Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: motoristi  (Luettu 20693 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« : 03.03.2006 13:38:18 »

heips
näin kevään korvalla ,kun ne taas tielle kohta ilmestyvät ja mieli kaipaa takapukille istumaan ,
niin oisin halunnut tietoja motoristin astrologisesta  kuvasta
tunnetteko ketään ja tiedätttekö edes aurinkomerkin?
itse tiedän kaksi aurinko vesimies ,toisella  kuu jousimies ja  peloton  mars skorpioni  , askendentti epäselvä
voisin kuvitella että sieltä löytyisi oinaita ajamaan etukenossa,
vesimiehet edustaisivat taas harrikka-ideologiaa,kuten jousimiehetkin
istuuko vesimies,nuori kapinallinen, parhaiten tähän kuvaan?
eli  aurinko , kuu , ja miksei tuo  mars myöskin kartalta, askendentti,
onko tuttavapiirissä yhtään james deaniä?
« Viimeksi muokattu: 04.03.2006 21:21:24 kirjoittanut nikki » tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #1 : 03.03.2006 13:51:18 »

Harrikkamaailmasta tiedän pari leijonaa, jousimiehen ja kaksosen. Ai niin, ja vaaka.
Japsipyörällä huristelee eräs tuttu leijona.
Eipä ole tiedossa muuta, kuin nuo auringon sijainnit.

Itse ajelin myös nuorempana  Wink
« Viimeksi muokattu: 03.03.2006 13:54:02 kirjoittanut Synapsi » tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Alegría
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #2 : 03.03.2006 16:29:38 »

Harrikkatyyppejä löytyypi kaveripiiristä, skorpioni nainen, kauris, vaaka ja oinas miehet... Vähän tällaisia räväkän puoleisia tyyppejä ovat noin muutenki.  Smiley
tallennettu

Au rapu
Kuu skorpioni
Asc jousimies
mopomies
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 03.03.2006 23:02:28 »

Juuh ! Kyllä saattavat useat vesimiehet olla Custom-henkisiä motoristejä.(Eli siis itse olen vesimies aurinkomerkiltäni ja nouseva kaksonen) Mä ajelen customilla ja enkä oikein
 osaakkaan kuvitella ajavani kyykkypyörällä. Vesimiehethän ovat vähän hmmm...erilaisuutta hakevia ja customithan ovat usein hieman modifioituja.
Tosin ei ole kyllä juurikaan tullut kyseltyä horoskooppimerkkejä muilta... ;)javascript:void(0); Muutama  tuttu kaksonen on kyl omistanut pyörän...
Cool
tallennettu

Aur-Vesimies
Kuu-Vesimies
Merk.-Kauris
Venus-vesimies
Mars-Vesimies
Jupiter-Kaksonen

Tulihevonen
Jaana
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #4 : 04.03.2006 15:28:13 »

Motoristeja löytyy meidän perheestä 3 kpl:tta.  Kevarilla kaasuttelee 17 v. Kala-poika, nousu skoppari. Isä ja nuorempi poika harrastavat motocrossia. Isä Härkä,  poika 14 v. ajelee jopa kilpailumielessä ja hän on Rapu. Taitaa nousevana ollakin kaikki skorppareita. Eli kevään tulleessa pärinää riittää. ...itse en ole edes kokeillut moista...eikä kiinnosta ajo mielessä. Olen Kauris, nousu Vaaka.  Wink

T. Jane
tallennettu
arzie
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #5 : 05.03.2006 09:35:43 »

Cruisailen Italian customilla, ei kuitenkaan hd-tyylisesti jalat edellä vaan pystyssä. Kyykkypyörään en vaihtaisi. mutta retro -70´ tyylisesti kyllä menettelisi. Taitaa olla se pysty ajoasento mun kohdallani kriteerinä.
 aurinko skorpioni- askendentti kauris- kuu harka
tallennettu

aurinko, merkurius, venus skorpioni
nousu kauris
kuu härkä
mars jousimies
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #6 : 06.03.2006 11:00:28 »

vesimiehet edustaisivat taas harrikka-ideologiaa,kuten jousimiehetkin
istuuko vesimies,nuori kapinallinen, parhaiten tähän kuvaan?

Heh, kaverin mies juuri osti Harrikan (aiemminkin hänellä oli joku "jalat edellä ajettava", mutta minen näistä mitään ymmärrä). Hän on aurinko-Jouskari, kuu Vesimiehessä. Wink

Muiden tietämieni HD-heppujen syntymäpäiviä en juuri tiedä, mutta yksi on aurinko-Härkä ja toinen aur-Kaksonen ja kuu-Kalat, jollen nyt ihan väärin muista.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #7 : 06.03.2006 11:11:00 »

"Mopoja" (lue: Harrikoita ja brittipyöriä) on tuttavapiirissä muutamalla, tässä tiedot niistä kahdesta, jotka läheisimmin tunnen: mies  aurinko  ja  mars leijonakuu  oinas ja mies  aurinko vaaka  kuu  harka  mars  vesimies
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
aurinkoinen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #8 : 06.03.2006 15:10:36 »

Jeejee, jalat vain eteenpäin ja menoksi. Mulla on britti customi. Kyllähän se hymyilyttää kun tietää, ettei ole enää montaakaan aikaan kun ajokausi alkaa  Cool
Ai niin,  mars vaaka
tallennettu

AURINKO SKORPPARI
NOUSU    NEITSYT
KUU        VAAKA
Almah
Kohtuuastroilija
**

-The wealth of the soul is the only true wealth.-

Profiili
« Vastaus #9 : 07.03.2006 09:39:40 »

Minun tutuistani löytyy kyllä HD-miehiä niin Neitsyitä, Kaloja, Vesimiehiä, Härkiä, Jousimiehiä kuin Kaksosiakin... tosin harvemman syntymäkarttaan olen tarkemmin perehtynyt.
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 08.03.2006 22:39:00 »

Motoristejä löytyy läheltä ja tuttuja on jokunen mutta ei ole tullut mieleen että koska kaikki ovat syntyneet.

Rapu, Vaaka, Härkä, Jousimies, Vesimies on ainakin osa

Taikuri   crazy2
tallennettu
*Angel*
Vieras
« Vastaus #11 : 08.03.2006 23:37:53 »

Kaikki Bandiitit on ainakin vesimiehiä......
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #12 : 08.03.2006 23:44:08 »

Pakko laittaa tämä kuva tänne, kun se on niin cool....  Cheesy
(http://i2.tinypic.com/qzog3n.gif)

Olen muuten Kaksonen ja minulla on 35 vuotta vanha punainen 60-luvun "tossu" skootteri, joka tuotu alunperin Italiasta.  
Toimii kuin uusi edelleen ja moottori on oikea peto. Wink  Cheesy
Hehehhe...... 2funny
En malta odottaa, että kelit sallivat ajelemisen.  Cheesy  :Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i2.tinypic.com/qzno6u.gif)
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 09.03.2006 13:30:52 »

kyllähän se niin on että mitä lähemmäs huhtikuu tulee ja..aistit tietynlaiset tuoksut..levottomuus kasvaa,ja se eka kerta on aina yhtä ihanaa,sellanen
avaus kevääseen..
ite ajelen vaan lälläripyörällä,tosi paljon kuitenkin,työmatkoja tuhansia kilometrejä kesässään,
siinä haistaa ,maistaa kesän,matkalla jonnekin..

uskaltauduin motoristi otsikon alle kun kerran vastaantullut harrikkamies mustissaan tervehti suurella rukkasellaan letkan kärjessä..
olin otettu! minut oli noteerattu motoristiksi ja köröttelin kuin täti monika tyytyväisenä viittäkymppiä etiäpäin....

kiitoksia kiinnostuksesta,varsinkin mopomies ja arzie,sainpas teidät avaamaan viestisalkkunne oikeella aiheella,eikun jatkakaa muuallakin,erilaisia näkökulmia kaivataan joka ketjussa

eli meitä vapauden tunnetta rakastavia löytyy joka merkistä..
minulla on vähän sellanen tuntuma ettei maa - ja vesimerkki yksinään nouse kahden pyörän päälle,tulta ja ilmaa täytyy jossain muodossa löytyä taustalta,tiettyä pelottomuutta,rohkeutta,individualistista ajattelua,sellasta yksinkin viihtyvää tyyppiä kai motoristi edustaa
tuttavapiirissä monet viiskymppiset äijät toteuttavat nuoruuden unelmaansa nyt ja oikeesti ajelevatkin paljon,eivät vain omista pyörää
...eikun menoksi kunhan kelit sallii..
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #14 : 09.03.2006 20:38:01 »

Asterix

Oli tosi hieno kuva oli ihan pakko kopioida se.
Wau mua on joskus positiivisessä mielessä kutusuttu betty boopiksi ja mulle on ostettu monet betty tuotteet mutta toi kuva oli  Cool

Taikuri   crazy2
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: