Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #30 : 17.03.2006 21:23:23 » |
|
En tosiaan tiedä mitä yv puolella on tapahtunut, mutta mielestäni olit hiukan epäreilu. Itse olen nuo samat asiat käynyt läpi ja oivaltanut mistä tuossa puhuit, joka mielestäni oli ihan asiaa. Joskin olen tuon mietinnän käynyt omassa mielessäni ja elämässäni tosin pitkän ajan kuluessa vähitellen ja sen tosiaan olisit voinut tuossa mielestäni ilmaista kauniimminkin. Minä ja ikuiset estetiikan kaipuiset silmäni. Niin siis lyhyesti, olen samaa mieltä tuosta itse asiasta, mutta mielestäni sitä ei pidä heittää kenenkään kasvoille. Tuossa kun kuitenkin on kysymyksessä aivan oikeat energiat. Ja vielä aikas herkät sellaiset. No tuohon hiukan jo aiemmin viittasinkin, niin ko. henkilöltä olen saanut aiheesta "Miksi juuri minun rakkauselämä on p*skaa, mitä minun tulee tehdä ja palaako hän takaisin ja millä keinoin ja millä keinolla hyvänsä?"-aiheesta todellakin puolen sataa, siis useita kymmeniä erittäin pitkiä kirjeitä (jollaisesta määrästä joku muu jo astelisi poliisin puheille häirinnästä) joihin yrittänyt vastata parhaani kykyni mukaan kattavasti ja ystävällisesti ohjaten.
Moneen kertaan.
Ja kun se ei auta ko. henkilöä eteenpäin ei sitten millään ja oma takkini alkaa olla tyhjä, koska kaikki oleellinen on jo annettu. Ja koska ko. henkilö on vain koko ajan vailla lisää eikä ymmärrä lopettaa, kun kauniisti sanoo, niin eiköhän ole aika laittaa piste moiselle kuukausitolkulla jatkuvalle energian imemiselle hiukan järeämmillä sanoilla?
Uskon, että sisukkaammillakin kääntyisi kuppi nurin, kun energian imeminen ja tummien varjojen heittäminen keskustelussa kuin keskustelussa jatkuu vielä kaiken tuon lisäksi.
Tiedän, etten ole ainoa hänen kohteensa asian tiimoilta, joten se siitä. Miettiköön jokainen omalta kohdaltaan asian niin kuin haluaa.
Joskus vain pitää nostaa kirkas peili eteen, vaikka näky ei olisi kovin kaunis.
Joskus kannattaa ottaa tosissaan (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/lightningf.gif) varoitukset.... Jollaisen hänelle annoin jo aiemmin, jos tyyli ei muutu. Iloa, valoa ja rakkautta
Asterix
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.03.2006 21:34:55 kirjoittanut Asterix »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #31 : 17.03.2006 21:44:54 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 17.03.2006 22:29:52 kirjoittanut Asterix »
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #32 : 17.03.2006 21:51:38 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #34 : 17.03.2006 22:27:57 » |
|
Entäs miun erittäin rakas Oinasystävätär... Ensin hän potkaisee miehen pellolle ja on aivan käpynä häneen. Sitten jo parin tunnin kuluttua hänellä alkaa sarvet kasvamaan päähän sen vuoksi, että olisi se mies nyt voinut edes hieman ruinata takaisin pääsyä!! Hän on mainio ja minun paras ystäväni.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 18.03.2006 00:53:27 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
valonkantaja
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 20.04.2006 16:53:34 » |
|
Jos palataan aiheeseen...
Niin... Onnea vaan kaikille teille, jotka olette ihanassa keväthurmiossa!
Minä tässä vasta haaveilen ja odottelen... Yksi kalamies tuli kuvioihin, mutta pistin pakin päälle heti kun hän jo seuraavana päivänä "ensitapaamisesta" pisti mesessä sellaisia kysymyksiä, että koskas nähdään....
Ei ole mitään kokemuksia kaloista ja vähän pelottaakin, kun tuolla tyypillä on :n lisäksi ja kaloissa!
Olisi tälläkin tytöllä niin paljon rrrrrakkautta jaettavana, että saisi se "jalat alta"- tyyppi astua jo kuvioihin!
Hmm... Tuosta ihastusta varten laittautumisesta... Minulla on ollut ainakin tapana jo ihan suhteen alussa pyytää tyyppi luokseni kylään sillä tavalla, että olen täällä verkkarit jalassa ja sievä t-paita päällä, tukka ponnarilla ja naamalla ei lainkaan meikkiä! Jos siinä tilanteessa on iloinen ja itsevarma, niin eiköhän pisteet miehen silmissä nouse...!
Kaikkihan me synnyimme alastomina, punaisina, ryppyisinä ja liman peitossa... Ja silti olimme maailman suloisimpia ja kauneimpia otuksia!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 20.04.2006 19:01:38 » |
|
On kyllä totta, että pistää ahdistamaan, jos mies on heti huohottamassa niskassa.
Olin joskus sata vuotta sitten, vuonna yksi ja kaksi ennen Paasikiven aikaa kihloissa Kala-miehen kanssa. Olin varsin nuori ja kokematon, juuri ja juuri 17 vuotias räkänokka, enkä vielä tuolloin tiennyt mitä tehdä kaivaako nenää vai jotakin muuta kun aikuinen mies vähän lähestyy. Hän kihlasi minut jo parin kk tapailun jälkeen.
