Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #45 : 11.03.2006 19:51:33 » |
|
Noista luomista tuli mieleen, kun tässä jonkun aikaa sitten juttelin erään "näkijän/noidan" kanssa, niin me huomasimme, että monella hyvin intuitiivisella naisella kasvaa leuassa yksi "partakarva" Yleensä vielä leuan vasemmassa puoliskossa... Sinällään se ei haittaa, kun nyppää sen pinseteillä pois kerran kuukaudessa..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #46 : 11.03.2006 19:54:55 » |
|
Mi-Olea, SIITÄKIN kohtaa minulta poistettu iso luomen mollukka... Niin metsätonttu, jos sinulla on taas tuo "noidan luomi" niin olet noita, mutta kun minulla ei enää ole sitä, niin en ole noita.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #47 : 11.03.2006 19:58:01 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #48 : 11.03.2006 20:01:47 » |
|
Muistatte varmaan joidenkin vuosien takaisen hitin Mmmm... Bändinä muistaakseni Crashtest Dummies. Siinähän lauletaan: "She had birthmarks all over her body...". Kertookohan meistä...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #49 : 11.03.2006 21:40:28 » |
|
Noista luomista tuli mieleen, kun tässä jonkun aikaa sitten juttelin erään "näkijän/noidan" kanssa, niin me huomasimme, että monella hyvin intuitiivisella naisella kasvaa leuassa yksi "partakarva" Yleensä vielä leuan vasemmassa puoliskossa... Sinällään se ei haittaa, kun nyppää sen pinseteillä pois kerran kuukaudessa.. No voi jestas! Pistit kyllä paremmaks!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #50 : 11.03.2006 21:43:53 » |
|
Mi-Olea, SIITÄKIN kohtaa minulta poistettu iso luomen mollukka... Niin metsätonttu, jos sinulla on taas tuo "noidan luomi" niin olet noita, mutta kun minulla ei enää ole sitä, niin en ole noita. Niin. Siispä sinusta tulikin päiväsäde/menninkäinen!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #51 : 11.03.2006 21:48:30 » |
|
Muistatte varmaan joidenkin vuosien takaisen hitin Mmmm... Bändinä muistaakseni Crashtest Dummies. Siinähän lauletaan: "She had birthmarks all over her body...". Kertookohan meistä... Sopii mulle! Saisin aivan päntiöimenään juosta leikkauttamassa luomia sieltä ja täältä, jos minulla olisi jokin fobia. En ole vieläkään kuollut. Siis noita! Poikani katsoi minussa erään hyvin selvän noidanmerkin. Se oli sellainen samanlainen hopeasuortuvia, tukku hiuksia, tuosta toiselta puolen päätä kuin oli Polgarallakin, mikäs se kirjailija nyt olikaan, tämä kuuluisa fantasiasarja.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #52 : 11.03.2006 21:54:56 » |
|
No voi jestas! Pistit kyllä paremmaks! joo...siis sitäpaitsi on huomattu, että tuo yksi partakarva kulkee vielä äidiltä tyttärelle.. Voi lapsi parkoja... Mutta tosiaan minulla on myös aika paljon luomia...kaikista 'kaunein' minun mielestäni on vasemman jalkapöydän pikkuvarpaan ja nimettömän 'välissä'...näyttää vähän samalle kuin tuo perinteinen kauneus pilkku joillakuilla tuossa suunpielessä... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #53 : 11.03.2006 22:08:57 » |
|
Lasketaanko leuassa oikealla olevaa luomea miksikään? : Luomista puheenollen minulta on poistettu luomi aivan keskeltä otsaa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #54 : 11.03.2006 22:18:10 » |
|
Minulta poisteltu niitä oikein urakalla... Ja jäljellekin jäänyt noita ei-kohollisia. Kaipa minun pitäisi olla Princess of birth-marks... Ja ohimoilta olen minäkin harmaantunut tukastani jo tuossa 25v. ikäisenä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #55 : 11.03.2006 22:29:39 » |
|
Voi hyvänen aika, mulla on ohimot ollu harmaana niin kauan ku muistan ja oon sentään vasta 23.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #56 : 11.03.2006 22:38:04 » |
|
Minulle alkoi kaksi vuotta sitten tulla ns.'lasihiuksia' eli täysin ilman pigmenttiä olevia vahvoja hiuksia sinne tänne... Noitakeskustelua... :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #57 : 11.03.2006 23:11:35 » |
|
Niinpä... Mutta mua oikeesti kiinnostais mitä mielikuvia ihmisille herää tänä päivänä sanasta "Noita"? Onko se vaan noi typerät pääsiäisnoidat luutineen ja mustine kissoineen ja räkätys nauruineen? Mulle tulee noidasta mieleen pimeä metsä ja sen metsän keskellä on tumma äärimmäisen hoikka nainen, jolla mustat pitkät hiukset ja tumman violetti hame. Tällä on viisas ja vakava katse ja se tietää paljon asioita. Kieltämättä menee hieman satuhahmojen puolelle, mutta en näe sitä minään rumana vaan erittäin kauniina, viisaana ja intuitiivisena ja herkkänä naisena.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
metsätonttu
Vieras
|
|
« Vastaus #58 : 11.03.2006 23:21:31 » |
|
Alzbetalle kiitoksia!
Kun noita alkoi näyttää ihan luomilta, karvoilta ja harmailta, niin muistutit myös sen kauneudesta ja viisaudesta.
Tultihin takaisin.
Minusta tuntuu, että sana 'noita' on vivahteissa muuttunut. Se ei niinkään ole rumaa ja negatiivistä, vaan salaperäistä, tietävää ja ymmärtävää. Sen katseessa on jotain syvempää, hiljaisempaa, keskittytää. Sillä on ryhtiä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mirjam
Vieras
|
|
« Vastaus #59 : 11.03.2006 23:34:50 » |
|
Minulle sana "noita" tuottaa myös hyvin 'positiivisen kuvan'... Minulle se merkitsee syvyyttä, viisautta, intuitiivisuutta, hiljaisuutta... Ja toisalta huumoria, silmän pilkettä, suoruutta, tulista tanssia, tummia silmiä.....syvää katsetta... kiliseviä rannerenkaita...naiseutta....äitiyttä... Ja juuri niitä kauniita luomia ja hersyvää naurua, kyynelehtiviä silmiä...ja vasemmassa leuan puoliskossa olevaa partakarvaa.....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|