Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kysymys astraalimatkailusta ja muuta mukavaa  (Luettu 3797 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« : 12.04.2012 18:36:59 »

Tervehdys,

Tuolla kirjoituksen alalaidassa on se mun varsinainen kysymys mutta tässä ensin vähän taustaa niin osaatte neuvoa:

Mä olen nyt viime päivinä päässyt todella hyvään käsitykseen omista ns. huuhaakyvyistäni ja siitä että miten nämä systeemit ihmisen pään sisällä rakentuvat ja käsittänyt mistä omista kokemuksissani on ollut kyse. Erilaisia käsityksiä ja järjestelmiähän on olemassa paljon mutta se mihin johtopäätökseen olen itse pienellä ymmärrykselläni päässyt on tämä:

Kun ihminen avaa pikku hiljaa kolmannen silmänsä, minun käsittääkseni nuo näyt tulevat ensin suoraan unimaailmasta, eli shamanistisessa perinteessä alisesta. Siellä ihminen kikkailee omien sisäisten asioidensa kanssa tapahtumien ollessa "unta", eli ei mitään sen ufompaa. Itse kolmatta silmää avatessani koin noiden näkyjen olevan jonkin sortin spirituaalisia tapahtumia (olihan tuo silloin aika uutta) mutta sen sijaan tällä tasolla taitaakin vielä olla kyseessä ihan oman pään tuotanto.

TOSIN kurkkuchakran ja 3. silmän avulla VOI kokea muiden ihmisten energioita ja olla vaikka telepaattinenkin!

Kun ihminen pääsee kruunuchakran avatessaan kiinni omaan jumaluuteensa, häviää tarve kokea nuo unitason tapahtumat "spirituaalisina" kokemuksina ja huomaa niiden olevan omaa mielikuvitusta. Itse asiassa itse tajusin että tuolla unitasollahan ei ole mitään rajaa sillä mitä tapahtuu, koska itse päätän sielläkin lopulta kaikesta. Ehkä tämä unitaso toimiikin hyvänä ponnahduslautana korkeampiin värähtelyihin. Itselläni kruunuchakra taas on liittynyt vahvasti omaan todellisuudenluomiseen. Eli omassa jumaluudessani pystyn vaikuttamaan fyysisen maailman tapahtumiin todella paljon (omalla kohdallani siis), ihan kuin shamaanitkin sen jo ikiaikoja ovat tienneet. Kyseessähän on vetovoiman lain toteuttaminen ja lähettämieni vibraatioiden muuttaminen. Kolmas silmä toimii tässä hyvänä apuna.

Se mikä tässä on jo oikeastaan melkein vuoden hämännyt, ovat nuo astraalikokemukseni. Itse väitän että kun on olemassa tämä fyysinen maailma, sen jälkeen tulee tuo ajatuksellinen ja oma päänsisäinen mielikuvitusmaailma, eli ns. unitaso, johon voi päästä kolmannen silmän avulla. Väitän että tästä askel korkeammalle on ns. astraalitaso. Ensimmäiset astraalikokemukset tulevat kun ihminen alkaa pikku hiljaa avata omaa 8. chakraansa. Mulla oli tuossa jo syksyllä sellaisia puolittaisia ruumiistairtautumiskokemuksia ja olen ollut sinne astraaliin jo yhteydessä. Tämä siis syvän meditaation aikana (hereillä ollessa).

Sen sijaan olen jo hyvän aikaa nähnyt unia, joissa olen selkounessa ja yleensä selkounessa alan harjoittaa tietynlaista unijoogaa, jolloin käsittelen asioita unimaailmassa. Siellä on niin paljon helpompi analysoida asioita.

Kuitenkin,
jo monta kertaa tällaisen unijoogan aikana, kun olen saanut asiat käsiteltyä ja mielen hiljennettyä, tapahtuu samanlainen prosessi;

1. Mieli hiljenee
2. Unikropassani tuntuu sellainen "vetävä" tunne, hankala kuvailla, tällöin tiedän että astraalimatka alkaa
3. Yhtäkkiä alkaa valtava värähtelytaajuuden kohoaminen ja ikäänkuin paine
4. Alan leijua (en irtaudu kuitenkaan ruumiistani)
5. Olen tällä ns. astraalitasolla ja siellähän nyt voi nähdä monen näköistä heppua sitten ympärillään :DDD

Kun tämä uudelle tasolle nousu tapahtuu, liikun aina lentämällä (se on kivvaa) ja yleensä näihin astraalimatkoihin liittyy aina PALJON spirituaalisen infon saamista ja erilaisten olentojen tapaamisia. Nämä reissut ja kohtaamiset voin myöskin todentaa aidoiksi sillä että näen paljon asioita joita en ole aikaisemmin tiennyt tai nähnyt. Myöskin erään alienin kättelemisestä jäi koko seuraavaksi aamuksi hitonmoinen polte käteen. Kouraa kuumotti vielä puoli tuntia heräämisen jälkeen.

Kuitenkaan fyysiseen maailmaan en tällä tavalla ole vielä astraalihahmona päässyt vaeltelemaan vaan tuo ympäristö jossa liikun on ollut jossain muualla. Ilmeisesti tuo unitilasta astraaliin siirtyminen aiheuttaa sen että en varsinaisesti irtaudu ruumiistani (koska olen jo kroppa sammuneena ja toisessa tietoisuuden tilassa) vaan koen vaan tuon värähtelyjen muutoksen ja alan leijua astraalissa.

Kysymykseni kuuluukin että miten päästä tätä metodia käyttäen astraalihahmona fyysiseen ulottuvuuteen? Eli fyysinen kroppa -> unitila -> astraali -> astraalihahmona fyysiseen maailmaan?
tallennettu
sideman
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 13.04.2012 11:12:56 »

Kysymykseni kuuluukin että miten päästä tätä metodia käyttäen astraalihahmona fyysiseen ulottuvuuteen? Eli fyysinen kroppa -> unitila -> astraali -> astraalihahmona fyysiseen maailmaan?

Varamies Kari "Köli" Rautiaisen fraasia lainatakseni, "ei mitään käryä", mutta olisi kuitenkin
kiintoisaa tietää, miksi halajat päästä ns. fyysiseen maailmaan (sitähän ei loppujen lopuksi
liene edes olemassa, koska atomit koostuvat "tyhjyydestä")* astraalihahmona.

Karmaa voi ymmärtääkseni "käsitellä" vain lihallisen ropan kautta...

* kRtaarthaM prati naSTam api (anaSTaM tadanyasaadhaaraNatvaat.) (Yoga-suutra II 22)

Päämääränsä saavuttaneelle se [dRshya, nähty = ilmennyt, "fyysinen" maailmankaikkeus?] on lakannut olemasta...
tallennettu
Hamal
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 13.04.2012 17:27:54 »

Astraalimatkailu täällä fyysisessä maailmassa, oman kroppansa ulkopuolella on paljon, paljon turvallisempaa kuin tuolla spirituaalisissa ulottuvuuksissa kikkailu. Siellä on vähän monen näköistä asiaa näkyvillä jonka kanssa voi pää seota mikäli ei ole kunnolla valmistautunut.

Pitänee vaan koittaa tuota perinteisempää astraaliprojektiota eli ruumiista poistumista meditaatiossa... Joitakin kertoja jo olen ollut puoliksi kropasta ulkona mutta palannut sitten samantien takaisin parin sekunnin jälkeen.

Se miksi tämä asia kiinnostaa, johtuu ihan omasta uteliaisuudestani ja siitä, että astraalireissuilla oppii itsestään ja elämästä todella paljon.
Harjoitustahan tämä todella vaatii ja kehitys menee juuri sillä vauhdilla kuin ihminen itse tulee valmiimmaksi. Jos ei pysty vielä käsittelemään joitakin asioita, saattaa liian korkealentoiset kokemukset sekoittaa päätä. Siksi nämä eivät ole mitään päivässä opittavia juttuja.

Vaarallisuus näissä tripeissä perustuukin lähinnä siihen että ihminen itse ei kykene vielä käsittelemään korkeampia värähtelyjä, ei se uhka mistään ulkopuolelta tule. Pitää säilyttää tietoisuus ja suojata itseään. Prosessia voisi verrata virtapiiriin. Mikäli virtapiiriin syötetään korkeampaa jännitettä kuin mihin se on suunniteltu, kyseinen virtapiiri ylikuumenee ja hajoaa. Tämä prosessi on ihmisessä samanlaisena, kun värähtelyissä noustaan korkeammalle (astraalivärähtelyt ovat korkeampia), ihminen on monesti taajuuksiensa äärirajoilla. Kuitenkin ylilyöntejä sattuu aniharvoin koska ihmiselle ei näytetä asioita jotka menisivät liian korkealentoisiksi hänelle. Rajoilla saatetaan käydä jotta värätelynkestokyky nousisi. Saman efektin voi huomata esimerkiksi kundaliinijoogassa. Kun värähtelyt nousevat, ihminen voi kokea ahdistusta ja outoa oloa ja jos mennään liian korkeisiin taajuuksiin, proput palavat ja sitten joudutaankin lataamoon.

Kaikkiin näihin on turvallisia metodeja (esim. chakrameditaatio) ja sitten niitä vähemmän turvallisia (esim. psykedeeliset päihteet).

Tässä lyhyesti vastinetta siis. Loppupäätelmäni on se että nämä asiat kehittävät ihmistä, mutta järkeä pitää käyttää uusia asioita tutkittaessa  police
tallennettu
Kalevanneito
Kanta-astroilija

Oman tien kulkija - Etsijä

Profiili
« Vastaus #3 : 25.04.2012 00:00:54 »

1. Mieli hiljenee
2. Unikropassani tuntuu sellainen "vetävä" tunne, hankala kuvailla, tällöin tiedän että astraalimatka alkaa
3. Yhtäkkiä alkaa valtava värähtelytaajuuden kohoaminen ja ikäänkuin paine
4. Alan leijua (en irtaudu kuitenkaan ruumiistani)
5. Olen tällä ns. astraalitasolla ja siellähän nyt voi nähdä monen näköistä heppua sitten ympärillään :DDD

Tuo paine iski muhun. mä olen jostain lukioikäisestä spontaanisti irronnut ruumiista jossain unen ja valveen rajamailla tai siinä jännässä tilassa joka ei ole uni ei valve. Mutta aiemmin se on ollut niin jotta sitten en muista mitään (tietoisuus nukahtaa???) Muistan siis jotta irtosin mutten sitten enää mitään. Mutta elämäni aikana on ollut myös epämiellyttävää tunnetta toisinaan irtautumisissa, niinkuin kiskottaisiin/lähtisin väkisin. Pistän vastaan ja yleensä en lähde joskus kyllä ja sitten ei olekkaan enää pelottavaa.

Mutta tuo paine siis. Kun viimeaikoina on juuri tullut tuo kova paine ja olen kait säikähtäny sitä enkä ole sitten lähtenyt mutta säikynkö turhaan? Joskus tuntuu myös jotta "jään kurkkuun kiinni". Astraaliruumis siis jää ja irtautumisesta ei tule mitää Yleensä en muista niistä reissuista (mahdollisista?) mitään, vain tuon irtautumisen. Jokus harvon muistan.

Ideana tässä sepustuksessa oli se jotta paine ei siis oiskaan pahasta vaan kuuluu asiaan...
« Viimeksi muokattu: 27.04.2012 00:18:48 kirjoittanut Kalevanneito » tallennettu

Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.
James Russell Lowell
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: