nikki
|
|
« : 03.03.2006 13:38:18 » |
|
heips näin kevään korvalla ,kun ne taas tielle kohta ilmestyvät ja mieli kaipaa takapukille istumaan , niin oisin halunnut tietoja motoristin astrologisesta kuvasta tunnetteko ketään ja tiedätttekö edes aurinkomerkin? itse tiedän kaksi ,toisella ja peloton , epäselvä voisin kuvitella että sieltä löytyisi oinaita ajamaan etukenossa, vesimiehet edustaisivat taas harrikka-ideologiaa,kuten jousimiehetkin istuuko vesimies,nuori kapinallinen, parhaiten tähän kuvaan? eli , , ja miksei tuo myöskin kartalta, , onko tuttavapiirissä yhtään james deaniä?
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.03.2006 21:21:24 kirjoittanut nikki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #1 : 03.03.2006 13:51:18 » |
|
Harrikkamaailmasta tiedän pari leijonaa, jousimiehen ja kaksosen. Ai niin, ja vaaka. Japsipyörällä huristelee eräs tuttu leijona. Eipä ole tiedossa muuta, kuin nuo auringon sijainnit. Itse ajelin myös nuorempana
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.03.2006 13:54:02 kirjoittanut Synapsi »
|
tallennettu
|
|
|
|
Alegría
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #2 : 03.03.2006 16:29:38 » |
|
Harrikkatyyppejä löytyypi kaveripiiristä, skorpioni nainen, kauris, vaaka ja oinas miehet... Vähän tällaisia räväkän puoleisia tyyppejä ovat noin muutenki.
|
|
|
tallennettu
|
Au rapu Kuu skorpioni Asc jousimies
|
|
|
mopomies
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #3 : 03.03.2006 23:02:28 » |
|
Juuh ! Kyllä saattavat useat vesimiehet olla Custom-henkisiä motoristejä.(Eli siis itse olen vesimies aurinkomerkiltäni ja nouseva kaksonen) Mä ajelen customilla ja enkä oikein osaakkaan kuvitella ajavani kyykkypyörällä. Vesimiehethän ovat vähän hmmm...erilaisuutta hakevia ja customithan ovat usein hieman modifioituja. Tosin ei ole kyllä juurikaan tullut kyseltyä horoskooppimerkkejä muilta... ;)javascript:void(0); Muutama tuttu kaksonen on kyl omistanut pyörän... Cool
|
|
|
tallennettu
|
Aur-Vesimies Kuu-Vesimies Merk.-Kauris Venus-vesimies Mars-Vesimies Jupiter-Kaksonen
Tulihevonen
|
|
|
Jaana
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #4 : 04.03.2006 15:28:13 » |
|
Motoristeja löytyy meidän perheestä 3 kpl:tta. Kevarilla kaasuttelee 17 v. Kala-poika, nousu skoppari. Isä ja nuorempi poika harrastavat motocrossia. Isä Härkä, poika 14 v. ajelee jopa kilpailumielessä ja hän on Rapu. Taitaa nousevana ollakin kaikki skorppareita. Eli kevään tulleessa pärinää riittää. ...itse en ole edes kokeillut moista...eikä kiinnosta ajo mielessä. Olen Kauris, nousu Vaaka. T. Jane
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
arzie
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #5 : 05.03.2006 09:35:43 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
aurinko, merkurius, venus skorpioni nousu kauris kuu härkä mars jousimies
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #6 : 06.03.2006 11:00:28 » |
|
vesimiehet edustaisivat taas harrikka-ideologiaa,kuten jousimiehetkin istuuko vesimies,nuori kapinallinen, parhaiten tähän kuvaan? Heh, kaverin mies juuri osti Harrikan (aiemminkin hänellä oli joku "jalat edellä ajettava", mutta minen näistä mitään ymmärrä). Hän on aurinko-Jouskari, kuu Vesimiehessä. Muiden tietämieni HD-heppujen syntymäpäiviä en juuri tiedä, mutta yksi on aurinko-Härkä ja toinen aur-Kaksonen ja kuu-Kalat, jollen nyt ihan väärin muista.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #7 : 06.03.2006 11:11:00 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aurinkoinen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #8 : 06.03.2006 15:10:36 » |
|
Jeejee, jalat vain eteenpäin ja menoksi. Mulla on britti customi. Kyllähän se hymyilyttää kun tietää, ettei ole enää montaakaan aikaan kun ajokausi alkaa Ai niin,
|
|
|
tallennettu
|
AURINKO SKORPPARI NOUSU NEITSYT KUU VAAKA
|
|
|
Almah
Kohtuuastroilija
-The wealth of the soul is the only true wealth.-
|
|
« Vastaus #9 : 07.03.2006 09:39:40 » |
|
Minun tutuistani löytyy kyllä HD-miehiä niin Neitsyitä, Kaloja, Vesimiehiä, Härkiä, Jousimiehiä kuin Kaksosiakin... tosin harvemman syntymäkarttaan olen tarkemmin perehtynyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taikuri
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 08.03.2006 22:39:00 » |
|
Motoristejä löytyy läheltä ja tuttuja on jokunen mutta ei ole tullut mieleen että koska kaikki ovat syntyneet. Rapu, Vaaka, Härkä, Jousimies, Vesimies on ainakin osa Taikuri
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Angel*
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 08.03.2006 23:37:53 » |
|
Kaikki Bandiitit on ainakin vesimiehiä......
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 08.03.2006 23:44:08 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #13 : 09.03.2006 13:30:52 » |
|
kyllähän se niin on että mitä lähemmäs huhtikuu tulee ja..aistit tietynlaiset tuoksut..levottomuus kasvaa,ja se eka kerta on aina yhtä ihanaa,sellanen avaus kevääseen.. ite ajelen vaan lälläripyörällä,tosi paljon kuitenkin,työmatkoja tuhansia kilometrejä kesässään, siinä haistaa ,maistaa kesän,matkalla jonnekin..
uskaltauduin motoristi otsikon alle kun kerran vastaantullut harrikkamies mustissaan tervehti suurella rukkasellaan letkan kärjessä.. olin otettu! minut oli noteerattu motoristiksi ja köröttelin kuin täti monika tyytyväisenä viittäkymppiä etiäpäin....
kiitoksia kiinnostuksesta,varsinkin mopomies ja arzie,sainpas teidät avaamaan viestisalkkunne oikeella aiheella,eikun jatkakaa muuallakin,erilaisia näkökulmia kaivataan joka ketjussa
eli meitä vapauden tunnetta rakastavia löytyy joka merkistä.. minulla on vähän sellanen tuntuma ettei maa - ja vesimerkki yksinään nouse kahden pyörän päälle,tulta ja ilmaa täytyy jossain muodossa löytyä taustalta,tiettyä pelottomuutta,rohkeutta,individualistista ajattelua,sellasta yksinkin viihtyvää tyyppiä kai motoristi edustaa tuttavapiirissä monet viiskymppiset äijät toteuttavat nuoruuden unelmaansa nyt ja oikeesti ajelevatkin paljon,eivät vain omista pyörää ...eikun menoksi kunhan kelit sallii..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taikuri
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #14 : 09.03.2006 20:38:01 » |
|
Asterix Oli tosi hieno kuva oli ihan pakko kopioida se. Wau mua on joskus positiivisessä mielessä kutusuttu betty boopiksi ja mulle on ostettu monet betty tuotteet mutta toi kuva oli Taikuri
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|