Hei,
Olen minäkin havahtunut vuosia sitten siihen, että melu häiritsee.. en viitsi edes elokuviin lähteä, kun pidän volyymiä liian kovana
Toinen juttu mihin kiinnitin huomiota, tapahtui tapahtui aina syntymäkodissani vieraillessamme. Tunsin aina jotakin selittämättömän painostavaa, niinkuin jokin olisi minua vainonnut. Aina nukkumaan mennessäni tunsin kuin jokin olisi sivellyt kasvojani ja päälakea kihelmoi. Pelkäsin nukkumaan menoa tuon vuoksi, mutta nykyään pidän tätä "hivelyä" todella rentouttavana ryppyjen poistajana suorastaan
ja osaan käyttää sitä nykyään hyväksenikin, silloin kun tahdon rentoutua.
Vasta noin vuosi sitten ymmärsin, sisareni kautta, että nämä tapahtumat liittyvät henkiselle tielle heräämiseen.
Olen toki tiennyt murrosiästä saakka, että jotakin kummallista minussa on enneunineni, intuitioineni ja niiden kummallisten, jopa yliluonnollisten tapahtumien myötä, mitä minulle tuolloin tapahtui.
Valitettavasti pelkäsin itseäni ja kokemuksiani lähes mielipuolisuuteen saakka
Hassua ja ihanaa on se, että nyt kun hyväksyn omat "kykyni" ja pidän niitä osana itseäni, niin pelko on hävinnyt.
En enää tunne lapsuuden kotini uhkaavaa ja pelottavaa henkeä... mikä lie se sitten olikin.
Ja tämä uusi varmuus on todella uutta!!! ja sen saavuttaminen kesti 36 vuotta
, ja toivottavasti tämä kehitys jatkuu edelleen...