Alzbeta
Vieras
|
|
« : 10.03.2006 09:35:29 » |
|
Heip Jo jonkun aikaa sinkkuna olleena tuntuu vähitellen ihan aidosti siltä, että kaipaa elämäänsä läheistä ihmistä ja suhdetta. Tämä astrologian osa-alue ei ole itselleni kovin tuttu, joten voisivatko tietävämmät nyt auttaa ja neuvoa mitä piirteitä minun tulisi itsessäni nostaa esille, jotta houkuttelisin rakkautta elämääni. Näin astrologiselta kannalta. Pitäisikö yrittää etsiä sisältään sitä Vaakaa vai mitä? Vinkkejä? Edit: jos joku vielä kiinnostui niin saa tiedot halutessaan yv.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.03.2006 20:56:42 kirjoittanut Alzbeta »
|
tallennettu
|
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #1 : 10.03.2006 11:34:04 » |
|
Hei Alzbeta Jo se, että ääneen tai näin julkisesti päästät ilmoille tuon toiveesi, käynnistää jonkin tapahtumaketjun kahden etsijän välille! Niin itselleni ainakin on käynyt. Minusta rakkautta ei oikeastaan voi tietoisesti houkutella esiin, ole vaan oma itsesi ja anna energiasi näkyä ja loistaa! Kurkkasin karttaasi, sinullahan on mars ja desc. kauriissa. Mikä on suhteesi kauriksiin? Paljon parjattu merkki, mutta itse löysin yllättäin juuri kauriista aivan huippuhyvän elämänkumppanin. Minulla tosin vahva saturnus, varmaan vaikuttaa asiaan. Mutta tiedän kyllä, ettei tulineitoset mieluusti ensimmäisenä vilkuile maamerkkimiehiä. Siksi tällainen mainospala Mars on juuri tehnyt oppositiota kaksosesta tuohon sinun stelliumiisi jouskarissa. Ei ihme, että ruusunen heräilee "unestaan". Venus tekee jo sekstiiliä tuohon samaiseen stelliumiin, sekin lienee hyvä merkki tässä! Toivotan onnea
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Feliza
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #2 : 10.03.2006 14:53:43 » |
|
Moi! Vilkaisin myös karttaasi, ja uskoisin myös, että kauris-painotteiset miehet saavat sukat pyörimään jaloissasi. Avioliittoon ja kumppanuuteen liittyvä Juno-asteroisidisi on kauriissa, lähes yhtymässä dc:n, joka kertoo tavastasi olla puoliso. Tässä tapauksessa olet vakaa ja luotettava. Eros-astreroidi löytyy kauriin alusta sinulla. Eli voit kokea järkevät kaurismiehet hyvinkin vetävinä. Musta kuu Lilith on sinulla lähes yhtymässä marsiin ja myös junoon 7/8. huoneen rajalla, mikä minusta voisi viitata siihen, että parisuhde, avioliitto, saattaisi kääntyä huonossa tapauksessa valtataisteluksi Jotta tätä ei tapahtuisi, niin miehen hallitsevien planeettojen on syytä olla harmonisissa kulmissa tuohon pisteeseen, esim. Eli suosittelisin sinulle etupäässä maa-merkin muita miehiä, kuten härkiä ja neitsyitä. Vesimerkit käyvät sinulle myös hyvin. Erityisesti 13.3. syntyneet miehet! Eli nyt korvat auki, kuka viettää synttäreitä kohta? (tällaisen miehen sattuu yhtymään sinun :n kanssa, mikä on klassinen parisuhteen ja hyvän ystävyyssuhteen merkki!) Mutta siinäpä arvailuja. Kannattaa muistaa että miehen kartalla vaikuttavat niin monet muutkin tekijät, jotka voivat aurinkomerkistä huolimatta laittaa suhteen toimimaan tai estää sen, että älä takerru liiaksi aurinkomerkkisuosituksiin
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 10.03.2006 18:05:20 » |
|
Hei, mielenkiintoisia ajatuksia teillä Synapsi ja Feliza. Synapsi, ihana tuo ruusunen-vertaus, vähemmästäkin nousee hymy huulille. Kauris on kyllä kieltämättä aliarvioitu merkki ja itsekin olen miettinyt sen vahvaa asemaa juuri niissä kohdissa, joista perinteisesti katsotaan puolison merkkiä. Mutta... ?? Olisiko sitten juuri tuo Lilith Kauriissa joka on laittanut kapuloita rattaisiin, vaikka Kauriista muuten pidänkin. : / Feliza, todellakin Härkä! Neitsyt, Skorpioni, Rapu tai Kalat. *jää muistelemaan kuka viettää synttäreitään maaliskuussa tai huhti-toukokuussa...* Sillä välin yritän availla niitä energioita ja olla kuulolla.
|
|
« Viimeksi muokattu: 10.03.2006 18:12:43 kirjoittanut Alzbeta »
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 17.03.2006 19:02:23 » |
|
Heip taas, tuolta toisesta keskustelusta tarttui silmiini Vertexin ja Antivertexin merkitys parisuhteessa. Kuulemma antivertex tyyppisiin ihmisiin tuntee vaistomaisesti vetoa. Antivertex on minulla Härässä. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 17.03.2006 19:34:44 » |
|
Kevättä ilmassa, kevättä rinnassa... Siksipäs mietinkin KUKA on minulle se "oikea" ? Ja milloinkohan hän elämääni tulla tupsahtaa ? Erään ennustajan mukaan löydän sen ns. oikean vasta "kypsemmällä" iällä... Voiko siis omalta kartaltaan nähdä "viitteitä" asian suhteen ja mistä katsoa, mihin kiinnittää kartallaan huomiota ? : Kiinnostaisi kovasti. Olen näissä tulkinnoissa vielä niin aloittelija, etten itse osaa... Olen syntynyt: 24.4.1969 klo 5:46 Helsinki, Kätilöopisto.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #6 : 17.03.2006 22:24:32 » |
|
Hei P.D!! Entäpä jos se onkin se paavi, se X!!! Oi ei, liika aurinko tuolla jäällä on tainnut pehmittää miun pääkopan lopullisesti....
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #7 : 17.03.2006 22:38:57 » |
|
Hei Alzbeta Rakkaus tulee silloin kun sita vahiten odottaa Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Synapsi
|
|
« Vastaus #8 : 18.03.2006 00:01:15 » |
|
Kevättä ilmassa, kevättä rinnassa... Siksipäs mietinkin KUKA on minulle se "oikea" ? Hello Pimeyden Prinsessa! Pluto on juuri poistunut sinun seiskahuoneesta; voisi olettaa, että viime vuosina on ollut aika kovassa myllerryksessä läheiset ihmissuhteesi. Plutolla on taipumus poistaa kaikki tarpeeton, ja heittää kaikki kalutut luut menemään. Jos näin on päässyt käymään, niin nyt olisi loistava tilaisuus aloittaa jotain uutta puhtaalta pöydältä. Ja kyllä minä tarjoaisin sinulle jousimiestä (kartallasi desc ja ), kuu mieluiten jossain vesimerkissä. Onhan Ozzykin jouskari
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ozzette
Vieras
|
|
« Vastaus #9 : 18.03.2006 11:14:18 » |
|
Jep ! Kiitokset Synapsi ! Toden totta, lähivuodet ovatkin olleet melkoista myllerrystä ihmissuhteiden ja muunkin osalta. Ja nyt, kuten jossain jo maininnutkin, on vahvasti tunne, että monella elämänalueella on minulle tapahtumassa hienoja asioita. Ehkäpä miesrintamallakin... Hmmm... Katsotaan, katsotaan... Ja hih, Ozzyn olisin jo ajat sitten itselleni "kaapannut" ellei olisi varattu !! Jouskaria metsästän, metsästän, metsästän...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Alzbeta
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 18.03.2006 17:53:38 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Riitta
|
|
« Vastaus #11 : 18.03.2006 20:36:26 » |
|
OK, ehka on jo aika jos nain on. Diamond
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
|
FolioKoira
Satunnainen astroilija
KalatsydänHärkä
|
|
« Vastaus #14 : 20.03.2006 20:11:21 » |
|
No mene--> www.seoikea.com ;DDD en kyllä suosittele...
|
|
|
tallennettu
|
Musiikki on ihana juttu.
|
|
|
|