Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Miksei hän soita ja muita rakastumisen kulmakiviä...  (Luettu 37296 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Asterix
Vieras
« Vastaus #45 : 20.04.2006 21:49:42 »

Heheh...  2funny Cheesy

-Olen huono kuuntelemaan ihmisiä, jotka eivät puhu-
[/i]
[/b]

Tässä on kyllä viikon viisaus!  Cheesy
Tuo on niin hyvin sanottu, että lainaan tuota, jos sallit, omiin tarkoituksiini.  Smiley

Iloa, valoa ja rakkautta  smitten

Asterix[/color]
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #46 : 21.04.2006 08:08:39 »

Osallistuakseni tähän kekusteluun sanon ihan vaan pari sanaa noista kalat "rakastajista"...

Itse olen toistaiseksi välttynyt kalat- herroilta, mutta ystäväni ei...
Hänen kalansa on väkivaltainen, mustasukkainen ja viinaan menevä...
On hänellä muitakin ongelmia mutta en kerro niistä nyt tässä..

En voi sietää häntä mutta siihen liittyy eräs juttu..
Ei hän ystävälleni ole mitään tehnyt...
Mutta kerran hän uhkasi itsarilla kännissä ja menimme sitten suurinpiirtein pää kolmantena jalkana hänen luokse...
Siellä oli myös muita kavereita ja ystäväni ja hänen poikaystävänsä meni muualle juttelemaan...
Kohta soi miun puhelin ja ystäväni huuta puhelimeen "JUOKSE SAATANA KARKUUN..."
En kerrennyt tehdä yhtään mitään kun tämä poikaystävä seisoo oven pielessä ja huuta et nyt mie tapan siut...
Se hyökkäs miun kimppuu ja kuristi kaulasta...
Sen kaverit koitti repiä irti häntä miusta...
Välillä onnistuikin mutta hän hyökkäsi aina uudelleen..
Kolme kertaa hän pääsi kimppuuni ja oli jo melkein onnistua kuristamaan...

Kaikki tapahtui kuitenkin jälkikäteen ajateltuna aika nopeasti ja näin jälkeenpäin muistan kunnolla vain kun happea en enää saanu ja silmissä sumeni...  Cry

Onneksi oli nämä kaverit jotka saivat hänet rauhottumaan ja sen jälkeen olenkin vältellyt häntä...

Seuraavana päivänä minulla oli ihana mustelma kaulassa ja solisluun kohta oli kosketus arka...

Paras ystäväni ja tämä mies on edelleen yhdessä..
Heille tosin tuli pieni tauko koska selvisi että poikaystävä oli pettänyt..

Selityksenä minulle poikaystävän käyttäytymisestä oli vain viina ja että hän pyytää anteeksi...
Poikaystävä on sanonut minulle suoraan että vihaa minua eikä vois sietää missään tilanteessa..

Omat johtopäätökset on että...
Se paska on mustasukkanen miulle siitä että ystäväni viettää usein aikaa kanssani ja käyn ystäväni luona usein...

En halua menettää ystävääni joten en ole sanonut heidän suhteestaan mitään.
Kuuntelen vaan ja lohdutan jos poikaystävä on taas möhlinyt jossain...

En toki yleistä että kaikki kalat ovat jotenkin...!!!
Vaan tästä yhhdestä kalasta tuli nyt mieleeni...

Kiitos.. Oli mukava purkaa asia jonnekkin!
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #47 : 21.04.2006 11:48:11 »

Shocked

Kuullostaa tuolta nuoruuteni Kala-mieheltä, paitsi että hän teki kaikkia noita väkivallan tekoja myös ihan selvinpäin, vaikka hänellä oli taipumuksia olla hallitsematta myös juomistaan.  Shocked

Olen tuota miettinyt, mikä on hulluin, siis millä merkillä on eniten taipumusta henkiseen epätasapainoon ja omaan kokemukseen nojaten juuri Kaloilla on mielestäni eniten taipumusta hulluskeluihin, koska ne jotenkin miettii niin syvältä kaikkia asioita.  idiot2
Kaloilla mielestäni eniten taipumusta myös alkoholismiin ja sen semmoiseen. (http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/russian.gif)
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/drunk.gif)

Tosin mielestäni Jousimiehillä on taipumusta olla psykopaatteja, jos ovat onnistuneet keräämään liian paljon huonoa itselleen, koska he taas vastaavasti voivat olla yksi ihanimpia tyyppejä parhaimmillaan ja kun se onnistutaan pilaamaan, niin ne muuttuu oikeiksi hirviöiksi.  uglystupid2
Oikea Jekyll ja Hyde-kompinaatio.. :Smiley

Pitäisi muuten kehitellä joku hauska topic noista eri merkkien mielenterveysongelmista.  Cheesy  crazy2

Asterix
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #48 : 21.04.2006 12:00:01 »

heikossa hapessa se kala Grin

ei siis tarkottanut että olisi naurunaihe...mutta joskus ei voi enää muuta kuin nauraa.

no kalathan nauraa sillon kun ne haluis itkee.
« Viimeksi muokattu: 21.04.2006 12:01:45 kirjoittanut sign? » tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #49 : 21.04.2006 15:40:56 »

Asterix, kommenttisi ovat toistaiseksi ehkä erikoisimpia mihin olen netissä törmännyt, joten sinut kyllä laitan jo ihan omaan arvoosi. Tänään oli ihan järkeviäkin keskusteluja mukavien ihmisten kanssa ...

En suinkaan ole onneton. Ei vaan kelpaa kuka tahansa. Hip hei. Aurinko paistaa.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #50 : 21.04.2006 18:37:04 »

Olen kyllä huomannut tuon kalojen hulluus-taipumuksen... Kas kummaa, olen tässä pitkään ajatellut etten tunne ketään kalaa... Sit pamahti tajuntaan; Ai niin joo, mutsi....  Wink

Äiti on hyvin herkkä ja intuitiivinen ihminen, henkisesti valveutunut... Oikeen viimesen päälle sekomeedio...  Cheesy Positiivisella tavalla. Tyyliin juttelee enkeleiden kanssa ääneen ja kiittää koko ajan kaikesta "kiitos rakas kahvinkeitin, kun keitit niin ihanaa kahvia".. Se on ihan hassua... Pitää yrittää ymmärtää höppänää...  Grin

Mutta kerran kun teininä pistin äidin lahjaksi ostaman paidan kouluaamuna päälle (hän oli ostanut sen yksiä hautajaisia varten, enkä olisi saanut liata paitaa ennen niitä), äidillä napsahti päässä ihan totaalisesti. Hän karjui silmät leimuten että nyt pois se paita päältä ja kun en totellut, hän lähti kävelemään minua kohti ja lähdin karkuun... Menin istumaan olkkarin nojatuoliin ja äiti tuli kuristamaan minua kaulasta hullunkiilto silmissään, maailman kamalin irvistys kasvoillaan ja sen jälkeen repi paidan päältäni... Hittolainen, se oli järkyttävä tapaus. Äiti soitti kesken koulupäivän itkien ja pyysi anteeksi. En silti mennyt moneen päivään kotiin...

En tiedä antavatko kaksoset sitten niin helposti anteeksi, vai mitä, mutta enpä ollut tuotakaan juttua muistanut piiiitkään aikaan, enkä silloinkaan tehnyt siitä mitään suurta numeroa. Äiti on silti aina ykkönen!
  Wink
tallennettu
Jinx
Vieras
« Vastaus #51 : 21.04.2006 18:41:56 »

Äidit ovat aivan mahtavia...
Oma äitini on myöskin kaksonen ja arvatkaapa millaista talon miehillä on kun kaksi kaksosta pistää talossa tuulemaan... Härkä isäni on ihan kauhun partaalla ja liian ylpeä leijona veljenikin pakenee välillä paikalta...

Me molemmat olemme semmoisia "kaksinmielisiä" hörhöjä.. Cheesy Cheesy

Joskus saa iha korvat punaisena kuunnella äidin "kaksimielisiä" kommentteja ja juttuja.. Vaikka itsekkin omaan tämän taidon todella hyvin jään kyllä kakkoseksi äidilleni...  2funny
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #52 : 21.04.2006 21:49:31 »

Heheheh....... 2funny 2funny Cheesy Cheesy

Minä olen ajatellut, että jos tekaisen lapsen,
niin ajoitan syntymisen Kaksosten taivaan alle.  smitten

Juuri tuon vuoksi, että jos vaikka onnistuisin mokaamaan äitinä, niin Kaksoslapsi kyllä antaa anteeksi ja selviää kyllä kolhuistaan mielettömän aivokapasiteettinsa ja kekseliäisyytensä vuoksi.  Wink

Kaksoset usein pärjäävät keskimääräistä paremmin elämässään juuri tuon positiivisuuden, anteeksiantotaitonsa ja ennen kaikkea kekseliäisyytensä vuoksi.  Wink
Sitä paitsi Kaksoslapset ovat suloisia ja harvoin huonolla tuulella ja nukkuvat paljon!   Cheesy :Smiley 2funny

Tulipa vedettyä omaan pussiin, että pläjähti..  :Smiley Cheesy

Onkohan muuten Kaksosten äidit tavanomaista hullumpia tai erikoisempia..?  :Smiley
Tuli vaan mieleen, että oma äitini on ihan huippuhäiriintynyt, mutta se onkin Kauris ilmeisesti jollain tosi hulluilla aspecteilla.   idiot2

Asterix
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #53 : 21.04.2006 21:58:13 »

Asterix, mitä jos kersasi sattuukin syntymään aurinko-kaksoseksi, mutta koko muu kartta onkin pullollaan jotain yhtä tiettyä merkkiä, mikä tekee hänestä sitten loppuviimein enemmän tuon toisen merkin edustajan?

Et sinä voi päättää mikä lapsestasi tulee!

Minusta piti tulla leijona, mutta kaksosena olin niin kärsimätön että putkahdin ulos kaksi kuukautta liian aikaisin!
Wink
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #54 : 21.04.2006 22:36:41 »

Hyvä pointti kieltämättä, mutta kannattaa sitä yrittää ainakin.  Wink
Pääasia, ettei siitä tule vahingossakaan Kaurista!  coolsmiley

Heheh...  2funny
Minusta piti tullakin Kaksonen, tosin vain vähän myöhempi Kaksoskersa, mutta kävi liikkumatila ahtaaksi, happi oli vähäistä, mitä nyt äitini ilmavaivat hauskuuttivat  Cheesy ja yksinäistäkin siellä masussa oli, joten kyllä Kaksosen piti päästä hengailemaan muiden kanssa ja synnyin muutamaa viikkoa etuajassa.(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/bananadance.gif)(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/bananadance.gif)

Minusta meinasi tulla kyllä useampaan otteeseen muutama Kaksosia edeltäviä merkkejä, kiireinen kun olin, mutta kyllähän Kaksoset tietää tuon oikean ajoituksen merkityksen elämässä jo hyvin varhain.  coolsmiley Wink

Asterix
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #55 : 21.04.2006 22:51:08 »

Minullakin tuli yksinäistä masussa.. Kun kaksoiskaksoseni ei halunnutkaan syntyä tähän maailmaan... Mitäpä minä olisin yksin jäänyt masuun muhimaan, kun leikkikaveri lähti taivaisiin.  Cry

Ja höh... Eihän kauriksissa mitään vikaa ole... He vain sattuvat syntymään vanhoina ja kasvavat lapsiksi...
  Wink
tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #56 : 22.04.2006 00:08:49 »

Anteeksi, tämä nyt ei liity mitenkään aiheeseen, mutta ihan pakko purkaa aggressiot, jotka tuo kalamies herätti minussa...  Angry

Minkä takia tyyppi laittoi mese-osotteensa välittömästi tietokoneelleni, kun raahasin hänet tänne baarista, eikä pahemmin edes tunnettu toisiamme? Eikö olisi ollut loogisempaa vaihtaa vaikka puhelinnumeroita?

Minä käytän meseä joka päivä, mutta nyt en millään enää voi, kun samalla sekunnilla kun kirjaudun sisään, tuo tyyppi aloittaa keskustelun. Ja mikä rasittavinta, hän ei pidä keskustelua yllä, vaan minä JOUDUN keksimään aiheita väkisin ja odottelemaan kun hänen vastaamisensa kestävät niin kauan!

Tein pienen testin. Jäin odottamaan, en vastannutkaan heti. Sitten vastailin lyhyesti ja ympäripyöreästi, kuten hän. Pian sieltä tuli "tylsää... pitäiskö mennä nukkumaan" vastasin "tee mitä huvittaa" ja siihen hän " Cry Cry mä meen nyt pois häiritsemästä sua"

MIKÄ MARTTYYRI!!! Miksi hän aloittaa juttelun, jos ei edes juttele? Ja suuttuu sitten, kun minä en juttele?!

Menkööt hemmetti takaisin sinne Neptunukselle möllöttämään!!!!  tickedoff  Angry Angry
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #57 : 22.04.2006 08:09:14 »

Ihmiset on kummallisia laitteita. idiot2
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Karoliina
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #58 : 22.04.2006 22:43:55 »

Mä tunnen yhden kalat-miehen ja hän on aivan päinvastainen kuin nämä mitä olette kuvailleet. Ei puhettakaan mistään kamalasta ihmisestä. Ja fiksukin vielä, siis todella. Että on niitä hyviäkin kalat-miehiä olemassa, ainakin yksi!  Wink

T: Karoliina  Smiley
tallennettu
pikkari
Astroholisti

I`m hot when I`m not as cold as ice

Profiili
« Vastaus #59 : 25.04.2006 04:47:05 »

Ihanaa Asterix  smitten smitten
Mä sain ihan mielettömät täpinät sun alkuteksteistä buck2
Loppuketjua en lukenut, kun siltä alkoi tulla jotain dadaa
Rakastuminen on niiiiiiiiin ihanaaaaaa Cheesy Cheesy
tallennettu