Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksei hän soita ja muita rakastumisen kulmakiviä...  (Luettu 37312 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #15 : 14.03.2006 11:36:21 »

Mistä ihmeestä olette saaneet tuon laulun biisiksenne Huh 2funny
.........................
Onnea teille kahdelle  smitten Cheesy

Kiitos........ smitten

Heheheheh........... 2funny Cheesy Varmasti työstämme myötähäpeäämme hullaantumisestamme tuon biisin kautta.... :Smiley Grin Cheesy 2funny

Se on niin hillitön tanssi video ja tuo tönkkä-englanti uppoaa nauruhermoihin myös tällä alunperin brittiläisellä Jousimiehellä.. Cheesy 2funny Cheesy

Hän laulaa tuota biisia minulle speciaalisti tätä kohtaa;... you love me and you want me love you tender, but how I can be sure you are not are not pretender, you love me now, but what about tomorrow....2funny Cheesy  2funny

Hehehhehe.......... Cheesy 2funny

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/cupidsmil.gif)
tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #16 : 14.03.2006 11:48:03 »

Ihanaa 'hurmaa' tuo kaikki mitä teillä nyt on menossa!  Kiss
Voi miten monta kertaa olenkaan itse ollut tuossa samassa tilanteessa...
Ideaalihan olisi, että tuon saman voisi kokea saman kumppanin kanssa yhä uudelleen ja uudelleen...
Katsotaan miten minun nyt käy...  :Smiley Hmm..tai meidän..  Wink Tai kenen kanssa kumpaisenkin....elämä liikkuu ja ihmiset....

Meidän laulumme muuten on "Kaksi lensi yli käenpesän", se kuvaa hyvin suhteemme laatua ja liikkuvuutta..se alkaa aina uudelleen ja uudelleen alusta tuo kappale..."lyödään luukut kii", mutta laulu ón tähän mennessä alkanut uudelleen ja uudelleen monta kertaa...ja niin on 'luukutkin lyöty kii'!  Cheesy

Kaksi lensi yli käenpesän

Kaksi lensi yli käenpesän minä sekä hän,
jonka häkistänsä ulos pelasin.
Oli siivet vielä maassa, mutta näin sen elävän,
kun sen sivupeilin sulat selasin.

Oltiin Bonnie ja Clyde sekä Jekyll ja Hyde,
ja me rehvasteltiin mitä vähän rahvasteltiin.
Oltiin itsenäisii, oltiin toisissa kii
ja me napojamme tutkittiin ja kosketeltiin.
Siinä kesä meni kolisten, ja rakastuttiin.
Sitten löit sä luukkusi kiin-ni.

Kävin klubeissa ja pubeissa ja sinua mä hain,
olit oksaltani puhalettu pyy.
Oli kesä ihan liki, mutta lunta tuli vain.
Minne flygasit ja mikä oli syy?

Oltiin Bonnie ja Clyde...

Oon teinipoikasi kirjeineen, ne suudelmiin sinetöin.
Sun vuokses outoja vielä teen ja haasteet muut mitätöin
ja töin tuskin töihin edes meen.

Meni talvi rokulissa, minä kesää jonotin,
mutta jono kulki liian hitaasti.
Tuli liian pitkä katko - käenpesän romutin,
tomutin sen kaipuun totaalisesti.

Oon teinipoikasi kirjeineen...

Voitit rantatyttökilpailun, ja kuvan otti hän,
joka häkistä sut ulos hätisti.
Sainpa satasen kuvasta ja muiston elävän:
olet siinä alasti ja nätisti.
Kaksi lensi yli käenpesän - minä sekä hän.

Voitit rantatyttöskaban, minä muiston pysyvän:
olet siinä alasti ja nätisti.
La-la-laa-la-laa-lal-laa, la-la-laa-la-laa-lal-laa,
laa-lal-laa-lal-laa-lal-la-laa.
La-la-laa-la-laa-lal-laa, la-la-laa-la-laa-lal-laa,
laa-lal-laa-lal-laa-lal-la-laa.

(http://www.mesenet.org/~mesenet/hymiot/10/jacksally.gif) Tätä ja Paratiisia olen saanut kuulla laulettuna..minulle..  Smiley
« Viimeksi muokattu: 14.03.2006 11:55:33 kirjoittanut Mi-Olea » tallennettu
Mirjam
Vieras
« Vastaus #17 : 14.03.2006 12:10:16 »

Saanen vielä laittaa kaikkien iloksicoolsmiley

sanat Rauli Somerjoki
Arja Tiainen
sävel Rauli Somerjoki
albumi Laulava sydän
vuosi 1999

Ville Valo & Agents - Paratiisi

Kun mä sinut kohtasin oli ilta ihanin
Linnut lauloi ja kimmelsi taivaan kuu
Sinä sanoit menkäämme maalle meidän landelle.
Mietin, nyt juttu tää onnistuu

Perille kun saavuttiin kukat kukki tuoksui niin
Meri vaahtosi kuin olut kuohuaa
Heti rantaan kuljettiin liiat kuteet riisuttiin,
Oli tunnelma niin huumaavaa.

kertosäe:
Oi jos sulle voisin antaa kaikkein kauneimman
Tämän maailmani pallon valtavan
Mutta enhän sitä tee
Pieni hetki riittänee
Kun sun vierelläsi näin olla saan

Varret yhteen kiedottiin, hiekka tarttui varpaisiin,
Meren kiihkeään rytmiin kun vaivutiin
Pientä huulta heitit kai, suoraan suusta suuhun vain,
Näistä aikuiset puhuu kuiskuttain

kertosäe
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #18 : 14.03.2006 12:14:18 »

Heheheh..... 2funny Cheesy

Meillä on myös toinen laulu, Frederikin Volga, josta on tullut Sammy A:n versio jossain Suomidance-cd:llä, jota me vanhat ihmiset tykitetään tuolla Suomen ulkopuolella.. Cheesy :Smiley 2funny
Hän oppii suomenkieltä näiden suomalaisten biisien myötä... 2funny Cheesy

Volgaa..... rantaan sen ratsastaa, Ivan ja Katjushka... pitkä on tie....
Volgaa..... pelasta rakkaus, näytä sen oikeus....turvaan se vie.....
Nyt Ivan piiskaa ratsua juoksuun ja tsaarin miehet kannoilla on ja pikku Katjan hiusten tuoksuun sekoittuu pelkoni mittaamaton...
....Volga, Volga, rakkaus tai kuolema, pelkoa ja vainoa, hoh-hoh-hoh-hei!...
2funny Cheesy

Hehehe.... Cheesy 2funny
Sinänsä osuvat sanat, että lähes tämän koko vuoden ajan, mitä olen hänen kanssaan tuntenut, kaikilla muilla näyttää olevan jotain vastaan mahdollista rakkaussuhdettamme.  
Siksipä vasta nyt olemme ottaneet merkittävämpiä askeleita kohti vakavempaa suhdetta, mutta kyllähän meidän ympärillä myrskyää ja kuohuu.  Cheesy 2funny

Onhan se alkuperäinen Moskau myös hauska.. Cheesy 2funny

http://www.koreus.com/media/dschinghiskhan-moskau.html

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hug_anim.gif)
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 17.03.2006 18:05:04 »

Minä, jonka luulin olevan oikeen tosi rakkauden perään oleva henkilö, olen kyllä täysin pudonnut tästä teemasta ilmeisesti! Huh. buck2

Sinun kirjoituksistasi päätellen ja enemmän kanssasi ajatuksia vaihtaneena kuvittelisin, että sinulta puuttuu kokonaan kokemus oikeasta miehen ja naisen välisestä rakkaudesta.  Shocked

Siksi sinä ehkä olet pudonnut kärryiltä tästä teemasta ystäväiseni.

Rakasta itsesäsi kuin rakastasit jotain toista, niin et ottaisi niin paljon sontaa vastaan.  Smiley

Kyllä se toinen ihminen näkee, rakastatko sinä itseäsi vai et.
Jos et edes sinä itse rakasta itseäsi, niin miksi se toinenkaan ihminen rakastaisi sinua? idiot2

Voin kertoa kokemuksesta, kuinka raskasta on yhteiselo ihmisen kanssa, joka ei arvosta eikä rakasta itseään yhtään.
Kyllä siinä ennemmin tai myöhemmin haluaa pakata kamansa lopullisesti ja lukita kaikki tiet ja vielä ripustaa valosipuleita ja muita välineitä moisen (energia)vampyyrin lähelle pääsyn estämiseksi.  Shocked Cool

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hrtonblack_2.gif) -Rakkautta voi saada vain olemalla itse rakastava- (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hrtonblack_2.gif)

Sydäntä ja itsetuntoa parantavaa iloa, valoa ja rakkautta lähettäen,
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/compassion2.gif)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hearts2.gif)

Asterix
tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #20 : 17.03.2006 18:19:57 »

Voin kertoa kokemuksesta, kuinka raskasta on yhteiselo ihmisen kanssa, joka ei arvosta eikä rakasta itseään yhtään.
Kyllä siinä ennemmin tai myöhemmin haluaa pakata kamansa lopullisesti ja lukita kaikki tiet ja vielä ripustaa valosipuleita ja muita välineitä moisen (energia)vampyyrin lähelle pääsyn estämiseksi.  Shocked Cool

Asterix[/b][/color]

Jännää Asterix että liität energiavampyrismin ja huonon itsetunnon toisiinsa. Kulkevatkohan ne jotenkin käsi kädessä ja mistäköhän syystä?

Henk.koht lähdin niin ikään kävelemään tällaisesta suhteesta, jossa toinen kaatoi omaa p-aansa niskaani ja imi tosiaan kaikki voimani, kun jatkuvasti piti olla häntä tsemppaamassa, myötäämässä ja joustamassa.. takaisin sain en mitään muuta kuin vähän vähemmän mökötystä. Aina kun hän tuli kotiin, tuntui kuin olisin lyhistynyt sen mustan pilven alle, minkä hän toi mukanaan ovesta sisään..Ilmapiiriä oli niin tiivistä että sitä olisi voinut leikata, sanoivat ystävätkin jotka meillä vierailivat jutun loppuaikoina...
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #21 : 17.03.2006 18:44:10 »

Hmm... mielenkiintoista... katsot että kukaan exäni ei ole rakastanut minua.. siis pyyhkäiset noin vaan 15 v elämästäni maton alle..

No höpö-höpö... Itse sinä tiedät parhaiten, mitä viimeiset 15 vuottasi ovat olleet, eikä sitä voi pyyhkiä pois edes sinä itse, vielä vähemmän minä.

Rakastan itseäni, tottakai, mutta miehet on mitä on.
Ei ole toisenlaisiakaan tullut kehiin.

Mistä sinä näitä miehiä (joista olet kertonut) oikein löydät tai he löytävät sinut, tunkioltako?
Olikohan aika vaihtaa maisemia..?  coolsmiley

Sitäpaitsi en ole ainoa.. tosin, en YMMÄRRÄ miksi lapsen kummitäti ja ent työkaverit ovat onnellisesti naimisissa. VOIHAN se olla vielä edessä mutta en oikeen pysty kuvittelemaan enää.

Tottahan toki tunkiolla aina seuraa saa, samaan tapaan kuin saa assalla kun istahtaa portaille ja ottaa viinapullon käteen, mutta kivahan se, ettei ei tarvi yksin juoda, vai mitä..? Parempi sekin kuin ei mitään, eh...?  Wink

Jospa kummitäti ja työkaverit rakastavat itseään ja ovat sitä myöden laatutietoisia eikä kelpuuta mitä tahansa p*skaa elämäänsä, joka kohtelee nimensä veroisesti...?

Mieti, vetääkö samankaltaisuus puoleensa vai vastakohdat..?

Oletko (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/thanimateddiamon.gif) vai (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/ilves-paska.jpg)

Kumpia miehesi ovat olleet..?

Eikö kaksi timanttia ole jo muutenkin paljon kauniimpaa katsottavaakin?

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/thanimateddiamon.gif)(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/thanimateddiamon.gif)

Saitpa minut ajattelemaan. Luulin kärsineeni rakkauden menetyksen takia,
mutta en olekaan menettänyt mitään? ohhhhh---

Alat päästä jyvälle...  Wink Et ole menettänyt mitään, mutta sitä vastoin oppinut! Smiley

Ja että joku MIES pystyisi parempaan?? No huh uh.

Heheh... 2funny Kyllä ja vieläpä helposti.  Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta lähettäen (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/compassion2.gif)
Asterix

PS. Sanoinhan ystäväiseni, että otan järeämmät aseet käyttööni kanssasi..?  Wink
[/color]
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #22 : 17.03.2006 19:12:42 »

Jännää Asterix että liität energiavampyrismin ja huonon itsetunnon toisiinsa. Kulkevatkohan ne jotenkin käsi kädessä ja mistäköhän syystä?

Henk.koht lähdin niin ikään kävelemään tällaisesta suhteesta, jossa toinen kaatoi omaa p-aansa niskaani ja imi tosiaan kaikki voimani, kun jatkuvasti piti olla häntä tsemppaamassa, myötäämässä ja joustamassa.. takaisin sain en mitään muuta kuin vähän vähemmän mökötystä. Aina kun hän tuli kotiin, tuntui kuin olisin lyhistynyt sen mustan pilven alle, minkä hän toi mukanaan ovesta sisään..Ilmapiiriä oli niin tiivistä että sitä olisi voinut leikata, sanoivat ystävätkin jotka meillä vierailivat jutun loppuaikoina...

Veit sanaset suustani. Kuullostaa tutulta, enkä halua palata tuohon tilanteeseen enään koskaan, enkä toivo tuollaista kenellekään.  Shocked

Liitän energiavampyrisimin ja huonon itsetunnon yhteen siksi, että huonosta itsetunnosta kärsivä ihminen imee muista sitä, minkä hän kokee itsessään puutteelliseksi.

Usein huonosta itsetunnosta kärsivä ihminen hakee hakemalla ongelmia itselleen ja tekee niitä, koska sitä kautta saa sympatiaa ja ymmärrystä muilta.

Tässä on vaarana kierre, jossa tälläinen ihminen ei osaa edes kuvitella elävänsä elämää ilman mitään ongelmaa ja jos niitä ei ole, niin hän on hyvin kykenevä niitä tekemään, että sympatiat jälleen satelisivat niskaan ja ah, kuinka rakastetuksi hän olonsa tunteekaan, mutta ei näytä sitä vaan lyö löylyä lisää kitisemällä lisää.  Wink

Huonosta itsetunnosta kärsivä näkee kaikki muut ja muiden elämät, asiat ja tilanteet parempina kuin omansa ja alkaa imeä sitä itseensä toisista.

Vaarana on, että tälläisen ihmisen silmissä p*skakin muuttuu kullaksi ja kun hän imee tätä energiaa itseensä, hän ei ymmärrä, että eivät kaikki ihmiset ole hyvyyttä täynnä ja imee tätä alhaista energiaa itseensä ja oma minuus menee vain vielä huonompaan suuntaan ja tässäkin kierre on valmis.

Itseään arvostava ja rakastava ihminen tietää luonnostaan, kuka on hyväksi hänelle ja kuka ei ja osaa sanoa EI alhaisille tyypeille. Smiley

Tosin on erityyppistä huonoa itsetuntoa ja jokainen tuntee sitä joskus, mutta kroonisena tulehduksena se on paha.  Wink

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #23 : 17.03.2006 19:20:31 »

Noh, olet suht nokkela mutta suosittelen että jätät tämän kirjoitustyylin, se nimittäin ei ole kovin mukava. Kiitos että aikanaan lähetit ne enkelijutut yv:na vaikka en koskaan koe enkeleitä kovin todellisina, niin kivat niille jotka kokee.

Että jospa vaikka lakkaisit kutsumasta minua tunkioksi.

Olen lähinnä ajatellut niin, että olen henkisesti kehittyneenä ihmisenä ollut ARMOLLINEN miekkosille, mutta armollakin on rajansa minkä olen viimeisen 1v aikana tiedostanut.

Tuo pipsulien imeskely ehkä sopii sinulle paremmin nyt tuossa mielentilassasi? coolsmiley

"Tottahan toki tunkiolla aina seuraa saa, samaan tapaan kuin saa assalla kun istahtaa portaille ja ottaa viinapullon käteen, mutta kivahan se, ettei ei tarvi yksin juoda, vai mitä..? Parempi sekin kuin ei mitään, eh...?"

No jatka ARMOLLISENA ja HENKISESTI KEHITTYNEENÄ olemistasi, mutta älä kiusaa muita sadoilla ja tuhansilla valituskirjeilläsi sitten.  idiot2
Se kun ei ole kovin HENKISESTI KEHITTYNYTTÄ käytöstä ystäväiseni.  Wink
Itsehän olet valinnut olosi olemalla ARMOLLINEN.  Wink

Sanoinhan jo aiemmin, että otan järeämmät aseet käyttööni, jos et ala ottaa askeleita eteenpäin. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/whip.gif)

Tuskinpa olen ainoa, joka on saanut puolen sataa kirjettä YV:nä sinulta tästä aiheesta sen lisäksi, että sama jauhanta sinulla on joka aiheessa.
Tuskinpa myöskään olen ainoa, joka on yrittänyt auttaa parhaan taitonsa mukaan ensin pehmeämmällä hyvällä. 
Älä ymmärrä väärin. Rakkautta täynnä on myöskin tämä järeämpi jyrä.

Ainakin se herättää sinut ajattelemaan.

Iloa, valoa ja rakkautta monien ENKELEIDEN kera...

Asterix
« Viimeksi muokattu: 17.03.2006 19:53:37 kirjoittanut Asterix » tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #24 : 17.03.2006 19:28:15 »

Usein huonosta itsetunnosta kärsivä ihminen hakee hakemalla ongelmia itselleen ja tekee niitä, koska sitä kautta saa sympatiaa ja ymmärrystä muilta.

Tässä on vaarana kierre, jossa tälläinen ihminen ei osaa edes kuvitella elävänsä elämää ilman mitään ongelmaa ja jos niitä ei ole, niin hän on hyvin kykenevä niitä tekemään, että sympatiat jälleen satelisivat niskaan ja ah, kuinka rakastetuksi hän olonsa tunteekaan, mutta ei näytä sitä vaan lyö löylyä lisää kitisemällä lisää.  Wink

Asterix[/b][/color]

Olet uskomattoman tarkkanäköinen tyyppi! Ko.suhteessa oli tämäkin pointti, että meikä nosti maidon kaatuneen, venytti pennin tuhlatun vaikka selkänahasta, rauhoitti vihastuneet kaverit jnejne.. Nykyäänkin kun törmäämme mies on pelkkää kitinää, voivotusta ja huokailua. Arvaa huojentaako, kun ei tarvitse siitä välittää. ( Enkä muuten tunne itseäni yhtään huonoksi ihmiseksi sen vuoksi etten mene "auttamaan" häntä enää..)

Että tietyt isot uhraukset ns. pelkkiin huoltotöihin ja toisen jälkien korjaamiseen ovat omiaan mehustamaan sisukkaammankin sielun. Jaksappa siinä sitten satsata parisuhteen kehittämiseen, kun kaikki voimat menee sen koossapitämiseen ja se kehitysprojektikin olisi ollut kovin yksipuolista.. Mutta onneksionneksi kaikki tuo on jo takanapäin Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #25 : 17.03.2006 19:50:50 »

Olet uskomattoman tarkkanäköinen tyyppi! Ko.suhteessa oli tämäkin pointti, että meikä nosti maidon kaatuneen, venytti pennin tuhlatun vaikka selkänahasta, rauhoitti vihastuneet kaverit jnejne.. Nykyäänkin kun törmäämme mies on pelkkää kitinää, voivotusta ja huokailua. Arvaa huojentaako, kun ei tarvitse siitä välittää. ( Enkä muuten tunne itseäni yhtään huonoksi ihmiseksi sen vuoksi etten mene "auttamaan" häntä enää..)

Että tietyt isot uhraukset ns. pelkkiin huoltotöihin ja toisen jälkien korjaamiseen ovat omiaan mehustamaan sisukkaammankin sielun. Jaksappa siinä sitten satsata parisuhteen kehittämiseen, kun kaikki voimat menee sen koossapitämiseen ja se kehitysprojektikin olisi ollut kovin yksipuolista.. Mutta onneksionneksi kaikki tuo on jo takanapäin Wink

No näinhän se menee.  Wink

Näin rakkaudesta puhuttaessa tuntuu hiukan halvalta verrata näin, mutta tuollainen on kuin ajaisi tosi vanhalla ja rikkinäisellä autolla, joka kestää yhtäjaksoista ajoa n. vaivaisen kilometrin verran, jolloin taas pitää pysähtyä korjaamaan jotain kohtaa ja kun se on korjattu, ajetaan taas kilometri, kunnes taas joku muu paikka piiputtaa.  Wink
Matkan teko on erittäin hidasta ja perille pääsystä ei ole mitään takeita ja hermot ja voimathan siinä vain menee ja ikuinen korjaaminen syö niin paljon rahaa, että sillä jo ostaisi uuden tuliterän ja kunnossa olevan auton, jonka kanssa matkan teko on oikea nautinto.   smitten

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/hug_anim.gif)

Asterix
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #26 : 17.03.2006 20:12:03 »

Asterix, niinpä niin, mutta kun omat energiat ovat tasapainossa niin silloin ei tarvitse myöskään toisia kohtaan olla niin puolustuskannalla tai sitten hyökkäävä.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #27 : 17.03.2006 20:25:37 »

Asterix, niinpä niin, mutta kun omat energiat ovat tasapainossa niin silloin ei tarvitse myöskään toisia kohtaan olla niin puolustuskannalla tai sitten hyökkäävä.

Samat sanat sinulle. Wink
Kyse ei ollutkaan minun energioistani. Kässäätkös eron..? Wink
Sorry vain, mutta sanon EI kun joku yrittää imeä (epätasapainoisia) energioitani.
En minäkään pohjaton kaivo ole.
Asiaan liittyy tuolla YV:n puolella muutakin.

Asterix
« Viimeksi muokattu: 17.03.2006 20:27:27 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #28 : 17.03.2006 20:46:27 »

En tosiaan tiedä mitä yv puolella on tapahtunut, mutta mielestäni olit hiukan epäreilu.

Itse olen nuo samat asiat käynyt läpi ja oivaltanut mistä tuossa puhuit, joka mielestäni oli ihan asiaa. Joskin olen tuon mietinnän käynyt omassa mielessäni ja elämässäni tosin pitkän ajan kuluessa vähitellen ja sen tosiaan olisit voinut tuossa mielestäni ilmaista kauniimminkin.

Minä ja ikuiset estetiikan kaipuiset silmäni.  Wink

Niin siis lyhyesti, olen samaa mieltä tuosta itse asiasta, mutta mielestäni sitä ei pidä heittää kenenkään kasvoille. Tarkennus: niin siis tarkoitan tuolla asialla todella sitä, että on olemassa energiavampyyrejä ja niille pitää osata sanoa tiukasti EI. Se mitä ES:ään tulee niin voit ajatella mitä haluat ja minä ajattelen mitä ajattelen. En todellakaan halua mennä henkilökohtaisuuksiin. Missään mielessä.

Mutta tämä asia, joka tässä tuli esille on mielestäni todellakin tärkeä ja olen täysin samaa mieltä siitä että huono itsetunto ja energian toisilta ottaminen liittyvät toisiinsa. Mutta siinä on sellainen hankala puoli, että huonon itsetunnon omaava itse ei sitä myöskään aina tajua. Ja myös kärsii siitä tilanteesta itse.

En nyt puhu kenestäkään tähän keskusteluun osallistuneesta vaan siitä mitä muuten olen elämässäni ja elämäni aikana huomannut ympärilläni.

Olen kuitenkin oppinut olemaan kantapään kautta hienovaraisempi.

Tuossa kun kuitenkin on kysymyksessä aivan oikeat energiat. Ja vielä aikas herkät sellaiset.
« Viimeksi muokattu: 17.03.2006 21:01:46 kirjoittanut Alzbeta » tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #29 : 17.03.2006 21:02:54 »

Lyhyesti?  Huh Suonette anteeksi, ottakaa tuo vaikka ironiana.  Grin
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  

Siirry: