Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yliluonnollistako vai luonnollista... vaiko aihetta nupin tarkastukseen?  (Luettu 17882 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Aminanda
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #15 : 08.03.2006 16:31:55 »

Hei Smiley
Ja tervetuloa astraalimatkailun ihmeelliseen maailmaan smitten

Kun fyysinen kehomme nukahtaa, tietoisuutemme siirtyy
syvemmille vesille. Henkisen kasvun myötä tietoisuutemme avartuu ja alamme tiedostaa yhä syvällisempiä mielen tasoja, jotka kuuluivat ennen alitajuntaamme. Kun tietoisuus on hereillä fyysisen kehon nukahtaessa, voi huomata kuinka tietoisuus ei olekaan enää fyysiseen kehoon sidottu. Silloin voi tehdä astraalimatkoja ja ne on täysin luonnollisia, vaikka virallinen tiede ei ole olekaan vielä mitannut ja todistanut niiden olemassaoloa.

Kun tarkastelee omaa olemustaan fyysisen kehonsa ulkopuolella, voi huomata omistavansa fyysistä kehoa muistuttavan hienoaineisen kehon, jolla voi matkustaa eri paikkoihin hienoaineisissa maailmoissa. Teosofisessa kirjallisuudessa sanotaan, että tämän hienoaineisen kehon (jota voimme tässä yhteydessä kutsua astraalikehoksi) liikkumavapaus on suorassa suhteessa henkiseen ja sielulliseen kehittymiseen. Nykypäivänä useimmat ihmiset tekevät astraalimatkoja uniensa aikana.

Osa unista on todellisia tapahtumia kollektiivisella astraalitasolla ja osa auran sisäisiä näkyjä (joko tietoisesti tai tiedostamatta luotua mielikuvitusta). Veljemme tiibetiläisen mukaan hengentien oppilaan ensimmäisiä tehtäviä onkin oppia erottamaan oman auransa sisäiset näyt ympäristön aurasta.

Ja takaisin maan päälle... Asterix, kokemuksesi äärettömästä äärettömään :Smiley viittaa päivätietoisuuden rajallisten käsitteiden avartumiseen, joka tapahtuu luonnostaan tasojen vaihtumisen yhteydessä, kun tietoisuus on hereillä samalla kun fyysinen keho vaipuu uneen. Olet ikään kuin tilassa, jossa fyysinen maailma jää taakse ja siirryt tietoisuudessasi seuraavaan ulottuvuuteen. Voi kuulostaa hurjalta, mutta se on täysin luonnollista.

Astraalimatkoja voi tehdä niinkin, että jättää osan tietoisuudestaan fyysiseen kehoon. Silloin voi matkansa aikana tiedostaa myös fyysisen kehonsa lähiympäristöä ja matkalta palattuaan muistaa senkin, mitä sillä välin on tapahtunut. Jos kuitenkin jossain tilaisuudessa (kuten tunnilla, luennolla tai kokouksessa) siirtyy tietoisuudessaan kokonaan toiselle tasolle ja toiseen paikkaan, niin silloin matkalta palattuaan ei todennäköisesti muista tilaisuudesta mitään.

Astraalimatkailusta kiinnostuneille ja sen harrastajille suosittelen rauhallista ja tasapainoista etenemistä.

Suojaukseenkin kannattaa kiinnittää huomiota angel
« Viimeksi muokattu: 12.03.2006 13:31:30 kirjoittanut Aminanda » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #16 : 08.03.2006 19:16:41 »

Voi kiitos Aminda! (http://i2.tinypic.com/qzhdhu.gif)

Se on juuri tuollaista kuten sanotkin! Äärettömästä äärettömään on hurjan hassu tunne ja jos fyysisessä kehossani on hiukankaan vielä tuntoa jäljellä siirtymävaiheessa, se tuntuu vatsanpohjassa vähän samalle kuin katsoisi hyvin korkealta alas.  Cheesy  Grin

Nyt voin jo varmasti tämän paljastuksen jälkeen kertoa muutakin hullua näistä matkoistani.  :Smiley Cheesy
Kun sitten olen jo siirtynyt "Mikä-mikä-maahan" (näitä paikkoja on paljon ja erilaisia, ehkä lukemattomia erilaisia maailmoja) tapailen ja keskustelen erilaisten valo-olentojen kanssa.
Joskus olen mukana erilaisissa rituaaleissa,
joskus menen sinne vain nukkumaan. :Smiley

Usein minulla on oma Enkeli-jengi mukanani jokaisella reissulla.  Cheesy
He ovat olleet lapsesta lähtien, mutta riippuen astraali-reissusta, minne suuntaan, Enkeli-jengin kokoonpano voi vaihdella. Siis että siellä on eri Enkeleitä.  Cheesy

Ainoastaan oma Enkelini on joka paikassa aina mukana,
täällä maan pinnallakin.  Smiley

Voitte vain arvata, että lapsena nukuin kiltisti kaikki päiväunet ja menin nukkumaan varhain ja nukuin pitkään koskaan herättämättä vanhempiani. Nukahdin myös kesken leikkien, vielä isonakin lapsena, mikä tuotti huolta vanhemmilleni, mutta leikin keskeltä jotenkin vain humahtaa niin helposti leikkimään "muihin maailmoihin".  Cheesy

Heheh... 
Ja kyllä, minulla oli lapsena mielikuvituskaveri... Se sama Enkeli on vieläkin kamuni. Cheesy 2funny

Hullua, eikö totta...?  Wink

Tuosta suojauksesta tuli mieleen, että en ole kovin mitään suojausta koskaan edes ymmärtänyt pyytää tai edes miettiä ja lapsena se ei olisi tullut edes mieleenikään.  idiot2
Ennemmin täällä maanpäällä minä tunnen tarvitsevani suojausta negatiivisilta ja karkeilta energioilta, ajatuksilta, sanoilta ja teoilta..  idiot2

Minä käytän aika paljon Universaalia peili-menetelmää (http://i2.tinypic.com/qzgmrr.gif)
ja Universaalia Valoa suojaamaan ja Hopeanviolettia Liekkiä puhdistamaan itseni karkeasta ja negatiivisesta värähtelystä.

Käytän sitä myös ihmisiin, jotka syystä tai toisesta ovat karkean ja negatiivisen energian ympäröimiä, mutta myös puhdistamaan konflikti-tilanteita.
(http://i2.tinypic.com/qzgpli.gif)

Mutta jokaisella on tietenkin oma juttunsa, joka sopii parhaiten juuri hänelle.  Smiley

Ihanaa, että täällä on muitakin matkailijoita..
Heheh.. Voitaisiin treffata vaikka jossain kivassa Astraali-kahvilassa ja jutella mukavia. Cheesy  smitten

Iloa, valoa ja rakkautta kaikille smitten Olen itse asiassa nyt valtavan iloinen ja innoissani, että uskalsin ottaa asian esille.  Smiley

Asterix

(http://i2.tinypic.com/qzhcn4.gif)
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 08.03.2006 20:27:02 »

Niin..

Tuli vielä mieleen, että olen kokeillut noita matkoja eräissä shamaani-ympyröissä muutamia vuosia sitten, mutta jotenkin ne jäivät aika laimeiksi sukelluksiksi.
Ensinnäkin minua häiritsi joka kerta se rummun paukuttaminen, koska kuuloni on aika herkkä ja tuntui, että tärykalvoni halkeavat.  Shocked
Lisäksi minua häiritsi se, että piti maata selällään kämmenet avoinna ja "vastaanottavaisina", joka jotenkin tuntuu hiukan järjettömälle, koska ruumishan jää tänne maan päälle matkan ajaksi, joten ei se tarvitse mitään sinä aikana. idiot2

Itse kun Kaksosena tykkään olla hiukan solmussa, puoliksi kyljellään ja vatsallaan samaan aikaan, pikku kintut mukavasti sykkyrässä ja kädet solmussa rinnalla ja olkapäällä ja ehdottoman lämpöisenä vaikka peittojen alla!  Cheesy
(Mikään ei ole niin tympeää, kuin palata ruumiiseen, joka on epämukavassa asennossa ja kylmä!)

Ymmärrän "vastaanottavaisen" asennon kyllä sitten kun ruumiini saa esim. parantavaa energiaa, mutta ei se asento voi olla yksi ja ainoa oikea vai miten luulette, että ihminen, jolla on vammoja tai vammainen voi mennä sellaiseen asentoon?  idiot2
Kaikki asennot pitäisi sallia astraali-matkoille!  Wink

Lisäksi niitä shamaanimatkoja ohjattiin, eli se shamaani-ukko kertoili kunka pitää ensin mennä kaikenlaisten tunneleitten ja luolien läpi oman eläin-oppaan johdattamana (minulla oli kaksi hyvin isoa sutta, josta se shamaani-ukko repi pelihousunsa, että mistä minä keksin ottaa kaksi sutta ja kun en muutenkaan tehnyt niin kuin olisi pitänyt)
ja se oli mielestäni kauhean tylsää ja hidasta. (http://i2.tinypic.com/qzi1cy.gif)
Jäi aika laimeiksi matkoiksi, aivan kuin olisi tilannut opastetun aurinkomatkan Mallorcalle viideksi päiväksi, jossa on omaa aikaa 2 tuntia shoppailuun.  Cheesy 2funny

Mutta muut osallistujat olivat kovin tyytyväisiä, joten varmasti tuollainen sopii monille ikään kuin "tien avaajaksi" ensin, jos on vaikeuksia päästä alkuun, joten enpä lähtisi tuomitsemaankaan.  Smiley

Myös Yogassa käyn näillä matkoilla, mutta silloin siinä on enemmän mukana tuollaista kehon hoitoa, jolloin tavallaan olen kuin puoliksi maan päällä ja puoliksi "Mikä-mikä-maassa".  :Smiley

Mitenköhän muut Yogan harrastajat kokevat..?
(http://i2.tinypic.com/qzhdhu.gif)

Huh... Vieläköhän uskallan kirjoitella tänne vai joko olen menettänyt viimeisenkin katu-uskottavuuden täällä Astrossa...?  Cheesy  2funny :Smiley
Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i2.tinypic.com/qziucp.gif)
« Viimeksi muokattu: 08.03.2006 20:30:09 kirjoittanut Asterix » tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #18 : 10.03.2006 22:14:43 »

heippa asterix!
nyt taisin löytää sielunkumppanin tässä asiassa...
mulla on monesti samantyyppisiä tunteita/tilanteita joissa rentoudun ja lähden johonkin samettisen pehmeään paikkaan jossa olen keskipisteenä ja kaikki muu on ääretöntä...

Tuosta tulee jotenkin mieleen Jooga-sûtrassa mainittu samâdhin
ekâgratâ-pariNâma (yksihuippuisuus-transformaatio). En siitä
oman kokemuksen perusteella pysty sen enempää sanomaan.
tallennettu
pollux
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #19 : 11.03.2006 12:55:08 »

Kiitos Asterix jakamisesta. Kiva kun otit esiin tuon spontaanin siirtymisen. Itselleni se oli jonkinmoinen ongelmakin nuorena kun en osannut asiaa kenellekään selittää. Lapsesta asti raja on ollut avoin ja olen liikkunut ihan luontevasti täältä sinne kutsumaasi mikä-mikä maahan. Ja varsinkin iltaisin ulkoillessa menin "taakse" eli olin jossain siinä kehoni vieressä vaikka pystyinkin puhumaan muille. Se mitä olen järjestelmällisesti opetellut aikuisiälläni onkin ollut maaduttaminen. Tähän täällä olemiseen ja pysymiseen piti oikein panostaa. Hyvästä rajatiedon kirjallisuudesta olen saanut tietoa ja samalla varmuutta tähän maalliseen vaellukseen. Minulle se on nimenomaan ollut rajan tietoa ja tunnistamista. Eli joskus näinkin päin.
t.Castor :
tallennettu
minnamainio
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #20 : 11.03.2006 13:47:40 »

Hei Asterix,

Jos vaan voit, vilkaisepa jostain Paramahansa Yoganandan kirjaa Autobiography of a Yogi. Kuulin myös, että ko. kirja saattaa ilmestyä suomeksi lähitulevaisuudessa, mutta varmaa tietoa minulla ei asiasta ole.

Yogananda kirjoittaa tällaisista siirtymäkokemuksista erittäin viisaasti ja rakastavasti.

Mielestäni kokemuksissasi ei ole ollenkaan mitään kummallista. Voimia ja iloa jokaiseen päivääsi!!  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 11.03.2006 15:42:05 »

Kiitti kovasti vinkeistä! Te olette hurjan ihania ihmisiä! smitten
Tällä hetkellä luen kovastikin aiheesta.  Smiley

Jotenkin tuntuu, kun lukee tuosta kokemuksesta, että eihän tuohon kukaan pysty, etenkin, kun siellä on niitä harjoituksia ja visualisointeja ja jopa ruokavalioita, mutta käytännössä koko kokemus on varsin yksinkertainen, helppo ja niin luonnollinen, että ei sitä edes osannut suurimpaa osaa elämästäni pitää mitenkään erikoisena.  Smiley

Heheh... olen epäillyt vasta viimeiset 5 vuotta.  Wink

Iloa, valoa ja rakkautta sylikaupalla  smitten

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/AWAKENING.gif)
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 11.03.2006 17:43:01 »

asterix
koska tykkään huumoristasi ylen paljon esittäisin tylsän ja arkipäiväisen kysymyksen kaiken tuon lumoavan matkailun keskelle:
mitä muuta kuin  aurinko kaksosista löytyy?
astrologista selitystä rikkaalle päänupille etsii hän..
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 11.03.2006 21:00:51 »

asterix
koska tykkään huumoristasi ylen paljon esittäisin tylsän ja arkipäiväisen kysymyksen kaiken tuon lumoavan matkailun keskelle:
mitä muuta kuin  aurinko kaksosista löytyy?
astrologista selitystä rikkaalle päänupille etsii hän..

Hyvä kysymys...  (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/picknose.gif)
En tiedä itsekään, mitä päänupistani löytyy muuta kuin näkemäni tippuneet ruuvit, mutterit ja rattaat, jotka joskus olivat päässäni.. idiot2 2funny

Tässä syntymäkarttani tietoja.. En osaa tulkita, joten mielenkiinnolla odotan havaintoja viisaammilta, missä asennossa ruuvini ovat ja niiden oletetusta tippumis ajankohdasta.  2funny Cheesy

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/asterixsyntymkartta.jpg)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/catrun.gif)
Tekevä Planeetat, Aspektit, Vastaanottavat Planeetat ja Orbit;

Merkurius, sulkeutuva Kvinkunssi, Nousumerkki, 0:30'

Kuu, avautuva Neliö, Nousumerkki, 8:46'

Saturnus, sulkeutuva Kolmio, Nousumerkki, 6:13'

Venus, sulkeutuva Kolmio, Nousumerkki, 0:03'

Mars, Oppositio, Keskitaivas, 1:53'       

Neptunus, Sekstiili, Keskitaivas, 5:19'

Pluto, Yhtymä, Keskitaivas, 1:24'

Aurinko, Kolmio, Keskitaivas, 3:33'

Jupiter, avautuva Sekstiili, Kuu, 2:13'

Neptunus, sulkeutuva Sekstiili, Kuu, 3:48'

Pluto, sulkeutuva Kolmio, Kuu, 7:43'

Saturnus, avautuva Kvinkunssi, Kuu, 2:32'

Aurinko, avautuva Kolmio, Kuu, 5:34'

Mars, sulkeutuva Sekstiili, Aurinko, 1:39'

Neptunus, Oppositio, Aurinko, 1:45'

Pluto, avautuva Kolmio, Aurinko, 2:08'

Chiron, sulkeutuva Sekstiili, Merkurius, 2:52'Uranus, avautuva Kolmio,

Merkurius, 5:23'

Chiron, sulkeutuva Neliö, Venus, 3:26'

Jupiter, sulkeutuva Neliö, Venus, 6:29'

Saturnus, Yhtymä, Venus, 6:09'

Uranus, avautuva Neliö, Venus, 5:56'

Jupiter, Yhtymä, Mars, 9:27'

Neptunus, sulkeutuva Kolmio, Mars, 3:25'

Pluto, Oppositio, Mars, 0:29'

Chiron, Yhtymä, Jupiter, 9:55'

Neptunus, sulkeutuva Kolmio, Jupiter, 6:01'

Pluto, Oppositio, Jupiter, 9:56'

Saturnus, avautuva Neliö, Jupiter, 0:19'

Uranus, Oppositio, Chiron, 2:30'

Pluto, sulkeutuva Sekstiili, Neptunus, 3:54'
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/calvin.gif)

Aurinko   8°   43'   Kaksoset   7. huone

Kuu   14°   17'   Vesimies   2. huone

Merkurius   23°   33'   Kaksoset   7. huone

Venus   22°   59'   Rapu   8. huone

Mars   7°   3'   Oinas   4. huone

Jupiter   16°   30'   Oinas   4. huone

Saturnus   16°   50'   Rapu   8. huone

Uranus   28°   56'   Vaaka   10. huone

Neptunus   10°   28'   Jousimies   1. huone

Pluto   6°   34'   Vaaka   10. huone

Chiron   26°   26'   Oinas   4. huone

Ceres   10°   16'   Härkä   5. huone

Pallas   28°   54'   Kalat   3. huone

Juno   16°   6'   Kaksoset   7. huone

Vesta   22°   10'   Kalat   3. huone

Kuunsolmu   0°   40'   Jousimies   1. huone

Vertex   15°   1'   Rapu   8. huone
Huoneiden kärjet

Askendentti   23°   3'   Skorpioni

2. Huone   28°   5'   Jousimies

3. Huone   22°   25'   Vesimies

Keskiyö   5°   9'   Oinas

5. Huone   28°   58'   Oinas

6. Huone   13°   50'   Härkä

Deskendentti   23°   3'   Härkä

8. Huone   28°   5'   Kaksoset

9. Huone   22°   25'   Leijona

Keskitaivas   5°   9'   Vaaka

11. Huone   28°   58'   Vaaka

12. Huone   13°   50'   Skorpioni

Ota tuosta nyt selvää.... Joku viisaampi kuin minä...(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/picknose.gif)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/freak20out20calvin.gif)

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/angelsmil2.gif)
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #24 : 11.03.2006 22:46:31 »

Joogan harrastajana nään tuon rentoutumisen syvimpänä asteena, jonka voi saada jooga harjoituksessa löydettyä asanasta (harjoitus asento.. miksi sitä nyt suomeksi kutsutaan.. liike?)  täydellisen pisteen, jossa keho rentoutuu. Sinulla tälläinen asento voi näköjään löytyä helpostikin. Tämä voi kuulostaa mielestäsi aivan järkyttävältä sepitykseltä, mutta se minulle tuli kuvailustasi ensiksi mieleen  Cheesy.

Jooga opettajani kutsuu tuollaisia tähtihetkiksi.
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #25 : 11.03.2006 23:18:05 »

asterix
kiitos
löytyihän sieltä,hyppäs oikein silmille,kultainen kolmio, pluto , kuu, ja  aurinko tarkoittaen että muutat kullaksi kaiken mihin vain kosketkin,kunhan vain muistat koskea
planeetta konjuktiossa  keskitaivas:lle on aina merkittävä,sinulla pluto tekee ansiokasta työtä sekä kuun että auringon kanssa

toinen paljon merkittävämpi ja HARVINAINEN ,löydettävissä ani harvoilta kartoilta,kateuttakin herättävä,MYSTINEN SUORAKAIDE kattaen planeetat
 keskitaivas pluto , neptunus , mars  ja  aurinko
alkemiallinen salaisuus,jonka vain sinä voit paljastaa
kaikki edellytykset tehdä historiaa ovat olemassa
onneksi olkoon ja muistakin käyttää lahjaasi!!!!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #26 : 12.03.2006 13:40:00 »

asterix
kiitos
löytyihän sieltä,hyppäs oikein silmille,kultainen kolmio, pluto , kuu, ja  aurinko tarkoittaen että muutat kullaksi kaiken mihin vain kosketkin,kunhan vain muistat koskea
planeetta konjuktiossa  keskitaivas:lle on aina merkittävä,sinulla pluto tekee ansiokasta työtä sekä kuun että auringon kanssa

toinen paljon merkittävämpi ja HARVINAINEN ,löydettävissä ani harvoilta kartoilta,kateuttakin herättävä,MYSTINEN SUORAKAIDE kattaen planeetat
 keskitaivas pluto , neptunus , mars  ja  aurinko
alkemiallinen salaisuus,jonka vain sinä voit paljastaa
kaikki edellytykset tehdä historiaa ovat olemassa
onneksi olkoon ja muistakin käyttää lahjaasi!!!!

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/shokki.gif)
Mitä ihmettä...?  Shocked
Kuvittele Nikki, että kuulen tuon vasta ensimmäistä kertaa.
Olen ollut parilla astrologilla, eikä ne ole sanoneet mitään tuosta koskaan!  Shocked
Itse asiassa, eivät sanoneet paljon mitään muutakaan, vaan ovat vaienneet ja olen kuvitellut, että kartallani on jotakin niin kamalan pahaa, etteivät he henno kertoa mitään siitä.  idiot2

Mikä tuo mystinen suorakaide tarkoittaa?

Kultaisen kolmion jotenkin tajuan, että ainakin miehissä muutan pa*kan kullaksi. Wink
Esimerkkinä vain, että minulla on muutamia mies-ystävä-ystäviä, jotka pyytävät minut kanssaan ulos vain iskeäkseen naisia, koska kaikki kauniit naiset ovat kiinnostuneita heistä kun olen heidän seurassaan. Cheesy Grin
Heheheh.... Cheesy

Kiitti tulkinnastasi... jotenkin taas sain enemmän tietoa parissa lauseessa kuin yhdeltäkään astrologi-astrologilta.. idiot2
Tosin en ole kyllä vielä käyttänyt Seppo Tanhuan palveluita koskaan.

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/FernieAngelblowingakiss.gif)
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #27 : 12.03.2006 17:08:08 »

asterix
jotta en suotta kunniaa ota itselleni,bongasin vain nuo kuviot kartaltasi ja TULKINNAT niiden merkityksestä ovat TANHUAN monisteista,
nummela tosin kirjoittaa kirjassaan myös harvinaisuudesta mutta koska nämä astrologit ovat niin erilaisia olemukseltaan,he myös painottavat eri asioita,
ihan niinkuin manninen ja nikulakin
suosittelisin tanhuan tulkinnan hankkimista,itse olen ollut parilla hänen kurssillaan ja  hänen humoristinen ote asioihin höystettynä herkkyydellä jättää jotain tietoa päänuppiinkin
muistaakseni tanhuan kuu on vielä kaksosissa (ei kai se ole salaisuus...) joten sun aurinkohan antaa sille valonsa suoraan,luulisin että yhteisymmärrys pelaa.
huumorintaju samanlaista nopeaa hetkessä kiinni ja eikun seuraavaan sarjakuvaan
tuohon sun kuvioon palaan myöhemmin jos haluat..
nyt odottelen tytärtä viikon reissulta vähän kuin ceres persefonea alisen maailmasta...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 12.03.2006 18:17:22 »

asterix
jotta en suotta kunniaa ota itselleni,bongasin vain nuo kuviot kartaltasi ja TULKINNAT niiden merkityksestä ovat TANHUAN monisteista,
nummela tosin kirjoittaa kirjassaan myös harvinaisuudesta mutta koska nämä astrologit ovat niin erilaisia olemukseltaan,he myös painottavat eri asioita,
ihan niinkuin manninen ja nikulakin
suosittelisin tanhuan tulkinnan hankkimista,itse olen ollut parilla hänen kurssillaan ja  hänen humoristinen ote asioihin höystettynä herkkyydellä jättää jotain tietoa päänuppiinkin
muistaakseni tanhuan kuu on vielä kaksosissa (ei kai se ole salaisuus...) joten sun aurinkohan antaa sille valonsa suoraan,luulisin että yhteisymmärrys pelaa.
huumorintaju samanlaista nopeaa hetkessä kiinni ja eikun seuraavaan sarjakuvaan
tuohon sun kuvioon palaan myöhemmin jos haluat..
nyt odottelen tytärtä viikon reissulta vähän kuin ceres persefonea alisen maailmasta...

Kiitos silti kovasti sanoistasi!  smitten Joskus vain parikin sanaa merkitsee koko elämää.  Wink

Täytyypä kokeilla tuota Tanhuaa.. jos se on hyvänäköinen esim. yhtä hotti ja komea kuin Ritari Ässä...

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hasselhoffonpole3mu.gif)

...niin joku muukin kuin aurinkoni voi antaa ihanaa valoaan...  :Smiley  coolsmiley
Hehehhe.... 2funny Cheesy

Kaksosena ja nousevana Scorpionina  :Smiley kumma kyllä pitää aina olla ajattelemassa tuhmia... (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/conscious-seesaw.gif)

Niin... Olisihan tuo mielenkiintoista kuulla sinun (ja muidenkin) havaintoja kartastani, mutta en millään kehtaa vaivata.. Jos haluat ja sinulla on joskus aikaa ja energiaa siihen, niin mikä ettei.  Smiley

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/angelsmil2.gif)
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: