Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Numerounet  (Luettu 14212 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #15 : 11.03.2006 11:22:54 »

Kauniit kiitokset diamond ja nikki  smitten tunnenkin että uudet jutut on tulossa ja karmalliset suhteet on hoidettu ja opittu niistä smitten uusi aloitus= avioliitto..sielujen kumppanuus, perhe/koti, jalat maassa eläminen ja auttamis työ uudet ihmiset, vanhat kuluttavat suhteet häviää smitten
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 11.03.2006 14:11:42 »

Marzukka  Smiley

7 on myös mystiikka luku törmään siihen nron itse myös useassa eri tilanteessa.

Ja toissa yönä se oli unessa. Sitten näin yhden sanan ja siitä sanasta saa myös nro 7. Jos jää jokin tietty sana mieleen unessa missä ei ole mitään tolkkua niin niistä sanoista voi myös laskea nroita.

Itsellä on usein mitä omituisia sanoja unissa joskus löydän niitä vieraista kielistä mutta toisinaan niitä vaan ei ole ja silloin olen laskennut numerologian mukaan luvun. esim. sana joka jäi toissa yönä mieleen oli teadomino ja siitä sain luvun 7 ja unessa oli myös 7 merkkiä.

tässä yksi mahdollisuus tulkita unia.

Taikuri   crazy2
tallennettu
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #17 : 11.03.2006 14:39:11 »

taikuri
teadomino-dominoiva neste
johtava veden merkki,miltäpä se maistui?
tallennettu
taikuri
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #18 : 12.03.2006 22:29:40 »

Hmm dominoiva neste ja nyt lähti mielikuvitus taas lentämään.  Cheesy

Tuli nimittäin heti mieleen Graalin malja,  :)WAU  tai sitten se viittasi siihen että meille tuli yllätys vieraita ja heidän kanssa joimme viiniä ruoan kera. Voi ei  Wink .

Taikuri   crazy2
tallennettu
*Pia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 28.06.2006 10:04:16 »

idiot2

Help! Olen pihalla kuin lumiukko. Heräsin tänä aamuna uneen, jossa kävin apteekissa hakemassa isälleni jotain lääkettä. Apteekki mainosti itseään MONIKIELISENÄ. Siellä palveltiin mm. kiinaksi, vietnamiksi jne. Sain vuoronumerokseni luvun 121.

Mitä tuo luku sanoo teille? 121 päivää tästä eteenpäin olisi 27/10. Tuo päivämäärä ei ole merkittävä perheessäni. Millaisia mielikuvia tulee?

Hei Evea  Smiley

Ilmassa on parantavia energioita  smitten

Unestasi mieleeni nousee numerosta 121 - yksi kaksi hyppy - (sata-kaksi-kymmentä-yksi = korkeampi tietoisuus), ikäänkuin yhteen tullaan ja erikseen mennään, taas löytääkseen yhteen jne

Elämän etsimistä/löytämistä, ensin jalat erikseen etsimässä, ja taas jalat hypyn kautta "yhteen" = löytämistä uuteen alkuun, uusia haasteita, uusia asioita  Smiley

Sisäinen feminiinisyytesi on monikielinen, eli osaa hyödyntää, tunnistaa ja osaa "puhua" monella kielellä, kielillä puhumistako kenties?

Armon lahjojako sinä tarjoat maskuliiniselle kumppanillesi?

Näkisin myös tuon apteekin mahdollisuutena parantua monen erilaisen "kulttuurin" (erilaisuuksia, kaikki värien loiste ja myös maailma/globaalinen) kautta, eli jokaiselle tilanteelle oma "lääke" jonka kautta "kristallinen" ominaisuutesi pääsee esille.

Onnea matkaan!  smitten
tallennettu
taria
Kanta-astroilija

Valoa ja rakkautta elämään.. ja haleja höpöset ;)

Profiili
« Vastaus #20 : 28.06.2006 14:35:22 »

sawotar.. tee numeroista myös päivämääriä.. ne uudet jutut voi tapahtua juuri noina päivinä  Wink

smitten  smitten  smitten
tallennettu

Aurinko Kaksoset
Nouseva Kauris

Punainen Galaktinen Taivaanvaeltaja
(http://www.myspacedev.com/img/dividers/divider14.gif)
*Pia*
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #21 : 28.06.2006 15:54:43 »

smitten  smitten  smitten

Kiitos *Pia*  Smiley

Olipa ihana selvitys. Tällainen ei tullut omaan mieleeni lainkaan. Tuntuu hyvältä.

Kielilläpuhumisen armolahjaa minulla ei ole (perinteisessä mielessä). Puhun kyllä joitain vieraita kieliä, toisia paremmin, toisia ymmärtäen. Minulle on hiljakkoin sanottu, että selvänäköisyyteni on avautumassa lisää. Kyllä näin on. Unissani olen ollut "selvänäköinen" aiemmin. Katso viestiäni kohdasta MUISTOKIRJOITUS. Vielä kerran kiitos *Pia*!!!!!! Lämmöllä Evea

Tämä lämmittää sydäntäni, Onnea ja Menestystä Tiellesi!!  smitten smitten

tallennettu
Velma
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #22 : 23.07.2006 23:50:59 »

Pitkästä aikaa täällä Smiley

Mites tämä tuore uni; Seisoin pienen mäen päällä,edessä aukeni luminen metsämaisema minkä keskellä meni hyvin suora aurattu tie. Hyvin hämärää. Koitin kiirehtiä eteenpäin ja hoputtaa jotakuta mukaani. Ykskaks tielle pistettiin porti kiinni, tummiin pukeutunut mies tuumasi, että tämä sulkeutuu 7.30. Ensi kerralla puolta aiemmin. Siitäkös minä kiivastuin hoputettavalleni, että kuulitkos...
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: