Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Esiaviollinen seksi  (Luettu 26395 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Maikku1972
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #30 : 12.03.2006 20:23:40 »

Itselläni on kyllä sellainen näkemys, että itse en lähtisi avioliittoon ennen kuin kaikki jutut suhteessa on ns. kokeiltu. Aviolitto on kuitenkin aika iso juttu ja ihmiset eroilee muutenkin tänä päivänä mielestäni aivan liikaa. Seksi on niin tärkeä asia ihmisen elämässä, että jos se ei toimi, niin harvemmin toimii mikään muukaan siinä suhteessa. Mietin vaan miten ikävää olla avioliitossa, jos seksi ei toimi. Olisiko se kitumista? Minulle olisi. Tässä asiassa pelaisin kyllä varman päälle.

Sen verran minulla on suhteita takana, että itse en usko mihinkään täysin platooniseen suhteeseen. Jossain vaiheessa sellainen alkaisi minua ainakin jurppimaan tosi lujaa.... Ystäviä saa muualtakin kuin parisuhteesta, toisin jossain määrin pariskunnan on myös hyvä olla ystäviä. Toivottavasti ymmärrät mitä edellisellä lauseella tarkoitan.

En missään tapauksessa kehoita teitä eroamaan ja jokaisella on oikeus tehdä omalle elämälleen mitä haluaa, mutta kehottaisin miettimään kannattaako katsoa kuin katua.
tallennettu

Aurinko:Kaksonen
Nousumerkki: Skorpioni
Kuu: Vaaka
Maya-astrologia: Keltainen Galaktinen Soturi
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #31 : 12.03.2006 20:27:48 »

Maikku, kuten sanottu itselläni ei ole kauheasti kokemusta, mutta eiköhän se seksi muutu myös niillä, jotka ovat aiemmin "tienneet mitä saavat".

Eiköhän tuossa ole se sama alkuhuuma ja ajan myötä seksi ja seksuaalisuus muuttuu oli sitä sitten harrastanut yhdessä ennen avioliittoa tai ei.
tallennettu
Maikku1972
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #32 : 12.03.2006 20:46:31 »

Tokihan se muuttu...Kaikki muuttu suhteessa... Tosin lähdin vaan miettimään tuota Maijun alkuasetelmaan mitä siitä minun mielestäni saattaisi tulla jos ei olisi seksiä ennen avioliittoa.
tallennettu

Aurinko:Kaksonen
Nousumerkki: Skorpioni
Kuu: Vaaka
Maya-astrologia: Keltainen Galaktinen Soturi
Asterix
Vieras
« Vastaus #33 : 12.03.2006 21:26:48 »

Kyllähän seksi muuttuu ajan ja kokemuksen kanssa.. yleensä paremmaksi.  Wink

Mutta kyllä hurjaa olisi tehdä avioliiton kokoinen iso elämänsopimus miehen kanssa, joka on täysi sika-oksetuspölliäinen mitä seksiin ja alapäähän tulee. Shocked

Minä kun en halua huonoja kokemuksia seksistä ja/tai olla loppuikäni seksuaalisesti kylmä tai pelokas vain sen vuoksi, että mies on joku(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/vomit1.gif) sängyssä, saati sitten mennä naimisiin sellaisen kanssa. Shocked

Minulla on ainakin monia syitä olla ostamatta sikaa säkissä...

- Taitamaton ja tumpelo mies, jolla ei ole hajuakaan miten tyydyttää nainen Shocked
- Haiseva pienen pakastekatkaravun kokoinen pikkupippeli(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/vomit1.gif)
- Karvainen (ja siten epähygieeninen) turrelo, jonka seasta ei näe miehen pipsulia, saati sitten palleroja(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/vomit1.gif)
miten tuollaisen kanssa harrastaa edes suuseksiä? idiot2

- Jumalattoman löysä, venyvä ja paukkuva esinahka, mahdollisesti myös päivän juustoilla maustettuna(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/vomit1.gif)

Anteeksi vain, mutta lähden saman tien laittamaan Canestenia, koska saan jo pelkästä ajatuksesta hiivasienen.

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/angelsmil2.gif)
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #34 : 12.03.2006 21:32:20 »

EIIIHHH !!!! ASTERIX !!!!
Sait minut suorastaan RÄJÄHTÄMÄÄN NAURUUN !!
 2funny  2funny  2funny  2funny
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #35 : 12.03.2006 21:47:22 »

On kerrottu, että haju on muuten ihmisen tärkein aisti.

Siksi, että
tuoksun perusteella valitaan elämänkumppani.

Ja siis elämässäselviytymisen kumppani.

Taas muistan, kun minulle selkeni mitä synti on. Luin kerran, että kreikankielen jostakin syvistä juurista löytyy selitys: Synti on sitä kun etäännyt Jumalasta, eli se ymmärrettiin myös niin, että kun etäännyt omasta uskosta, tunteesta, toiveista ja elämäsi tarkoituksesta ja omasta itsestäsi.

Siihen tulkintaan tykästyin. Vasta myöhemmin syntiä huomattiin käyttää ihmisen ja instituutioiden vallan ja hallitsemisen konsteina ja se muotoiltiin sen mukaan.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #36 : 12.03.2006 21:50:19 »

Joo heko heko... Mitäs jos joku mies alkais tekeen listaa, että haluaa varmistaa, ettei oo roikkuvat tissit etc... yäk...

Ei tuntuisi mukavalta.  Angry

Sitäpaitsi toista on mahdollista olla erittäin lähellä ja olla eroottisestikin hellä ilman yhdyntääkin.  :Smiley
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #37 : 12.03.2006 21:51:06 »

Siksi, että
Pöh, niinpä... Ja varmaankin tupakoitsijana JUURI haju- ja makuaisti ovat minulla huonoimmat aisteista. Pitäisi varmaankin lopettaa tuo tupakointi... Noh, kyllä varmaan joskus... Kaikki aikanaan.
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 12.03.2006 22:02:12 »

Cheesy

Wink

Ihanaa asterix, ja kokemusten kaikki nappulat

K A A K K O O N    crazy2   Cry   Kiss
                   2funny
tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #39 : 12.03.2006 22:04:04 »

Siksi, että
Pöh, niinpä... Ja varmaankin tupakoitsijana JUURI haju- ja makuaisti ovat minulla huonoimmat aisteista. Pitäisi varmaankin lopettaa tuo tupakointi... Noh, kyllä varmaan joskus... Kaikki aikanaan.

Vakava juttu! sitä voi erehtyä siipasta!  Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #40 : 12.03.2006 22:05:16 »

Joo heko heko... Mitäs jos joku mies alkais tekeen listaa, että haluaa varmistaa, ettei oo roikkuvat tissit etc... yäk...

Ei tuntuisi mukavalta.  Angry

Sitäpaitsi toista on mahdollista olla erittäin lähellä ja olla eroottisestikin hellä ilman yhdyntääkin.  :Smiley

No sitten kun saat enemmän kokemusta seksistä, niin odotan mielenkiinnolla havaintojasi, mitä eroa on roikkuvilla rinnoilla ja roikkuvalla esinahalla/pipsulilla/palleroisilla.... Wink Cheesy

Voin jo alustavsti valaista että se sitten vissi ero.  Wink

Minulle on yksi ja sama, mikä miehessä roikkuu, kunhan se on navan yläpuolella.  Cheesy 2funny

Kyllä totta puhelet, että ei yhdyntää välttämättä tarvitse. Minä tykkään itse kovasti tästä erään taitavan miehen tekemänä  :Smiley

Iloa, valoa ja rakastelua  smitten

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/angelsmil2.gif)

Terveiset moderaattorilta: poistin kuvat tässä yhteydessä turhan vihjaavina.
« Viimeksi muokattu: 13.03.2006 13:30:25 kirjoittanut Ajatus » tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #41 : 12.03.2006 22:09:35 »

Hmmm... Niinpä. Kun ei välttämättä haista, haiseeko sonta buck2 tms. vai tuoksuuko puhtaus tai vaikkapa toinen nainen.  Shocked
MUTTA EN MENETÄ TOIVOANI YM. MOISEN TAKIA !  
Pitää varmaan sitten vain nuuhkutella tarkemmin... Etsivä löytää...  Wink
Ja voih, Asterix tuli taas ikävä... EI siis NUOLEMISTA,  Grin vaan kun nuo kaksi kissanpentua kuin minun juuri edesmennyt Moritzini vaavina... Snif...  Undecided Mutta NO HÄTÄÄ ANYWAY !! SUURIN suru jo ihan takanapäin ja luottavaisena tulevaisuuteen...  angel
« Viimeksi muokattu: 12.03.2006 22:15:42 kirjoittanut Princess of Darkness » tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #42 : 12.03.2006 22:14:31 »

Jotenkin oletan, että aloitit seurustelun jo 4 vuotiaana...? Wink

Aloitin seurustelun kaksitoista vuotiaana..
Ikävää että sait tästä äiti-vaimo vitsistäni tuollaisen kuvan Tongue...

Oli miten oli, kiitos neuvoistasi kovasti, vaikka minua pilkkaavia olivatkin. Ymmärtäähän tuon, samat halut meillä on kaikilla ja jokainen ilmaiskoon niitä omalla tavallaan.
tallennettu
inkkarilaps
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #43 : 12.03.2006 22:15:25 »

anteeks vaan, mutta mun mielestä on tyhmää säästää tommosia asoita sen takia että kirjassa niin lukee, ja kannatta myös muistaa että on ne ajat muuttunu siitä millon raamattu on kirjoitettu. mutta miten kukin tahtoo.. Cheesy
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #44 : 12.03.2006 22:18:18 »

Nykyajan seksistisessä ilmapiirissä taitaa olla tabu, jos joku haluaa pidättäytyä siitä ainakin vaikka juuri ennen avioliittoa uskonnollisista syistä.

Suoraan sanoen itselläni ei ole kovinkaan paljon kokemusta (seksistä) eikä ainakaan kovin positiivisia sellaisia, joten kunnioitan todella niitä, jotka haluavat suhteelleen siunauksen ennen seksuaalista kanssakäymistä. Tosin en kyllä paheksu mitenkään sitäkään, jos niin ei tee. Sen pitäisi olla jokaisen aivan oma valinta.

En oikeastaan osaa sanoa muuta kuin että mielestäni kuulostaisi siltä, että olisi hyvä jos vielä puhuisitte tästä poikaystäväsi kanssa. Molemmat voisivat olla mahdollisimman rehellisiä sekä itselleen että toisilleen. Näin varmasti löydätte tilanteeseen parhaan mahdollisen ratkaisun, teidän molempien kannalta.

Onnea ja rakkautta suhteellenne.  smitten

Kiitos paljon Alzbeta! Onnea ja rakkautta sinunkin elämääsi.  smitten
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  

Siirry: