Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä sinussa on noitaa?  (Luettu 89740 kertaa)
0 jäsentä ja 18 vierasta katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« : 08.03.2006 16:10:38 »

Hips heijaa!

Näin naisten päivänä voitaisiin tutkiskella itseämme 'vanhan viisaan noidan' näkökulmasta. Oletko törmännyt rooliin 'noita' ja miten? Koitko sen positiivisena vai negatiivisena. Miksi sinua kutsutaan noidaksi?

Huom! En halua miehiä sulkea tämän aiheen ulkopuolelle, heillä on varmaan omat näkemyksensä noidista. Oletteko tavanneet tällaisia 'noitia' ja mikä tekee naisesta 'noidan'. Toisaalta noita on varmaan myös ihmisen feminiinisiä energioita.

Itseeni noitana olen törmännyt useinkin. Kerran poikani katsoi minua pitkään, kun taas sain hänet kiinni kiertelemisestä. 'Äiti, sinä olet noita'. Hän tarkoitti sen kuitenkin positiivisessa mielessä, sillä usein hän huokaisee helpotuksesta kun soitan ja kysyn 'et kai vain ole rahan tarpeessa, kun tuli sellainen olo'.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #1 : 08.03.2006 17:55:40 »

Näin naisten päivänä voitaisiin tutkiskella itseämme 'vanhan viisaan noidan' näkökulmasta. Oletko törmännyt rooliin 'noita' ja miten? Koitko sen positiivisena vai negatiivisena. Miksi sinua kutsutaan noidaksi?

Hei "Ystäväin"

(http://www.tkukoulu.fi/tiimalasi/kuvat/asukkaat/noita.jpg)
http://www.tkukoulu.fi/tiimalasi/noita.html

Milla Magilla ilmoittautuu.

Lapset ihmettelevät,
kun kerron heille asioita,
joita heidän pitäisi tehdä,
koska sain sellaisen viestin
uneni tai sisäisen ääneni kautta.

Esim. Ilmoitan missä on vapaa työpaikka
         Mikä ammatti sopisi hyvin
         Kun lähden tyttäreni kanssa jotakin ostamaan,   
         löydämme aina parhaat tarjoukset ymv.
         Osumme oikeaan aikaan oikeaan paikkaan jne.

Sit tietty noi telepaattiset yhteydet
ajatuksen voimalla.
- saan kaverit soittamaan mulle jne.

Poppanaiseksikin on minua nimitetty leikkimielisesti.

Itse olen sanonut, että noidat poltetaan roviolla.
- haluan siis polttohautauksen

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 08.03.2006 18:17:18 »

Ensimmäisen kerran minut julistettiin noidaksi muistaakseni vuonna 2001, kun eräs mies tarjoutui tekemään minulle Tarot-pöydän. Olin innoissani, koska tämä oli ensimmäinen kosketukseni ko. kortteihin.

Kolmesta kortista yksi oli Ylipapitar, ja pitkälle tämän takia minut julistettiin noidaksi. Mies ei ollut varma, edustanko mustaa vai valkeaa magiaa, mutta muistan sanoneeni hänelle, että olen puoleni valinnut jo aikoja sitten.

Erikoista tässä tapauksessa on se, että tämä mies tappoi myöhemmin itsensä ja törmäsin tapauksen johdosta ensimmäistä kertaa myös kummitteluun. Siitä onkin riittänyt juttua kaikkien niiden kanssa, joita asia on koskettanut.

Tiedän olleeni noita/oraakkeli ainakin yhdessä aikaisemmassa elämässä. Luultavasti olen harrastanut näitä henkimaailman juttuja tavalla tai toisella myös muissa elämissä. Kehityskaari on se, että mitä enemmän oppii luottamaan vaistoihinsa ja intuitioonsa, niin sitä herkemmäksi se tulee ja elämään alkaa kasaantua "yliluonnollisia" asioita. Tosin ne ovat itselle luonnollisia, mutta muut saattavat ihmetellä...
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Heli
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 08.03.2006 20:41:26 »

Lähinnä erilaisia aavistuksia asioista saa lähelläni olevat ihmiset luulemaan, että olisin jotenkin erikoinen.. kaikillahan näitä  aavistuksia on, mutta eivät valitettavasti osaa yhdistää niitä sellaisiksi tai toimia niiden mukaan Cheesy

Olen lapsesta asti ollut "erikoinen"

kaikki täällä olevat varmasti tietävät tunteen ?? uglystupid2
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #4 : 08.03.2006 20:49:27 »

Minulla on telepaatiinen yhteys äitiini (jolla on myös muihin ystäviinsä) ja poikaystävääni.

Kerran näin näyssä käden, juuri hetkeä ennen, kuin poikaystävääni puraisi koira. Onneksi haava ei ollut suuri  angel.

