Alzbeta
Vieras
|
|
« : 03.03.2006 20:37:42 » |
|
Hei, johduin muistelemaan, että aikaisemmin pidin itseäni ehdottomasti totuudenetsijänä.
Ajat ja ihmiset kuitenkin muuttuu... niin minäkin ja nyt huomasin miettiväni, että mitä minä etsin kun tuo totuudenetsijä ei enää tuntunutkaan omalta.
Tajusin, että olen Rakkauden etsijä.
Olen myös huomannut kuinka vaikea sitä täältä maailmasta on löytää. vai olenko vain niin sanotusti "rakkaudesta sokea" etten "näe metsää puilta". ??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 03.03.2006 20:39:01 » |
|
Olen onnenetsijä tai sanotaanko "onnenonkija..."
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sawotar
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 03.03.2006 23:18:45 » |
|
Etsin itseäni löytääkseni elämäni tarkoituksen
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 04.03.2006 00:48:20 » |
|
Niin, kyllä minäkin etsin itseäni, rakkautta ja tarkoitusta kaikelle tapahtuneelle.
Ehkä tätä nykyä juuri pyrin etsimään tunteilleni ymmärrystä sekä itseltä että muilta. Se ei ole helppoa. Tunteet ovat niin myllätty järjen ja materiaalisen maailman alle, että niitä aivan pelätään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #4 : 04.03.2006 00:53:21 » |
|
Olen etsinyt itseäni jo kauan ja sen myötä luulen löytäväni vastauksen myös muihin asioihin Se jotenkin rauhoittaa, kun tuntee itsensä ja on niin helppoa tietää kantansa kaikkiin asiohin kun tietää MIKSI ajattelee niin
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #5 : 04.03.2006 01:12:35 » |
|
Löysin tällaisen VUOSIEN VIISAUS Kulje tyynenä melun ja kiireen keskellä ja muista mikä rauha onkaan hiljaisuudessa. Pysyttele hyvissä väleissä kaikkien kanssa niin pitkään kuin se alistumatta on mahdollista.
Puhu totuudestasi hiljaa ja selkeästi ja kuuntele toisia, sillä kaikilla on tarinansa.
Karta äänekkäitä ja riidanhaluisia, sillä he ovat kiusana hengellesi. Jos vertaat itseäsi muihin, älä tule turhamaiseksi tai katkeraksi, sillä aina on ja tulee olemaan suurempia ja pienempiä persoonallisuuksia kuin sinä.
Ilotse saavutuksistasi samoin kuin suunnitelmistasi. Ole kiinnostunut omasta urastasi, vaikka se olisi vähäpätöinenkin, se on kuitenkin vankka kiinnnekohta ajan vaihtelevissa kohtaloissa.
Ole varovainen liikeasioissa, sillä maailma on vääryyttä täynnä. Älä sulje simiäsi hyveeltä. Monet ponnistelevat korkeisiin päämääriin ja elämä on täynnä sankaruutta.
Ole oma itsesi. Älä pelkää olla hellä, äläkä suhtaudu kyynisesti rakkauteen, sillä kaiken arkipäiväisen roudan keskeltä se nousee kuin ruoho joka kevät.
Ota opiksesi vuosien neuvot ja luovu sopuisasti nuoruuden leikeistä. Paljon turhaa pelkoa syntyy väsymyksestä ja yksinäisyydestä.
Maailmassa on paljon pelkoa, riistoa ja särkyneitä unelmia mutta se on sittenkin kaunis maailma. 'Tuntematon kirjoittaja' maarita [/color]
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
*Maya, Sininen Magneettinen Kotka *Kiinalainen Jänis
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 04.03.2006 01:45:33 » |
|
Kylläpä löysit upean viisauden runon, seinälle pitäisi laittaa! Printtaan sen ainakin.
Kiitos Maarita!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
sirmakka
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #7 : 04.03.2006 09:41:46 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Usvametsä
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #8 : 04.03.2006 09:55:02 » |
|
Etsin jatkuvasti oivallusta, mikä minusta tulee isona
|
|
|
tallennettu
|
Nousumerkki - Skorpioni , Aurinko -Vaa´assa, Kuu -Jousimiehessä, Mars Skorpion
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 04.03.2006 11:16:25 » |
|
Etsin itseäni löytääkseni elämäni tarkoituksen Juuri sama minulla. Kun sanoin itseni irti tuossa ennen Joulua, niin tietty kaikki kyselivät, etä minne sinä lähdet. Ja kun mullahan ei sitä uutta työtä ollut etsittynä, niin kaikille vastasin, että lähden etsimään itseäni. Heh, reilun kuukauden olen nyt tässä etsinyt, ja kyllä jo jotain onkin löytynyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #10 : 04.03.2006 13:31:30 » |
|
Hei 'metsätonttu' ja muut! Täytyy kertoa 'Vuosien viisaus' runosta. Se on vanha runo. V.1692 Sant Paulin katedraalin seinälle tuntemattoman kirjoittamat ajatukset. Ajatelkaa, aivan yhtä ajankohtainen tänäkin päivänä. Minulla on se kehystettynä makuuhuoneen seinällä. Se on antanut usein tyyneyttä kun elämä on ollut rauhatonta. Ja varsinkin kappale: 'älä pelkää olla hellä'-on lähellä sydäntäni. Rauhaa ja hellyyttä teille kaikille! Toivottaa :maarita
|
|
|
tallennettu
|
*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt *Nouseva Vaaka *Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä *Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona *Mars Kauris *Jupiter Oinas *Chiron Rapu
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 04.03.2006 15:06:11 » |
|
Rakkaudesta puheen ollen Minä uskon vankasti, että ihminen on itse jonkinlainen rakkausenergiapakkaus!Mutta ... Olen usein ajatellut ja hiljaa mielessäni rukoillut, että oppisin rakastamaan. Jos ihmisen 'tyhjyys' ei olekaan sitä että 'kukaan ei rakasta' vaan sitä että 'minä en osaa rakastaa'.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maarita
|
|
« Vastaus #12 : 04.03.2006 21:29:18 » |
|
Hei kaikille! Haluan jakaa teidän kanssanne vielä yhden kirjoituksen. Vuosisatoja sitten Franciscus Assisilainen on sen kirjoittanut päästyään voitolle omassa elämäntaistelussaan. "Herra, tee minusta rauhasi kanava voidakseni viedä rakkautta sinne, missä on vihaa, anteeksiantamuksen hengen sinne, missä on vääryyttä, sopusointua sinne, missä on eripuraisuutta, totuuden sinne, missä on valheellisuutta, uskon sinne, missä on epäilystä, toivoa sinne, missä on epätoivoa, valoa sinne, missä on varjoja, iloa sinne, missä surua. Herra suo minun ennemmin lohduttaa kuin etsiälohdutusta, enemmin ymmärtää kuin saada ymmärtämystä, ennemmin rakastaa kuin haluta rakkautta. Sillä vain unohtamalla itsensä voi ihminen löytää, anteeksiantamalla saa itse anteeksi, kuolemalla herää Ikuiseen Elämään. Siinähän on juuri tuo ajatus, että oppisin rakastamaan. Rakkautta teille kaikille! maarita
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 04.03.2006 21:33:18 » |
|
RAKKAUTTA, ILOA, TOIVOA, ONNEA, RAUHAA, HYVÄÄ OLOA, TERVEYTTÄ... I'm just a dreamer...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 04.03.2006 22:09:00 » |
|
Hei kaikille! Haluan jakaa teidän kanssanne vielä yhden kirjoituksen. Vuosisatoja sitten Franciscus Assisilainen on sen kirjoittanut päästyään voitolle omassa elämäntaistelussaan. "Herra, tee minusta rauhasi kanava voidakseni viedä rakkautta sinne, missä on vihaa, anteeksiantamuksen hengen sinne, missä on vääryyttä, sopusointua sinne, missä on eripuraisuutta, totuuden sinne, missä on valheellisuutta, uskon sinne, missä on epäilystä, toivoa sinne, missä on epätoivoa, valoa sinne, missä on varjoja, iloa sinne, missä surua. Herra suo minun ennemmin lohduttaa kuin etsiälohdutusta, enemmin ymmärtää kuin saada ymmärtämystä, ennemmin rakastaa kuin haluta rakkautta. Sillä vain unohtamalla itsensä voi ihminen löytää, anteeksiantamalla saa itse anteeksi, kuolemalla herää Ikuiseen Elämään. Siinähän on juuri tuo ajatus, että oppisin rakastamaan. Rakkautta teille kaikille! maarita Sinäkin, ystäväin, yksi rakkaus- energia- pakkaus!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|