Ihmettelen vieläkin, miksi kukaan järkevä aikuinen puuttunut asiaan, etenkin kun mies oli huomattavasti minua vanhempi ja itse olin niin lapsellinen ameeban aivoilla varustettu tyttö kuin olla ja voi, suoraan uskonnollisen sisäoppilaitoksen penkiltä avoliittoon aikuisen miehen kanssa. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/doh3.gif)
No.. elä, koe ja opi.. vaikka sitten kantapään kautta.
En tiedä kuinka paljon kokemattomuuteni, nuoruuteni ja ikä eromme vaikutti asiaan, mutta tämä Kala-mies oli/on aivan sairaallollisen mustasukkainen ja varsin väkivaltainen. Tein tiliä reitistäni ja käyttämästäni ajasta koulusta kotiin ja jouduin soittelemaan välitunneilla hänelle kenen kanssa olin jutellut ja hän jopa tuli minua tapaamaan välillä koululleni välituntin ajaksi.
Sain ensimmäisen kännykkäni tuolloin 90-luvun alussa juuri sen vuoksi, että hän tietää jokaisen askeleeni.
Olin päälle 21 vuotias ennen kuin pääsin hänestä eroon ja omaan elämään ja se kävi oikeussalin kautta, jolloin hänet tuomittiin minun rankasta pahoinpitelystä ja vapaudenriistosta. 5 kylkiluutani ja rintalastani murtuivat hänen potkaistua rintaani, kun tulin 15 min. myöhässä kotiin koulusta. Tuosta lähtien minulla on aina ollut salainen puhelinnumero ja osoitetiedot.
Tästä erosta ja hänen tuomiostaan on aikaa vierähtänyt jo 11 vuotta ja hän on nykyisin naimisissa ja kahden lapsen isä, mutta silti vielä muutama vuosi sitten hän selvitti silloisen salaisen puhelinnumeroni ja alkoi soitella minulle aika suhteellisen sairaita puheluita.
Joskus mietin, miten ihmeessä selvisin tuolloin, kun ei ollut vielä lähestymiskieltoa. Sehän on ollut mahdollista saada vasta parin vuoden ajan.
Niin että vaikka nyt onkin onnellinen parisuhde, niin olen minäkin joutunut kuraojia kyntämään pohjamutia myöden aikoinani.
Tosin en tiedä, osaisinko edes arvostaa tälläistä onnea, jos ei olisi ollut tuota shittiä takana.
Mielestäni Kaksoset ja Kalat ovat niin erilaisia, että itse juoksen pakoon ennen kuin Kalat perhostaa koukkuun.
Tunnen pari ihan ok Kalaa, mutta ajatusmaailma on niin erilainen, ettei se pidemmän päälle onnistuisi ainakaan rakkaussuhteena minun kanssani. Olen niitä Kaksosia, joille ajatusmaailman kohtaaminen on elinehto parisuhteessa ja se ajatusmaailma kattaa oman tilan ja omat harrastukset jne.
Lisäksi mielestäni Kalamiehet ovat sellaisia ärsyttäviä hipelöijiä tahmaisilla paksuilla pikku nakeillaan. :
Tosin minulla voi olla vain huonoja kokemuksia Kalamiehistä... :
Iloa, valoa ja rakkautta
Asterix
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 20.04.2006 19:58:56 » |
|
Kieltämättä, jos oikein nyt häpeilemättä sanon, niin ei nämä minunkaan Kala-tuttavuudet ole suurimmaksi osaksi mitään ruudinkeksijöitä tai eivät ainakaan tuo sitä mitenkään ilmi, jos vaikka olisivatkin. :
Kalamiehillä, ainakin tuntemillani, on muuten lähes kaikilla valtavan isot kädet ja jalat suhteessa muuhun kehoon, aivan kuin jotkut eväset ja isot pyöreät ulkonevat silmät.
Niin Jupiterin Eteranal...Heh.. eipä noita tähtimerkkejä ole kuin vain 12, joista tunnen varmasti jokaisesta ainakin yhden miehen, joten sitten sinulle ei varmastikaan jää enään ketään jäljelle koska sinähän et varmasti halua samaistua tälläiseen yltiöpäiseen onnellisuuteen ja positiivisuuteen millään tavalla...?
Olen miettinyt tuota pitemmän aikaa, että oletkos sinä ihastunut minuun, kun seuraat ja otat kantaa joka ainoaan viestiini rakkausongelmillasi ja kertomalla mitä et ainakaan tekisi oli sitten puhetta vain vaikka kuhan keitosta..? :
Mikä minussa sinua oikein viehättää..?
Tiedoksesi, että minä olen hetero ja onnellisessa parisuhteessa.
Iloa, valoa ja rakkautta
Asterix
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 20.04.2006 20:00:58 » |
|
Kuuluisia miehiä: Marlon Brando, Andy Garcia, Jack Kerouac, Douglas Adams, Bruce Willis, Kurt Cobain, Hugh Hefner, Robert Downey jr, Ravel, Chopin, Händel jne.. Ja "ruudinkeksijä"-kaloja mm: Michelangelo, Graham Bell .. ...and last but not least Albert Einstein
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 20.04.2006 20:19:29 » |
|
heh niin no kalat ovat kaiken kaikkiaan säännön vahvistavia poikkeuksiaa, eihän me edes tiedetä minkä säännön..? Onk se jotain syätävää? (Tai n tapauksessa juotavaa..)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|