Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Saisinko viestin?  (Luettu 4105 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Toivo10
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 10.04.2012 21:11:27 »

Täällä varmasti on joku joka osaisi auttaa suuressa ja yllättävässä surussa.Tahtoisin saada viestin päivällä henkien maailmaan lähteneeltä isoäidiltäni, mutta itse en osaa.. Jos joku ystävällinen osaisi jonkin lohduttavan lauseen sieltä välittää, jaksaisin taas jatkaa..
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 11.04.2012 05:35:21 »

Voi Toivo10  Cry
En osaa hältä viestiä välitää,
mutta otan osaa menetykseesi!
tallennettu
Toivo10
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #2 : 12.04.2012 09:18:42 »

Kiitos Kuuhilda. Siinä kävi niin, että luulin, etten osaa tuonpuoleiseen jutella, mutta silloin illalla suurimman surun keskellä pyysin mummoa luokseni, niin en tiedä vieläkään oliko kaikki oman mielikuvituksen tulosta, vai mistä kummasta oli kyse, jonka takia pyytäisin, että te joilla on vastaavanlaisia kokemuksia omien läheistenne kanssa, kommentoisitte onko tän aloittelijan höpötyksissä mitään perää vai kuvittelenko vaan  idiot2 Mummon poismenon aikoihin kesken työpäivän sain vahvan tunteen aiemmin poismenneen tätini, eli mummon vanhimman tyttären läsnäolosta, hän seisoi odottavana kädet vastaanottavaisesti levitettynä ja sain tunteen että hän on tullut mummoa vastaan, mummo lähti onnellisena ja rauhallisena ja itselle jäi tästä "näystä" todella rauhallinen olo ja olin iloinen mummon puolesta, kun pääsi menehtyneiden rakkaiden luo ja reilu tunti tämän jälkeen sain puhelun ja kuulin että mummo ei selvinnyt toimenpiteestä, jonka piti olla ihan riskitön ja jokapäiväinen, eikä edes lääkäri ollut ajatellut jonkin menevän pieleen.. Olen aina luullut, että nämä on jotenkin erityisen hienoja ja järisyttäviä kokemuksia ja henget puhuu kauniisti ja hienostuneesti antaen runollisia ohjeita, mutta oma kokemukseni oli hyvinkin arkipäiväinen, tuli ja meni ihan yllättäen ja rauhallisen olon jättäen. Illalla pyysin tosiaan että mummo tulisi tuekseni, jonka jälkeen tunsin että minua pidettiin kädestä. Juteltiin ihan niinkuin ennenkin, mummo lohdutteli ja kertoi ketä muita läheisiä siellä on ja ohjeekseni sain "sano papsulle että muistaa kastella kukat!" Pyysin luokseni myös toisen mummon ja tunsin hänen pitävän minua toisesta kädestä, mutta hän ei puhunut, oli vaan, pyysin jotain merkkiä, että jos hän tosiaan on läsnä, antaa jonkin merkin varmistukseksi, jolloin ulkovalot syttyi ja valaisi makuuhuoneemme ikkunan kautta  Shocked nukkumaan käydessä olin jättänyt tarkoituksella pimennysverhot sulkematta, koska minulla oli tunne, että ne piti normaalista poiketen jättää auki.. Olen näin "untuvikkona" jonkin verran hämmentynyt kaikista viimepäivien kokemuksista kun mietin onko tämä kaikki näkeminen ja kokeminen todellista vai olenko vaan löytänyt vilkkaan mielikuvituksen? Haluaisiko joku oikeasti näkevä vanhempi konkari katsoa parin päivän taakse, näinkö ja koinko oikeasti vai sainko vaan mielikuvituskavereita liikkeelle?
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 12.04.2012 13:16:57 »

Mulla meni kylmät väreet kokemuksestasi, upea! Ja MAHTAVA. smitten (ja mun tietynlaiset kylmätväreet kertoo rajusta "kosketuksesta# muhun; joku osuu ja uppoo Smiley Ja ennenkaikkee, Todellinen. smitten
Ihmeellinen kokemus.. mummollassi on todella hyvä olla, se "kohtaus" jonka näit oli todellinen, Tiedän sen. Ja mummosi olivat siellä. smitten
Hän halusi että tiedät, kuinka hyvä hänellä on, ja ettet ole yksin vaan voit aina pyytää heitä luoksesi kun ikävä on sietämätön. Tai kun vaan haluaa, rakkaan lämpöisen käden tuntea. Mutta koskaan ei saa "huvikseen" tai pelkästä uteliaisuudesta koko ajan sinne pyydellä.. tai ehkä saahan sitä, muttei kukaan varmaan koko ajan tule. Cheesy

Voimia mielettömästi Sinulle, rakkautta, valoa ja iloa!

Elämä kantaa.. aina.

Rakkaudella
-MK-
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Lumililja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 13.04.2012 11:49:01 »

Hei! Upea viesti! Minulla on tismalleen samanlainen kokemus  smitten Se oli niin raju, että en malttanut pitää suutani kiinni, vaan tavoistani poiketen kerroin siitä muillekin. Samoin kyse oli näystä keskellä päivää.  smitten Oli hienoa lukea samanlaisesta kokemuksesta täältä! Kiitos sinulle, kun kerroit Smiley
tallennettu
Toivo10
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 14.04.2012 11:00:58 »

Kiitos teille ystävällisille smitten Sitä on vaan näin alussa kovin ihmeissään kaikesta, että tarvii vähän vahvistusta. Iloisia asioita teidän viikonloppuunne toivoen!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: