Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: motoristi  (Luettu 20736 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #30 : 23.05.2007 21:07:11 »

ihan tulitirpan "näkönen",oikee herhiläinen..
ootkos ajamassa korttia?
velipoika käy myös ihailemassa American autoja,
Visulahdessa viimeistään

jokohan tuo Maisa on siellä maalimalla,Euroopan tuulia haistelemassa?
kateeksi käy,paitsi että minä tahtoisin vissiin enämpi kyytiin,
itseluottamusta ja rahaa vasta skootterin verran..
sama vapauden tunne siinä kylläkin on,matkalla jonnekin jostakin pois..
sisäänajohuolto just huomenna uudella,
vanhalla ajettu jo 58 tuhatta kilometriä,
vanhus vetelee viimesiään,silti rakkaampi..
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #31 : 24.05.2007 15:04:35 »

ihan tulitirpan "näkönen",oikee herhiläinen..
ootkos ajamassa korttia?

Ensin säästetään rahat menopeliin Wink Nautiskelen ajohommista sitten, kun nuo muksut pitävät paremmin itse itsestään huolen. Toistaiseksi täytyy vain tyytyä kuolaamaan muiden pyöriä  Grin
tallennettu
Maisa
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #32 : 05.06.2007 12:35:21 »

Maisa se juuri palaili isosta maailmasta rakkaaseen kotiin hetkeksi vetämään henkeä... Kaasukahvaa on väännetty niin vimmatusti muutama viikko, isoja ja pieniä teitä, kaikenlaisia seikkailuja Cheesy Kesä on kivaa aikaa Wink
tallennettu

Au Jouskari, AC Skorpioni, Kuu Jellona
Keltainen Solaarinen Aurinko
Kiinalainen Tiikeri
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #33 : 06.06.2007 14:03:26 »

mahtavalta ainakin kuulostaa,maisa,
saatan kuvitella sinut aistimassa valtateitten huuman ja
pikkuteitten kulttuurisen kiemurtelun kaasukahvasi väännössä..
voe että!
tallennettu
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #34 : 06.06.2007 14:05:43 »

itellä hoodee (rautapää vm-75) ja oon  jousimies , miehellä on kans hoodee (dyna clide) ja on  harka
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Risama
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #35 : 23.06.2007 22:56:41 »

idiot2 Tänä suvena olen entistä enemmän alkanut haaveilemaan omasta moottoripyörästä ja nimenomaan harrikasta... Rakastan HD:n ääntä ja niiden muotoja  buck2 Lievitystä hartsa-tuskaani saan osittain kun ex-mies kyyditsee minua silloin tällöin omallaan. Mutta, ajaa hän ei anna omallaan...
Minun HD olisi ehdottomasti valkoinen.Ehkäpä minulla joskus on sellainen. Toiveita ja haaveita on hyvä olla...
tallennettu

Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on.
- Franciscus Assislainen -
Yussra
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #36 : 23.06.2007 23:46:35 »

Lapsuuden perheessä kolme motoristia isä, veli ja sisko

aurinko rapuaskendentti leijona
 aurinko  skorpioniaskendentti  jousimies
 aurinko vesimiesaskendentti  oinas

takasivat jokakesäisen pärinän. Itse istuin varikolla kuulosuojaimet päässä nenä kirjassa  Grin Vauhdinhurmasta nautin mielelläni, mutta vaan kyydissä....

tallennettu

Asc Jousimies
Au Neitsyt
Kuu Kaksoset
Apina

Punainen kosminen maa
Elämänpolku 11
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 23.04.2009 21:23:22 »

mars oinaspisteessä,
herätellään motoristit naftaliinista,
liekö heitä enää täällä,
vaiko jo tien päällä?
tallennettu
mc82
Astro-nauttija

Lunar Leo - GROARRR!!!

Profiili
« Vastaus #38 : 24.04.2009 11:40:23 »

Miehen veli on prätkäfriikki ja on omistanut jo yli puolet elämästään oman prätkän. Tosi rauhallinen kaveri, päällepäin viileä tyyppi, mutta jostain sitä vauhdinkaipuuta löytyy. Velipoika on moninkertainen  skorpioni , mm.  aurinko (tosin  jousimies rajoilla)  merkurius mars . Lisäksi vapaudenkaipuinen  venus jousimies ja omalaatuinen  kuu vesimies . Nousua en synt. ajan puutteessa tiedä, mutta on tosi tyyni kaveri ainakin pintapuolin - tosin sitten, kun käpy palaa, niin se palaa eikä meinaa...

Varmaan nuo  aurinko merkurius mars skorpioni janoavat vauhtia ja vaaratilanteita elämään. Miehen veli on vielä kolmenkympin puoliväliä mennessä sinkkumiehiä, varmaan nuo riippumattomat  venus jousimies ja  kuu vesimies aiheuttavat sen, ettei sitoutuminen houkuta.

Mies on velipojan myötä itsekin hurahtanut prätkiin ja käykin välillä haistelemassa pakokaasuja eri prätkätapahtumissa. Sekä lukee alan lehdet kannesta kanteen ja ihailee liikkeiden ikkunoiden läpi sekä kadulle parkkeerattuja muskelipyöriä Grin  Herralla roikkuu kyllä puolen metrin kuolanauhat suupielissä, kun näkee jonkun tosi messevän pyörän 2funny  Rakastaa veljensä tavoin sitä vapauden tunnetta, kun pääsee kiitämään talla pohjassa maanteillä Smiley  Oma pyörä hankinnan alla, kunhan jossain välissä saa vähän pätäkkää.

Mieheke on siis  aurinko venus vaaka , tosin Arska Skopun rajamailla,  kuu vesimies  merkurius skorpioni  askendentti mars neitsyt . Pullenin astrologian mukaan miehekkeellä  skorpioni eniten painottunut merkki, joten se ehkä tuo vaaran hurmaa Smiley
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
mammamma
Vieras
« Vastaus #39 : 02.05.2009 18:41:21 »

Tällä kauriilla on pihalla rakenneltu kyykkyhonda, mut ostoslistalla on customi, eli Suzuki Savage Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  

Siirry: