helinä
Vieras
|
|
« Vastaus #45 : 08.07.2006 21:03:26 » |
|
Kuunpimennys osunee myös transitoivan uranuksen kanssa. Mitäsköhän se merkkaa?
No jos nouseva kuunsolmu voi olla pahimmillaan itsekkäitä pyrkimyksiä - uranus voi lisätä tätä pyrkimystä. - Onneksi tuo on enemmän uhrautuvaa sorttia - ei siis enää sitä samaa egoismia... Antaa tulla vaan - mä luulen että tää on parempi. hallitsija on ollut jo pitkään puristuksessa. Voi olla että Terveesti itsekäs toiminta saa vihdoin mahdollisuuden. Pitää kai sitä omaa tunne-elämääkin joskus hoitaa - tai ainakin haavoja parannella...? - Luulen että tää on luonteva vastaveto -valtapelin alle jääneille yksilöille... Tosin tietty parhaimmillaan tämä voima kolmio saa hoitaakseen jotain epäitsekkäämpää vuorostaan?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #46 : 09.07.2006 13:29:34 » |
|
Heips!! En ole ihan vielä päässyt pimennysten aspekteihin saakka, joten niistä tarkemmin myöhemmin, mutta Celeste Teal suosittelee 3 asteen orbia kun kyseessä on "henkilökohtainen pimennys" eli pimennys osuu yhtymään tai oppositioon syntymäkartan taivaankappaleeseen. Myöhemmin näistä lisää... Yleensä pimennyksen merkin hallitsija paljastaa paljon siitä kuinka pimennys ilmenee, asioita joita se nostaa esiin ja ihmiset keiden asiat nousevat valokeilaan. Mutta on olemassa myös erityistilanteita, jolloin pimennyksen hallitsija ei olekaan sen merkin hallitsija, jossa pimennys tapahtuu. Pimennyksissä ja (luminaarit/ luminaries) ovat ainutkertaisessa suhteessa samassa merkissä (= pimennys) tai oppositiossa (= pimennys), MUTTA JOS JOKU MUU PLANEETTA ON 3 ASTEEN ETÄISYYDELLÄ TAI LÄHEMPÄNÄ :A TAI :TA siitä tulee uusi pimennyksen hallitsija ja tämä uusi hallitsija ilmentää pimennyksen mukanaan tuomaa viestiä. Nyt loikin takaisin ulos varjoon lueskelemaan... Palaillaan taas...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #47 : 09.07.2006 14:12:32 » |
|
Hei Emelia ja muut.. mitenkäs sitten suu pannaan jos lapsen syntymän aikoihin on ollut auringonpimennys (..ja kolmen orbin sisässä)? Sitten on vielä niin "hauskasti" että mikäli pimennyksen konjuktio syntymä-aurinkoon ei riittäisi, niin onnenpiste on täsmälleen oppositiossa tuohon syntymä-aurinkoon..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #48 : 10.07.2006 15:59:28 » |
|
Hei Emelia ja muut.. mitenkäs sitten suu pannaan jos lapsen syntymän aikoihin on ollut auringonpimennys (..ja kolmen orbin sisässä)? Sitten on vielä niin "hauskasti" että mikäli pimennyksen konjuktio syntymä-aurinkoon ei riittäisi, niin onnenpiste on täsmälleen oppositiossa tuohon syntymä-aurinkoon..
Syntymäkartalla se tarkoittaa, että Ylä- tai Alasolmu sijaitsee yhtymässä/ oppositiossa Auringon kanssa. Nämä jutut liittyvät Karmiseen Astrologiaan. Myös itselläni on omalla syntymäkartallani Auringon ja Alasolmun yhtymä. Se merkitsee sitä, että helmikuussa ENNEN syntymääni tapahtui Kuun pimennys 180 asteen päässä eli oppositiossa syntymä-Aurinkoni asteeseen. Myös minun syntymäni aikoihin oli Auringonpimennys.. 6 päivää syntymäni jälkeen, mutta se oli jo 8 asteen päässä omasta Auringostani. Mutta huomasin juuri että hyvä ystäväni on syntynyt tasan vuosi tuon Auringonpimennyksen jälkeen. Oikeastaan minua kiinnostaisikin enemmän ÄIDIN kartta, kuin lapsen.. : Koska pimennykset "elävät" linnunradalla pidempään kuin vain sen pimennys -hetken ja pimennysten edustamat asiat/ tapahtumat toistuvat vielä usein sen hetken jälkeen... Mutta tästä vähän myöhemmin lisää... Olen just hyvässä lukuvauhdissa, eikä ulkonakaan ole niin kauhean kuuma!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #49 : 10.07.2006 17:58:06 » |
|
Hei Emelia ja kiitos nopeasta vastauksesta. Hmm, nuo kuunsolmut eivät kylläkään tee mitään kuviota aurinkoon nähden. Onnenpisteellä tarkoitin sitä mikä lasketaan , ja asteluvuista. Tämä onnenpiste on neitsyessä, Aurinko Kaloissa. Solmut taas Veskari-Leijona-linjalla. Minkähän vuoden helmikuussa olet syntynyt? Itse synnyin vuonna 71 vain päivä auringonpimennyksen jälkeen.. Mutta palailehan asiaan kun joudat. On se ihana kun vihdoin satoi, ukkosti ja salamoi !!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #50 : 17.08.2006 09:17:43 » |
|
Seuraava Auringonpimennys on myös jo aika lähellä, reilun 3 kuukauden päässä, 22.9.2006 29 astetta 20' Nostetaanpa nyt, kun asia alkaa tulla ajankohtaiseksi. Minulle tämä pimennys osuu sitten syntymäkartan Plutolle 5. huoneessa ja siipalle Plutolle 8. huoneessa... Kun ensin tuo kuunpimennys osuu syntymäkarttani Kuulle, niin voisin sanoa, että hiukan "jänskättää"
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #51 : 17.08.2006 09:23:06 » |
|
Pimennyksissä ja (luminaarit/ luminaries) ovat ainutkertaisessa suhteessa samassa merkissä (= pimennys) tai oppositiossa (= pimennys), MUTTA JOS JOKU MUU PLANEETTA ON 3 ASTEEN ETÄISYYDELLÄ TAI LÄHEMPÄNÄ :A TAI :TA siitä tulee uusi pimennyksen hallitsija ja tämä uusi hallitsija ilmentää pimennyksen mukanaan tuomaa viestiä. ...Tässä tapauksessa sitten Uranus olisi tulevan Kuunpimennyksen hallitsija, eikö niin? Minulla vielä tuo tr. päällä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hansuli
|
|
« Vastaus #52 : 17.08.2006 09:34:49 » |
|
Kiitoksia Emelia virikkeellisestä lukuannista! Törmäsimpä pitkästä aikaa johonkin alueeseen astrologiassa, mihin en oikeasti ole perehtynyt lainkaan . Pallaskissa: tuo heittosi lintunuhan tulemisesta on jotenkin sellainen, mihin päätelmän tulin viime kevättalvella. En tarkalleen muista, mitä kaikkea siinä oli, jotta näin ajattelin. Merkurius taisi ainakin perääntyä (ehkä muutama muukin planeetta), saimme siis lisäaikaa tulevaa varten.. Täytyypi mennä tutkaileen pimennysaspekteja. Kiusaan Emelia sua varmasti kysymyksilläni vielä.
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
|
|
|
Hansuli
|
|
« Vastaus #53 : 17.08.2006 09:42:00 » |
|
Pallaskissa: Melkoiset transiitit !
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #54 : 17.08.2006 09:54:54 » |
|
Pallaskissa: Melkoiset transiitit ! No onhan tässä tapahtunut jo yhtä sun toista edellisen auringonpimennyksen (joka oli oppositiossa Aurinkooni) jälkeen... AP-kartalla (joka on voimassa vielä puolisentoista kuukautta) on kaksi Yodia, ja tällä hetkellä seuraavat pidempikestoiset transiitit päällä: IC:llä, tr. yhtyy Kuuhun, , , , , , , , ... Milloinkahan sitä pääsee tästä puristuksesta, toivottavasti ennen kuin Pluto alkaa neliöimään stelliumia... Heheh. No totuuden nimissä on sanottava, että suurin osa noista nyt päällä olevista on "pehmeitä" kuvioita, varmaan osaltaan vaimentavat rankempien puristusta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.08.2006 10:07:37 kirjoittanut Pallaskissa »
|
tallennettu
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #55 : 17.08.2006 18:31:51 » |
|
Heips!!! Tämäkin aihe on ollut mielessäni, mutta olen viime viikot olen ollut solmussa progressioiden kanssa ja pari Auringonpaluutakin odottaa tulkintaa.. omani ohella.. Mutta lupaan palata tähän asiaan ennen Kuun pimennystä ja ennen Auringonpimennystä... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #56 : 17.08.2006 21:13:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #57 : 17.08.2006 21:54:41 » |
|
uranus valaisee elämäntehtäväsi psyykkis-fyysisenä sielunpaimenena, "terve sielu terveessä ruumiissa" näkymättömän energian hyväksikäyttö, unikuvien salattu maailma aukeaa,ja alitajunnan virta on ehtymätön muokaten minäkuvaasi uuteen uskoon
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
mateve
|
|
« Vastaus #58 : 18.08.2006 20:08:56 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
mateve
|
|
|
enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #59 : 06.09.2006 19:38:40 » |
|
Pimennyksissä ja (luminaarit/ luminaries) ovat ainutkertaisessa suhteessa samassa merkissä (= pimennys) tai oppositiossa (= pimennys), MUTTA JOS JOKU MUU PLANEETTA ON 3 ASTEEN ETÄISYYDELLÄ TAI LÄHEMPÄNÄ :A TAI :TA siitä tulee uusi pimennyksen hallitsija ja tämä uusi hallitsija ilmentää pimennyksen mukanaan tuomaa viestiä. ...Tässä tapauksessa sitten Uranus olisi tulevan Kuunpimennyksen hallitsija, eikö niin? Minulla vielä tuo tr. päällä... Samoin minulla huoneessa 12. Mitähän tuo mahtaa merkitä??? Lisäksi tekee radix-kartan kuuhun, joka taas radix-kartalla tekee ja ja on vielä oppositiossa :oon. Vaikuttaako tuo kuunpimennys silloin noihin kaikkiin?? ja mitenkähän??
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|