Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä sinussa on noitaa?  (Luettu 89726 kertaa)
0 jäsentä ja 8 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #135 : 08.04.2006 12:15:33 »

Huomenna kaikki noidat virpomaan ja sitten kokoonnutaan iltasella kyöpelinvuorelle "kokoukseen".  2funny

(http://www.santaclaus.fi/images/20040325130729.jpg)
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti

Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille

Profiili
« Vastaus #136 : 08.04.2006 12:56:16 »

Hei "Rakkauden enkeli"

(http://mansetori.uta.fi/kissanmaa/images/80luku/luoto6_web.jpg)

smittenElämänilo   smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Ozzette
Vieras
« Vastaus #137 : 08.04.2006 14:18:22 »

Juuh, kaikki noidat luudat "huispaamaan" ja ottakaa myös tuo kissa ja kahvipannu mukaan. Illalla bileet Kyöpelinvuorella ja keitetään oikein vahvat "sumpit" ja taikakeitot. Mukaan myös kaikki pikkunoidat ja pikkuvelhot ! Ja PALJON suklaamunia !! HUIIIIIIISSSSSHHHHH !!
Niin ja lauletaan sitten yhteistuumin Känkkäränkkää.  2funny
« Viimeksi muokattu: 08.04.2006 15:37:01 kirjoittanut Gigianne » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #138 : 11.04.2006 12:36:07 »

Voi Kyllä tullaan!
On tavattu noita suloisia pikkunoitiakin.

Ja känkkäränkästä tuli mieleen, kun satuin istumaan kerran lentokoneessa Mikko Alatalon vieressä. Yritin pidellä pikkuista Olavi-poikaa istumassa, mutta se kieriskeli ja oikutteli. Takana isoveli isänsä vierestä huiskasi tulemaan kirkkaalla äänellä: -Onko tiellä Ovalilla känkkälänkkä?
Kyllä Alatalon Mikkoa nauratti.

Nyt hän on näköjään känkkäränkkänä vaimonsa kanssa eroamassa.

Tahtoisina virpoa kaikki flunssaiset niiskuttajat terveeks!!!!! tickedoff tickedoff smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #139 : 11.04.2006 12:49:28 »

Ja känkkäränkästä tuli mieleen, kun satuin istumaan kerran lentokoneessa Mikko Alatalon vieressä. Yritin pidellä pikkuista Olavi-poikaa istumassa, mutta se kieriskeli ja oikutteli. Takana isoveli isänsä vierestä huiskasi tulemaan kirkkaalla äänellä: -Onko tiellä Ovalilla känkkälänkkä?
Kyllä Alatalon Mikkoa nauratti.

2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
uusihurmuri
Vieras
« Vastaus #140 : 12.04.2006 20:34:39 »

Tuli vain mieleen tässä että äitini puolelta suvussamme on kait joku ihan tunnettu lapin noita.

Olen tietyllä tapaa aika ylpeä tästä, vaikka ei kait pitäisi.... Tongue

Siittä kait johtuu tietynlainen herkkyys joihinkin hengellisiin asioihin. Sinänsä nykyään en tunne asioita niin vahvasti, johtuu luultavasti tahallisesta yrityksestä sulkea asiat mielestäni.

Yleensä pystyn aika herkästi lukemaan ihmisiä ensinäkemältä ja tietämään asioita heistä. Monesti olen välttänyt ihmisiä tämän takia, jotka olen aistinut haitallisiksi, useimmiten tämä onkin pitänyt paikkaansa. Yksi läheinen ystäväni kerran säikähti puhuessamme, kun sanoin vahingossa jostain hänen traumaattisesta lapsuuden tapahtumasta. Hän oli hieman ymmällään miten tiesin asiasta ilman kertomista. En itse tajunnut tätä ennenkuin hän huomautti. Huh

Eipä minua nuo noidan ominaisuudet haittaa, sillä en koe niitä ollenkaan negatiivisina.

En siis tarkoita todellakaan olevani noita tms, enemmänkin leikkimielellä ajattelen näitä.
« Viimeksi muokattu: 13.04.2006 16:07:36 kirjoittanut uusihurmuri » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #141 : 12.04.2006 20:49:32 »

Muistettanee, että 'noidan' vanha merkitys on 'viisas ihminen'.

Merkitys on historian saatossa muuttunut yhtä moneksi kuin yhteisönsä kasvot.

Tästä ajasta ja meistä riippuu taas se, mitä merkityksiä ja tulkintoja 'noita'-sanalla ympärille heijastetaan.

Joten kiitetään, jos on noita lahjoja!
tallennettu
Ozzette
Vieras
« Vastaus #142 : 12.04.2006 20:52:37 »

Aivan ! Mielestäni virheellisesti nimitys noita usein käsitetään pahana ja negatiivisena. Saduissakin noidat ovat aina niitä "pahiksia" ja rumia... On valkoista ja mustaa magiaa... Sitten taas prinssit ja prinsessat kuvataan aina kauniina ja kiltteinä. Mutta ajatelkaapas OIKEITA kuninkaallisia maailmassa...
« Viimeksi muokattu: 12.04.2006 20:55:59 kirjoittanut Gigianne » tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #143 : 15.04.2006 15:33:21 »

Minulla on poikia, jotka näkevät äidissään tällaisen noitamaisen puolen.

Ja kertovat siitä ystävilleen!!! Shocked

Viimeksi sanoi toinen poika vähän nöyränä: - Jos tuon kavereita mukanani, niin väläyttele edes nyt niitä korttejasi, etteivät syytä minua valehtelijaksi. Noh...kun kerskailin, että minun äiti on sellainen noita.

En ole saanut varsiluutaa käynnistymään. Muutenkin kiellettiin rasittavat puuhat, kun tuli venähdys kylkilihakseen. Ei tarvinnut/pystynyt edes pääsiäissiivoa tekemään!  Grin
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #144 : 23.04.2006 15:52:05 »

HUI!
Minulla on laskusolmussa skorpioni...kun luin tulkinnan tästä, pelästyin.
Pelkään, että minulla on "mustan" magian taitoja haluamattani! Jos ajattelen jotakin ihmistä vaikkakin vain neutraalisti, voi olla, että hänelle tapahtuu jokin pieni "kommellus", esim. hän tiputtaa jotain. Näin käy minulle usein ja se on pelottavaa. Onhan deja-vu ilmiötkin tieteellisesti selitetty, mutta koen niitä usein. Saatan nähdä kuin unessa hyvin pienen enteen tulevasta ja hiukkasen säikähdän kun näen juuri sen mitä äsken, mutta todellisuudessa. Tarot-korteilla onnistun melkein aina... Huh
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #145 : 23.04.2006 22:00:47 »

HUI!
Minulla on laskusolmussa skorpioni...kun luin tulkinnan tästä, pelästyin.
Pelkään, että minulla on "mustan" magian taitoja haluamattani! Jos ajattelen jotakin ihmistä vaikkakin vain neutraalisti, voi olla, että hänelle tapahtuu jokin pieni "kommellus", esim. hän tiputtaa jotain. Näin käy minulle usein ja se on pelottavaa. Onhan deja-vu ilmiötkin tieteellisesti selitetty, mutta koen niitä usein. Saatan nähdä kuin unessa hyvin pienen enteen tulevasta ja hiukkasen säikähdän kun näen juuri sen mitä äsken, mutta todellisuudessa. Tarot-korteilla onnistun melkein aina... Huh

Älä turhia pelästy, noitasiskoseni!

Vaikka mitä lahjoja omaatkin, voit niitä torjua ja laittaa poiskin. Elämäsi on sinun tahdossasi!
Joskus jokin voi pikkuisen näpäyttää ja muistuttaa olemassaolostaan. Eikä haittaa vaikka siihen suhtauttuukin vakaasti, sillä silloin voi olla itsellä kasvun- ja tarkkailun paikka. Ota rauhallisesti ja kuuntele kevään mullistavaa tuloa!
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #146 : 24.04.2006 08:26:51 »

Aloin miettiä tuossa omakohtaisia "noita" kokemuksia.

Osaan ennalta himan aavistella asioita ja jotenkin tulee aina sellainen tietty tunne että nyt tapahtuu jotain erityistä.. hieman vaikea selittää mutta kuitenkin...

Sitten olen huomannut että ympärilläni telkkari ja radio "häiriintyy" kun menen lähelle... Telkkarin kuva alkaa pätkiä ja radio alkaa surisemaan...
Ei kenenkään muun kohdalla kun ollaan testattu niin käy mitään mutta aina kun kotona kävelen telkkarin tai radion ohi ne alkavat temppuilemaan.

Olen muutenkin "taika sormi" kaikkien elektronisten laitteiden kanssa...
esim. yhtenäkin päivänä ystäväni stereot meni jumiin eli se cd-levy lautanen jäi sisälle jumiin eikä suostunut avautumaan.. Hän oli yrittänyt jos jotain konstia ja pätyi soittamaan miulle..
Lähdin sitten käymään siellä ja laskin käteni vaan stereoiden päälle ja painoin avaus nappi... Sterot runksutti hetken aikaa ja sitten se aukesi...
On muuten toiminut aivan moitteettomasti sen jälkeen...

Joten noitaa on ehkäpä minussakin?!?  Cheesy  smitten
tallennettu
Fiona
Vieras
« Vastaus #147 : 24.04.2006 20:22:01 »

Aloin miettiä tuossa omakohtaisia "noita" kokemuksia.

Osaan ennalta himan aavistella asioita ja jotenkin tulee aina sellainen tietty tunne että nyt tapahtuu jotain erityistä.. hieman vaikea selittää mutta kuitenkin...

Sitten olen huomannut että ympärilläni telkkari ja radio "häiriintyy" kun menen lähelle... Telkkarin kuva alkaa pätkiä ja radio alkaa surisemaan...
Ei kenenkään muun kohdalla kun ollaan testattu niin käy mitään mutta aina kun kotona kävelen telkkarin tai radion ohi ne alkavat temppuilemaan.

Olen muutenkin "taika sormi" kaikkien elektronisten laitteiden kanssa...
esim. yhtenäkin päivänä ystäväni stereot meni jumiin eli se cd-levy lautanen jäi sisälle jumiin eikä suostunut avautumaan.. Hän oli yrittänyt jos jotain konstia ja pätyi soittamaan miulle..
Lähdin sitten käymään siellä ja laskin käteni vaan stereoiden päälle ja painoin avaus nappi... Sterot runksutti hetken aikaa ja sitten se aukesi...
On muuten toiminut aivan moitteettomasti sen jälkeen...

Joten noitaa on ehkäpä minussakin?!?  Cheesy  smitten

Tuo kuulostaa minusta jotenkin "kaksosmaiselta", että laitteet häiriintyy kun kävelet niiden ohi. Siis merkuriuksen vaikutusta ehkä? Eikö se kuitenkin ole "viestinnän" planeetta...ja sähkön myös. Joten ehkä ihan normaalia kaksosille ja miksei neitsyeillekin. smiley6600
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #148 : 24.04.2006 22:30:52 »

Onpas siellä sähköisiä ihmisiä! Onko noidat sähköisiä?  coolsmiley

Voipi olla.

Minä tässä kävin sellaisessa hoidossa, jossa aurani puhdistettiin ja energiat tasapainoitettiin ja muuta ihanaa. Sain kuulla myös pitkän listan edellisistä elämistä.

Sainpas kuulla sitten olevani shamaani-noita 1600-luvulla unkarilaisessa kylässä. Olin pelätty, kunnioitettu ja taitava auttaja, kun tarvittiin. Yksin asustelin mökissäni. Kyläläiset kyllä toivat minulle ruokaa ja auttoivat aina kun tarvitsin. Vähän ennen kuolemaani oli mökkiini ilmestynyt nuori nainen, joka tahtoi jatkaa taitojani. Opetin hänelle kaiken.

Aika outoa kuunnella, sillä joskus nuorena kuvittelinkin, että haluan elää yksin, haluan hirsimökin (piirsinkin sen jo valmiiksi) ja siellä keittelen sitten yrttejäni.

Siis olen jo elänyt sen osion.  Grin
tallennettu
täysikuu
Astroholisti

Elämä on seikkailu

Profiili
« Vastaus #149 : 24.04.2006 22:34:55 »

Nyt Metsis nukkumaan!

Ilmankos minusta on tuntunut niin omilta lueskella sinun juttujas kun shamaaneja ollaan, oltiin , tultiin........
tallennettu
Sivuja: 1 ... 8 9 [10] 11 12 13
  Tulostusversio  

Siirry: