Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä sinussa on noitaa?  (Luettu 89703 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Mirjam
Vieras
« Vastaus #45 : 11.03.2006 19:51:33 »

Noista luomista tuli mieleen, kun tässä jonkun aikaa sitten juttelin erään "näkijän/noidan"  Wink kanssa, niin me huomasimme, että monella hyvin intuitiivisella naisella kasvaa leuassa yksi "partakarva"  Wink
Yleensä vielä leuan vasemmassa puoliskossa...
Sinällään se ei haittaa, kun nyppää sen pinseteillä pois kerran kuukaudessa..  Grin
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #46 : 11.03.2006 19:54:55 »

Mi-Olea, SIITÄKIN kohtaa minulta poistettu iso luomen mollukka...
Niin metsätonttu, jos sinulla on taas tuo "noidan luomi" niin olet noita, mutta kun minulla ei enää ole sitä, niin en ole noita.  2funny
tallennettu
Elektra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #47 : 11.03.2006 19:58:01 »

Shocked Shocked Shocked

Hassua kun mainitsitte, pyrin muuten nyppäämään oman vasemman puolen luomestani leukapartakarvani pois laskevan kuun aikaan, että kasvu vähenisi...  Shocked

Oletko muuten kuullut kun kaksi pikkupoikaa jutusteli...
"aiotko isona ajaa parran koneella kuten isä tekee, vai nyppiä pinseteillä, kuten äiti tekee.."  Wink
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #48 : 11.03.2006 20:01:47 »

Muistatte varmaan joidenkin vuosien takaisen hitin Mmmm... Bändinä muistaakseni Crashtest Dummies.
Siinähän lauletaan: "She had birthmarks all over her body...". Kertookohan meistä...  2funny
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #49 : 11.03.2006 21:40:28 »

Noista luomista tuli mieleen, kun tässä jonkun aikaa sitten juttelin erään "näkijän/noidan"  Wink kanssa, niin me huomasimme, että monella hyvin intuitiivisella naisella kasvaa leuassa yksi "partakarva"  Wink
Yleensä vielä leuan vasemmassa puoliskossa...
Sinällään se ei haittaa, kun nyppää sen pinseteillä pois kerran kuukaudessa..  Grin

No voi jestas!

Pistit kyllä paremmaks!  Grin
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #50 : 11.03.2006 21:43:53 »

Mi-Olea, SIITÄKIN kohtaa minulta poistettu iso luomen mollukka...
Niin metsätonttu, jos sinulla on taas tuo "noidan luomi" niin olet noita, mutta kun minulla ei enää ole sitä, niin en ole noita.  2funny

Niin. Siispä sinusta tulikin päiväsäde/menninkäinen!  Cheesy
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #51 : 11.03.2006 21:48:30 »

Muistatte varmaan joidenkin vuosien takaisen hitin Mmmm... Bändinä muistaakseni Crashtest Dummies.
Siinähän lauletaan: "She had birthmarks all over her body...". Kertookohan meistä...  2funny

Sopii mulle! Saisin aivan päntiöimenään juosta leikkauttamassa luomia sieltä ja täältä, jos minulla olisi jokin fobia. En ole vieläkään kuollut. Siis noita!

Poikani katsoi minussa erään hyvin selvän noidanmerkin. Se oli sellainen samanlainen hopeasuortuvia, tukku hiuksia,  tuosta toiselta puolen päätä kuin oli Polgarallakin, mikäs se kirjailija nyt olikaan, tämä kuuluisa fantasiasarja.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #52 : 11.03.2006 21:54:56 »

No voi jestas!
Pistit kyllä paremmaks!  Grin

Grin  joo...siis sitäpaitsi on huomattu, että tuo yksi partakarva kulkee vielä äidiltä tyttärelle..  Shocked Voi lapsi parkoja...  Undecided
Mutta tosiaan minulla on myös aika paljon luomia...kaikista 'kaunein' minun mielestäni on vasemman jalkapöydän pikkuvarpaan ja nimettömän 'välissä'...näyttää vähän samalle kuin tuo perinteinen kauneus pilkku joillakuilla tuossa suunpielessä...  :Smiley
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #53 : 11.03.2006 22:08:57 »

Lasketaanko leuassa oikealla olevaa luomea miksikään?  :Smiley
Luomista puheenollen minulta on poistettu luomi aivan keskeltä otsaa.
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #54 : 11.03.2006 22:18:10 »

Minulta poisteltu niitä oikein urakalla... Ja jäljellekin jäänyt noita ei-kohollisia. Kaipa minun pitäisi olla Princess of birth-marks...  2funny
Ja ohimoilta olen minäkin harmaantunut tukastani jo tuossa 25v. ikäisenä.
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #55 : 11.03.2006 22:29:39 »

Voi hyvänen aika, mulla on ohimot ollu harmaana niin kauan ku muistan ja oon sentään vasta 23.  Shocked
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #56 : 11.03.2006 22:38:04 »

Grin
Minulle alkoi kaksi vuotta sitten tulla ns.'lasihiuksia' eli täysin ilman pigmenttiä olevia vahvoja hiuksia sinne tänne...
Noitakeskustelua...  :Smiley
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #57 : 11.03.2006 23:11:35 »

Niinpä...  Embarrassed

Mutta mua oikeesti kiinnostais mitä mielikuvia ihmisille herää tänä päivänä sanasta "Noita"? Onko se vaan noi typerät pääsiäisnoidat luutineen ja mustine kissoineen ja räkätys nauruineen?

Mulle tulee noidasta mieleen pimeä metsä ja sen metsän keskellä on tumma äärimmäisen hoikka nainen, jolla mustat pitkät hiukset ja tumman violetti hame.
Tällä on viisas ja vakava katse ja se tietää paljon asioita.

Kieltämättä menee hieman satuhahmojen puolelle, mutta en näe sitä minään rumana vaan erittäin kauniina, viisaana ja intuitiivisena ja herkkänä naisena.
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #58 : 11.03.2006 23:21:31 »

Alzbetalle kiitoksia!

Kun noita alkoi näyttää ihan luomilta, karvoilta ja harmailta, niin muistutit myös sen kauneudesta ja viisaudesta.

Tultihin takaisin.

Minusta tuntuu, että sana 'noita' on vivahteissa muuttunut. Se ei niinkään ole rumaa ja negatiivistä, vaan salaperäistä, tietävää ja ymmärtävää. Sen katseessa on jotain syvempää, hiljaisempaa, keskittytää. Sillä on ryhtiä.
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #59 : 11.03.2006 23:34:50 »

Minulle sana "noita" tuottaa myös hyvin 'positiivisen kuvan'...
Minulle se merkitsee syvyyttä, viisautta, intuitiivisuutta, hiljaisuutta...
Ja toisalta huumoria, silmän pilkettä, suoruutta, tulista tanssia, tummia silmiä.....syvää katsetta...  kiliseviä rannerenkaita...naiseutta....äitiyttä...
Ja juuri niitä kauniita luomia ja hersyvää naurua, kyynelehtiviä silmiä...ja vasemmassa leuan puoliskossa olevaa partakarvaa.....coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 13
  Tulostusversio  

Siirry: