Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kilpirauhasen vajaatoiminta  (Luettu 7404 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Henja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 06.03.2006 12:20:52 »

No niin, nyt on sitten kilpirauhasen vajaatoiminta kertakaikkiaan todettu. Taudinkuvahan on aika vaikea todeta; oireina väsymystä, paleltelua (kädet ja jalat aina jässä) kroppa on vajaatoimintotilassa ja kaikki hidastuu. Lääkäri on heti tyrkkäämässä tyroksiinia, eli hormoonia napaan ja sitähän sitten pitäisi napsuttaa koko loppuelämä, tauti kun on mukana aina... tai niin ne ainakin väittävävät. Siispä onko kellään kokemusta vajaatoiminnan hoitamisesta vaihtoehtohoidoin? Homeopatiaa, akupunktiota...? En todellakaan haluaisi ruveta hotkimaan hormoonia napaani?

Nyt on hyvät neuvot kalliit Undecided
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
maarita
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 08.03.2006 22:38:02 »

Hei Henja! Smiley

Eikö kukaan ole reagoinut sinun pyyntöösi?

Molemmista mainitsemistasi asioista olen kuullut olevan apua.
Tavallisen suolan tilalle ehdottomasti merisuola.
Sisältää Bromia, Booria ja Jodia.

Kilpirauhanen tarvitsee Jodia, lisäkilpirauhanen Booria.
Bromia taas käpyrauhanen.

Muutenkin kannattaa ottaa selvää ruokavaliosta.
Jos kuitenkin alussa otat lääkkeet, homeopatialla voi korjata elimistöä pikällä tähtäimellä.

Ehkä jollain on lisää tietoa sinulle?

smitten    maarita           smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
selkälokki
Vieras
« Vastaus #2 : 09.03.2006 22:15:58 »

Hei Henja!!!

Kun olin aivan pikkutyttö joskus yli 30 vuotta sitten, niin oman äitini kilpirauhasen vajaatoiminnan totesi juuri homeopaatti. Äitini oli todessa huonossa kunnossa ja lääkärit eivät olevinaan löytäneet hänestä mitään syytä moiseen.
Äitini matkusti sitten Ruotsiin, olikohan joku Levin vai mikä sen homeopaatin nimi, ja äidin ei  ollut tarvinnut kuin kävellä huoneeseen, niin tämä "Levin" oli heti nähnyt, mistä kiikastaa.
Äitini kyllä sai avun siitä.

Joten kannattaa ainakin kokeilla homeopatiaa.
Yritä kuulostella joku maineeltaan erittäin hyvä homeopaatti, koska tuohan on vakava asia, eikä sen kanssa kannata pelleillä eikä joka "puoskarin" kynsiin lähteä.
Niin, ja tuo "Levin", tai mikä hän nyt olikaan, on jo mahtanut poistua keskuudestamme...
tallennettu
Henja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 10.03.2006 17:34:38 »

Kiitos Maarita ja Selkälokki smitten

Juu homeopatiaa olen käyttänyt muissakin taudeissa ja ehdottomasti, sen avulla olen päättänyt lähetä liikenteeseen... Akupunktiota olen miettinyt myös tukevana hoitomuotona.

Kilpirauhasen vajaatoiminta on todella vaikeaa todeta ja tauti on kuulemma todella monella, vaikka sen diagnosointi onkin niin haastavaa...

Toivon kuulevani lisää muiden kokemuksista ja vaihtoehtohoitojen vaikutuksesta...

T: vajaatoiminnalla hyrräävä Henja buck2
tallennettu

Aurinko*OInas***Kuu*Kalat***Nouseva*Skorppiooni
Punainen Kristalli Lohikäärme
Artemis
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 10.03.2006 21:27:19 »

Tässä linkki jos auttaisi

http://www.biovita.fi/suomi/uutiset_tiedotteet/160803_01.html
tallennettu
Leijonanainen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 11.03.2006 10:31:00 »

Hei Henja!

Minulla todettiin vajaatoiminta n. 2 vuotta sitten. Söin Tyroksiinia (T4) ja nyt lisänä Liothyroninia (T3). Tarkoitus olisi saada tämän kuun lopussa Armour, joka on eläinperäistä, mutta joka sisältää 9 eri hormoonia, kuten myös terve kilpirauhanen tuottaa!

Kuukausi sitten aloitin itse ominpäin laajan vitamiini- ja hivenainekuurin. Ohjeet otin antioksidanttiklinikan määräyksien mukaan... Suurin osa ihme oireista, joiden luulin johtuvat siitä, että en saa tarpeeksi eri hormooneja, katosivat!  Shocked Eli vitamiineilla on osuutta asiaan! Kokeile ihmeessä! Tuota Armouria meinaan hankkia siksi, että lisämunuainen porskuttaa jonkun vuoden pelkällä tyroksiinilla, mutta sitten ei enää! Armour on kuitenkin kauiten ollut käytössä ja se ei ainakaan ole synteettinen lääke ja kaikki tarvittavat hormoonit löytyy... Tässä linkki siitä antioksidanttihoidosta

http://www.kilpirauhas.info/foorumi/viewtopic.php?t=1393

Kilpirauhasen vajaatoiminnassahan on puutetta vitamiineista ja hivenaineista esim. seleeni, sinkki, kupari ja B-vitamiinit. Oloni on paljon parempi!  Smiley

Vaihda suola merisuolaan ja lisää hyvien öljyen määrää! Kylmäpuristettu oliivi-, vehnänalkio- ja pelllavaöljy. Pari ruokalusikallista päivässä...  Wink Monivitamiineissa varo jodia.

Jos et ole käynnyt kilpirauhasfoorumilla, niin kehoittaisin sua tutustumaan heidän sivuihin!

http://www.kilpirauhas.info/foorumi/

Sieltä saat parhaiten tietoa kuinka voit kohentaa oloasi. Jos et halua aloittaa lääkitystä, niin kehoittaisin sua kokeilemaan monipuolista vitamiini- ja hivenainekuuria!
tallennettu
Eklektikko
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 13.03.2006 20:28:55 »

Hei!

Väriterapiapuolella punainen ja sininen ovat kilpirauhaseen vaikuttavia värejä, punainen kiihdyttää sen toimintaa ja sininen rauhoittaa. Punaista siis kilpirauhaselle - esim kaulahuivina, visualisaationa tms. - voisi jonkin verran auttaa asiaa.

t. Eklektikko
tallennettu

DISCLAIMER: Teksteissäni ei ole tulkinnanvaraa vaan kirjoitan juuri tismalleen niinkuin tarkoitan. Rivien välien lukeminen  ja oma tulkinta on aina lukijan vastuulla ja tähän mennessä ollut 100% virheellistä. Merkurius jousimiehessä: Kuulostan saarnaajalta vaikka asia olisi täysin triviaali.
Missa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 21.03.2006 03:17:17 »

Enpä juuri usko että mikään muu kuin kilpirauhaslääkitys auttaa. Nyt ei puhuta mistään flunssasta ihmiset. Itse thyroxinia syönyt 12 vuotta, todennäköisesti loppu elämä jäljellä.
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: