peruja menneistä elämistä
tässä elämässä artemis on ilmiselvä MUSKETTISOTURI
-yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta-
sitäpaitsi pyöreä pöytä sopii kuin nakutettu artemiksen 11 huoneeseen..
yksi sulka lisää hattuun joka ketjusta ,jonka olet aloittanut
sulkahattu sopisi sinun kuvaksesi kuin nakutettu,turha vaatimattomuus pois,vaikka oletkin ehkä se nuorin ,joka välillä vähän koheltaa? ja unohtaa katsoa taakseen...
tallennettu
Kiraze
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #34 : 05.03.2006 21:57:15 »

Minulla Ceres on Ravuissa ja seitsemännessä huoneessa... mutta tulkinta kuulostaa kyllä niin vieraalta kuin vain jokin voi tuntua - missä siis vika kun minkäänsortin hoivaviettiä, lapsirakkautta eikä kiinnostusta parisuhteeseen löydy?

Ceres Ravussa: Äitiyden ja lapsista huolehtimisen, toisten psyykkisten ja emotionaalisten tarpeiden tyydytys. Jos tarpeet on lapsuudessa tyydytetty näistä ihmisistä tulee hyviä sekä fyysisten, että emotionaalisten tarpeiden hoitajia. Itsensä hyväksyminen on edellytys tällaisten suurten tunteiden mestariksi tulemiselle. Syväkin depressio on mahdollinen, jos lapsuudessa ei ole rakkautta, huomiota ja hyväksyntää.

VII Seitsemännen huoneen Ceres osoittaa tarvetta parisuhteessa huolehtimiseen tai kumppaniin joka kantaa huolta ja suojelee. Lapsuuden perhe on usein roolimallina parisuhteen tarpeille. Parisuhderiippuvuudesta uloskasvu voi tuottaa vaikeuksia, varsinkin perheen muutostilanteissa kun roolit muuttuvat ; lasten vartuttua aikuisiksi. Pyyteettömän rakkauden läksy on voimakkain tässä huonesijainnissa ja sen oppiminen tuottaa tasa-arvoon kannustavan ilmapiirin perheenjäsenissä kiinni roikkumisen sijasta
tallennettu

aurinko vaaka- askendentti jousimies- kuu kaksoset- merkurius skorpioni
punainen resonoiva lohikäärme
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 06.03.2006 07:54:36 »

Nikki, koheltaapa hyvinkin  Grin
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #36 : 06.03.2006 09:36:39 »

Ceres Leijonassa, kolmoshuoneessa. (Muokkaus: Wow, olipa mukavaa lukea tuolta Bob Marksin sivuilta Cereksen ja Pallaksen aspektien olevan mitä parhaimpia omaa ammattialaani ajatellen  Smiley. Ne ovat melko tarkassa sekstiilissä  :Smiley)

Ceres eli kreikkalaisten Demeter, "magna mater", Äidin arkkityyppi astrologisella kartalla kertoo millaisia hoivaajia olemme, tai millaista hoivaa olemme itse lapsina saaneet.

Kannattaa lukea mitä Marja-Liisa Niemi-Mattila kirjoittaa kirjassaan "Ajattomat arkkityypit" seitsemän antiikin jumalattaren ilmenemisestä itse kunkin elämässä / syntymäkartalla. Valitettavasti minulla ei ole ko kirjaa itselläni (jotta voisin "luntata" mitä N-M sanoo Cereksestä merkeissä, kirjassa on hyvät luonnehdinnat asteroideista merkeissä vaain ei huoneissa), mutta muistan hänen luonnehtivan hoivaamisen olevan luontaisinta silloin, kun Ceres on vesimerkeissä, "käytännöllisintä" eli fyysisistä perustarpeista kuten ruoasta ja puhtaudesta huolehtimista silloin kun se on maamerkeissä. Ilmamerkkejä Niemi-Mattila ei pidä erityisen "äidillisinä" sijainteina Cerekselle. Kas kummaa kun en muista mitä tulimerkeistä sanottiin... idiot2
« Viimeksi muokattu: 06.03.2006 10:14:10 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 06.03.2006 13:12:52 »

SIGN
jotenkin tuntuu että sinä haluat kyseenalaistaa koko äitimyytin..
pitääkö naisen tulla äidiksi ollakseen kokonainen nainen?
olenko jotenkin huonompi jos en oikeesti haluakaan äidiksi?
pitäisikö minun tuntea siitä vielä syyllisyyttäkin?
aikamoista hakuammuntaa kun en edes tiedä oletko äiti...
vaikka olisitkin saatat silti pohtia näitä,tuoda esille uusia näkökulmia
ehkä äitisi oli lapsuudessasi paljon poissa tai äitiä ei ollut ollenkaan,
henkinen poissaolokin riittää saaden lapsen pakenemaan vaikka mielikuvitusmaailmaan ,jossa kaikki on hyvin ja sinun haluamallasi tavalla
sinussa on pakenevaa energiaa,piiloon ,pois,en tahdo selittää ei nuo kuitenkaan ymmärrä,pelkäät hylätyksi tulemista etkä missään nimessä halua kokea tuota tunnetta konkreettisesti,keksit verukkeita ja selittelet
 askendentti kaksoset on vilkas,lapsenomaisen utelias,matkijakin,astuu toisen rooliin,vaihtelunhaluinen
 aurinko kalat yhdistettynä tähän on kuin saippuakupla,värikäs,kaunis illuusio,puhallat sen isoksi ja päästät sen lentoon,vain sinä näet siinä oman todellisuutesi,hauraan,läpinäkyvän ja hetken kestävän
tajuatkin syvästi miten hetkellistä kaikki on
ja jotta et hajoaisi kuplasi mukana SATURNUS vaatii sinua konkretisoimaan asiat,asettamaan rajat,luomaan tukevan perustan,ottamaan VASTUUN omasta elämästä
lapsena olit joko täysin tuppisuu tai kauhee pälättäjä
oliko äitisi ylihuolehtiva?
tallennettu
luminant mermaid
Kohtuuastroilija
**

"Elämästä myöhästyy se, jolla on aina kiire."

Profiili
« Vastaus #38 : 06.03.2006 15:31:29 »

Minulla on Ceres Skorpionissa ja II huoneessa.
Jotenkin kuulostaa tutulta... crazy2  angel  smitten
Paitsi että mustasukkaisuutta ja riippuvuutta en ihan allekirjoita.  knuppel2

Skorpionissa ; Identiteetti rakentuu syvän emotionaalisen itsekontrollin tarpeesta. Ideaali äidillinen tietoisuus tuotetaan syvälle luotaavien keskustelujen kautta joista muodostuu tunnealueen hallinnan pohja. Tunteet läpäisevä huolenpito toisista on kuin syvälle luotaava kaikuluotain joka näkee läpi ja parantaa. Itsensä hyväksymisprosessi voi toimia oppaana omien sisäisten negaatioiden läpi kehittäen luottamuksen ulkomaailmaan ja parantavan rakkauden voimaan. Epätasapaino ilmenee silloin, kun ajatukset on eriytyneet tunteista, mustasukkaisuutena, vihana ja kostonhaluna.

II Toisen huoneen Ceres kehottaa huolehtimaan rakkaiden perustarpeista kuten turvallisuus, ruoka ja raha. He voivat myös kiinnittyä tiukasti puolisoonsa tai rakkaimpiinsa ja joutuvat kamppailemaan riippuvuuden kanssa loppuun saakka. Itsestä huolehtiminen voi ilmetä itse hemmotteluna, tavaroiden hankkimisena itselleen palkkioksi tai hemmotteluksi.
tallennettu

*nouseva Vaaka
*aurinko Härässä
*kuu Kaksosissa
*merkurius Oinaassa
*venus Kaksosissa
*mars Ravussa
*Punainen Resonoiva Maa
Almah
Kohtuuastroilija
**

-The wealth of the soul is the only true wealth.-

Profiili
« Vastaus #39 : 07.03.2006 09:32:44 »

ceres 2. huoneessa  harka merkissä
tallennettu
Ave^^
Vieras
« Vastaus #40 : 10.03.2006 15:56:51 »

ravussa ja huoneessa 4.

Ceres Ravussa: Äitiyden ja lapsista huolehtimisen, toisten psyykkisten ja emotionaalisten tarpeiden tyydytys. Jos tarpeet on lapsuudessa tyydytetty näistä ihmisistä tulee hyviä sekä fyysisten, että emotionaalisten tarpeiden hoitajia. Itsensä hyväksyminen on edellytys tällaisten suurten tunteiden mestariksi tulemiselle. Syväkin depressio on mahdollinen, jos lapsuudessa ei ole rakkautta, huomiota ja hyväksyntää.

suurten tunteiden mestari ? mitä ihmettä ? pitää sitten hyväksyä itsensä että näkee..
tallennettu
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #41 : 10.03.2006 20:34:19 »

Kuulostaa jännältä, suurten tunteiden mestari..
Mietin tässä juuri tuota lausetta:
toisten psyykkisten ja emotionaalisten tarpeiden tyydytys. Jos tarpeet on lapsuudessa tyydytetty näistä ihmisistä tulee hyviä sekä fyysisten, että emotionaalisten tarpeiden hoitajia.

Tuntuu usein että minulle uskoudutaan herkästi ja olen kuullut että minulle on helppo puhua ongelmista. Voisiko olla sitä?
tallennettu
_Sofia_
Vieras
« Vastaus #42 : 10.03.2006 23:52:54 »

Skorpioonissa ja huoneessa IV.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #43 : 11.03.2006 13:02:55 »

...edelleen uskon, että unelmia kannattaa lähteä toteuttamaan, ainakin matkalle sinne suuntaan. Monesti käy niin, että kukaan ei näytä yksilön unelmaa ymmärtävän. Silti, paras ja ainoa tie on olla rehellinen ja avoin asiasta...salailu ei kannata. Harva unelma toteutuu yksin...tuskin mikään. Voi löytää tukea vain jos seisoo unelmansa takana avoimesti, silloin löytää ne jotka haluavat ehkä liittyä samaan matkaseurueeseen, ja ne jotka ovat menossa eri suuntaan, karsiutuvat, ja kaikki on selkeää, eikä mitään peliä. Unelmat toteutuvat vain avoimuudessa, rehellisyydessä ja aina yhteistyön hedelmänä. Yhteistyö taas ei onnistu ilman avoimuutta ja rehellisyyttä. Muuten siis ne jäävät vain unelmiksi, ja sitten ne on hyväksyttävä vain sellaisina.

ettei sydämen täytyisi jäädä itkemään verta menetettyjen unelmien takia on asetuttava paljaaksi ja alttiiksi toisten nähtäville sellaisena kuin on.

meni vähän aiheen ohi mutta tuo viesti oli hyvin hedelmällinen pohdintojen aloittaja smitten

Ja kyllä, mulla on tosiaan nyt sellainen vaihe jolloin on katsottava todellisuutta silmästä silmään, kirpasee kyllä kovasti, mutta ehkä, jos annan sille mahdollisuuden, todellisuus voikin osoittautua ihmeellisemmäksi kuin minun mielikuvitus. Saippuakuplani ovat joskus kovia ja tiiviitä kuin turvalasi.

ehkä mielikuvituksen ja todellisuuden hedelmällinen liitto on mahdollinen, jos ja kun ihminen tasapainottuu... :Smiley

***maailmassa monta on ihmeellistä asiaa...***

Vaikken diggaakaan pitkiä lainauksia...niin nyt poikkeus..  Wink
Oli niin osuvaa ja syvää ja hienoa tekstiä/ajatuksia, että tämä sopii nostaa tähän uudelleen luettavaksi...

Minua kosketti tämä todella paljon...viistää myös oman elämäni kokemuksia...
 smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #44 : 11.03.2006 13:33:12 »

Olemme samassa veneessä smitten Virtuaalinen halaus! Toivoo voimia meille ja kaikille muillekin olennoille joilla on sama asia esillä!!!
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 6
  Tulostusversio  

Siirry: