Kirjoittanut: AthaMaarit
Minulla toimii ainakin. Kokeilepa uudestaan!
Auttajat lyötyvät sivun vasemmalla puolella olevista linkeistä.
Heräsi minunkin kiinnostus ja kappas vain täältä löytyy lukuisa ja monipuolisen runsas joukko "vaikka mitä" ihan niitä samoja joita itsekin olen innoissani tarjoillut foorumin sivuilla - kun ne ensin olen löytänyt "ihan sattumalta" vaikkapa googlen kautta... ihan tässä pokset punehtuu," että on näitä ilmoja pidellyt" eli enpä vain ole "huomannut", vaikka päivät pitkät ja yötkin joskus täällä "tanhuvilla" tulee seikkailtua...nooh
tässä E-kirjaimen kohdalta klikattuna https://www.astro.fi/index.php?p=7&up=1&ao=E&k_id=26Kirjoittamalla yläpuolella olevaan kenttään paikkakunta, saat näkyviin kaikki paikkakunnan auttajat.
Kirjoittamalla hoitomuodon, saat näkyviin kaikki alan hoitajat suomessa.
Kirjoittamalla hoitajan / terapeutin nimen saat selville hänen yhteystietonsa.
Kategoriat
EFT Emotional Freedom Technique
Ekokampaamot
Eläinhomeopatia
Eläinrefleksologia
Elämäntaidon valmennus / Soul Coaching
EMDR-terapia
Energiahoitajat
Energiamaalausta/Auramaalausta
Energiaopastus
Energisoiva tehohieronta
Enkeliterapia
Kirjoittanut: AthaMaarit
« Vastaus #2 : 09.03.2006 10:05:20 »
Useat ennustajat ja selvännäkijät pyytävät palveluksistaan maksun, koska heille kyseessä on ammatti, siinä missä mikä muukin ammatti tahansa. Palveluista tuleekin mielestäni maksaa palvelun tarjoajalle, aika harva tekee mitään ammattityötään ilmaiseksi
Huijareitakin toki näissä piireissä liikkuu, se on ihan saletti juttu, mutta uskon kuitenkin ettei Astron listalle kerätä mitään huuhaa-hihhuleiden yhteystietoja.
Jos jostain syystä kuitenkin käy niin valitettavasti, että joku Astron Auttajalistassa palvelujaan tarjoava osoittautuu epäluotettavaksi tai muuten hämäräksi tyypiksi (jota tosin epäilen), kannattaa ottaa yhteyttä sivuston ylläpitoon ja mainita asiasta.
Samoin jos tiedätte joitakin hyväksi kokemianne auttajia (ihan minkä alan tahansa, kunhan kyseessä on joku Astron Auttajalistalle sovelias) joita ei Astron listassa mainita, voitte ilmoittaa niistä ääneen vaikka tällä forumilla
Elikkäs ovat nämä AUTTAJALISTAN auttajat maksullisia!
Ainakin näin minä asian ymmärtäisin.
joten ISO JA SYDÄMELLINEN ja lämmin kiitos kaikille jotka antavat apunsa ja kykynsä ja aikaansa meille Astrolaisille täällä foorumin sivuilla ihan ilmaiseksi -
" enkeleitä on heitä"