Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä sinussa on noitaa?  (Luettu 89784 kertaa)
0 jäsentä ja 41 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 09.03.2006 22:33:46 »

Hmmm... Jotkut ihmiset ovat sanoneet, että olen pelottava kun pystyn saamaan "välähdyksiä" ko. tyypin menneisyydestä ja/tai tulevasta ja lukemaan kämmenten viivoja ja touhuan noiden Universaalien asioiden, kuten Enkelien kanssa.  idiot2
En kyllä laskisi itseäni pelottavaksi, lähinnä harmittomaksi hörhöksi.  Cheesy smitten
Mutta ihmiset, jotka eivät ole tälläisten henkisten asioiden kanssa paljon tekemisissä pelkäväät usein niitä.

Iloa, valoa ja rakkautta (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/angelsmil2.gif)
Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/Animation31.gif)
« Viimeksi muokattu: 09.03.2006 23:38:54 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 09.03.2006 22:39:26 »

Kohta paasiainen lahestyy ja noidat lentelevat luudillaan.
Minusta he ovat ihania, salaperaisia olentoja, sellaisia sympiksia.
Diamond
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #17 : 09.03.2006 22:58:27 »

Ihania! Tämä oli lähinnä minun näköinen, kun vaihdan tonttuvaatteet pois.

Olen muuten nähnyt unen jossa lensin luudalla. Minulle joku opetti, miten se tapahtuu. Ja ihme ja kumma. Niin sitä sitten lennettiin.  2funny

Mutta kun heräsin, en enää muistanut mikä se niksi oli.  idiot2

(http://images.google.fi/images?q=tbn:pfts8bRW4MGenM:www.viherlaakso.com/images/layout_noita.jpg)
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 09.03.2006 23:09:46 »

Metsätonttu jos muistat niksin miten lentää luudalla kerro ihmeessä.

Niin tehdään oikeen treffit kalliolla, siellä nuotio ja kaffe kupponen se olisi niin mukavaa  Cheesy

Olisi tosi hauskaa osata ja varsinkin nyt näin pääsiäisenä  Cheesy

En tiedä käsititkö viestin väärin tuossa aikaisemmin mutta ei ollut tarkoitus kuullostaa niin itsevarmalta kun miltä se sitten tuli kun itsekin luin sen,  idiot2 joskus mä vaan kirjoitan ja ajatus tulee sitten jälki junassa jos tulee.

ps. se on muuten totta lahjoja karsitaan jos niitä käyttää väärin tai niitä käännetään sua vastaan.

Lento treffejä odotellen

Taikuri   crazy2
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #19 : 09.03.2006 23:28:01 »

Metsätonttu jos muistat niksin miten lentää luudalla kerro ihmeessä.

Niin tehdään oikeen treffit kalliolla, siellä nuotio ja kaffe kupponen se olisi niin mukavaa  Cheesy

Olisi tosi hauskaa osata ja varsinkin nyt näin pääsiäisenä  Cheesy

En tiedä käsititkö viestin väärin tuossa aikaisemmin mutta ei ollut tarkoitus kuullostaa niin itsevarmalta kun miltä se sitten tuli kun itsekin luin sen,  idiot2 joskus mä vaan kirjoitan ja ajatus tulee sitten jälki junassa jos tulee.

ps. se on muuten totta lahjoja karsitaan jos niitä käyttää väärin tai niitä käännetään sua vastaan.

Lento treffejä odotellen

Taikuri   crazy2

Voi Taikuri-noita-ystävä-hyvä! Arvaa kenen ajatus se jälkijunaan jää!  idiot2
Ittelleni minä usein puhun, olen väliin niin inhoittavan 'oikeassa'.

Mutta joo, pitää nähdä uusi uni. Se oli silloin niin elävä, että piti ottaa luuta tuohon haarojen väliin ja miettiä.  Grin

Mutta kyllä olis mukava Suomenkin noitien kokoontua joskus juttelemaan ja nauraa räkättämään (tulee mieleen Noita Nokinenä ja Kyöpelinvuori) ja juoda nokipannukahvit. Kuu mollottas ja kissat mouruaisi. Eikös meillä noidilla olekin kaikilla kissat! Ihana kuvitelma!  Cheesy
tallennettu
remppa11
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 10.03.2006 06:47:44 »

Lentää luudalla..jees Cheesy Cheesy siinä ois kyllä jotaa hienoa.ei liiemmin tarttis pelkää liukkaita kelejä....hmm...millainenkohan on sitten se lentoluvan koe? Mulla kun ei oo kissaa siihen varrelle istumaan.ja en ees omista kahvipannua joka pysyy siinä päässä mukavasti.mutta voin laittaa papukaijamme varrellee kissan sijaa,,,tosin siinä on riski et nyt lenssun aikaa joku vika pää voisi ampua ne alas  :knuppel2:ja samllla kyydillä atkuuvarkilla mää kanssa putoisin Sad
Mutta selvästi kevättää tulossa ja noidilla alkaa bailut silloin...ihan luvallinen pääsiäinen ja ihmiset saa keväällä anteeksi riekunnat helpommin kun muulloin ,joten eiköhän laiteta jalalla koriasti ja iloitaan ees hetki koko jengi smitten pian taa talvi uusiksi kuiteskin  2funny
tallennettu

Elämässä on oltava suolaa ja sokeria ei se muutes pelaa!

Nouseva vaaka,aurinko kasosissa,kuu härässä,merkurius härässä.venus ravussa.mars härässä
Pallaskissa
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #21 : 10.03.2006 08:36:42 »

Hah, jos kaikilla noidilla on kissat, eikö sitten joka kissalla ole oma noita?  Grin

Noitaa minussa on tainnut aina olla enemmän kuin hiven. Nuorena naisena olin jopa pelottava  :Smiley "Noita" on enemmänkin sellainen ystävällinen ja kunnioittava määre, jonka ystävät minuun nykyään liittävät. Kai se on se intuitio ja ne muutamat ennaltatietämiset, jotka ovat tuon "arvonimen" tuoneet!?

Ihanaa, pääsiäiseksi opetellaan tuo luudalla lento oikein isolla porukalla!
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
aurinkoinen
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 10.03.2006 09:47:21 »

No en tiedä sanoisinko itseäni noidaksi, mutta aistin kyllä tiettyjä asioita vaistonvaraisesti aika paljon. Myös uneni kertovat yleensä paljon tulevasta. Tosin olen miettinyt johtuisiko tämä enemmänkin alitajuisesta tietoisuudesta sellaisissa asioissa, mitä ei vielä valvetietoisudessa pysty näkemään/hyväksymään. Jonkinlaisia telepaattisia kykyjä minulla on myös ja olen myös muutaman kerran törmännyt henkimaailmaan. Yleensä näitä omituisia sattumuksia tapahtuu, kun olen ahdistunut tai muuten henkisesti "herkällä" päällä. Niin tai näin toivotan hauskaa päivää kaikille noidille ja noidattomille..  Smiley
tallennettu

Hymy sulattaa kivettyneenkin sydämen
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #23 : 10.03.2006 19:38:23 »

Hei Ystäväin

Olenko "noita" vai onnekas
- koen aina olevani oikeaan aikaan oikeassa paikassa -

Poikani puhui viikko sitten,
että haluaa muuttaa omaan kotiin.
Niinpä sitten kaupungilla tapasin ystävättäreni,
jolle kerroin, että etsin pojalleni
edullista yksiötä keskustasta.
- no kuinkas ollakkaan,  Shocked
  hänellä oli vuokralla 36,5 m2:n kaksio. 
  - kävimme juuri katsomassa asuntoa ja se oli ihana
    - vuokrakin on kohtuullinen 340,00 euroa + vesimaksu
  - sopimuksen allekirjoitus vain jäi tekemättä
- poikani selvittää vielä mahdolliset tukiasiat,
  kun on kevään vielä koulussa
  ja heinäkuussa lähtee inttiin

Samalla tavalla kävi 1 1/2 v sitten,
kun tyttäreni halusi muuttaa omaan kotiin.
- ystävätärkin oli sama
  Shocked

smitten  Elämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ozzette
Vieras
« Vastaus #24 : 10.03.2006 20:21:56 »

Ehkä hiukkasen ulkonäköni ja se, että omistin pikimustan kissan... Eikös ne "noitiin" yleensä liitetä.  Cheesy
Myös intuitioni ja kaikki elämässäni sattuneet "outoudet" myöskin tuolta "synkemmältäkin puolelta".
"Tuo tumma nainen kohtaloni taikoi eteen mun. Hän maljaan mustaan juoman teki noidutun..."  2funny Niin ja nimimerkkini...
tallennettu
Marion
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #25 : 10.03.2006 20:25:34 »

Taidan olla myös noita-akka.
Vuosi sitten mieheni vaitoi työnantajaa, meni kilpailijalle töihin. Minä en hyväksynyt minkä takia mieheni pitää lähteä hyvästä työpaikasta uuteen paikkaan ja jossa ei ole vuotta pitempää. En tiedä miksi minulle tuli sellainen tunne, ettei hän ole pitkään uuden työnantajalla. Minun oli vain pakko olla vastaan hänen uutta työtään. Mieheni ihmetteli mitenkä, niin hän olisi vain vuoden työssään. Hän ei halunnut kuunnella minua.
Tämän vuoden helmikuussa mieheni sai tietää, että yritys on myydään toiselle yritykselle. Mutta työt eivät vaihtuneet ja työpaikka säilyi.  
Mieheni on vaikea uskoa välillä, miten voin tietää etukäteen asioista, joita ei ole vielä tapahtunut. Nyt hänen on tullut toisiin ajatuksiin ja myöntää että minun aavistelleen tulevaa.

OLEN NOITA-AKKA, JOKA EI KEITÄ TAIKASOPPAA.  2funny  2funny

smitten  smitten  smitten  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #26 : 10.03.2006 20:56:42 »

Ehkä hiukkasen ulkonäköni ja se, että omistin pikimustan kissan... Eikös ne "noitiin" yleensä liitetä.  Cheesy
Myös intuitioni ja kaikki elämässäni sattuneet "outoudet" myöskin tuolta "synkemmältäkin puolelta".
"Tuo tumma nainen kohtaloni taikoi eteen mun. Hän maljaan mustaan juoman teki noidutun..."  2funny Niin ja nimimerkkini...

Muuten, tuo kappale on minusta tosi hieno, Lea Laven laulaa, eikö? Siinä on mystinen sävel ja tempo.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #27 : 10.03.2006 21:10:01 »

Eräs mies alkoi kerran laulaa minulle tuota kappaletta kun menin ohi. Joo oli vkl ja se oli hiukan jo ottanu, mutta jotenki hauska tapaus.  :Smiley

Olen kyllä joskus aika noitamainen ja katson aina tiiviisti silmiin kun puhun jonku kanssa, mutta tää noita lentelee kyllä lentävällä matolla eikä millään luudalla.
Eikä mukana oo kissaa ja kahvipannua vaan sulkakynä, kirja ja punkkupullo.
 Grin  2funny 2funny
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #28 : 10.03.2006 22:40:57 »

Muuten, tuo kappale on minusta tosi hieno, Lea Laven laulaa, eikö? Siinä on mystinen sävel ja tempo.
Jep, ALKUPERÄINEN on Cherin esittämä...
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #29 : 11.03.2006 01:39:17 »

Ennen vanhaan noidat lentelivät ukon hatulla!  2funny

Ihan tosi ja se olikin aika vakava juttu. Nimittäin ukonhattuhan on se sininen hauska vanhan kansan kukka, joka on myrkyllinen. Vanhat tietäjät käyttivät sitä jonkinlaisena hallusinaatioaineena. Jos sitä söi sopivasti, pääsi 'lentämään' toiseen maailmaan ja näki näkyjä. Jos sitä söi liikaa, kuoli.

En ole kokeillut, älköön muutkaan kokeilko! Luuta ja itämainen matto riittää.
Miksikähän räsymatolla ei voi lentää? Minä kun päntiöinään kudon sellaisia, aika komioita.

Kutsutaan minua noidaksi työpaikallakin. Onnistun usein työssä ihmisten kanssa vetämään oikeasta narusta (pelkkää tuuria), mutta kerran pomoni hoksasi että jotain noitamaista minussa on. Kysyin yksi päivä, että 'sattuisiko joku tietämään, onko tässä talossa mapin välilehtiä'. Pomo tuli juuri joltakin kaapilta sitä järjestellen papereita syli täynnä ja sanoi, ettei ole koskaan nähnyt. Siirtäessään paperipinoa, siinä oli päällimmäisenä välilehdet!!!
- Noita sinä olet, hän tokaisi ja katsoi minua silmät suurina.  Shocked
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: