Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 04.03.2006 22:28:32 » |
|
Kiitos mielenkiintoisista ajatuksistanne. Maaritalle kiitos runoista. Liikuttavia ja todellakin, edelleen ajankohtaisia, vaikka kirjoittamisesta on jo aikaa. Tuosta rakkauden etsimisestäni vielä... Niin ehkä tuosta helposti tulee sellainen kuva, että etsin itselleni rakkautta, yhtä hyvin tuohon ajatukseen sisältyy se, että etsii sitä rakkautta itsestään, toisia kohtaan ja Sign olet oikeassa. Rakkaus on myös totuus.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #16 : 04.03.2006 22:34:23 » |
|
Tabulatuureja
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #17 : 05.03.2006 01:04:34 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
maaga
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #18 : 05.03.2006 16:42:00 » |
|
Tässä voisi kyllä kysyä: haluanko rakkautta itselleni? Aino minkä itse voi tehdä, on rakastaa! Niin monimutkaista, väärinkäytettyä ja silti niin yksinkertaista. Jokainen omalla tavallaan, oman kykynsä mukaan, se mitä se todellisuudessa on, on meidän jokaisen se itse etsittävä. Rakastamalla saa sen moninkertaisena itsellensä!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka Nousumerkki vaaka Kuu skorpioni
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #19 : 05.03.2006 19:03:34 » |
|
Oli niin hyvä kysymys, että piti oikein päivä miettiä. Eikä vastaus siltikään ole ihan yksiselitteinen tai kristallinkirkas! Etsin varmaankin ymmärrystä ja sitä kautta yhteyttä ympäröivään maailmaan. Totuutta, itseäni, elämäntehtävää..? Ihan selvästi olen kuitenkin matkalla, etsintäretkellä. On mukavaa, kun on paljon matkaseuraa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mio
|
|
« Vastaus #20 : 05.03.2006 21:11:12 » |
|
Rauhaa ja lepoa maailmalta sekä hellyyttä ja lämpöä. Ulottuvuuksia
|
|
|
tallennettu
|
The clay of reality is molded in dreams
|
|
|
enkelitär
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 05.03.2006 22:45:53 » |
|
Etsin varmaankin nautintoja.. ainakin viime aikoina se on tullut hyvin esille suklaata syödessä . Haluan nauttia elämästäni. Rakkaudesta, pian alkavasta keväästä, lähimmäisistä, opiskelusta, hyvästä ruuasta, suklaasta, yogasta, kynttilöistä, lämpimästä suihkusta... Onneksi tämä nautinnon haluinen elämäni ei näy vyötärölläni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sirahvi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #22 : 05.03.2006 23:22:02 » |
|
Rakkautta ja tällähetkellä tiedon jano on aivan hillitön, välillä aivan konkreettisesti jano on loputon. :
|
|
|
tallennettu
|
kauris, nousu leijona.
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 05.03.2006 23:46:12 » |
|
Rakkautta ja tällähetkellä tiedon jano on aivan hillitön, välillä aivan konkreettisesti jano on loputon. : Hei! Metsätonttu tässä kurkistelee ja ihmettelee, minkälaisen tiedon jano on noin hillitön? Tuttua janoa minullekin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 05.03.2006 23:53:05 » |
|
Jaahas, janosta... "Mul on jano sun lähteesi vettä..."
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sirahvi
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #26 : 06.03.2006 18:39:04 » |
|
Rakkautta ja tällähetkellä tiedon jano on aivan hillitön, välillä aivan konkreettisesti jano on loputon. : Hei! Metsätonttu tässä kurkistelee ja ihmettelee, minkälaisen tiedon jano on noin hillitön? Tuttua janoa minullekin. jaa-a, en oikein itsekkään tiedä mitä etsin, kovasti tutkin, luen, tutustun ja näperrän kaikkea mitä eteensattuu, kuin mikäkin 3 vuotias Kovasti olen viimeisen puolen vuoden aikana kirjastossa viihtynyt, tätä ennen edellisestä käynnistä oli jo vuosia.
|
|
|
tallennettu
|
kauris, nousu leijona.
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #27 : 06.03.2006 18:52:56 » |
|
Minä etsin Sinua! Omaan mittaansa ihmiseksi kasvaminen tapahtuu toisia oikeasti kohtaamalla. Niin ymmärrys ja suvaitsevaisuus kasvaa. Se on minusta kaikkein tärkeintä : .
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 06.03.2006 21:19:38 » |
|
Minä etsin Sinua! Omaan mittaansa ihmiseksi kasvaminen tapahtuu toisia oikeasti kohtaamalla. Niin ymmärrys ja suvaitsevaisuus kasvaa. Se on minusta kaikkein tärkeintä : . Kuinka kauniisti sen ilmaiset, justiinsa...toisia oikeasti kohtaamalla. Kiitos siitä!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #29 : 06.03.2006 21:56:17 » |
|
****** Hei Ystäväin
(http://www.suomi24.fi/postikortit/card/pictures/rakkaus607_thumb.jpg)
Rakkauden siementä.
Toisen iloa, hymyä, onnellisuutta.[/color](http://www.suomi24.fi/postikortit/card/pictures/rakkaus195_thumb.jpg) Elämänilo ******
|
|
« Viimeksi muokattu: 06.03.2006 21:59:11 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
|