Astraalimatkailu täällä fyysisessä maailmassa, oman kroppansa ulkopuolella on paljon, paljon turvallisempaa kuin tuolla spirituaalisissa ulottuvuuksissa kikkailu. Siellä on vähän monen näköistä asiaa näkyvillä jonka kanssa voi pää seota mikäli ei ole kunnolla valmistautunut.
Pitänee vaan koittaa tuota perinteisempää astraaliprojektiota eli ruumiista poistumista meditaatiossa... Joitakin kertoja jo olen ollut puoliksi kropasta ulkona mutta palannut sitten samantien takaisin parin sekunnin jälkeen.
Se miksi tämä asia kiinnostaa, johtuu ihan omasta uteliaisuudestani ja siitä, että astraalireissuilla oppii itsestään ja elämästä todella paljon.
Harjoitustahan tämä todella vaatii ja kehitys menee juuri sillä vauhdilla kuin ihminen itse tulee valmiimmaksi. Jos ei pysty vielä käsittelemään joitakin asioita, saattaa liian korkealentoiset kokemukset sekoittaa päätä. Siksi nämä eivät ole mitään päivässä opittavia juttuja.
Vaarallisuus näissä tripeissä perustuukin lähinnä siihen että ihminen itse ei kykene vielä käsittelemään korkeampia värähtelyjä, ei se uhka mistään ulkopuolelta tule. Pitää säilyttää tietoisuus ja suojata itseään. Prosessia voisi verrata virtapiiriin. Mikäli virtapiiriin syötetään korkeampaa jännitettä kuin mihin se on suunniteltu, kyseinen virtapiiri ylikuumenee ja hajoaa. Tämä prosessi on ihmisessä samanlaisena, kun värähtelyissä noustaan korkeammalle (astraalivärähtelyt ovat korkeampia), ihminen on monesti taajuuksiensa äärirajoilla. Kuitenkin ylilyöntejä sattuu aniharvoin koska ihmiselle ei näytetä asioita jotka menisivät liian korkealentoisiksi hänelle. Rajoilla saatetaan käydä jotta värätelynkestokyky nousisi. Saman efektin voi huomata esimerkiksi kundaliinijoogassa. Kun värähtelyt nousevat, ihminen voi kokea ahdistusta ja outoa oloa ja jos mennään liian korkeisiin taajuuksiin, proput palavat ja sitten joudutaankin lataamoon.
Kaikkiin näihin on turvallisia metodeja (esim. chakrameditaatio) ja sitten niitä vähemmän turvallisia (esim. psykedeeliset päihteet).
Tässä lyhyesti vastinetta siis. Loppupäätelmäni on se että nämä asiat kehittävät ihmistä, mutta järkeä pitää käyttää uusia asioita tutkittaessa