Eipä minusta vielä ainakaan muuta erikoista löydy.  :Smiley
Pienenä leikin paljon noitaa ja minulla on useita resepti ja loitsu kirjoja ala-aste ajoilta.
Rakastan yhä noitamaisia vaatteita.

HYVÄÄ NAISTENPÄIVÄÄÄ KAIKILLE!!!
tallennettu
sHaumbra
Satunnainen astroilija
*

"Let Me Feel Ya!"

Profiili WWW
« Vastaus #5 : 08.03.2006 21:16:50 »

Minä näin tässä muutama kuukausi sitten "näyn", jossa olin keskiajalla(minua on aina ahdistanut kyseinen aikakausi).
Minä olin ritari, ja olin rakastunut erääseen nuoreen naiseen, joka harrasti noituutta.
Kuten arvata saattaa, hän joutui noitavainon uhriksi, ja minulla ei ollut rohkeutta pitää hänen puoliaan. Embarrassed
Elin koko loppuelämäni erakkona, ja opiskelin salaa salatieteitä  Wink.
Pyhitin elämäni ymmärtääkseni rakkaimpani elämäntapaa, mutta mikään ei koskaan poistanut ikävää ja syyllisyydentunnetta.

Ja mikä ironisinta, tiedän kuka hän on tässä elämässä, ja nyt hän kummastelee minun kiinnostustani rajatieteisiin..  :Smiley
..mutta on hän myös jollain tavalla ylpeä minusta, ja kiinnostunut minusta sellaisena kuin olen.  smitten
tallennettu

nv-wa-do-hi-ya-da
!!!   !!!   !!!
enkelitär
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #6 : 08.03.2006 21:41:57 »

(minua on aina ahdistanut kyseinen aikakausi).

Ilmaskos kun se oli sellaista suvaitsemattomuuden ja taantuman aikaa Sad. Kaikin puolin, niin taiteen, tieteen ja muidenkin asioiden suhteen.

Onnea vaan tälle ritarille ja nuorelle naiselle tänä päivänä tosia elämässä Wink.
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 08.03.2006 22:16:52 »

Onko taikuri noita??

En sanoisi itseäni noidaksi koska sitten meitä olisi todella paljon.
Mutta elämän taikuri kyllä, mulla on semmoinen omituinen kyky saada ihmiset uskomaan omaan elämään. Noidaksi on myös kyllä kutsuttu mutta sitä en kyllä alleviivaa.

Näen unia kyllä, aistin asioita kyllä ja saan viestejä kyllä mutta uskon että niin monella ihmisellä varmasti on kunhan antaisivat itselleen luvan siihen.

Itse olin aikaisemmin hyvin skeptinen koska järki ei yksinkertaisesti halunnut hyväksyä niin omituisia asioita mutta sitten minulle vaan tehtiin semmoisia tilanteita että oli pakko hyväksyä. Olen joskus jopa kokeillut tahdonvoimaani ja huomasin että sehän on aivan mieletön kun saa toisia ihmisiä tekemään just niin miten itse haluaa. Käytin sitä silloin omaan tarkoitukseen ja pelästyin sitä asiaa niin paljon että en ole antannut itselleni luvan kokeilla sitä uudestaan.

Mutta uskon vahvasti että meidän joukossa on monet ihmiset kenellä on erityis lahjoja ja varmasti joukossa on monet noidat.

Minä olen se

Taikuri   crazy2
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #8 : 09.03.2006 00:09:49 »

Mulle moni kaveri on sanonut, että olen noita positiivisessa merkityksessä smitten vaistoan ihmisistä tiettyjä asioita ja moni ei keskustelussa katso suoraan silmiini, jotkut on sanoneet, että vierellä seisoessa tulee niille sellainen nöyrä olo ja nolostuuvat, koska vaistoovat että näen läpi :Smiley monesti aavistan liiankin herkästi tunteita erilaisissa tilanteissa ja aikoinaan kun tuli vahva intuutio, että piti jollekin sanoa jotain ja tiettyhän sitä tuli sanottua, niin arvatkaapas jouduinko selittelee Mistäs sä tiedät? Shocked
Onneks olen oppinut pitämään suuni kiinni sen taidon kohdalla smitten kun ei monikaan ole valmis kuulemaan ko. juttuja noin vaan Wink Mutta kun tulee ongelmia, niin herkästi ottavat yhteyttä, joka tietysti on ihanaa, jos vaan saa olla ns. poppanainen angel
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 09.03.2006 06:32:43 »

Wink Tiiä sit olenko olleskaan niin noitamanen kyvyiltäni kuin luonteeltani. Vaistoan fiilikset ja ilmapiirin todella hyvin,tunnen sen astuessanin huoneeseen tms. Olen aika ajoin herännyt tai tiennyt muuten että ai toi soittaa ja samassa puhelin soi,mutta tätä on sattunut ja sattuu vain yhden ihmisen kohdalla.
Mutta muuten olen aika noita riekun ja kätkätän  2funny
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #10 : 09.03.2006 13:35:37 »

Minä näin tässä muutama kuukausi sitten "näyn", jossa olin keskiajalla(minua on aina ahdistanut kyseinen aikakausi).
Minä olin ritari, ja olin rakastunut erääseen nuoreen naiseen, joka harrasti noituutta.
Kuten arvata saattaa, hän joutui noitavainon uhriksi, ja minulla ei ollut rohkeutta pitää hänen puoliaan. Embarrassed
Elin koko loppuelämäni erakkona, ja opiskelin salaa salatieteitä  Wink.
Pyhitin elämäni ymmärtääkseni rakkaimpani elämäntapaa, mutta mikään ei koskaan poistanut ikävää ja syyllisyydentunnetta.

Ja mikä ironisinta, tiedän kuka hän on tässä elämässä, ja nyt hän kummastelee minun kiinnostustani rajatieteisiin..  :Smiley
..mutta on hän myös jollain tavalla ylpeä minusta, ja kiinnostunut minusta sellaisena kuin olen.  smitten

Wau! Olkoon sitten mitä tahansa nämä visiot, niin ole kokenut saman erään ystäväni kanssa, näyn jossa itse olin mies ja sattumien kautta petin häntä, villinä merimiehenä. Totta vai ei, niin jotenkin sallin hänen vihoittelun kohtaani, ikään kuin karmaa purettaisiin, vaikka on meillä välillä mahdottaman hauskaakin ja hyviä retkiä yhdessä tehty.

Mutta sinun kertomuksestasi tulee mieleen tuo kuuluisa kirja: Ruusun nimi, en löytänyt hyllyltä, poika vienyt, mutta siitä on tehty aika hyvä elokuvakin. Siitä voisit löytää itseäsi.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #11 : 09.03.2006 13:42:36 »

Onko taikuri noita??

..mulla on semmoinen omituinen kyky saada ihmiset uskomaan omaan elämään. Noidaksi on myös kyllä kutsuttu mutta sitä en kyllä alleviivaa.

Tuossa juuri näen sitä 'viisasta'. Eihän meidän kaikkien tarvitse yrteillä pelata, se on fyysistä, mutta hengen 'yrtit' sanat, jotka auttavat ihmistä uskomaan itseensä ja yleensä ihmisyyteen, on sitä, mitä nykyään tarvitaan enemmän.
Hienoa, että luotat itseesi, taikuri-noita.!  knuppel2

Kunhan ei vain ylitetä rajoja ja tulla itseriittoiseksi. Vaikka uskonkin, että jos näin käy, mikä on hyvin inhimillistä, niin meiltä otetaan lahjat pois. Mikä sekin on ihan turvallista.  angel
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #12 : 09.03.2006 13:44:42 »

Mulle moni kaveri on sanonut, että olen noita positiivisessa merkityksessä smitten vaistoan ihmisistä tiettyjä asioita ja moni ei keskustelussa katso suoraan silmiini, jotkut on sanoneet, että vierellä seisoessa tulee niille sellainen nöyrä olo ja nolostuuvat, koska vaistoovat että näen läpi :Smiley monesti aavistan liiankin herkästi tunteita erilaisissa tilanteissa ja aikoinaan kun tuli vahva intuutio, että piti jollekin sanoa jotain ja tiettyhän sitä tuli sanottua, niin arvatkaapas jouduinko selittelee Mistäs sä tiedät? Shocked
Onneks olen oppinut pitämään suuni kiinni sen taidon kohdalla smitten kun ei monikaan ole valmis kuulemaan ko. juttuja noin vaan Wink Mutta kun tulee ongelmia, niin herkästi ottavat yhteyttä, joka tietysti on ihanaa, jos vaan saa olla ns. poppanainen angel

Voi että on tuttua! Minulla on vain niin suuri suu, että törmään jonkinlaiseen 'hyökkäykseeni' välillä ja saan neniini niin että maa joskus tuntuu romahtavan jalkojen alta. Kun oppis, kun oppis....
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #13 : 09.03.2006 13:47:54 »

Voi jukra, kevät tulossa! Ollaan niinkuin tuo noita-Remppa, riekkuja ja käkättäjä. Voi että halauaisin tehdäkin jotakin hullua, että sais käkättää!!!!!

2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny

Elämänilolla on hyvä idea! Polttohautaus! Minäkin haluan joskus sellaisen. Ja että sitten ei mitään hautaamisia, vaan tuhkat siroteltas sinne tontun kotometsän konnuille sammalikkoon!  Cheesy Cheesy
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #14 : 09.03.2006 14:11:06 »

(http://www.ursa.fi/sirius/kuvat/viikon/0244noita_JK.jpg)
"siipiirdium lentiusa"
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: