Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Auringonpimennys  (Luettu 100144 kertaa)
0 jäsentä ja 16 vierasta katselee tätä aihetta.
helinä
Vieras
« Vastaus #60 : 07.09.2006 17:51:28 »

Samoin minulla huoneessa 12. Mitähän tuo mahtaa merkitä???
Lisäksi  kuu tekee  aspect_con radix-kartan kuuhun, joka taas radix-kartalla tekee  aspect_tri  aurinko  ja   aspect_tri  neptunus ja on vielä oppositiossa  pluto :oon.
Vaikuttaako tuo kuunpimennys silloin noihin kaikkiin?? ja mitenkähän??

Mulla meni vähän Enkeli ohi, mikä noista radix planeetoistasi oli huoneessa 12? -Oliko se  kuu ?

Itse luulen että  noilla harmonisilla  aspect_tri planeetoilla   kuu , aurinko ja  neptunus pystyt tekemään oikeat valinnat helposti! Tunteet ohjaa toimitaa Luonnollisesti ja oikein!!  Smiley

Itse näkisin raskaaksi muutoksen, mitä transiitti  pluto tuo/on tuonut tullessaan.
Kun Kuunpimennys on ohi - seuraavaksi Auringonpimennyksessä  venus  neitsyt ja  pluto  jousimies tekee oman  aspect_squ -kuvionsa.
Pluton Neliö ei yleensä ole laajentava - paremminkin toinen toistaan poissulkevia... - tästä kai koko ajan on ollut kysymys!  :Smiley

- Joku  pluto valtaa hamuava yllättyy ihmisten hyväntahtoisuudesta ja hyvyydestä??

- Ylimääräiset Paineet ehkä luonnollisesti poistuu jos saa Kuunpimennyksen aikana yhteyden Suurempiin tunteisiin??  angel
tallennettu
enkeli
Vieras
« Vastaus #61 : 07.09.2006 20:29:02 »

Mulla meni vähän Enkeli ohi, mikä noista radix planeetoistasi oli huoneessa 12? -Oliko se  kuu ?

Hei Helinä!

kuu siellä huoneessa 12 on minun radix-planeetoista.

Eihän tuo nyt sitten kovin kauhealta näytäkään! Kiitos sinulle!

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #62 : 19.09.2006 14:48:21 »

Heips!!

Kylläpä tässä tulee taas kiire, Kuunpimennys meni ja nyt tuo Auringonpimennyskin on jo ihan kohta.. Sain juuri pari päivää sitten yhden kirjallisen työn valmiiksi, joten nyt on taas vähän enemmän aikaa lueskella... Työt haittaavat tätä "harrastustoimintaa"...
 crazy2

Sen verran voin sanoa, että Auringonpimennykset yhtymässä radix -taivaankappaleiden kanssa vaikuttavat, mutta vielä enemmän painoarvoa on Auringonpimennyksen asteella Auringon Paluu -kartalla, onhan se Auringon oma kartta tavallaan.
 Undecided
Yritän nämä pari päivää tässä lueskella ja kirjoittelen sitten viimeistään torstai -iltana löydöksistä.
 Cool
tallennettu

Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #63 : 19.09.2006 15:44:09 »

Hah, olinpa autuaasti unohtanut tuon Kuunpimennyksen, koska sen ei pitänyt osua mihinkään erityiseen paikkaan syntymäkartalla. Jos parin asteen orbi sallitaan, niin tekihän se neliön Auringolle ja opposition Plutolle. Joka tapauksessa vaikutukset tuntuivat välittömästi. Kehittelin itselleni juuri pimennyspäivänä kunnon pikaromanssin pitkän hiljaiselon jälkeen. Tässä on nyt treffailtu harva se päivä melkein pari viikkoa. Saa nähdä, vaikuttaako Auringonpimennys suuntaan tai toiseen. Itselleni ei tule muita osumia radixille kuin sekstiili Venukselle.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
MetalLady
Vieras
« Vastaus #64 : 19.09.2006 16:02:30 »

Menee ehkä asian vierestä, mutta haluan silti kertoa ihme jutun Cheesy

Tästä on yli 10v aikaa, kun oli kuun pimennys menossa. Ajattelin, että minähän katson sitä tapahtumaa, no aikansa siinä kattelin, kunnes rupesin äkkiseltään oksentamaan, mulle tuli yht'äkkiä kauhen paha olo.
Mun exä oli ihmeessään, että mitä tapahtui, kun yht'äkkiä tollasta mulle sattui.
Se kuun pimennyt sattu johonkin yön aikaan. Undecided
tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #65 : 19.09.2006 20:04:20 »

Lainaus käyttäjältä: Emelia
Sen verran voin sanoa, että Auringonpimennykset yhtymässä radix -taivaankappaleiden kanssa vaikuttavat, mutta vielä enemmän painoarvoa on Auringonpimennyksen asteella Auringon Paluu -kartalla, onhan se Auringon oma kartta tavallaan.

Lievä helpotuksen huokaus, vielä pari viikkoa voimassa olevalle AP-kartalle ei pimennys tee mitään huomattavaa aspektia vaikka se radix-Plutolle läjähtääkin. ...Toiveikkaana optimistina haluan uskotella itselleni että tuo pimennys pakottaa minut viimeinkin työstämään valmiiksi jo liian pitkään roikkuneen graduni Tongue
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
pluto
Kanta-astroilija

...miau...

Profiili
« Vastaus #66 : 20.09.2006 17:39:29 »

Heh heh. Mulla kun se mokoma pimennys osuu asteen päähän radix-auringosta, joka tietysti on auringonpaluu -kartalla samoilla sijoilla...

Olen tuolla jo toisaalla kertonutkin, että perjantaina mulla myös on "Marsin paluu", sekä "Venuksen paluu". Varsinainen auringon paluu on vasta sunnuntaina.

Jostain syystä odotan nyt ihan intona tuota perjantaita. Olen nimittäin päättänyt, että kun koko stellium on yhtä aikaa aktivoituna (tr  aurinko + kuu aspect_con aurinko, sekä tr mars aspect_con pluto + mars) ja lisäksi vielä  venus aspect_con askendentti + venus, niin siitähän voi saada aika hienon energialatauksen.

Mun koko elämäni on muuttamassa näinä aikoina suuntaansa, ja minusta nuo yhtymät ovat aika hyvä symboli sille.

tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #67 : 20.09.2006 19:16:54 »

Jostain syystä odotan nyt ihan intona tuota perjantaita. Olen nimittäin päättänyt, että kun koko stellium on yhtä aikaa aktivoituna (tr  aurinko + kuu aspect_con aurinko, sekä tr mars aspect_con pluto + mars) ja lisäksi vielä  venus aspect_con askendentti + venus, niin siitähän voi saada aika hienon energialatauksen.

Mun koko elämäni on muuttamassa näinä aikoina suuntaansa, ja minusta nuo yhtymät ovat aika hyvä symboli sille.

Hienoa Pluto, todella upeaa!!
Tuo oikea asenne elämään...  :Smiley

Ja nyt sitten yritän täyttää lupaukseni ja kirjoittaa vähäsen... Olen juuri herännyt päikkäreiltä, joten jos teksti on sekavaa, menköön sen piikkiin...  crazy2

Ihan ensimmäiseksi todettakoon, että Pimennykset ( Kuun ja Auringon) vaikuttavat jokaiseen ihmiseen yksilöinä, mutta myös maailmanlaajuisesti. Tästä loistavat esimerkit ovat Suomessa Asem -mielenosoituksen överiksi meno, Unkarin mellakat ja Thaimaan vallankaappaus.

Kuten jo aikaisemmin tässä ketjussa kirjoitinkin pimennykset kulkevat pareina; ensin on Kuunpimennys ja sitten Aurigonpimennys. Ja Pimennyksiä on kahdesti vuodessa, tästä tulevat Kuunsolmut. Itseasiassa radix -karttojen solmut kuvaavat ennen syntymää olleita pimennyksiä (prenatal eclipses)

7. syyskuuta ollut  kuu pimennys oli   kuunsolmu -pimennys   kalat ja sen voimakkuus on 3
ja   aurinko pimennys neitsyt on siis puolestaan sen oppositiossa Alasolmu -pimennys ja voimakkuus sama.

kuu -pimennys kalat oli vesimerkki -pimennys. Vesimerkki -pimennys voi ilmentyä lisääntyvänä kuolleisuutena tavallisten ihmisten keskuudessa, laajoina levottomuuksina, petoksellisina toimina, huumeisiin/ lääkkeisiin liittyvinä ongelmina, runsaina sateina, tulva -aaltoina, onnettomuuksina merellä tai hävityksenä/ tuhona siipikarjan tai kalojen ja veden läheisyydessä elävien eliöiden keskuudessa. Vesimerkit ovat tunteellisesti suuntautuneita.

Pimennys Kaloissa  kalat
3 vesimerkki ja sen hallitsija   neptunus
edustaa orjuuden periaatteita, vankeutta, sielun kärsimystä ruumiissa, huolta kuoleman jälkeisestä elämästä. Se liitetään hengellisyyteen, hyväntekemiseen, sairaaloihin, parantoloihin tai vankiloihin.  neptunus hallitsee myös merta, merimiehiä, profeettoja, mystikoita, tanssijoita, näyttelijöitä, lääketiedettä, alkoholia, lääkkeitä/ huumeita, öljyä, polttoaineita, kemikaaleja ja nesteitä.

neptunus
energia on salainen, hajoittava, pilvinen tai sumuinen. Farmaseuttiset- ja lääkefirmat ja niiden tuottamiseen liittyvät ihmiset / toimijat huomaavat että pimennykset  kalat :ssa ovat erityisen tärkeitä heille, niiden korostaessa heidän alaansa. Myös   jupiter hallitsee   kalat .

aurinko-pimennys   neitsyt on maamerkki -pimennys. Pimennys maamerkissä voi ilmentää taantumaa tai lamaa, taloudellisia ongelmia, kaupan ja maatalouden hankaluuksia, kuivuutta, niukkuutta/ puutetta, nälänhätää, joukot (armeija) tai maan-antimet ovat uhattuina, maanjäristyksiä, vulkaanisia purkauksia tai lumivyöryjä. Maamerkit keskittyvät käytännön asioihin.

Neitsyt   neitsyt -pimennys
2. maamerkki, hallitsija   merkurius
liitetään hedelmällisyyden jumalattareen, satoon, tuottoon, ruokavaroihin, luonnon antimiin, ympäristöllisiin toimiin ja julkiseen terveyteen. Hallitsee maanviljelijöitä, kasvattajia, ravitsemustieteilijöitä ja terveystyöntekijöitä.
  merkurius energia Neitsyen hallitsijana voimistaa säädyllisyyttä, käytännöllisyyttä, yksityiskohtien analyysia ja tarvetta kriittiseen tarkasteluun.

neitsyt hallitsemilla aloilla toimivat voivat huomata Neitsyt pimennyksen tuovan lisääntyvän huomion työhönsä ja ilmaisevan että muutokseen on tarvetta.

Pimennyksissä puhutaan "Pimennyksen Herrasta" (=Lord of Eclipse), joka on pimennyksen merkin hallitsija. Tässä tapauksessa siis Merkurius  merkurius Auringonpimennyksen ja Neptunus  neptunus Kuunpimennyksen.
(Käsittelen näitä molempia pimennyksiä siis parina, koska ne liittyvät niin kiinteästi toisiinsa. )

Yleensä pimennyksen hallitsija on sen merkin hallitsija, jossa pimennys tapahtuu, ja joka paljastaa paljon siitä kuinka pimennys ilmenee, asiat jotka se nostaa esiin, ja ihmiset joiden asiat nousevat pimennysten vuoksi valokeilaan ja erityisen tarkkailun alle.

Sillä ovathan sekä Kuu että Aurinko LUMINAAREJA (luminary = suom. julkkis, tähti, valaiseva taivaankappale) eli Valoja, jotka valaisevat.

Pimennyksellä on meille aina jokin viesti, ja sen kertoo tuo Pimennyksen Hallitsija. Mutta mikäli jokin toinen taivaankappale on yhtymässä  / samassa asteessa aurinko :n tai  kuu :n siitä tulee uusi hallitsija ja sen luonne ylittää planetaarisen hallitsijan.

Pimennyksillä on määrätty elinkaari, joka perustuu sen ajan pituuteen, kun  Aurinko, Kuu ja Maa ovat samassa linjassa ja Auringonvalon tilapäisesti pienentyessä Auringonpimennyksessä tai Kuunvalon Kuunpimennyksessä. Varjostus kestää keskim. 3 -4 tuntia, mutta vaihtelee pimennyksittäin.

Perinteisesti on ajateltu että Pimennysten elinkaari määräytyisi seuraavalla tavalla;
 aurinko pimennyksen vaikutus vuosissa saman kuin pimennys tunneissa, mikä antaisi eliniäksi keskim. 3,5 vuotta.
 kuu :n pimennuksen vaikutuksen kesto määritelmä onkin hämärän peitossa, koska sitä on pidetty alempi arvoisena verrattuna  aurinko pimennykseen.
Celeste Teal on erimieltä tästä; Kuunpimennyksellä voi olla jopa pidempi elinkaari kuin Auringonpimennyksellä.

Yleisesti ottaen molempien pimennysten keskimääräinen elinkaari on 3,5 vuotta ja tämän ajan tuo pimennysten asteluku säilyy "herkkänä". Välillä aika on pidempi, välillä lyhyempi.

Usein tulee tapahtumien aalto ja uutta tietoa paljastuu muutaman päivän sisällä ennen tai jälkeen pimennyksen. Näin pimennyksen voima ilmentyy, kun  aurinko ja  kuu muodostavat "suhteen" ja painottavat pimennyksen teemaa, joka riippuu niiden asemasta Linnunradalla.
Pimennysten läheisyydessä tapahtuvat tapahtumat usein tarjoavat ilmoituksen asioista, joihin tulee tarttua tai jotka nousevat tarkkailun alle seuraavien kuukausien ja vuosien aikana.

Tästä esim. Unkarin paljastus on kuin kouluesimerkki; Merkuriuksen hallitsemalla (viestintä) median alueella paljastus, joka liittyi taloudellisiin asioihin ja petoksiin.. Kaikki Merkuriuksen / Maamerkkien asioita.

Viikot, kuukaudet, jopa vuodet pimennyksen jälkeen muut taivaankappaleet tarjoavat 'polttoainetta' ja energiaa pimennyksen asteelle, niiden matkatessa sen yli Linnunradalla.
Pimennyksen avaama portti on auki niin kauan kuin sen elinkaari on, eli keskim. 3,5 vuotta ja tänä aikana transiitit usein ilmentävät maanpäällisinä (myös yleisinä, julkisina ja maailmanlaajuisina) tapahtumina asioita, jotka pimennys osoitti.
Kaikki taivaankappaleet ohittavat ennemmin tai myöhemmin nuo portit, joko suoraan ohittamalla sen yhtymässä tai opposition kautta.

Jos edellinen pimennyskohta on edelleen "elävä" ja herkkä tietyt taivaankappaleet tuottavat sille uutta energiaa tai vapauttavat painetta, joten näiden taivaankappaleiden ohituspäivät usein liittyvät läheisesti tapahtumiin,joita tarvitaan tietyn tasapainon saavuttamiseksi.

Osa pimennyksen piilotetusta voimasta on että se ALOITTAA pitkän prosessin jolla on viivästyneet ilmentymät.

Voimakkaimmillaan pimennys -kohdan vaikutus on kun se vastaanottaa sekä  mars  että  saturnus  energiat ollessaan vielä herkkä
- > suuria muutoksia, ajan kulku näyttää nopeutuvan etsiessämme uusia ja jatkuvasti muuttuvia tilanteita.

Johtuen  saturnus hitaasta liikkeestä, se ohittaa melko harvoin tämän tietyn pisteen sen vielä ollessa herkkä ja aktiivinen. Näin tapahtui 2000 -luvun alussa ja seuraavan kerran tapahtuu 2007-2009 ja jälleen 2011-2015.
Mikäli molemmat em. asiat  mars ja  saturnus ohitukset pimennykseen, osuvat yksilön radixilla tärkeään kohtaan on odotettavissa poikkeuksellisen nopean kehityksen aika.

Lopuksi muistutukseksi, että 10 päivästä ennen ensimmäistä pimennystä ja 3 päivää toisen pimennyksen jälkeen välisenä aikana tulisi olla tekemättä suuria sopimuksia tai toimia.

Kirja jota tässä olen lainannut reippaasti on siis Celeste Teal; Eclipses - Predicting World Events & Personal Transformation.

Tässä nyt taas vähäsen... Lueskelen vähäsen lisää ja palaan toivottavasti huomenna asiaan vähän henkilökohtaisemmalla / yksilöllisemmällä tasolla.
« Viimeksi muokattu: 20.09.2006 19:40:53 kirjoittanut Emelia » tallennettu

enska
Vieras
« Vastaus #68 : 21.09.2006 09:36:24 »

Näin sanoo astrocom huomisesta päivästäni..mitenköhän tuota lukisi kun se pimennys osuu tuolle tulkinnalle eikä sitä tietääkseni ole huomioitu tässä..?
Aikas dramaattisen oloinen aspekti ilman sitä pimennystäkin..Pitääkö nyt seuraavat kuukaudet varoa pimeitä kujia, päällekäyviä ihmisiä ja olla fixaamassa särkyneitä esineitä vai  uglystupid2Huh

Sun conjunct Pluto 22. 9

Repair works *
You may be concerned today with repairing something that has broken down, such as an automobile or an appliance. Or you may have to deal with a situation that has broken down to the point that it must change radically in order to continue, even along completely new lines. You may have to contend with a person who is trying to exert unreasonable power over you today, forcing you to defend your right to do things your way. The person may feel that he or she is doing this for your own good, but that is not usually the case. Avoid contact with criminals and do not go into areas where you are likely to encounter street crime. Under this influence it is just possible that you might have an unfortunate encounter.

tallennettu
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #69 : 21.09.2006 11:09:37 »

Heh heh heh, ja minulla Plutolle osuva kappale on KUU, siis pimennys tulee suoraan Plutolle, samaan aikaan Mars on tarkassa yhtymässä syntymäkartan Aurinkoon... Minun ei liene syytä liikkua huomenna mihinkään... *hipsii kaivamaan bunkkeria*

Edit: Pakko oli korjailla typoja, pakko  Cheesy ...Vaikuttaakohan se pimennys jo päähän, hihihihihih?
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006 11:26:56 kirjoittanut Pallaskissa » tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
enska
Vieras
« Vastaus #70 : 21.09.2006 11:15:04 »

Juu..Aurinko konj. rx-Pluto kello 4.02
ja Kuu konj. rx-Pluto kello 13.15
eli automaattisestihan ne molemmat pamahtavat, kun on tuo pimennys..

Hmm...tarkoittaakohan tuo astrocom Suomen aikaa vai jotain jenkkilän aikaa..kuka tietää? idiot2
tallennettu
Solararc
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #71 : 21.09.2006 12:15:34 »

Heippa,

huomasin että mullahan tuo pimennys osuu pirskales suoraan ASC:lle! Aivan täsmälleen siis?
Voisikohan siitä johtua tämä mun äkillinen sairastumiseni? Vatsakipuja, mahatulehdusta ja nyt sitä sitten tutkitaan enempi, että mitähän sieltä löytyy.... Shocked Toivottavasti ei mitään vakavampaa....
Jaa-a...Olin sairaalassa äkillisestä vatsakivusta viime viikolla ja siellä meinattiin jo leikata mutta sitten alkoi kipu hellittämään antibiooteilla ja veitset laitettiin syrjään...:-)
Tuli mieleen, että eikös joku  mars- chiron-kontakti meinannut jotain kirurgista toimenpidettä? Eli onko hajua kellään, tuleekohan tässä meikäläiselle leikkuuhommat vielä eteen? Entä osaiskos joku nähdä noita terveysasioita meikäläiseltä?

tallennettu

askendentti aspect_con pluto vaaka
 aurinko rapu aspect_con saturnus
 kuu aspect_con jupiter kalat
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #72 : 21.09.2006 12:20:30 »

miten paljon tuo nyt sitten henk.kohtasesti vaikuttaa kun se ei näy
Suomessa,vaan eteläisellä Atlantilla,
yleisesti tuo neitsyt ja maanviljelys ja merkurius siinä tiedonantajana pitää paikkansa,esim.
tuet vaaditaan julkisiksi,
kuunpimennyksestä vesiteema,etelä-savossa on pohjavedet jo nyt alempana kuin neljä vuotta sitten,todellakin kriittisessä pisteessä ollaan,
saturnus muistuttaa meitä tammikuussa sitten ruokavarojen riittävyydestä,
mitä ollaankaan neitsyen aikana talteen korjattua saatu,
ja tuosta ajasta,lemniskata,en tiedä,
solararc,taivahalla Asclepius ja lääkkeillä parantaminen kuun kanssa kimpassa,
rakkautta ja antibioottia mahapuruille
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #73 : 21.09.2006 12:59:05 »

pallaskissa
kyllä kyllä täälläkin vaikuttaa päähän,senat sakasin,
ja saabisesti tuo aste on neitsyttä 30 astetta ja seuraava tulkinta:

Esikaupunkilainen virnistää;hätäsoitto naapuriin vapauttaa hänet jostakin ikävästä taloustyöstä.OIKAISU,KORJAUS
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #74 : 21.09.2006 15:16:30 »

Hei nikki!!

Itse ajattelen niin, että on aivan sama missäpäin tätä meidän Tellus -palloa, jotain tapahtuu - se vaikuttaa myös meihin. Niin myös näiden pimennysten suhteen.

Kaikki pimennykset eivät vaikuta kaikkiin yhtä voimakkaasti, mutta jos on tekeillä jonkinlainen "kahden kauppa", saattaa pimennys vaikuttaa toiseen osapuoleen hyvinkin voimallisesti ja siten siis myös itseemme.

Pimennykset Elämän Matkan Tienviittoina

Syntymän jälkeiset pimennykset toimivat apuna valitsemallamme  elämänpolulla eteenpäin liikkumisessa. Toimivat tienviittoina auttaen täyttämään elämän tarkoituksen, joskus tönien pois mukavasta urasta, joskus yllättäen kerran-elämässä mahdollisuudella.

Jopa kun pimennykset eivät valaise yhtään henkilökohtaista taivaankappaletta, ne jatkuvasti edellyttävät reippautta, tarmoa ja huomion kiinnittämistä elämämme asioihin.

Pimennykset käyvät läpi kaikki kartan huoneet keskimäärin 19 vuoden aikana, ja kaikki huoneet vastaavat omia erityisiä elämänkokemusten alueita.

Pimennykset antavat mahdollisuuden tarkistaa jokapäiväisen elämämme eri alueiden tasapaino ja mahdollinen muutoksen tarve. Usein muutoksen tarve on tiedossa, mutta emme ymmärrä sitä, ja vasta huoneen ihmisiin ja asioihin keskittyminen valaisee asiaa kunnolla.

Missä oman karttasi huoneessa pimennys esiintyy? Tässä voi käyttää apuna perinteisiä huoneiden ja niiden ihmisiin/ asioihin liittyviä avainsanoja.

Esim. omalla kohdallani se on 8. Huoneessa, joka kattaa verot, vakuutukset, perinnöt, jaetun omaisuuden ja pääoman vastapäätä 2. Huoneen henkilökohtaista pääomaa ja ansioita. Hallitsee suvunjatkamiskykyä, seksiä ja kuolemaa. Avainlause ”Haluan” ja vastaa Plutoa.
- Saatat ottaa lainan tai olla huolissasi veloista / raha-asioista tämän huoneen pimennyksen aikaan. (Pitää muuten paikkansa...  Undecided)

Huoneet kattavat kaikki elämän aktiviteetit, asiat, kiinnostuksen kohteet jne. Ja elämämme aikana pimennykset lakaisevat koko kartan ympyrän läpi myötäpäivään, puhdistaen ja raviten vaihtelevia elämänalueita, kaksi kerrallaan, kuten pimennysparit liittyen toisiinsa, vastakkaisissa huoneissa.

Pimennyksen huone osoittaa minkä alueen asioita täytyy tasapainottaa.

Tässä ketjussa oli kyselty mitä pimennyksen osuminen  askendentti tarkoittaa...

1. huone hallitsee persoonallisuutta, temperamenttia, olemusta ja fyysistä terveyttä. 1. huoneen piirteet värittävät maailmankuvaasi ja kokemuksia joita vedät puoleesi, koska se on ensikuva jonka annat toisille itsestäsi.
Avainsana on "Minä olen" ja tämä huone luonnollisesti vastaa Marsia  mars . Asenteesi on muuttumassa ja otat kaikki vakavammin kun pimennys osuu tähän huoneeseen. Tulet tietoisemmaksi terveydestä ja saatat tehdä muutoksia ulkoiseen olemukseesi.

tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12
  Tulostusversio  

Siirry: