Elämänilo
|
|
« Vastaus #15 : 27.03.2008 00:00:30 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Tibetan
|
|
« Vastaus #16 : 28.03.2008 00:59:12 » |
|
Kaikki kunnia Fengshuille myös makuuhuoneessa, mutta tuo edellinen video aiheesta, ei ole hyvä. Ensinnäkin tuo amatööritapa filmata, huh.
|
|
|
tallennettu
|
Katso vettä rakkaudella ja kiitollisuudella! Vesi, jota katsot, värähtelee samalla taajuudella kaikkialla muualla olevan veden kanssa ja rakkauden viestisi tavoittaa jokaisen maailmassa olemassaolevan ihmisen sielun.
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #17 : 30.03.2008 15:57:19 » |
|
Kiva juttu! Hassua että tuo minun vanha avattareni Metsätonttu tuossa valittelee vesisuonesta. Nyt tämä uusi Esmiralda-tonttu on päässyt tuosta vanhasta vesisuonesta. Nimittäin kun mieheni alkoi sairastamaan ja myötäänsä yöllä nousi narisevasta sängystämme, päätin että teen sänkyeron. Tarvitsen työni puolesta vahvat yöunet. Muutin työhuoneeseen siinä vieressä, ostin 90-senttisen sängyn ja oh, nukun todella paremmin. Jopa mieheni on myöntänyt, että onkin paljon parempi, hänen ei tarvitse enää varoa ja voi vapaammin tehdä mitä haluaa, lukea aamuyöstä jne. Joten päädyn ilmansuuntakin on muuttunut: Pääty kaakkoon: Tässä suunnassa nukkuminen lisää sosiaalisuutta ja toimeliaisuutta. Sillä on myös kehittävä ja elämää vilkastuttava vaikutus, joskaan ei niin suuresti kuin idällä. Roll EyesJa todella, elinpiiriini on syntynyt uusia ryhmiä ja uudenlaisia asioita, kursseja joista olen kiinnostunut esim. astrologia! Ja remonttiahan oli pakko tehdä, uusia seinapaperit ja muuta. Joten seinillä on mukavat taulut, rakkaita esineitä, yöpöydällä kylläkin kasa kirjoja ja sängyn alla muovilaatikoissa vaatteita (kun ei vanhoissa taloissa ole sitä kaappitilaa). Mutta nukun todella hyvin! ps. Otin huomioon kaikki ovet, ikkunan ja muun katsoessani sängyn paikkaa.
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #18 : 30.03.2008 16:50:10 » |
|
Minullakin on pää kaakkoon, makuuhuone valkoinen, verhot luonnonvalkoiset. Ei yhtään taulua kuvaa yms. koko huoneessa, ei yöpöytiä vain yksi tummaa puuta oleva lipasto, samoin kuin sänky tummaa puuta. Sängystä näkee ikkunan ja oven, mutteivät ole sitä kohti. Lamppu katossa tumman keltainen paperivarjostin, jossa joku Hindujen jumalatar katselee.
Nukun erittäin hyvin!
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #19 : 30.03.2008 18:48:37 » |
|
Kuulostaa hyvältä, mutta... ei yhtään taulua?
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Neela
|
|
« Vastaus #20 : 31.03.2008 20:03:02 » |
|
Ei, tykkään tyhjistä seinistä. Niille voi itse luoda mielessään sellaisen kuvan kuin haluaa. Olen sillälailla kranttu, etten laita mitään seinälle ellen TODELLA halua. Nyt ollaan asuttu tässä 2 vuotta ja vielä ei ole mitään niin upeaa kuvaa tullut. Unohdin kokonaan, on minulla siellä huoneessa unisieppari.... musta.
|
|
|
tallennettu
|
Hyvin menee, mutta menköön
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #21 : 01.04.2008 14:39:56 » |
|
Todella ihastuin ajatuksestasi tyhjistä seinistä ja sinne luoduista mielikuvista! Upeaa! Tulikin mieleen, että onko minulla liikaa 'rakasta krääsää' seinillä. Mutt kun ne ovat niin kauniita, ystävien tekemiä, uskon, että ihan suurella lämmöllä. Minulla on myös unisieppasi pääni takana, oranssi. Kiitos Chandran vinkistä kerran! Ja vieressä ikkunapöydällä loistaa komea pääsiäiskaktus kukkineen. Sille hymyilen joka aamu.
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #22 : 28.05.2008 08:03:39 » |
|
Haa törmäsin tähän sivuun ja täytyy sanoa että nauroin hyvät naurut, kun minulla on sänky niin että pää on pohjoiseen päin. Nukun hyvin vaikka iso ikkuna on pääni puolella, mutta jotenkin tuntui että ilmaa tarvitsee. Ikkunan edessä on pitkä taso, jossa on iso palmu ja kiviä joita olen tuonut Kreikasta. Kun nukuin pää seinää vasten, etelään siis, niin iski kuin kipinöitä oli pommitusta seinästä joten en voinut kuin kääntyä pohjoiseen. Nukun tupakeittiössä, kun makuuhuoneesta tuli työhuone. Sain ison kulmakirjoituspöydän johon sopii printterit ja muut tavarat, joten se on siis 2 ja itse olen 5. Sänkyni on 1 ja ainakin vielä yksineläessäni se on osoittaunut hyväksi vaikka pysähtyneeksi olotilaksi. Ja saahan sitä laittaa kristalleja ja kun etelässä on pääovi ja takaovi on vastapäätä, olen laittanut lattialle ison kiven jonka löysin ja se on kuin pyramiidi, suojelua. Nyt on näin mutta kyllä jo muhii muuttotoiveet, saapas nähdä miten oikein käy....
Mateve
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 28.05.2008 16:43:01 » |
|
Oon just muuttamassa ja mietinkin, että laitanko sängyn sivuttain ikkunan eteen vaiko pystysuunnassa ikkunan eteen niin, että oma pää on lähimpänä ikkunaa? Katoin joskus jonkun dokkarin, jossa oli muistaakseni 2siskosta ja toisen sänky oli sivuttain ikkunan edessä ja toisen pystysuunnassa seinän vieressä, mutta en muista kumpi niistä oli se "huonompi" Ai niin ja aamuaurinko kuulemma paistaa suoraan ikkunasta sisään..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
T-H
|
|
« Vastaus #24 : 14.08.2008 15:58:25 » |
|
Mulla sängynpääty osoittaa pohjoiseen. En ole ikäihminen, en edes keski-ikäinen. Koen saavani juuri kuvaamanlaiset hyvät ja rauhalliset yöunet. Ne onkin tärkeetä oinaan toimeliaalle luonteelle
|
|
|
tallennettu
|
OINAS - pässinpää
* Nousu Neitsyt * NativeAmerican Haukka
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #25 : 16.09.2008 08:49:10 » |
|
Pääty itään: Ihanteellinen nuorille. Saa meidät tuntemaan, että kaikki on vielä edessä, että huomenna on uusi päivä ja mitä vain voi tapahtua. Edistää uralla etenemistä, kunnianhimoa ja tehokasta työskentelyä. Myös kehittävä ja elämää vilkastuttava ilmansuunta.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #26 : 16.09.2008 18:51:12 » |
|
Minä olen huomannut että on hyvä nukkua pää etelään, varsinkin kun ikkunani on sinne, eikä siten tarvita pimennysverhoja. Mutta pohjoisessa olevat jalat kyllä helposti palelevat....drrr, joten villasukat pitää illasta olla jalassa. Ja kun yön olen lämmitellyt etelän kajolla ja energialla, niin voi kun on hiki aamunkoitteessa jo!!!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
He|mi^
|
|
« Vastaus #27 : 23.09.2008 10:08:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Varjotar
|
|
« Vastaus #28 : 15.08.2016 17:20:57 » |
|
Sänky suunalla itä-länsi. Pää yleensä länteen, jalat itään. Päiväunet luonnistuvat suunnassa pää pohjoiseen, jalat etelään.
|
|
|
tallennettu
|
Kuuntele tuulta.
|
|
|
sahame
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #29 : 07.08.2017 20:47:11 » |
|
Hei! Tuohon maasäteilyyn sanoisin. Esim. esko Jalkasen ohjeissa on helppo pyyntö, jolla voi siirtää haitallisen maasäteilyn ja radonkaasun ja asettaa hyvää energiaa/värähtelyä/ruoan säilyvyyttä lisäävän currylinjan. Mutta vesisuonta ei voi energeettisesti siirtää ja todella on terveydelle haitallista tietääkseni nukkua varsinkin vesisuoni risteyksessä. Myös sähköpatterin lähellä ei saisi nukkua. Suosittelen todella, älkää nukkuko vesisuonen risteyksessä eikä sen päällä oman terveytenne hyvinvoinnin vuoksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|