Innostuin minäkin tutkailemaan. Aikamoista sotkua... Onko siis niin, että tutkaillaan näiden dwadien sijoittumista sekä suhteessa toisiinsa sekä radix-karttaan?
Jostain syystä dwadit tuntuivat vain vahvistavan niitä tunnelmia, joita radix-karttani on minussa viime aikoina herättänyt. Olen keskittynyt ykköshuoneen
-stelliumiin niin, että muut kartan tekijät ovat jääneet ihan taka-alalle.
Sikälis kun laskin oikein, dwad-aurinkoni siirtyi (radix 0
o42'
) oikein n.8
o :aan. Hassua sinänsä, sillä näin se tekee radix -Plutolleni ja -Marsilleni entistä tiukempaa yhtymää. Dwad-Plutoni taas siirtyi yhtymään radix-IC:n kanssa.
Aurinko-vaaka olen siis sisäisestikin. Viimeaikoina tuntemaani ristiriitaisuuden tunnetta (rauha & rakkaus vs. muutosvoima & rähinä...) eikun lisää se, että dwad-kartassa tuli-elementti on selkeästi korostunut, kun radix-kartallani tulesta nauttivat vain sellaiset hitaat veijarit kuin
,
ja
.
Olen aina pistänyt "aavistuksen verran" aggressiivisen luonteenlaatuni syynä ykköshuoneen ydinpommia, mutta ehkä nämä dwadit sitten avaavat joitain itsetuntemuksen salattuja ovia...
Minusta myös leivottiin sisäinen nousu-härkä, joka on ihan lohdullista, koska olenkin aina ihmetellyt miksi kaikki läheiseni edustavat tätä merkkiä, mutta omassa kartassani ei näy siitä merkkiäkään. DC skorpparissa kai taas voisi valoittaa tätä voimakasta kiinnostustani pluto-energioihin. Ehkä. emmätiiä.
Kuka muuten osaisi selittää sen, mitä tarkoittaa kun dwad-kartan MC-IC -akseli heitti melkein täyden kuperkeikan radix-kartan MC-IC -akseliin nähden? Siis dwad-MC
radix IC ja tietty myös toisinpäin. Ilmankos tämä työ - koti -akseli tuntuu nin stressaavalta!
Radix:issa vielä Onnenpiste
laskusolmu
MC, että onko ihme, ettei tiedä miten elantonsa ansaitsisi niin, että voi olla kotonaan mahdollisimman paljon...
Tietysti voi myös olla, että laskin ihan poskelleen...