Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hedelmällisyys  (Luettu 5664 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
tada
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« : 04.03.2006 21:53:48 »

Heippa
Olen seilannut eri foorumeissa ja tutkaillut näitä astrologia kuvioita. Täytyy sanoa että iso osa asioita menne ohi ymmärrykseni, mutta kovasti yritän päästä jyvälle.
Mistä ihmeestä te ammennatte tietonne. Oletteko kaikki käyneet jotain kursseja ?
Olen yrittänyt saada selville onko jokin transiitti jonka aikana kannattaisi yrittää raskautta.
Vai onko niin että kuun neliö marssiin syntymäkartalla tekee minut lapsettomaksi ?
Onko kellään kokemusta asiasta ? aurinko vaaka kuu leijona askendentti kauris merkurius skorpioni Cheesy
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #1 : 05.03.2006 14:19:31 »

Käsittääkseni yksikään aspekti ei yksinään riitä aiheuttamaan mitään niin dramaattista, kuin hedelmättömyyttä. Itsellänikin on  kuu aspect_squ mars, ja tytär on kohta 7v.
En itse osaa valitettavasti auttaa näissä hedelmällisyys-aspekteissa, mutta pysy foorumilla, täältä oppii paljon uutta.  Smiley Kuun liikkeillä voisi kuvitella olevan jotain  Wink tekemistä lapsen saannin kanssa... Esim. transiitti Jupiterille... En minä oikeasti tiedä, kunhan jotain heitän Shocked
« Viimeksi muokattu: 05.03.2006 14:21:06 kirjoittanut pluto » tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #2 : 05.03.2006 15:00:07 »

saturnus aspect_opp kuu, uranus aspect_con ceres aspect_con pluto  aspect_opp jupiter ja  mars aspect_squ venus??
vaikuttivat itselläni siihen etten tullut helposti raskaaksi ja lapsiluku jäi yhteen,vaikka halua ois riittänyt neljään vähintään eikä harjoittelustakaan ollut puutetta..
ilmeisesti jellonamarsin siemenet itivät huonosti skorpionivenuksessa...

 kuu:n kovat,haastavat aspektit, ceres ja  pluto, venus ja  mars  sekä 5 huone kartallasi tarkastelun kohteeksi
jupiter kasvattaa ja laajentaa,myös masuasi,saturnus rajoittaa
6 huoneesta voi löytyä terveydellinen syy jos on löytyäkseen
ja ethän sinä neitseellisesti lisäänny kuitenkaan...
tallennettu
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 07.03.2006 12:49:43 »

Lori Reidin kirjasta Kuun taikaa kerrotaan, että nainen olisi hedelmällisimmillään (huoh mikä sanahirviö) Kuun ollessa samassa kuunvaiheessa kuin jossa henkilö on itse syntynyt. Eli jos haluaa tätä konstia kokeilla, ensin pitää tarkistaa oman syntymäkartan kuunvaihe ja sitten alkaa seurata, koska taivaalla on sama kuunvaihe. Kirjassa annetaan myös vinkki lapsen sukupuolen valitsemista varten. Kirjan mukaan silloin kun Kuu on feminiinisessä merkissä, on suurempi todennäköisyys saada tyttölapsi ja tietysti päinvastoin.

En tiedä, miten luotettava tai epäluotettava kyseinen menetelmä on, mutta kannattaahan sitäkin ennakkoluulottomasti kokeilla ehkäpä hieman sillä mielellä, että ei ota jos ei annakaan.  Wink
tallennettu

Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #4 : 07.03.2006 20:44:02 »

Heippa

Olen yrittänyt saada selville onko jokin transiitti jonka aikana kannattaisi yrittää raskautta.


Kyllä.

Kaikkien transiittien aikana kannattaa yrittää tulla raskaaksi niin usein kuin mahdollista Cheesy

Minäkin olen jo monta vuotta yrittänyt AINA kun tilaisuus on ollut tarjolla, tosin en ole vieläkään tullut raskaaksi  Cry
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #5 : 07.03.2006 21:02:02 »

timotheus
...että sitten kylvät siemeniä kuin maamies pellonsa...
korjaatko joskus satoakin vai onko itävyys % heikentynyt näin apulantojen aikaan...?
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #6 : 07.03.2006 21:14:30 »

Rankkoo hommoo... kylyvö meinaa..

Olen ottanut tavaksi kylvää suoraan sellaiseen erityiseen muoviseen suojapussiin (tai johonkin...reisille) niin välttyy loisilta yms. satoa heikentäviltä pöpöiltä... 2funny
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6608


Profiili WWW
« Vastaus #7 : 07.03.2006 22:15:39 »

timotheus
hurttia huumoria ainaskin kylvät,makiat naurut annoit
..joku voi silti saada äkäsen siitepölyallergian..timotei sinä heiluva heinä..
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #8 : 07.03.2006 22:28:52 »

Joo, miutaki nauratti kauheasti... hööhö hö hö


..joku voi silti saada äkäsen siitepölyallergian..

Äätshii... sitten on peilissä vikaa  Wink
tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: