Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Leijonan luonneanalyysia  (Luettu 5188 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Poppy1989
Vieras
« : 11.04.2012 12:37:23 »

Heippa vaan kaikki!

Olen ollut oikeastaan koko ikäni kiinnostunut astrologiasta, mutta eri huoneet ja aspektit ovat minulle vieläkin aikamoista sekamelskaa. Tuntuu, että on vaikea löytää luotettavia lähteitä Internetistä, kirjastosta vielä hankalampaa - opukset kun ovat melko aikansa eläneitä ja usein keskenään ristiriitaisia.

Aloitankin keskustelun simppelistä ja kyselen hieman, että miltä teistä ulkopuolisista vaikuttaa seuraava yhdistelmä: aurinkomerkkinä leijona, nouseva merkki on kauris ja kuumerkki on vaaka. Itse tunnen olevani melko jalat maassa oleva ihminen, hyvin itsetietoinen ja voimakas, jota eivät pienet vastoinkäymiset lannista. Kuitenkin pinnan alla kuplii jatkuva levottomuus ja intohimo sekä tarve luovaan työhön ja vapauteen, johtuneeko ihan tuon vaa'an vaikutuksesta. Kiinalaiselta horoskoopiltani olen maakäärme, jos se jotakin sattuu kiinnostamaan.

Olisi mielenkiintoista kuulla, mitä muut ovat tästä yhdistelmästä mieltä! Sekä positiiviset että negatiiviset mietteet, kiitos! Smiley
tallennettu
mutukka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 13.04.2012 11:14:35 »

Itsepäinen kruunupää, joka epätoivoisesti yrittää tasapainoilla tunteiden kanssa? Vitsivitsi ;-) Helpompi olis tulkita suoraan kartasta mutta jos haetaan vain mielikuvia niin kuvaavia sanoja voisi olla kauneuden tajuinen, toimelias, vastuuntunto, päättämättömyys, luovuus.
tallennettu
Poppy1989
Vieras
« Vastaus #2 : 16.04.2012 14:44:11 »

Kiitos, kaikki tuo pitää paikkansa Cheesy Tasapainoilu tuottaa yleensä ongelmia, se purkautuu välillä suurena levottomuutena. Mitä planeetat eri merkeissä tarkoittavat, tai miten niitä tulisi tulkita? Minulla lista niiden kohdilta näyttää tältä:

Merkurius ja Venus Neitsyessä
Mars Neitsyessä
Jupiter Ravussa
Saturnus Kauriissa (olen varsinainen kiukkupussi!)
Uranus Kauriissa
Neptunus Kauriissa
Pluto Skorpionissa

Tuntuuko minusta vain, vai ovatko nämä sijainnit jotenkin omiaan luomaan melko kinkkisen persoonallisuuden? 

Niin ja tämä ei liity niinkään planeettoihin, mutta miten "onnensolmua" tulisi tulkita? Se on minulla huoneessa VI (samoin kuin Jousimies).

tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #3 : 16.04.2012 17:38:06 »

Minä en usko että sinä olet sen kinkkisempi kuin me muutkaan.  Wink

Kaikilla on omat hyvät ja huonot puolensa. Itsestä on kiinni näkeekö omat mahdollisuudet ja toteuttaa niitä vai taisteteeko ongelmien kanssa. Leijona on mielestäni ihana merkki, koska siinä on niin luonnollista positiivisuutta ja intohimoa ja Elämän Halua että oksat pois!

Synnyit siihen aikaan kun moni hitaista planeetoista oli Kauriissa. Oma nousumerkkisi meni siihen samaan merkkiin. Olisi kyllä kiva nähdä kartta niin pystyisi tulkitsemaan enemmänkin... esim. osuvatko nuo planeetat 12. vai 1. huoneeseen?

Vaaka-Kuu etsii tasapainoa ja balanssia.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Poppy1989
Vieras
« Vastaus #4 : 17.04.2012 12:52:26 »

http://www.astro.fi/astrologinen_kartta/syntymakartta2

Tässä olisi mun kartta kokonaisuudessaan Smiley Juu, positiivisuutta kyllä löytyy! Mikään ongelma ei ole liian suuri, itkuraivareiden ja korkeintaan viikon mittaisen murjotuksen jälkeen ollaan taas pelissä mukana  Cool
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 17.04.2012 17:29:55 »

Tässä olisi mun kartta kokonaisuudessaan Smiley Juu, positiivisuutta kyllä löytyy! Mikään ongelma ei ole liian suuri, itkuraivareiden ja korkeintaan viikon mittaisen murjotuksen jälkeen ollaan taas pelissä mukana  Cool

HEI, VÄÄRÄ KARTTA TULEE LINKISTÄ!!!!!!
tallennettu
Liekku
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 17.04.2012 19:10:31 »

HEI, VÄÄRÄ KARTTA TULEE LINKISTÄ!!!!!!

Tästä linkistä avautuu jokaisen oma kartta. Tuolta sivulta löytyvä kartta tehdään siis sisäänkirjautuneen tiedoilla. Muut eivät tätä pysty näkemään.
  NIINPÄ, KIITOS AHTO.    Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: