Minulla tuo
25° 2' Jousimies 12. huone
Tuolla toisessa juno-ketjussa siitä olikin jo juttua.
Varsinaisesti mitään pitempi aikaisia ystävyys tai muita suhteita minulla ei kai ole jouskareiden kanssa ollut.
Mutta taas sen olen huomoinut, että sellaiset 'lyhyet kohtaamiset', kun 'ystävystyminen' ei perustu pitkään tutustumiseen taikka jonkinlaisen sukulaisuus tai muuhun suhteeseen, niin aika usein sellaiset ovat jouskareita.
:ria tosin kartallani on jonkin verran muutekin, kuin vain
:ssa.
Ihmiset, joiden kanssa alkaa vain jutella ja tulee juttuun ja ehkä ei kohdata edes koskaan sen jälkeen...milloin missäkin sitä nyt näin 'törmailee' ihmisiin.
Tosin tällainen toinen merkki on
...
Viimeksi viimeviikonloppuna, kun olin eräissä juhlissa, joissa en tuntenut kuin muutaman ihmisen entuudestaan, sain huomata loppuillasta, että samassa pöydässä minun kanssani istui 4 leijonaa.
Omalla kartallani ei kuitenkaan ole leijonaa kuin Vertex 23° 27' Leijona 7. huone...jos sillä nyt jotain merkitystä tuossa asiassa voi olla.
minulla taasen on 28° 19' Skorpioni 10. huone .
Selkeästi kuitenkin omalla kohdallani olen tälläkin foorumilla kokenut, että joidenkin kanssa ajatukset menee yksiin paremmin kuin toisen kanssa, enkä edes välttämättä tarkoita mitään "ollaan kaikesta samaa mieltä", vaan jotain muuta.