Mukavaa, että olet kääntynyt huolinesi meidän puoleemme! Kuten todettua, tämä ei niinkään ole uskonnollinen foorumi, vaikka uskommekin Jumalaan ja Jeesukseen, sekä muihin pyhimyksiin. Hyvin harva meistä täällä kannattaa mitään uskoa, vaan menemme oman Sydämemme ja Itsemme johdatuksen mukaan elämässä eteenpäin ^___^
Tietenkin täytyy muistaa, että valinta on teidän omanne. Jos asia alkaa ahdistaa, tuntua siltä, ettei näin pitäisi olla, että meidän pitäisi olla seksuaalisessa kanssakäymisessä vaikkei papin aamenta oli vielä kuultukaan, niin sanoisin, että antakaa mennä! Nauttikaa, Seksuaalisuus on Rakkauden jälkeen minun mielestäni maailman toiseksi vahvin voima. Sitä tulee käyttää ja kohdella kunnioittavasti vaalien syvällä rakkaudella. Jos seksuaalisen kanssakäymisen aloittaminen tuntuu teidän molempien sydämessä oikealle, niin en näe syytä miksette voisi sitä tehdä. Onhan se Jumala, joka puhuu teille sydämienne kautta! Te olette itse molemmat tätä samaa Jumalaa, joten miksi kaksi Jumalan osaa eivät voisi yhdistyä hetkeksi myös fyysisesti yhdeksi isommaksi Jumalan osaksi?
Älkää pelötkö rangaistusta, en usko, että sellaista on tulossa
Uskoisin, että esiaviollisen seksin kieltäminen on tapa suojella meitä liioilta karmallisilta siteiltä. Esimerkiksi Sai Baba, intialainen avataara ja pyhimys, neuvoo meitä pidättäytymään seksissä vain yhden kumppanin kanssa. Minusta meidän ei pitäisi olla niin mustavalkoisia tyyliin "Kyllä" tai "Ei" seksin suhteen vaan pikemminkin pitää seksuaalisuutta eräänlaisena kunnioitusta herättävänä ja pyhänä asiana. Se ei ole pohjimmiltaan lihallista himoa, se on sielujen yhdistymistä jälleen siksi yhdeksi olennoksi, Mieheksi ja Naiseksi, Jumalaksi.
Minun uskomukseni mukaan seksuaalinen kanssakäyminen jättää auraamme siteet tähän kumppaniin, olipa kyseessä pitkäaikainen rakastettu tai yhden illan hoito. Itse en halua sitoutua enää henkisesti ylimääräisiin ja "turhiin" ihmisiin, joten minulle ei tulisi kuuloonkaan harrastaa yhdenillan juttuja tai hypätä punkan puolelle miehen kanssa, jonka olen tuntenut vasta kaksi viikkoa! O___O Siksi seksuaalisuuden kanssa tulisi olla varovainen ja vaalia sitä.
Sanoisin kyllä teille kahdelle, että jos teistä tuntuu siltä, että seksi on ajankohtaista, jos tämä pidäyttäytyminen alkaa todenteolla häiritä teitä kahta ja tunnette, että asialle pitäisi tehdä jotain, niin älkää huoliko, tehkää se. Jos todella rakastatte toisianne sillä Universaalilla rakkaudella, jota Jeesuskin meille opettaa, en usko, että Jumala pahastuu jos jaatte sitä toisillenne myös seksuaalisesti.
Olettehan te pari ja ilmeisesti olleet yhdessä pitkäänkin. Minulle itselleni nimittäin papin aamen ei oikeastaan ole muuta kuin sana ja vihkivala vain paperille painettu virallinen asiakirja. Ehkä siksi, etten osaa pitää ketään ihmistä jotenkin pyhempänä kuin toista - kaikki me olemme sitä samaa Jumalaa, samaa Alkulähdettä, huolimatta maallisista seikoista, kuten ammatista. Antaisin vaikka rakkaan ystäväni siunata oman avioliittoni, koska uskon hänen sanansa olevan yhtä pyhää kuin papinkin - onhan heissä molemmissa se sama Jumala. Kuten teissäkin
Mutta nämä ovat vain MINUN ajatuksiani tästä asiasta